Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
differentcook
Fanpage-junk

DeZuivelDuivel schreef: 13 nov 2023, 20:22 Dit forum had 'm 1-2 jaar geleden ook gehaald, net als spelers als Joey Veerman, Micky van de Ven en
Jerdy Schouten hier ook veelal de revue gepasseerd zijn.

Zo moeilijk en gek is de wereld toch niet helemaal :wink:
We weten niet exact de redenen waarom transfers niet zijn doorgegaan en waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn.
Sowieso zijn de keuzes anders bij schaarste voor degene die de beurs beheert, dan voor iemand die vrij een verlanglijstje kan opstellen.
En dan ook wordt na afloop altijd een selectie (de voordelige) uit alle eerder geopperde namen aangehaald
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

differentcook schreef: 13 nov 2023, 20:37 We weten niet exact de redenen waarom transfers niet zijn doorgegaan en waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn.
Sowieso zijn de keuzes anders bij schaarste voor degene die de beurs beheert, dan voor iemand die vrij een verlanglijstje kan opstellen.
En dan ook wordt na afloop altijd een selectie (de voordelige) uit alle eerder geopperde namen aangehaald
stond je maar eens klaar met een zinnige bijdrage of leuke suggestie in plaats van de standaard propaganda riedel.

Heb je ergens op de velden nog een leuke suggestie gezien/gevonden?
Misschien zie je wel wat in die 'grote talenten' van de Graafschap bijvoorbeeld of misschien heb je voor de lol een keertje een wedstrijd van Peru gezien en dacht je 'nou dat is een jongen voor AZ!'

Zo selectief is het overigens niet, want niemand heeft hier geroepen dat we Bram van Polen of Bart Vriends moesten halen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Langedijk
Gewoon Dirk

DeZuivelDuivel schreef: 13 nov 2023, 20:22
Achter die laatste stelling sta ik ook nogsteeds :wink:
Ben ik ook volledig met je eens. In dat opzicht heb ik ook geen enkele moeite met de aanwezigheid van Van Bommel en voorheen Beukema. Goedkope gokjes waar je nooit slechter van kunt worden. Beukema kon het niveau niet aan maar levert gewoon het 8-voudige op. En als Van Bommel er echt niks van blijkt te kunnen, wordt hij moeiteloos opgepikt door een laagvlieger in de Eredivisie.

Aankopen als Mijnans, daar heb ik moeite mee. Miljoenen voor een slapjanus die op dit niveau niets met een bal blijkt te kunnen. Dat hadden Buurmeester of Hoedemakers ook wel gekund. Of een dure Amerikaan van 25, terwijl je een trainer hebt die niet wil voetballen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

Over opties gesproken, een van de zonen van Eidur Gudjohnsen doet het meer dan behoorlijk in Denemarken momenteel. https://www.transfermarkt.nl/andri-gudj ... ler/490967
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder

SjaakTrekhaak schreef: 25 aug 2023, 16:14 Mocht AZ op een of andere manier op plek 1-3 eindigen zou volgend jaar Woutje terughalen naar Alkmaar wel een gruwelijke transfer zijn. Met een CL-vooruitzicht, en een zacht prijsje omdat hij dan al 32 is, zie ik dat wel gebeuren. Zou passen in het rijtje Clasie en Bruno. Kan goed de jonge talenten bijbrengen wat het betekent om oorlog te maken en te leven voor de sport. En wij kunnen dan weer genieten van de maniakale wil om te winnen.
De kans lijkt zich al vroeger voor te doen. Iemand die een beetje vuur brengt in de selectie lijkt me heel verstandig [-o<
DonnyDelano
Oude garde

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/eredivi ... lub/426979

Max, waag er eens een belletje aan!
SimonPoulsen
Co

DonnyDelano schreef: 16 nov 2023, 09:38 https://m.voetbalzone.nl/nieuws/eredivi ... lub/426979

Ik krees bij Karlsson toch sterk het gevoel dat hij het voetbal bij AZ aardig zat was. De keuze voor Bologna was dan ook behoorlijk vreemd.
DonnyDelano
Oude garde

SimonPoulsen schreef: 16 nov 2023, 11:48 Ik krees bij Karlsson toch sterk het gevoel dat hij het voetbal bij AZ aardig zat was. De keuze voor Bologna was dan ook behoorlijk vreemd.
Ja, misschien wel. Maar voetballen is beter dan bankzitten lijkt me. Ik verwacht niet dat hij ervoor openstaat, maar proberen kan altijd
SimonPoulsen
Co

DonnyDelano schreef: 16 nov 2023, 12:17 Ja, misschien wel. Maar voetballen is beter dan bankzitten lijkt me. Ik verwacht niet dat hij ervoor openstaat, maar proberen kan altijd
Let maar op, ze gaan straks weer verkondigen niks te gaan doen in de winter om "de jeugd niet in de weg te zitten".
De Rode Baron
Goalscorer

DonnyDelano schreef: 16 nov 2023, 09:38 https://m.voetbalzone.nl/nieuws/eredivi ... lub/426979

Zou iets voor Slotje zijn om met zijn gladde babbel eens een telefoontje naar hem te plegen.
De Rode Baron
Goalscorer

Leuk verhaal met 'AZ kan stunten met transfervrije komst van dertienvoudig Braziliaans international'.
Alleen Huiberts is doorgaans meer voor spelers door te ontwikkelen die van de 4 seizoenen het derde seizoen er dan pas staan.
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... n-ogc-nice
DonnyDelano
Oude garde

De Rode Baron schreef: 16 nov 2023, 13:17 Zou iets voor Slotje zijn om met zijn gladde babbel eens een telefoontje naar hem te plegen.
Ik denk dat ze bij Feyenoord wel genoeg vleugelspelers hebben.
SchoorlAZ
Invaller

De Rode Baron schreef: 16 nov 2023, 13:22 Leuk verhaal met 'AZ kan stunten met transfervrije komst van dertienvoudig Braziliaans international'.
Alleen Huiberts is doorgaans meer voor spelers door te ontwikkelen die van de 4 seizoenen het derde seizoen er dan pas staan.
Dit zou echt een bizar slechte aankoop zijn, haha. Wat een verhaal. Nog super duur ook. We hebben nota bene 4 centrale verdedigers die allemaal minimaal subtop niveau zijn. Om dan even een 5e te halen (met een mega salaris) is echt onzin. Maar het komt ook van een site af die louter onzin publiceert.
DonnyDelano
Oude garde

SchoorlAZ schreef: 16 nov 2023, 16:17 Dit zou echt een bizar slechte aankoop zijn, haha. Wat een verhaal. Nog super duur ook. We hebben nota bene 4 centrale verdedigers die allemaal minimaal subtop niveau zijn. Om dan even een 5e te halen (met een mega salaris) is echt onzin. Maar het komt ook van een site af die louter onzin publiceert.
De man is ook pas 40 gelukkig
Ferry
Co

DonnyDelano schreef: 16 nov 2023, 16:31 De man is ook pas 40 gelukkig
Hij is letterlijk 40! Ik dacht dat je een grapje maakte.
:lol:
AZ 4 Life
Harde Kern

De Rode Baron schreef: 16 nov 2023, 13:22 Leuk verhaal met 'AZ kan stunten met transfervrije komst van dertienvoudig Braziliaans international'.
Echt een lachwekkende site is dat. Laatst ook al met Altidore en Heerenveen. Bleek echter dat het qua statistieken een mooie match zou zijn, maar het werd gebracht alsof Heerenveen concrete interesse zou hebben in Altidore.
SchoorlAZ
Invaller

AZ moet proberen om Misehouy en/of Babadi te kapen (contract loopt af in juni 2024) en hun een megasalaris (voor AZ-standaard dan) te geven en veel speeltijd te beloven.

Dat zou ideaal zijn. Beide de één van de grootste talenten van ajax en PSV.
DeTorenburch
Oude garde

2024/2025

A-elftal
————————Owuso—————————
Kasius——Goes—Penetra——Barco
———Dantas————Juan Sforza———
———————Willumsson————————
—Addai———D. Pizarro————Nanasi—

Wissel
—Poku————Meerdink————Sadiq—
————————Bommel———-—————
————Clasie—————Mijnans————
—Wolfe——Dekker—BMI——Svensson
————————Westerveld———————

Schouten/Buurmeester/Goudmijn/Mees de Wit/
V. Wolfswinkel/Lahdo
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

DeTorenburch schreef: 20 nov 2023, 18:03 2024/2025

A-elftal
————————Owuso—————————
Kasius——Goes—Penetra——Barco
———Dantas————Juan Sforza———
———————Willumsson————————
—Addai———D. Pizarro————Nanasi—

Wissel
—Poku————Meerdink————Sadiq—
————————Bommel———-—————
————Clasie—————Mijnans————
—Wolfe——Dekker—BMI——Svensson
————————Westerveld———————

Schouten/Buurmeester/Goudmijn/Mees de Wit/
V. Wolfswinkel/Lahdo
Waarom heb je het gespiegeld? :lol: :wink:
DeTorenburch
Oude garde

DeZuivelDuivel schreef: 20 nov 2023, 18:35 Waarom heb je het gespiegeld? :lol: :wink:
Creatieve geest :lol:
Plaats reactie