Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DonnyDelano
Oude garde

Ik weet niet hoe goed die Sadiq is, maar slechter dan Manhoef kan hij met geen mogelijkheid zijn
SimonPoulsen
Co

DonnyDelano schreef: 03 sep 2023, 16:39 Ik weet niet hoe goed die Sadiq is, maar slechter dan Manhoef kan hij met geen mogelijkheid zijn
We dodged a bullet
DonnyDelano
Oude garde

SimonPoulsen schreef: 03 sep 2023, 16:44 We dodged a bullet
Echt he, voor je het weet gooi je 4/5 miljoen weg voor een slechte versie van Poku/Lahdo
MB80
Invaller

Die Lauritsen van Sparta geeft wel wat Weghorst vibes, niet slecht om erbij te halen als concurrent van Meerdink (die nog veel te bewijzen heeft) achter Pavlidis.

Velthuis viel mij positief mee, lijkt vergelijkbaar met Dekker qua bouw en spel. Logisch dat AZ niet iedereen kan behouden maar in potentie een prima speler. Mocht bmi of bazoer volgend jaar weggaan en Velthuis ontwikkeld zich goed waarom niet erbij weer? Velthuis Goes dekker Penetra, keuze is reuze.
SimonPoulsen
Co

MB80 schreef: 17 sep 2023, 18:14 Die Lauritsen van Sparta geeft wel wat Weghorst vibes, niet slecht om erbij te halen als concurrent van Meerdink (die nog veel te bewijzen heeft) achter Pavlidis.

Velthuis viel mij positief mee, lijkt vergelijkbaar met Dekker qua bouw en spel. Logisch dat AZ niet iedereen kan behouden maar in potentie een prima speler. Mocht bmi of bazoer volgend jaar weggaan en Velthuis ontwikkeld zich goed waarom niet erbij weer? Velthuis Goes dekker Penetra, keuze is reuze.
Omdat dat soort spelers bewust de keuze maken ergens anders heen te gaan, omdat ze niet eeuwig een speler voor "erbij" te willen zijn. Wat natuurlijk volstrekt logisch is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

We zetten natuurlijk in op Owusu-Oduro als vervanger voor Ryan.
Maar mocht de directie koud watervrees krijgen dan zou ik Ivor Pandur van Fortuna in het oog houden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
differentcook
Fanpage-junk

DeZuivelDuivel schreef: 29 sep 2023, 09:58 We zetten natuurlijk in op Owusu-Oduro als vervanger voor Ryan.
Maar mocht de directie koud watervrees krijgen dan zou ik Ivor Pandur van Fortuna in het oog houden.
Is Westerveld nu helemaal buiten beschouwing geraakt?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

differentcook schreef: 29 sep 2023, 10:38 Is Westerveld nu helemaal buiten beschouwing geraakt?
Heeft volgens mij alweer blessureproblemen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder

Rijkhoff ophalen in de winter als het mogelijk is. Mooi buitenkansje. Na het vertrek van Pav volgend jaar mag hij het dan lekker uitvechten met Mexx in de spits.
differentcook
Fanpage-junk

SjaakTrekhaak schreef: 03 okt 2023, 15:40 Rijkhoff ophalen in de winter als het mogelijk is. Mooi buitenkansje. Na het vertrek van Pav volgend jaar mag hij het dan lekker uitvechten met Mexx in de spits.
Interessant Sjaak!
we can come an end
Ferry
Co

SjaakTrekhaak schreef: 03 okt 2023, 15:40 Rijkhoff ophalen in de winter als het mogelijk is. Mooi buitenkansje. Na het vertrek van Pav volgend jaar mag hij het dan lekker uitvechten met Mexx in de spits.
Ik lees dat hij zich 'niet gewaardeerd' voelt. Dat is grappig.
Hij wordt volgens mij vorstelijk betaald....
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

Zat ik ook aan te denken, Pavlidis gaat niet meer te houden zijn als hij zijn lijn van nu doorzet.
pAZcal
Kristen

Zeker niet als ie tegen ajax een hattrick maakt.
Shota-Arveladze
Ben-Sider

Als vervanger van Pavlidis komende winter/zomer zou AZ een bod van 7 miljoen euro kunnen neerleggen voor Akpom van ajax. Verwachting is dat ze daar een grote schoonmaak willen houden en veel buitenlandse spelers weg zullen doen met verlies. Die Akpom heeft bij Middlesbrough wel laten zien te kunnen scoren en voetballen. Denk dat AZ best een kans maakt.
"One swallow does not make a summer"
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder

Shota-Arveladze schreef: 04 okt 2023, 11:25 Als vervanger van Pavlidis komende winter/zomer zou AZ een bod van 7 miljoen euro kunnen neerleggen voor Akpom van ajax. Verwachting is dat ze daar een grote schoonmaak willen houden en veel buitenlandse spelers weg zullen doen met verlies. Die Akpom heeft bij Middlesbrough wel laten zien te kunnen scoren en voetballen. Denk dat AZ best een kans maakt.
Afbeelding
Langedijk
Gewoon Dirk

SjaakTrekhaak schreef: 04 okt 2023, 11:42 Afbeelding
Dus wel een ongeduldige Rijkhoff (destijds ook al bij ajax) zonder staat van dienst, maar geen ervaren Akpom die er 28 maakte in het Championship?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder

Langedijk schreef: 04 okt 2023, 13:21 Dus wel een ongeduldige Rijkhoff (destijds ook al bij ajax) zonder staat van dienst, maar geen ervaren Akpom die er 28 maakte in het Championship?
Dus wel een enorm Nederlands talent met groeipotentie en restwaarde, maar geen 28-jarige buitenlandse spits zonder restwaarde die slechts één seizoen wat goals gemaakt heeft op het tweede niveau. Wat een verrassing.
differentcook
Fanpage-junk

SjaakTrekhaak schreef: 04 okt 2023, 14:12 Dus wel een enorm Nederlands talent met groeipotentie en restwaarde, maar geen 28-jarige buitenlandse spits zonder restwaarde die slechts één seizoen wat goals gemaakt heeft op het tweede niveau. Wat een verrassing.
Sterker nog, hij komt uit de regio
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

Shota-Arveladze schreef: 04 okt 2023, 11:25 Als vervanger van Pavlidis komende winter/zomer zou AZ een bod van 7 miljoen euro kunnen neerleggen voor Akpom van ajax. Verwachting is dat ze daar een grote schoonmaak willen houden en veel buitenlandse spelers weg zullen doen met verlies. Die Akpom heeft bij Middlesbrough wel laten zien te kunnen scoren en voetballen. Denk dat AZ best een kans maakt.
Nee dank je , die Akpom is een transfer die ik vantevoren veel eerder verdacht had gevonden dan die van Sosa. Daar hebben ze grof te veel voor betaald en die past ook niet bij AZ.

Als je dan zoiets voorlegt dan hebben we hier op het forum fans van zowel Mannsverk als Mikautadze gezien, beiden hebben ook nog ruimte om te groeien.
DeTorenburch
Oude garde

DeZuivelDuivel schreef: 04 okt 2023, 15:10 Nee dank je , die Akpom is een transfer die ik vantevoren veel eerder verdacht had gevonden dan die van Sosa. Daar hebben ze grof te veel voor betaald en die past ook niet bij AZ.

Als je dan zoiets voorlegt dan hebben we hier op het forum fans van zowel Mannsverk als Mikautadze gezien, beiden hebben ook nog ruimte om te groeien.
Inderdaad, voor mikautadze zou je eigenlijk deze winter al een bod van 7 miljoen moeten neerleggen. Nu denken die opportunisten in Abcoude nog dat deze man niks kan, terwijl hij als aanvalsleider echt geweldige dingen doet.
Plaats reactie