Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
differentcook
Harde Kern

De Rode Baron schreef: 21 jun 2024, 08:40 Zou Max Huiberts er niet verstandig aan doen om eens een belletje te plegen naar Kralingen om Couhaib Driouech voor 3,5 miljoen op te halen?
PSV was/is de enigste club die concreet naar deze speler heeft geïnformeerd, maar die willen niet verder gaan dan 2 miljoen voor de speler die nog een éénjarig contract heeft en schijnen nu verder te kijken naar een alternatief. Driouech zelf, heeft te kennen gegeven de voorkeur te geven naar een stap binnen Nederland om nu al naar het buitenland te vertrekken.
Voor AZ is het van belang dat er op links een goede speler bij komt. Van Bommel, lang nog geen dragende speler, heeft geen concurrentie terwijl op rechts we wat breder bezet zijn met Lahdo, Sadiq en talent Addai.
Sadiq kan ook concurrentie voor Van Bommel zijn
we can come an end
MB80
Invaller

Jop van der Linden schreef: 19 jun 2024, 16:19 Het valt me nu al een tijdje op dat als er op een AZ forum een aanvaller wordt gesuggereerd, dat veel mensen zeggen dat we al ruim voldoende bezet zijn met spelers zoals van Brederode, Poku, Addai, Meerdink en Lahdo. Sorry, maar met zo'n aanval plusminus een aankoop haal je de top 6 toch niet? Ben ik de enige die hier dan zo over denkt?
Eens. Kwantiteit is er maar kwaliteit (nog) niet.
Lahdo - wissel
Bommel - wissel
Zeefuik - wissel
Sadiq - wissel of basis (als de trend doorzet)
Brederode - verkopen
Meerdink - verkopen
Poku - verhuren
Addai - wissel / verhuren
Nieuwe linksbuiten a.u.b. - basis (Driouech?)
Nieuwe spits a.u.b. - basis (Parrott?)
SjaakTrekhaak
Fanatic

Jop van der Linden schreef: 19 jun 2024, 16:19 Het valt me nu al een tijdje op dat als er op een AZ forum een aanvaller wordt gesuggereerd, dat veel mensen zeggen dat we al ruim voldoende bezet zijn met spelers zoals van Brederode, Poku, Addai, Meerdink en Lahdo. Sorry, maar met zo'n aanval plusminus een aankoop haal je de top 6 toch niet? Ben ik de enige die hier dan zo over denkt?
Als het zo opvallend is, kan je dan één forumposter noemen die denkt dat we voldoende bezet zijn in de aanval?

Succes :lol:
Jop van der Linden
Dagjesmens

SjaakTrekhaak schreef: 21 jun 2024, 09:22 Als het zo opvallend is, kan je dan één forumposter noemen die denkt dat we voldoende bezet zijn in de aanval?

Succes :lol:
Ik bedoelde niet zo zeer dit forum, maar meer plekken zoals : AZFanpage, AZAlerts en diverse voetbalpodcasts. Om een voorbeeld te noemen, zou ik kijken in de reacties van deze post (die van CobusRobijn) : https://azalerts.nl/artikelen/azalerts- ... b-driouech
SimonPoulsen
Co

Jop van der Linden schreef: 21 jun 2024, 09:47 Ik bedoelde niet zo zeer dit forum, maar meer plekken zoals : AZFanpage, AZAlerts en diverse voetbalpodcasts. Om een voorbeeld te noemen, zou ik kijken in de reacties van deze post (die van CobusRobijn) : https://azalerts.nl/artikelen/azalerts- ... b-driouech
Tja er is inderdaad een groepje dat heel erg prat gaat op alles wat met de jeugd te maken heeft. Zal wel deels voortkomen uit de sympathie die we allemaal hebben voor het youth league elftal.
Langedijk
Fanpage-junk

Niet alleen NAC hengelde naar de diensten van de 28-jarige doelman. Ook AZ klopte aan. "Maar daar ging ik er financieel niet echt op vooruit en de kans dat ik daar zou gaan spelen was toch minder groot. Dat gold ook voor PSV en Feyenoord", verklaart Vaessen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Ferry
Georg

Langedijk schreef: 27 jun 2024, 20:22 Ook AZ klopte aan. "Maar daar ging ik er financieel niet echt op vooruit en de kans dat ik daar zou gaan spelen was toch minder groot.
Het vraagstuk rondom de eerste keeper in 24/25 wordt alleen maar gekker. Ryan lijkt dus laat te zijn gepolst voor een verlenging en heeft inmiddels tweemaal een aanbod geweigerd. Owusu Oduro lijkt er (nog) niet klaar voor. En Vaessen bieden we een contract aan wat lijkt op een contract als tweede doelman...
Zit er ergens nog een konijn in een hoge hoed?
SimonPoulsen
Co

Ferry schreef: 28 jun 2024, 10:28 Het vraagstuk rondom de eerste keeper in 24/25 wordt alleen maar gekker. Ryan lijkt dus laat te zijn gepolst voor een verlenging en heeft inmiddels tweemaal een aanbod geweigerd. Owusu Oduro lijkt er (nog) niet klaar voor. En Vaessen bieden we een contract aan wat lijkt op een contract als tweede doelman...
Zit er ergens nog een konijn in een hoge hoed?
Hobie verhulst!
AZ 4 Life
Harde Kern

sister of mercy schreef: 17 jun 2024, 16:33 Wie staat er dan bovenaan?
Geen idee, schijnen geen bekende namen te zijn.
SimonPoulsen
Co

AZ 4 Life schreef: 28 jun 2024, 17:36 Geen idee, schijnen geen bekende namen te zijn.
In Haar we trust :roll:
DeTorenburch
Oude garde

AZ 4 Life schreef: 28 jun 2024, 17:36 Geen idee, schijnen geen bekende namen te zijn.
Hoeft toch niemand bij? 6-0 gewonnen van AEK :lol: :wink:

Wel goed om te horen dat het onbekende namen zijn. Kan je een windrichting noemen waar gescout wordt of liet men dat ook niet echt los?
AZ 4 Life
Harde Kern

DeTorenburch schreef: 28 jun 2024, 18:49 Hoeft toch niemand bij? 6-0 gewonnen van AEK :lol: :wink:

Wel goed om te horen dat het onbekende namen zijn. Kan je een windrichting noemen waar gescout wordt of liet men dat ook niet echt los?
Niet specifiek over de spitspositie. Huiberts gaf wel aan dat een spits die er 20 in schiet in Nederland, Belgie of Denemarken voor ons niet te betalen is. Zo'n Wind zie ik om die reden niet komen.

In zijn algemeenheid gaf Huiberts aan dat ze in principe data hebben voor elke markt in de wereld. Maar als je kijkt naar haalbaarheid dan is Japan interessant, maar ook nog altijd Scandinavie en Oost-Europa.
Ferry
Georg

AZ 4 Life schreef: 30 jun 2024, 11:09 Niet specifiek over de spitspositie. Huiberts gaf wel aan dat een spits die er 20 in schiet in Nederland, Belgie of Denemarken voor ons niet te betalen is. Zo'n Wind zie ik om die reden niet komen.
Dat is natuurlijk een beetje onzin. Je krijgt wellicht 10 miljoen binnen voor Pavlidis. En je had de volgende spits al klaar kunnen stomen. Pavlidis was immers ook betaalbaar. Dallinga was betaalbaar. Boadu, Lammers, Lauritzen, Dessers, Van Hooijdonk.

Als je - zoals Huiberts - je centen verkwanselt aan buitenspelers en slechte backs....
differentcook
Harde Kern

AZ 4 Life schreef: 30 jun 2024, 11:09 In zijn algemeenheid gaf Huiberts aan dat ze in principe data hebben voor elke markt in de wereld. Maar als je kijkt naar haalbaarheid dan is Japan interessant, maar ook nog altijd Scandinavie en Oost-Europa.
Is niet anders dat professioneel/serieus om de hele wereld in kaart te hebben. Ik hoop alleen dat die 'markten' onderling ook goed genormeerd zijn, zodat je spelers werkelijk met elkaar kunt vergelijken. Dat leek niet goed te gaan bij Mihailovic.
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde

AZ 4 Life schreef: 30 jun 2024, 11:09 Niet specifiek over de spitspositie. Huiberts gaf wel aan dat een spits die er 20 in schiet in Nederland, Belgie of Denemarken voor ons niet te betalen is. Zo'n Wind zie ik om die reden niet komen.

In zijn algemeenheid gaf Huiberts aan dat ze in principe data hebben voor elke markt in de wereld. Maar als je kijkt naar haalbaarheid dan is Japan interessant, maar ook nog altijd Scandinavie en Oost-Europa.
Goed om het inzicht een beetje te hebben. We veranderen dus nog weinig aan de scouting maar wel iets meer accent naar oost Europa en Azië. Logisch dat Scandinavië onverminderd populair is.

Met die informatie hoop ik dan op Vanat of Albion Rrahmaniin de spits met daar achter Marchwinski. Nu maar hopen dat Max bereidt is te betalen
SimonPoulsen
Co

Ferry schreef: 30 jun 2024, 11:43 Dat is natuurlijk een beetje onzin. Je krijgt wellicht 10 miljoen binnen voor Pavlidis. En je had de volgende spits al klaar kunnen stomen. Pavlidis was immers ook betaalbaar. Dallinga was betaalbaar. Boadu, Lammers, Lauritzen, Dessers, Van Hooijdonk.

Als je - zoals Huiberts - je centen verkwanselt aan buitenspelers en slechte backs....
Snap deze namen niet zo

AZ koos Pavlidis over Dallinga
Boadu wil je niet terug.
Lammers heeft nauwelijks restwaarde
En Lauritsen, Dessers en vanHooijdonk zijn toch gewoon niet goed genoeg.

Die Parrott was ook best haalbaar geweest als hij niet bij Spurs had gezeten.

Dan moet je dus inderdaad in het buitenland gaan kijken. Want in Nederland loopt er verder weinig
SimonPoulsen
Co

differentcook schreef: 30 jun 2024, 11:47 Is niet anders dat professioneel/serieus om de hele wereld in kaart te hebben. Ik hoop alleen dat die 'markten' onderling ook goed genormeerd zijn, zodat je spelers werkelijk met elkaar kunt vergelijken. Dat leek niet goed te gaan bij Mihailovic.
Mihailovic heeft er nu ook weer 9 goals en 7 assists inliggen in 20 potjes. Die is echt niet minder dan wat wij hadden lopen. Het was grotendeels toch ook gewoon een tactische mismatch, net als bij Odgaard. Het elftal was ingericht op een nummer 10 die bij minder betrokken is bij het opzetten van doelpunten dan Mickey van der Hart. En als je er dan nog wat persoonlijke omstandigheden bovenop krijgt wordt het helemaal niks.
differentcook
Harde Kern

SimonPoulsen schreef: 30 jun 2024, 12:58 Mihailovic heeft er nu ook weer 9 goals en 7 assists inliggen in 20 potjes.
Precies, in de MLS (waar de verdediging slecht is). Dus dat moet beter worden genormeerd, zodat men weet wat iedere speler waard is in de eredivisie
we can come an end
Ferry
Georg

SimonPoulsen schreef: 30 jun 2024, 12:50 Snap deze namen niet zo
Dat was op de stelling die Huiberts poneerde. Dat er geen haalbare spits was die er 20 in zou leggen in Nederland...
differentcook
Harde Kern

Is transfervrije Gabriel Misehouy een goede understudy voor Mijnans?
we can come an end
Plaats reactie