Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
salmonyappi
Harde Kern

Off topic, maar toch even: het zegt alles over de staat van ajax dat ze nu op dit soort spelers gaan azen en hopen…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
pAZcal
Kristen

Elmpie. schreef: 07 jun 2024, 12:51 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... wente.html

Voor dat bedrag mag AZ zich ook wel melden.
Welk bedrag?
Elmpie.
Fanatic

pAZcal schreef: 07 jun 2024, 16:21Welk bedrag?
Nabij 5 miljoen

Edit
Sorry ze verknippen het nieuws bij voetbalprimeur vaak in meerdere artikelen(of wijzigen ze later en halen info weg) had de verkeerde te pakken.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... s-uit.html
Elmpie.
Fanatic

differentcook schreef: 07 jun 2024, 13:59 Ik had eigenlijk het idee dat een overgang van Weghorst naar Twente voor komend seizoen al redelijk bekokstoofd zou zijn. Misschien heeft ajax nog de mogelijkheid hierin in te breken, maar ik zie Weghorst Twente niet opgeven voor AZ.
Als je het niet probeert weet je zeker dat het niet gebeurt.
Elmpie.
Fanatic

salmonyappi schreef: 07 jun 2024, 15:02 Off topic, maar toch even: het zegt alles over de staat van ajax dat ze nu op dit soort spelers gaan azen en hopen…….
Lijkt mij dat ze(als het waar is) opzoek zijn naar een beetje zekerheid.

Na al die miskopen kan ik dat ook nog wel een beetje begrijpen.
SjaakTrekhaak
Fanatic

Elmpie. schreef: 07 jun 2024, 20:44 Lijkt mij dat ze(als het waar is) opzoek zijn naar een beetje zekerheid.

Na al die miskopen kan ik dat ook nog wel een beetje begrijpen.
Je koopt met Wout iemand die de cultuur in je team kan opschudden. Hij is daarnaast ideaal om erbij te hebben wanneer je veel jonge spelers hebt. Die zien in Wout allemaal een speler die redelijk middelmatig is in zijn talent maar de top heeft bereikt door zijn mentaliteit.

Nu wel duidelijk dat hij sowieso niet naar AZ komt. Erg jammer.
DeTorenburch
Oude garde

AlkmaarForever schreef: 03 jun 2024, 07:01 Is van de 861 pagina's ooit wel eens een genoemde speler naar AZ gekomen ?? :lol:
En toch zijn de meeste spelers die hier werden genoemd, wel doorgebroken op het niveau van AZ of hoger.

Max zou soms zijn voordeel moeten doen met dit topic, zeker met een hoofdscout als Dennis Haar :lol: en eerder Veenstra.
KeesPierTol
Glory-hunter

AZalkmaarforlife schreef: 16 mei 2010, 18:36 Klopt, de essentie ligt bij Viergever, dat is echt een topverdediger, als AZ die zou halen en de andere eredivisieclubs er met de anderen vandoor zouden gaan hebben wij het pefect gespeeld.
Ja hoor, AZ haalt spelers die in het Schaduwelftal genoemd worden. Gewoon even beginnen op pagina 1 en dan vind je de eerste al :D
Elmpie.
Fanatic

AlkmaarForever schreef: 03 jun 2024, 07:01 Is van de 861 pagina's ooit wel eens een genoemde speler naar AZ gekomen ?? :lol:
Van mijzelf weet ik Kasius maar ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben :lol:
DiepeMast
Goalscorer

https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... 8-qhNpPnIF

Interessante naam. <Red. Sekou Koïta> Hij is -al- 24, maar... Heeft een aflopend contract en eenzelfde soort speelstijl als Pavlidis, als ik het artikel mag geloven. Daarmee heb je een spits met Europese ervaring voor weinig. Hij is enigszins blessuregevoelig, maar ja... Voor die momenten heb je dan je eigen talentvolle jeugdspelers die het moeten laten zien. Het ziet er wel interessant uit moet ik zeggen, hoewel ik eigenlijk wat meer van hem zou willen zien.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeTorenburch
Oude garde

DiepeMast schreef: 11 jun 2024, 18:06 https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... 8-qhNpPnIF

Interessante naam. <Red. Sekou Koïta> Hij is -al- 24, maar... Heeft een aflopend contract en eenzelfde soort speelstijl als Pavlidis, als ik het artikel mag geloven. Daarmee heb je een spits met Europese ervaring voor weinig. Hij is enigszins blessuregevoelig, maar ja... Voor die momenten heb je dan je eigen talentvolle jeugdspelers die het moeten laten zien. Het ziet er wel interessant uit moet ik zeggen, hoewel ik eigenlijk wat meer van hem zou willen zien.
Alle spitsen bij die niet direct in de basis staan bij RB Salzburg zijn wel interessant. Roko Simic ook. Alleen is deze man wel heel erg blessure gevoelig gebleken.

Mijn lijstje

1. Vanat
2. Albion Rrahmani
3. Troy Parrott
4. Boadu
5. Matheus Nascimento
6. Geubbels
7. Noah Ohio
8. Roko Simic
9. Jerónimo Dómina
10. Sydney van Hooijdonk
DonnyDelano
Oude garde

DeTorenburch schreef: 11 jun 2024, 19:05 Alle spitsen bij die niet direct in de basis staan bij RB Salzburg zijn wel interessant. Roko Simic ook. Alleen is deze man wel heel erg blessure gevoelig gebleken.

Mijn lijstje

1. Vanat
2. Albion Rrahmani
3. Troy Parrott
4. Boadu
5. Matheus Nascimento
6. Geubbels
7. Noah Ohio
8. Roko Simic
9. Jerónimo Dómina
10. Sydney van Hooijdonk
Ik zal eerlijk zijn, ik ken de helft niet. Maar waarom geen Lammers?
SimonPoulsen
Co

Die Boadu. Je hebt net 3 jaar kunnen genieten van de veelzijdige Pavlidis. Hoe kun je dan ooit terugverlangen naar die one trick pony van een Boadu. Zal dat nooit begrijpen denk ik. Heeft Twente ook veel plezier van gehad.
DeTorenburch
Oude garde

DonnyDelano schreef: 11 jun 2024, 19:09 Ik zal eerlijk zijn, ik ken de helft niet. Maar waarom geen Lammers?
Geen potentie en te duur om over 2 jaar op de bank te zetten.
DeTorenburch
Oude garde

SimonPoulsen schreef: 11 jun 2024, 19:17 Die Boadu. Je hebt net 3 jaar kunnen genieten van de veelzijdige Pavlidis. Hoe kun je dan ooit terugverlangen naar die one trick pony van een Boadu. Zal dat nooit begrijpen denk ik. Heeft Twente ook veel plezier van gehad.
Het is zeker niet mijn nummer 1 en de laatste voor de gokjes/ruwe diamanten. Hij kent het AZ spel en wie weet kan je hem redelijk snel weer verkopen en dan is de weg vrij voor de jonge jongens.

De nummer 10 van Hooijdonk is ook niet mijn stroomsplitsing maar zal er bij AZ ook wel 15 of meer inschieten.
differentcook
Harde Kern

DeTorenburch schreef: 11 jun 2024, 19:22 De nummer 10 van Hooijdonk is ook niet mijn stroomsplitsing maar zal er bij AZ ook wel 15 of meer inschieten.
In dat geval dan liever bij de tegenstander :)
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde

differentcook schreef: 11 jun 2024, 21:40 In dat geval dan liever bij de tegenstander :)
Mooie autocorrect voor droomspits :lol:

Verder een droomspeler voor op de vleugels zou Zuriko Davitashvili van Bordeaux zijn. Die kan zowel links- als rechtsbuiten spelen en ook op de 10 positie kwam hij goed uit de verf.
SimonPoulsen
Co

Drommedaris schreef: 13 jun 2024, 11:08 Maikuma lijkt me ook een trendbreuk met het AZ-spel van opkomende/overlappende backs die voor assists en goals zorgen. Maikuma heeft afgelopen seizoen 1 assist en geen enkele goal geproduceerd in 1354 minuten.

Ter vergelijking: Sugawara 1 G/A per 283 minuten (in de competitie 1 G/A per 233 minuten).

Op links is het al zorgelijk met Moller Wolfe (1 G/A per 1112 minuten) en Mees de Wit (1 G/A in 459 minuten).

Met het vertrek van Sugawara raakt AZ zo nog meer goals en assists kwijt.
Vergeet niet dat Sugawara zon beetje 100 hoekschoppen heeft genomen, en ook vrije trappen. Wat ik heb begrepen was Maikuma een voormalig rechtsbuiten die wel graag mee opkomt. Sowieso is die club waar hij nu speelt geen hoogvlieger, en wordt er relatief weinig gescoord daar.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Als ik de reflecties van AZ 4 Life een beetje hoor die toch enigzins als spreekbuis/vertaler van de woorden van max fungeert op dit moment dan hebben we denk ik allemaal voorlopig iets te veel hoop en dromen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeTorenburch
Oude garde

DeZuivelDuivel schreef: 13 jun 2024, 17:20 Als ik de reflecties van AZ 4 Life een beetje hoor die toch enigzins als spreekbuis/vertaler van de woorden van max fungeert op dit moment dan hebben we denk ik allemaal voorlopig iets te veel hoop en dromen.
Zo lang hij niet gaat roeptoeteren dat we de top 3 gaan aanvallen vind ik een elftal met veel eigen jeugd geen probleem.
Plaats reactie