Anti 020 Topic IV

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

:lol:
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik las een artikel waarin dit staat:
Vervolgens krijgt Van Praag de vraag hoe het kan dat dit niet in de onboarding van Kroes naar voren is gekomen. "Zo'n onboarding is er natuurlijk best en er wordt dan heel veel met hem besproken. Ook in de afgelopen tijd zijn er veel contacten geweest, maar dat moesten we stiekem doen vanwege AZ", zegt Van Praag.
Kroes mocht pas 15 maart beginnen maar heeft dus stiekem toch al gewerkt voor ajax. Dat wisten we natuurlijk al maar tot op heden wilden ze dat steeds niet toegeven. Kan AZ hier nog wat extra zout in de wonden strooien door actie te ondernemen op gebied van dat concurrentiebeding?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZuid-Scharwoude schreef: 02 apr 2024, 18:24 Ik las een artikel waarin dit staat:



Kroes mocht pas 15 maart beginnen maar heeft dus stiekem toch al gewerkt voor ajax. Dat wisten we natuurlijk al maar tot op heden wilden ze dat steeds niet toegeven. Kan AZ hier nog wat extra zout in de wonden strooien door actie te ondernemen op gebied van dat concurrentiebeding?
Al eerder (omstreeks november/december?) had Van Praag zich hierover al versproken.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9170
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Joostess schreef: 02 apr 2024, 09:48 Kroes zegt dat hij die aandelen in plukjes heeft aangekocht in de periode dat hij nog bij AZ zat en er nog geen sprake was van een overeenkomst met ajax. Is dat al niet raar? Hoe kun je dan nog 100% in het belang van AZ handelen als ajax om de hoek komt kijken?
Niet het is ook volkomen in strijd met de statuten zo blijkt en al was het dat niet, dan had een zaak omtrent belangenverstrengeling zeker nog wel kans gemaakt.

Hij blijkt ze ook al behoorlijk wat langer te hebben.
Het voordeel dat hij gehaald zou hebben bij ajax valt nog eens in het niet in het voordeel dat hij zou hebben door AZ te benadelen in dit geval.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Let op hoe deze sluwe vos zich hier uit gaat lullen…. Ik ken hem niet persoonlijk maar hij komt mij over als een engnek.
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

J.Krekel schreef: 05 apr 2024, 15:08 Let op hoe deze sluwe vos zich hier uit gaat lullen…. Ik ken hem niet persoonlijk maar hij komt mij over als een engnek.
Bij mij als iemand die gepokt en gemazeld is in deze voetbalwereld en op een leeftijd is waarbij hij wat makkelijker uitgaat van privileges en nog voldoende ego heeft om zich te willen doen gelden (ook ten koste van anderen)
we can come an end
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

[/quote]
Bij mij als iemand die gepokt en gemazeld is in deze voetbalwereld en op een leeftijd is waarbij hij wat makkelijker uitgaat van privileges en nog voldoende ego heeft om zich te willen doen gelden (ook ten koste van anderen)
[/quote]

Ja, dat is de exacte definitie van een engnek in de dikke Van Dale.
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9170
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hoe zou het nu er aan toe gaan bij de KNVB burelen?
De beste man van hun favoriete club staat als het ware mooi in beeld met een duimpje omhoog terwijl hij door rood rijd.
'kunnen we de auto nog terugduwen misschien!?'.

Het hele Kroes debacle toont vooral aan hoe verrot de voetbalwereld er aan de top in Nederland uit ziet. De ene na de andere ajax coryfee springt voor hem in de bres 'hij heeft toch geen moord gepleegd' is het devies. Ja dat was het bij Overmars ook en bij Promes ook en hoe is dat afgelopen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16267
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 08 apr 2024, 05:38 Hoe zou het nu er aan toe gaan bij de KNVB burelen?
De beste man van hun favoriete club staat als het ware mooi in beeld met een duimpje omhoog terwijl hij door rood rijd.
'kunnen we de auto nog terugduwen misschien!?'.

Het hele Kroes debacle toont vooral aan hoe verrot de voetbalwereld er aan de top in Nederland uit ziet. De ene na de andere ajax coryfee springt voor hem in de bres 'hij heeft toch geen moord gepleegd' is het devies. Ja dat was het bij Overmars ook en bij Promes ook en hoe is dat afgelopen?
Ze weten van gekkigheid en van de stress en de paniek niet meer wat ze moeten doen. Dan in godsnaam maar proberen Kroes alsnog terug te halen……?!?! Ik geniet stilletjes hoor, dat wel……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 08 apr 2024, 05:38 Hoe zou het nu er aan toe gaan bij de KNVB burelen?
De beste man van hun favoriete club staat als het ware mooi in beeld met een duimpje omhoog terwijl hij door rood rijd.
'kunnen we de auto nog terugduwen misschien!?'.

Het hele Kroes debacle toont vooral aan hoe verrot de voetbalwereld er aan de top in Nederland uit ziet. De ene na de andere ajax coryfee springt voor hem in de bres 'hij heeft toch geen moord gepleegd' is het devies. Ja dat was het bij Overmars ook en bij Promes ook en hoe is dat afgelopen?
Hier ben ik het nu eens helemaal mee eens :)
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 08 apr 2024, 06:51 Ze weten van gekkigheid en van de stress en de paniek niet meer wat ze moeten doen. Dan in godsnaam maar proberen Kroes alsnog terug te halen……?!?! Ik geniet stilletjes hoor, dat wel……..
In de notulen van de AvA van 17 november 2023 wordt gemeld door ajax zelf:
Hij bezit 42,500 aandelen in de vennootschap en heeft toegezegd gedurende zijn aanstelling
als CEO van ajax geen nieuwe aandelen te verwerven en zich te houden aan de Insider Trading Policy van
ajax en wettelijke eisen omtrent misbruik van voorwetenschap.
ajax was dus wel degelijk op de hoogte. Dat hebben ze hier nl. zelf bevestigd. Maar Kroes moet als beleidsbepaler zijn aandelen wel melden bij de AFM. En dat heeft hij nagelaten.
Dus er ook wel degelijk een stuk schuld bij de organisatie van ajax.

Pagina 19:https://www.ajax.nl/media/azupzsqs/2402 ... r-2023.pdf
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16267
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ajax wint weer eens een keertje……..Direct 5, 6 artikelen met waarom ze wonnen en hoe goed de omzetting werkte en hoe volwassen Taylor wel niet is geworden (hij speelt 1 keer goed….)
ajax heeft zich met een 2-1 overwinning op FC Twente weer enigszins herpakt na een aantal rampzalige weken op zowel sportief als bestuurlijk niveau. De ploeg van trainer John van 't Schip toonde zondag karakter in de Johan Cruijff Arena, waar bovendien veel onvrede was bij supporters over de gang van zaken met betrekking tot Alex Kroes, Michael van Praag en de raad van commissarissen. Clubwatcher Lentin Goodijk blikt uitgebreid terug op hoe ajax zich weer oprichtte.

Trainer John van ‘t Schip veranderde de 5-4-1 van ajax wat meer in een 4-2-3-1. Belangrijker dan dat: door wat meer naar koppeltjes te gaan, maakte Van 't Schip het makkelijker om de dynamiek van Twente te bespelen. Pieter Zwart analyseert waarom deze omzetting van trainer John van 't Schip broodnodig was in deze wedstrijd. Dit nieuwe systeem bood voor Kenneth Taylor een hoofdrol. De 21-jarige middenvelder liet zien waarom hij voor ajax dringend nodig was. ‘Hij heeft een grote stap gezet.’ Zo neemt Kenneth Taylor ajax steeds meer bij de hand.
En een ander artikel heet “ van vernedering naar verlossing”. En zo nog 5 artikelen.

Precies hierom heb ik mijn VI-abonnement opgezegd………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat een politiek gekonkel door Van Praag:

https://www.nu.nl/voetbal/6310486/van-p ... itiek.html

Nu kan Kroes toch aan de slag in Amsterdam met zijn kennis van AZ
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Iemand anders met kennis van AZ, Beuker:
"We gaan een veld omvormen tot vier kleine veldjes met zand, steen, asfalt en gravel. Niemand heeft dat, dus heet het innovatie, maar eigenlijk gaan we terug naar de basis"

Dus wat ook al jaren geleden bij AZ werd geintroduceerd. :D

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... rwets.html
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16267
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 25 apr 2024, 16:12 Iemand anders met kennis van AZ, Beuker:
"We gaan een veld omvormen tot vier kleine veldjes met zand, steen, asfalt en gravel. Niemand heeft dat, dus heet het innovatie, maar eigenlijk gaan we terug naar de basis"

Dus wat ook al jaren geleden bij AZ werd geintroduceerd. :D

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... rwets.html
Nu krijgen we de hele lange zomer weer 1001 artikelen over hoe ajax de top weer gaat bestormen en overnemen, want nu komt alles toch goed! Zucht…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie