Geloof, Politiek & Racisme II

Het forum waarin men naar hartelust kan discussieren op een hoogstaand niveau.

Provinciale Statenverkiezingen in maart 2019:

Peiling eindigde op 02 jul 2019, 18:21

CDA
1
4%
PvdA
0
Geen stemmen
VVD
6
21%
SP
2
7%
PVV
4
14%
FvD
8
29%
Groen Links
4
14%
ChristenUnie
0
Geen stemmen
D66
3
11%
DENK
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 28
pAZcal
Kristen

Het is gewoon wachten tot we zelf als vluchtelingen naar een ander continent gaan om ons heil te zoeken.
Langedijk
Gewoon Dirk

pAZcal schreef: 16 okt 2023, 22:20 Het is gewoon wachten tot we zelf als vluchtelingen naar een ander continent gaan om ons heil te zoeken.
Ja, in Canada is er nog ruimte genoeg. Kunnen we daar mooi uitkeringen en subsidies eisen, de straten terroriseren en onze opvattingen opdringen.

Oh nee, wij gaan natuurlijk gewoon werken, ons netjes aanpassen en integreren.

Die kut Islamieten
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
pAZcal
Kristen

Langedijk schreef: 17 okt 2023, 07:13 Ja, in Canada is er nog ruimte genoeg. Kunnen we daar mooi uitkeringen en subsidies eisen, de straten terroriseren en onze opvattingen opdringen.

Oh nee, wij gaan natuurlijk gewoon werken, ons netjes aanpassen en integreren.

Die kut Islamieten
Misschien zelf Frans leren. :help: :D
Langedijk
Gewoon Dirk

pAZcal schreef: 17 okt 2023, 10:03 Misschien zelf Frans leren. :help: :D
Maar dan ben je niet zielig genoeg meer. Kun je fluiten naar je gratis woning, je zakgeld, je toeslagen en je uitkeringen. En zonder strafblad ben je helemaal kansloos.

Oh nee, dat is alleen bij ons zo.
pAZcal
Kristen

Nieuwe poll met het maximaal aantal opties op basis van wat bij deze meest actuele peiling boven de streep staat (met als laatste optie "anders")?

Afbeelding
Langedijk
Gewoon Dirk

pAZcal schreef: 25 okt 2023, 21:25
Afbeelding
Waarom wordt Maurice de Hond nog steeds serieus genomen? Die zit er altijd mijlenver naast.

Een nieuwe poll op deze site lijkt me ook wel wat
pAZcal
Kristen

Langedijk schreef: 27 okt 2023, 17:54 Waarom wordt Maurice de Hond nog steeds serieus genomen? Die zit er altijd mijlenver naast.

Een nieuwe poll op deze site lijkt me ook wel wat
Ik moest ergens een lijstje vandaan halen. ;)
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

salmonyappi schreef: 01 nov 2023, 14:06
Maar een mooie oplossing is toch gewoon een mooi inclusief multicolor armbandje maken; dan is alles weer goed, toch?
Dat is toch de oplossing voor alles, als ik de (beelden van de) regenbooginvasie in Nederland mag geloven?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
salmonyappi
Harde Kern

dirkjan schreef: 02 nov 2023, 06:38 Dat is toch de oplossing voor alles, als ik de (beelden van de) regenbooginvasie in Nederland mag geloven?
Ja, lekker makkelijk! “We vinden het vreselijk allemaal, kijk maar, ik heb een regenboog!”
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
differentcook
Fanpage-junk

Ik heb het idee dat de tweede wereld oorlog via Israel en de ongezonde omgang daarmee nog steeds slachtoffers maakt, het resultaat van schijnoplossingen. Zeker in Duitsland lijkt de ongezonde omgang zeer sterk te zijn:

https://nos.nl/collectie/13959/artikel/ ... cial-media
we can come an end
Langedijk
Gewoon Dirk

differentcook schreef: 03 nov 2023, 17:35 Ik heb het idee dat de tweede wereld oorlog via Israel en de ongezonde omgang daarmee nog steeds slachtoffers maakt, het resultaat van schijnoplossingen. Zeker in Duitsland lijkt de ongezonde omgang zeer sterk te zijn:

https://nos.nl/collectie/13959/artikel/ ... cial-media
Die debiel is gewoon terecht ontslagen. Juist bij die club, met die historie, moet je wel heel dom zijn om zoiets openbaar te verkondigen.

Duitsland neemt hiermee juist duidelijk afstand van Jodenhaat. Prima. Laat religieuze buitenlanders zich maar eens gedragen.
differentcook
Fanpage-junk

Langedijk schreef: 04 nov 2023, 12:45 Die debiel is gewoon terecht ontslagen. Juist bij die club, met die historie, moet je wel heel dom zijn om zoiets openbaar te verkondigen.

Duitsland neemt hiermee juist duidelijk afstand van Jodenhaat. Prima. Laat religieuze buitenlanders zich maar eens gedragen.
Ik zie het niet als Jodenhaat, maar een pleidooi voor mensenrechten. Palestijnen worden al 75 jaar gruwelijk onderdrukt en moeten hiermee boeten om de Westerse wereld, Duitsland voorop, een schijnoplossing te bieden voor de fouten diez e hebben gemaakt voor en in de tweede wereldoorlog
we can come an end
Langedijk
Gewoon Dirk

differentcook schreef: 04 nov 2023, 12:50 Ik zie het niet als Jodenhaat, maar een pleidooi voor mensenrechten. Palestijnen worden al 75 jaar gruwelijk onderdrukt en moeten hiermee boeten om de Westerse wereld, Duitsland voorop, een schijnoplossing te bieden voor de fouten diez e hebben gemaakt voor en in de tweede wereldoorlog
Het is een pleidooi voor moslimrechten. Niets meer en niets minder. Er worden wereldwijd wel meer volkeren onderdrukt en daar hoor je ze nooit over.

Je kunt bij een van oudsher Joodse club niet zomaar steun betuigen aan de ‘vijand’. Als je bij de Vomar werkt ga je ook niet op Facebook roepen hoe geweldig de Jumbo is.
differentcook
Fanpage-junk

Langedijk schreef: 06 nov 2023, 14:27 Het is een pleidooi voor moslimrechten. Niets meer en niets minder. Er worden wereldwijd wel meer volkeren onderdrukt en daar hoor je ze nooit over.

Je kunt bij een van oudsher Joodse club niet zomaar steun betuigen aan de ‘vijand’. Als je bij de Vomar werkt ga je ook niet op Facebook roepen hoe geweldig de Jumbo is.
Hij werkt bij een voetbalclub en wordt gegrepen door onrecht (buiten het voetbal) en uit zijn mening erover.
Alles wat jij erbij haalt is dan blabla
we can come an end
Langedijk
Gewoon Dirk

differentcook schreef: 06 nov 2023, 23:04 Hij werkt bij een voetbalclub en wordt gegrepen door onrecht (buiten het voetbal) en uit zijn mening erover.
Alles wat jij erbij haalt is dan blabla
Alles wat ik erbij haal is de reden van zijn terechte ontslag

De mensen in Oekraïne wordt ook onrecht aangedaan. Waarom uit deze debiel daar zijn mening niet over? Juist, omdat het geen moslims zijn
differentcook
Fanpage-junk

Langedijk schreef: 07 nov 2023, 07:37 Alles wat ik erbij haal is de reden van zijn terechte ontslag

De mensen in Oekraïne wordt ook onrecht aangedaan. Waarom uit deze debiel daar zijn mening niet over? Juist, omdat het geen moslims zijn
Oh, het zal hem zeker meer aanspreken door die link (waarschijnlijk ook via zijn omgeving), maar dat maakt verder geen verschil.
Op basis van wat ik heb gelezen vind ik zijn ontslag niet terecht, maar een gevolg van trauma, massagekte en cancellen als gevolg daarvan.
we can come an end
Ferry
Co

differentcook schreef: 04 nov 2023, 12:50 Palestijnen worden al 75 jaar gruwelijk onderdrukt en moeten hiermee boeten om de Westerse wereld, Duitsland voorop, een schijnoplossing te bieden voor de fouten diez e hebben gemaakt voor en in de tweede wereldoorlog
Wat een flauwekul.
differentcook
Fanpage-junk

Ferry schreef: 07 nov 2023, 08:32 Wat een flauwekul.
Dan heb je er ook geen probleem mee eenzelfde behandeling te krijgen?
Laatst gewijzigd door differentcook op 07 nov 2023, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Ferry
Co

differentcook schreef: 07 nov 2023, 09:13 Dan heb je er ook geen probleem eenzelfde behandeling te krijgen?
Ik heb werkelijk geen idee wat je hier wilt zeggen. Misschien een Nederlandse zin die klopt?
differentcook
Fanpage-junk

Ferry schreef: 07 nov 2023, 09:24 Ik heb werkelijk geen idee wat je hier wilt zeggen. Misschien een Nederlandse zin die klopt?
💩
we can come an end
Plaats reactie