Ik heb zaterdag deel 1 proberen te kijken, maar dat vond ik super onboeiend. Heb daarom ook geen aandrang deel 2 te gaan zien
Ik wil even melden V
- differentcook
- Harde Kern
- Berichten: 12539
- Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08
we can come an end
Mag ik raden?
- We'll Be Alright (2016)
- Everything's Gonna Be Alright (2020)
- It'll Be All Right (2021)
- Every Thing Will Be Fine (2015)
- The Kids Are Alright (1979)
- Pascal And Dani Are Great (2023)
Nou vooruit, die laatste heb ik verzonnen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- differentcook
- Harde Kern
- Berichten: 12539
- Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08
Norwegian Wood
Vanilla Sky (of Abre los Ojos)
Midnight in Paris
Love Exposure
Whiplash
Surviving Desire
Burning
Paris, Texas
Toni Erdmann
The Matrix (met name deel 1)
The Square
un Amour de Jeunesse
Her
der Himmel uber Berlin
Youth
Gattaca
Call me by your name
The Worst Person in the World
The Unbelievable Truth
Dead Poets Society
films van Eric Rohmer
and many more
we can come an end
Heeft iemand hier eigenlijk letterboxd? Het lijkt me wel leuk om te volgen wat andere mensen hier kijken.differentcook schreef: ↑07 mar 2024, 18:48 Norwegian Wood
Vanilla Sky (of Abre los Ojos) --> het zal je verbazen, maar deze moet ik beiden nog kijken
Midnight in Paris
Love Exposure --> watchlist, wel Suicide Club + Noriko's Dinner Table gezien
Whiplash --> nice!
Surviving Desire
Burning --> nice!
Paris, Texas --> deze heb ik toevallig gisteren op mijn watchlist gezet. Perfect Days van Wim Wenders vond ik ook erg fijn.
Toni Erdmann
The Matrix (met name deel 1) --> nice
The Square --> nice, ik vond Triangle of Sadness ook geweldig. Ik ben benieuwd wat hij allemaal nog meer in petto heeft.
un Amour de Jeunesse
Her --> nice
der Himmel uber Berlin
Youth
Gattaca --> ja? Ik vond het wel prima hoor, maar niet top.
Call me by your name
The Worst Person in the World --> heel nice!
The Unbelievable Truth
Dead Poets Society
films van Eric Rohmer
and many more
- differentcook
- Harde Kern
- Berichten: 12539
- Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08
Ik ben nu heel enthousiast over Poor Things (bioscoop), The Holdovers (bioscoop) en Everything everywhere all at once. Godzilla minus one is de verrassing van vorig jaar. Perfect blue (1997) is top anime.
Dit jaar komt Sometimes I think about dying in de bioscoop uit en die vind ik hilarisch.
Ik vind ook dit allemaal heel goed:
The perks of being a wallflower
Donnie Darko
Léon: the professional
Jagten
Words on bathroom walls
Get out
Paprika
Saltburn
The menu
Spirited away (eigenlijk alle films van Hayao Miyazaki)
Little women (Greta Gerwig versie)
The wolf of Wall Street
Past lives
Prisoners
Catch me if you can
Oldboy (Park Chan-wook versie)
Psycho
Amélie
There will be blood
Mulholland drive
American beauty
The handmaiden
Promising young woman
One flew over the cuckoo's nest
Pan's labyrinth
Seven samurai
Children of men
It's a wonderful life
La vita è bella
Groundhog day
The wailing
Under the silver lake
Perfume: the story of a murderer
Le règne animal
Borgman + Abel (misschien wel de 2 beste Nederlandse films, Alex van Warmerdam maakt veel leuke films)
Symbol (Japanse slapstick)
Ruben Brandt, collecor (Hongaarse animatiethriller)
Strawberry mansion
Fast & feel love (Thaise romantische actiekomedie over professioneel bekertjes stacken)
Give me liberty (Russisch/Amerikaanse dramedy)
Dit jaar komt Sometimes I think about dying in de bioscoop uit en die vind ik hilarisch.
Ik vind ook dit allemaal heel goed:
The perks of being a wallflower
Donnie Darko
Léon: the professional
Jagten
Words on bathroom walls
Get out
Paprika
Saltburn
The menu
Spirited away (eigenlijk alle films van Hayao Miyazaki)
Little women (Greta Gerwig versie)
The wolf of Wall Street
Past lives
Prisoners
Catch me if you can
Oldboy (Park Chan-wook versie)
Psycho
Amélie
There will be blood
Mulholland drive
American beauty
The handmaiden
Promising young woman
One flew over the cuckoo's nest
Pan's labyrinth
Seven samurai
Children of men
It's a wonderful life
La vita è bella
Groundhog day
The wailing
Under the silver lake
Perfume: the story of a murderer
Le règne animal
Borgman + Abel (misschien wel de 2 beste Nederlandse films, Alex van Warmerdam maakt veel leuke films)
Symbol (Japanse slapstick)
Ruben Brandt, collecor (Hongaarse animatiethriller)
Strawberry mansion
Fast & feel love (Thaise romantische actiekomedie over professioneel bekertjes stacken)
Give me liberty (Russisch/Amerikaanse dramedy)
- differentcook
- Harde Kern
- Berichten: 12539
- Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08
Daar zitten zat films tussen die ik ook goed vind en ook die ik nog niet ken (maar dus wel zal checken)pAZcal schreef: ↑08 mar 2024, 15:45 Ik ben nu heel enthousiast over Poor Things (bioscoop), The Holdovers (bioscoop) en Everything everywhere all at once. Godzilla minus one is de verrassing van vorig jaar. Perfect blue (1997) is top anime.
Dit jaar komt Sometimes I think about dying in de bioscoop uit en die vind ik hilarisch.
Ik vind ook dit allemaal heel goed:
The perks of being a wallflower
Donnie Darko
Léon: the professional
Jagten
Words on bathroom walls
Get out
Paprika
Saltburn
The menu
Spirited away (eigenlijk alle films van Hayao Miyazaki)
Little women (Greta Gerwig versie)
The wolf of Wall Street
Past lives
Prisoners
Catch me if you can
Oldboy (Park Chan-wook versie)
Psycho
Amélie
There will be blood
Mulholland drive
American beauty
The handmaiden
Promising young woman
One flew over the cuckoo's nest
Pan's labyrinth
Seven samurai
Children of men
It's a wonderful life
La vita è bella
Groundhog day
The wailing
Under the silver lake
Perfume: the story of a murderer
Le règne animal
Borgman + Abel (misschien wel de 2 beste Nederlandse films, Alex van Warmerdam maakt veel leuke films)
Symbol (Japanse slapstick)
Ruben Brandt, collecor (Hongaarse animatiethriller)
Strawberry mansion
Fast & feel love (Thaise romantische actiekomedie over professioneel bekertjes stacken)
Give me liberty (Russisch/Amerikaanse dramedy)
Dank!
we can come an end
-
- Algemeen directeur
- Berichten: 9161
- Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40
Maar is het ook een goede Dune film?
Enehh als we toch anime aan het gooien zijn tussendoor:
Psycho Pass
Cowboy Bebop
Neon Genesis Evangelion
Geen films, maar dat mag de pret niet drukken.
Okay toch nog films:
Memories of Murder
Magnolia
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Ik heb de boeken niet gelezen.DeZuivelDuivel schreef: ↑11 mar 2024, 18:04 Maar is het ook een goede Dune film?
Enehh als we toch anime aan het gooien zijn tussendoor:
Psycho Pass
Cowboy Bebop
Neon Genesis Evangelion
Geen films, maar dat mag de pret niet drukken.
Okay toch nog films:
Memories of Murder --> deze staat al een tijdje op mijn watchlist
Magnolia --> goede film inderdaad