Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Meneer Veerman schreef:[..]


Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze daar onderhandelingen hebben.
Hij kan toch ook effe naar AZ komen of naar het DSB kantoor.
Joh dat ligt toch veels te veel voor de hand. In de stad verwacht niemand het en valt het veel minder op. :?

Maar het zou me niets verbazen. Het eerste wat ik riep toen Didulica er zaterdag in kwam was dat ie naar Feyenoord zou vertrekken. Als je dan een dag later weer het gerucht leest over die ruil.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Kees Vooijs schreef:Heel logisch natuurlijk. In het stadion hebben ze natuurlijk geen Brasserie en/of catering. Daarom rijden Wijnaldum en zijn zaakwaarnemer naar het centrum van Alkmaar, vinden met pijn en moeite een parkeerplekje en gaan vervolgens bij Anne en Max zitten. En Wijnaldum is natuurlijk die sloper achterin, die AZ zoekt. :roll:
Bij het stadion hangt meestal pers rond, daarom spreken ze doorgaans af in Wognum, maar ook wel eens in Motel Akersloot of in het centrum.

Wijnaldo (zoals Van Hanegemt hem noemt) is geen sloper, maar wel een enorme aanwinst, en zakelijk ook een goeie investering. Ze zoeken een lange verdediger, maar daarmee zijn ze niet klaar. Gezien de uitbreiding van de selectie die eerder is aangekondigd om op meer fronten te kunnen strijden, kunnen we volgens mij nog zeker 3 aankopen verwachten. Het zou mij dan ook niet verbazen als hij wordt aangetrokken.
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Barra schreef:[..]


Bij het stadion hangt meestal pers rond, daarom spreken ze doorgaans af in Wognum, maar ook wel eens in Motel Akersloot of in het centrum.

Wijnaldo (zoals Van Hanegemt hem noemt) is geen sloper, maar wel een enorme aanwinst, en zakelijk ook een goeie investering. Ze zoeken een lange verdediger, maar daarmee zijn ze niet klaar. Gezien de uitbreiding van de selectie die eerder is aangekondigd om op meer fronten te kunnen strijden, kunnen we volgens mij nog zeker 3 aankopen verwachten. Het zou mij dan ook niet verbazen als hij wordt aangetrokken.
Of mischien gaat hij gewoon met iemand wat eten...........

Maar het zou een goede aanwinst zijn.

Het zou me alleen benieuwen of Didulica betrokken wordt in de deal.
Wie pakken we dan als 2e keeper.

Dat de investeerders van Feyenoord liever een keeper hebben die daarna nog wat opbrengt zegt me niets..........
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
Oepie Hugo
Supporter
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 aug 2005, 15:58
Locatie: Alkmaar

Johan schreef:[..]


Of mischien gaat hij gewoon met iemand wat eten...........

Maar het zou een goede aanwinst zijn.

Het zou me alleen benieuwen of Didulica betrokken wordt in de deal.
Wie pakken we dan als 2e keeper.
Dat de investeerders van Feyenoord liever een keeper hebben die daarna nog wat opbrengt zegt me niets..........
Heijblok denk!
't ijzer
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Ik vind wijnaldum een beetje een circusartiest, dat moet afgeleerd worden.
Had Luigi Bruins veel liever. :(
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Oepie Hugo schreef:[..]

Heijblok denk!
Volgens mij is hij als 3e keeper gehaald.

Nu is dus de vraag wie er dus als 2e/3e gehaald zal worden.
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
Oepie Hugo
Supporter
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 aug 2005, 15:58
Locatie: Alkmaar

Johan schreef:[..]


Volgens mij is hij als 3e keeper gehaald.
Nu is dus de vraag wie er dus als 2e/3e gehaald zal worden.
Ja dat klopt dat ie is gehaald als 3e keeper,lijkt mij dat ie gewoon doorschuift als 2e keeper!
En wie dat gat moet opvolgen als 3e keeper,dat laat ik aan M. Brands over..
Maar zover is het allemaal nog niet,tot nu toe is Joey er nog..
't ijzer
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Oepie Hugo schreef:[..]

Ja dat klopt dat ie is gehaald als 3e keeper,lijkt mij dat ie gewoon doorschuift als 2e keeper!
En wie dat gat moet opvolgen als 3e keeper,dat laat ik aan M. Brands over..
Maar zover is het allemaal nog niet,tot nu toe is Joey er nog..
Heijblok mag lekker derder keeper blijven, die vind ik niet betrouwbaar genoeg als 2de keeper. Wie er dan bij moet komen als doelman zou ik trouwens niet weten.

Over Wijnaldum, is het niet gewoon zijn broertje geweest? Die lijkt namelijk aardig veel op hem als ik het me goed herinner.
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

AZ 4 Life schreef:[..]


Heijblok mag lekker derder keeper blijven, die vind ik niet betrouwbaar genoeg als 2de keeper. Wie er dan bij moet komen als doelman zou ik trouwens niet weten.

Over Wijnaldum, is het niet gewoon zijn broertje geweest? Die lijkt namelijk aardig veel op hem als ik het me goed herinner.
Die voetbal al in de jeugd bij AZ!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MR Mayistic schreef:[..]


Die voetbal al in de jeugd bij AZ!
Ja en..? Dan kan het nog wel zo zijn dat hij van afstand voor zijn broer is aangezien.
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

AZ 4 Life schreef:[..]


Ja en..? Dan kan het nog wel zo zijn dat hij van afstand voor zijn broer is aangezien.
Moet ik hier nou op antwoorden??! [-o<
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Afbeelding
Giliano Wijnaldum

Afbeelding

Vergissen zou kunnen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: Vergissen zou kunnen.
Wat doet Koenders in een Feyenoord shirt :wink:
Gebruikersavatar
zeek
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 dec 2006, 18:45
Locatie: Cabannes, Frankrijk
Contacteer:

AZ-Alkmaar schreef:[..]


Wat doet Koenders in een Feyenoord shirt :wink:
Was het maar zo
:lol:
Tartan army we are here,yoho....groetjes van de Schotse AZ supporters
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

zeek schreef:[..]

Was het maar zo
:lol:
Laat ze Koenders a.ub. cadeau doen aan NEC. Dan kunnen ze misschien zijn salaris betalen.
_________________
"I don't know that!"
VAKKIE W OLE OLE
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 17 sep 2008, 10:27
Locatie: Sint-pancras

http://www.itwm.nl/artikel.php?id=5110

Heel toevallig nam ik een kijkje op deze site.
Deze wedstrijd werd gister gespeelt, kijk eens wie er op foto 21 staat...

Reactie onder de foto's....

Tonnie Bruins Slot heeft de hele 2de helft bij ons gestaan onder de parasol, en alleen maar aantekeningen maken van talenten. Hij was er inderdaad aanwezig voor strootman aangezien AZ net de Zeeuw had verkocht. Verder hield hij ook Duarte en van Bentum in de gaten.
Aardige man, hij gaf een rondje, heerlijk!!
AZ zal bloeien en nooit vergaan...!!!
falcon
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 jul 2007, 14:35
Locatie: alkmaar

Kermit schreef:Ik vind wijnaldum een beetje een circusartiest, dat moet afgeleerd worden.
Had Luigi Bruins veel liever. :(

Nee ben je gek, Wijnaldum is een groei briljantje, Luigi Bruins heeft zijn tijd gehad die jongen mist gewoon iets mentaliteit/hardheid /doorzettingsvermogen ofzoiets
Alle ballen verzamelen
tAZ
Fanatic
Berichten: 600
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:19

Ploegsma: "PSV en AZ willen Honda"

Keisuke Honda is al de hele zomer een gewild gespreksonderwerp. De sterspeler van VVV-Venlo aast op een transfer, maar voetbalt nog altijd in Limburg. Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior verwacht echter dat zijn cliënt alsnog vertrekt.

"Keisuke staat ongetwijfeld op veel lijstjes, maar er is nog geen club concreet", aldus Ploegsma junior in gesprek met Sportweek. De Nederlandse topclubs AZ en PSV hebben interesse, terwijl ajax om onduidelijke redenen kansloos is in de strijd om de Japanner.

Vooralsnog hebben AZ en PSV echter nog geen concrete belangstelling vanwege het grote aantal middenvelders dat reeds in de selectie van beide clubs zit. "AZ en PSV hebben interesse, maar zitten op dit moment vol. Misschien dat er bij Heerenveen een kansje is. ajax wordt het in elk geval niet", geeft Ploegsma aan.

De 23-jarige Honda wil het liefst in Nederland blijven, ondanks de interesse van FC Porto, Anderlecht en Galatasaray. "We vinden het voor Keisuke het beste dat hij in Nederland blijft, maar hij is geen EU-speler en dus duur. Voor Nederlandse topclubs is het mede door de vraagprijs van VVV een flinke investering."

Ondanks de hoge vraagprijs van VVV en het hoge salaris dat Honda moet ontvangen omdat hij een speler is van buiten de EU rekent Ploegsma erop dat een transfer in de maak is. "Die transfer komt er wel. Is het niet deze zomer dan is het wel in januari."

Chief
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 aug 2006, 10:51
Locatie: Zaandam

AZ heeft geen ruimte in de selectie? En die weggelopen neus dan?

Enne, wie is er goed in vrije trappen momenteel? :|
--
Representing the "Z" in AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

VAKKIE W OLE OLE schreef:http://www.itwm.nl/artikel.php?id=5110

Heel toevallig nam ik een kijkje op deze site.
Deze wedstrijd werd gister gespeelt, kijk eens wie er op foto 21 staat...

Reactie onder de foto's....

Tonnie Bruins Slot heeft de hele 2de helft bij ons gestaan onder de parasol, en alleen maar aantekeningen maken van talenten. Hij was er inderdaad aanwezig voor strootman aangezien AZ net de Zeeuw had verkocht. Verder hield hij ook Duarte en van Bentum in de gaten.
Aardige man, hij gaf een rondje, heerlijk!!
Er staat ook een reactie onder dat Bruins Slot ook bij Heracles - Veendam aanwezig was. Kan alleen niemand bij Veendam verzinnen die interessant zou moeten zijn
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie