Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 09 feb 2024, 18:17 Met alle respect, maar we moeten hoger mikken dan Jahanbakhsh.
Kijk even wat er nú op het veld staat, en dan zouden we niet blij moeten zijn met Alireza?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 09 feb 2024, 21:20 Oja joh? Musiala of Sane anders halen?

Je mag je handjes dichtknijpen met Jahanbahksh, als hij komt is hij makkelijk onze beste vleugelspeler
Ik hoop dat je begrijpt (maar zeker weten doe ik het niet) dat er een groot verschil zit tussen Jahanbakhsh en Sané/Musiala.

Dat we nu spelers van een lagere kwaliteit op het veld hebben staan, betekent niet gelijk dat elke speler die ietsje beter is ook meteen gehaald moet worden. Als we verder willen groeien als club, hebben we meer nodig dan een 31-jarige vleugelspeler die 5 tot 6 goals maakt per seizoen.
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

AZ genoemd in lijstje van geinteresseerden in Troy Parrott (Excelsior/ Tottenham).

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... lsior.html
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

KeesPierTol schreef: 10 feb 2024, 07:00 AZ genoemd in lijstje van geinteresseerden in Troy Parrott (Excelsior/ Tottenham).

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... lsior.html
Dat vind ik dan wel een mogelijke interessante opvolger van Pavlidis.

Dat Alireza verhaal zou ik wel erg vreemd vinden van Huiberts.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

SchoorlAZ schreef: 10 feb 2024, 06:32 Ik hoop dat je begrijpt (maar zeker weten doe ik het niet) dat er een groot verschil zit tussen Jahanbakhsh en Sané/Musiala.

Dat we nu spelers van een lagere kwaliteit op het veld hebben staan, betekent niet gelijk dat elke speler die ietsje beter is ook meteen gehaald moet worden. Als we verder willen groeien als club, hebben we meer nodig dan een 31-jarige vleugelspeler die 5 tot 6 goals maakt per seizoen.
Haha ik geloof dat Wildcat een beetje cynisch is. En ik kan hem wel volgen. AZ is niet in de positie om alles maar te halen. Ik lees hier Danjuma voorbijkomen en ik heb zelf Driouech en Vertessen eens genoemd maar dat zijn denk ik toch spelers die zelf niet zo snel naar AZ willen. Kan Huiberts nog zo zijn best doen. Disclaimer: er vanuit gaan dat hij het bij hen geprobeerd heeft :D
Jahanbaksh heeft ervaring en kent de omgeving en heeft het hier goed gedaan. Zou ik helemaal niet gek vinden als een soort Ryan oplossing: minimaal 1 seizoen in de basis en dan de jeugd AZ1 klaar maken
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Joostess schreef: 10 feb 2024, 08:57 Haha ik geloof dat Wildcat een beetje cynisch is. En ik kan hem wel volgen. AZ is niet in de positie om alles maar te halen. Ik lees hier Danjuma voorbijkomen en ik heb zelf Driouech en Vertessen eens genoemd maar dat zijn denk ik toch spelers die zelf niet zo snel naar AZ willen. Kan Huiberts nog zo zijn best doen. Disclaimer: er vanuit gaan dat hij het bij hen geprobeerd heeft :D
Jahanbaksh heeft ervaring en kent de omgeving en heeft het hier goed gedaan. Zou ik helemaal niet gek vinden als een soort Ryan oplossing: minimaal 1 seizoen in de basis en dan de jeugd AZ1 klaar maken
Maar de Jahanbakhsh die bij ons weg is gegaan, is niet dezelfde Jahanbakhsh van nu. We moeten natuurlijk wel verder en beter worden als club en team.

Driouech speelt bij Excelsior momenteel. Die wil echt wel een stap maken naar AZ als je dat de komende maanden al bespreekt.

Anders zie ik toch liever iemand uit het buitenland komen, die meer toevoegt aan onze selectie dan Alireza.
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

SimonPoulsen schreef: 10 feb 2024, 08:54 Dat vind ik dan wel een mogelijke interessante opvolger van Pavlidis.

Dat Alireza verhaal zou ik wel erg vreemd vinden van Huiberts.
Eens, helaas is Tottenham een lastige partij om mee te onderhandelen.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 373
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Ali is een RW. Daar hebben we met een fitte (!) Lahdo en Addai al voldoende kwaliteit. En beiden zijn zo jong dat ze moeten gaan spelen. Om daar nu een 31-jarige concurrent aan toe te voegen, lijkt me niet handig. Probleem is groter op links en 10.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SjaakTrekhaak schreef: 10 feb 2024, 11:02 Ali is een RW. Daar hebben we met een fitte (!) Lahdo en Addai al voldoende kwaliteit. En beiden zijn zo jong dat ze moeten gaan spelen. Om daar nu een 31-jarige concurrent aan toe te voegen, lijkt me niet handig. Probleem is groter op links en 10.
Ik vind Mijnans op 10 wel goed, maar er moet iemand bij die direct impact kan hebben op het team.
Het experiment met Mijnans op 8 is wat mij betreft mislukt, dus die kan zich beter op 10 gaan richten.

Dat Huiberts geen linksbuiten heeft gehaald deze winter is echt ongelooflijk.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SjaakTrekhaak schreef: 10 feb 2024, 11:02 Ali is een RW. Daar hebben we met een fitte (!) Lahdo en Addai al voldoende kwaliteit. En beiden zijn zo jong dat ze moeten gaan spelen. Om daar nu een 31-jarige concurrent aan toe te voegen, lijkt me niet handig. Probleem is groter op links en 10.
Voldoende kwaliteit om een middenmotor te zijn maar biet om plek 3/4 te spelen. Ik weet niet of je nu tegen Almere city zit te kijken maar we zijn ook met Addai compleet vleugellam en ook met Lahdo in 9/10 wedstrijden. Er moet iemand staan die juist 9/10 wedstrijden thuis geeft.

Jahankbahksh is in slechte vorm nog altijd twee stappen verder dan wat we nu hebben en als je de kans hebt vanuit het huidige waardeloze team om dat te doen dan moet je dat altijd doen.

De kans dat Huiberts ineens iemand aankoopt die er direct staat en direct het verschil maakt is nou eenmaal 0,01 zoals we wel gemerkt hebben
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 10 feb 2024, 06:32 Ik hoop dat je begrijpt (maar zeker weten doe ik het niet) dat er een groot verschil zit tussen Jahanbakhsh en Sané/Musiala.

Dat we nu spelers van een lagere kwaliteit op het veld hebben staan, betekent niet gelijk dat elke speler die ietsje beter is ook meteen gehaald moet worden. Als we verder willen groeien als club, hebben we meer nodig dan een 31-jarige vleugelspeler die 5 tot 6 goals maakt per seizoen.
Heb je Huiberts zijn transfers van de laatste jaren gezien? Hoe groot acht jij de kans dat hij nu ineens een buitenlandse parel van 20 binnen harkt die ontzettend veel toevoegt en mannen passeert en er 10+ in legt?

Jahanbahksh moet je gewoon je handen mee dichtknijpen, die is twee klasses beter en dreigender dan Addai, Lahdo, Van Bommel en van Brederode nu zijn.

Dus ja je bent vrij delusioneel als je hier niet tevreden mee bent
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 373
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Wildcat schreef: 10 feb 2024, 19:54 Ik weet niet of je nu tegen Almere city zit te kijken […]
Helaas wel. Wat een ellende.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 10 feb 2024, 19:57 Heb je Huiberts zijn transfers van de laatste jaren gezien? Hoe groot acht jij de kans dat hij nu ineens een buitenlandse parel van 20 binnen harkt die ontzettend veel toevoegt en mannen passeert en er 10+ in legt?

Jahanbahksh moet je gewoon je handen mee dichtknijpen, die is twee klasses beter en dreigender dan Addai, Lahdo, Van Bommel en van Brederode nu zijn.

Dus ja je bent vrij delusioneel als je hier niet tevreden mee bent
Ik kan me punt wel weer herhalen, maar dat heeft geen nut.
Een middelmatige speler kopen omdat onze TD geen goede aankopen kan doen, lijkt me ook niet verstandig.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Parrott gaat wel cult zijn, maar zou hij ons écht verder helpen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Joostess schreef: 10 feb 2024, 08:57 Jahanbaksh heeft ervaring en kent de omgeving en heeft het hier goed gedaan. Zou ik helemaal niet gek vinden als een soort Ryan oplossing: minimaal 1 seizoen in de basis en dan de jeugd AZ1 klaar maken
Wel ja.

Laten we wéér een speler halen die overal heeft bewezen de top van Nederland al niet eens aan te kunnen.

Past mooi in het rijtje met Ryan, Indi, Clasie en Vlaar.

Kan hij ook weer lekker een sleutelpositie vasthouden en niets sportief toevoegen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 12 feb 2024, 07:44
Kan hij ook weer lekker een sleutelpositie vasthouden en niets sportief toevoegen.
Rechtsbuiten is geen sleutelpositie

Verder eens
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 12 feb 2024, 07:47 Rechtsbuiten is geen sleutelpositie

Verder eens
Voor dat laatste teken ik dan maar.

Dan kan ik de maandag verder gebruiken om te werken.

8)
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 12 feb 2024, 07:47 Rechtsbuiten is geen sleutelpositie

Verder eens
Bij AZ wel, op onze flanken staat de grootste transferwaarde. Om jullie in het midden te vinden: AZ heeft een sterke as nodig zodat de 'geldmakende' posities kunnen floreren. Het is subjectief of dat dan beide sleutelposities kunnen zijn, maar gezien het beleid van AZ is dat laatste wel zo. Dat brengt (om bijvoorbeeld de Baron te pleasen) wel mee dat er daarom voorin harder en zorgvuldiger geïnvesteerd moet worden (en dat blijft uit).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Elmpie. schreef: 07 mar 2024, 13:42
Is wel wéér een 20-jarige smurf (1m70).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie