Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SjaakTrekhaak
Fanatic

Elmpie. schreef: 27 mei 2024, 20:42 AZ zou interesse hebben in Calvin Verdonk.
Eerder kreeg je altijd een afbeelding voor als je een link van twitter plaatste dat lukt nou niet meer, doe ik wat verkeerd of heeft twitter wat veranderd?
Wanneer heeft AZ voor het laatst geld uitgegeven aan een middelmatige 27-jarige speler zonder restwaarde? Alle oudere spelers die komen, zijn transfervrij geweeest. Gaat niet gebeuren.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder

Kan het niet zijn dat AZ, Bart van Rooij aan het scouten was?
1-jarig contract nog en past veel beter in het profiel. Wellicht zit de journalist ernaast.
Roadster
Glory-hunter
Contacteer:

Joostess schreef: 26 mei 2024, 10:10 Goudmijn wordt nog een seizoen verhuurd aan Excelsior. Dus die zien we nog niet terug en hoeven wij ons nog niet druk over te maken :D
Dit is het beste nieuws van de afgelopen dagen.. Blijf nog maar even een jaartje weg en bewijs het eerst daar maar eens..
Hopelijk snel ander nieuws/geruchten!
Come on AZ! MO9 🙏🏻
SchoorlAZ
Basisspeler

SjaakTrekhaak schreef: 28 mei 2024, 07:24 Wanneer heeft AZ voor het laatst geld uitgegeven aan een middelmatige 27-jarige speler zonder restwaarde? Alle oudere spelers die komen, zijn transfervrij geweeest. Gaat niet gebeuren.
Beetje een Donny Gorter aankoop dit, ja.
MB80
Invaller

Leeuwenhart schreef: 28 mei 2024, 08:55 Kan het niet zijn dat AZ, Bart van Rooij aan het scouten was?
1-jarig contract nog en past veel beter in het profiel. Wellicht zit de journalist ernaast.
Ja de Rooij lijkt logischer met het aannemelijke vertrek van Yuki. Of een package deal met De Rooij en Verdonk indien een van de linksbacks ook weggaat. Dan meteen twee eredivisie backs met flink wat seizoenen in de benen die samen met de geruchten van een Vaessen en/of Lammers meteen routine toevoegen aan AZ volgend jaar. Geen absolute toppers maar degelijkheid voor de stabiliteit.

Niet iedereen hoeft restwaarde te geven, kijk Twente en die word er derde mee. De echte cash cows heb je in Goes, Kwakman, Smit, Addai, Penetra, Sadiq, Bommel etc als zij hun potentie waar maken maar wel stabiliteit nodig hebben van voorgenoemde namen.
SchoorlAZ
Basisspeler

MB80 schreef: 28 mei 2024, 10:52 Ja de Rooij lijkt logischer met het aannemelijke vertrek van Yuki. Of een package deal met De Rooij en Verdonk indien een van de linksbacks ook weggaat. Dan meteen twee eredivisie backs met flink wat seizoenen in de benen die samen met de geruchten van een Vaessen en/of Lammers meteen routine toevoegen aan AZ volgend jaar. Geen absolute toppers maar degelijkheid voor de stabiliteit.

Niet iedereen hoeft restwaarde te geven, kijk Twente en die word er derde mee. De echte cash cows heb je in Goes, Kwakman, Smit, Addai, Penetra, Sadiq, Bommel etc als zij hun potentie waar maken maar wel stabiliteit nodig hebben van voorgenoemde namen.
We hebben geen behoefte aan routine van NEC en RKC. We hebben spelers nodig die ons beter maken. Verdonk doet dat niet. Ook is van Rooij geen verbetering op Sugawara (maar zeker wel een acceptabele vervanger). Vaessen is gewoon een stuk minder dan Ryan.
Wildcat
Invaller
Contacteer:

Roadster schreef: 28 mei 2024, 08:56 Dit is het beste nieuws van de afgelopen dagen.. Blijf nog maar even een jaartje weg en bewijs het eerst daar maar eens..
Hopelijk snel ander nieuws/geruchten!
Hij maakt het daar iedere wedstrijd waar, dat is dus het probleem. Maakt veel indruk juist!
MB80
Invaller

SchoorlAZ schreef: 28 mei 2024, 12:41 We hebben geen behoefte aan routine van NEC en RKC. We hebben spelers nodig die ons beter maken. Verdonk doet dat niet. Ook is van Rooij geen verbetering op Sugawara (maar zeker wel een acceptabele vervanger). Vaessen is gewoon een stuk minder dan Ryan.
Smaken verschillen, persoonlijk vind ik Vaessen beter (geen top natuurlijk) en jij dan Ryan. Vaessen is transfervrij dus aantrekkelijk voor Max. Olij is waarschijnlijk helaas veel te duur maar qua kwaliteit een nobrainer.

Over de rooij en/of Verdonk, ja idealiter zijn er betere spelers maar kom maar op te proppen met: 1) betere, 2) betaalbare en 3) beschikbare alternatieven die naar AZ willen.

Tot die tijd is onderstaande lijst verdedigend gezien een betere opstelling dan wat er dit jaar stond naar mijn inzien dan Ryan (minder dan Vaessen) en de heren sugawara (aanvallend goed), Wolfe en Bazoer die niet kunnen verdedigen…
Vaessen
De Rooij - Goes - Penetra - Verdonk/Mees
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Leeuwenhart schreef: 28 mei 2024, 08:55 Kan het niet zijn dat AZ, Bart van Rooij aan het scouten was?
Exact mijn gedachte.
Verdonk heeft zelf overigens een buitenland wens.

De keuze van de bank bij AZ of het buitenland zal denk ik snel gemaakt zijn, als eerste optie moet je hem niet willen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Basisspeler

MB80 schreef: 28 mei 2024, 15:51 Smaken verschillen, persoonlijk vind ik Vaessen beter (geen top natuurlijk) en jij dan Ryan. Vaessen is transfervrij dus aantrekkelijk voor Max. Olij is waarschijnlijk helaas veel te duur maar qua kwaliteit een nobrainer.

Over de rooij en/of Verdonk, ja idealiter zijn er betere spelers maar kom maar op te proppen met: 1) betere, 2) betaalbare en 3) beschikbare alternatieven die naar AZ willen.

Tot die tijd is onderstaande lijst verdedigend gezien een betere opstelling dan wat er dit jaar stond naar mijn inzien dan Ryan (minder dan Vaessen) en de heren sugawara (aanvallend goed), Wolfe en Bazoer die niet kunnen verdedigen…
Vaessen
De Rooij - Goes - Penetra - Verdonk/Mees
Ik begrijp persoonlijk niet hoe je Vaessen een betere keeper vind dan Ryan. Hij is cijfermatig gezien ook slechter (terwijl hij wel bij een slechtere club speelt, dat vaak in het voordeel werkt van keeperstatistieken), maar goed.

Ik denk ook dat je de verdedigende kwaliteiten van Van Rooij echt enorm overschat. Die jongen kan echt niet goed verdedigen. Minder nog dan Sugawara. Plus hij is 174cm. Nooit lekker voor een verdediger. Ik zeg niet dat hij niks kan, maar verdedigend is hij echt totaal niet sterk. En aanvallend is hij ook minder dan Sugawara.

Die Samuel Dahl is al een veel betere speler dan Verdonk. Net zoals Zagré (kan helaas ook niet verdedigen en ging gisteren keihard de fout in), Kohlert (kan ook niet verdedigen en is niet eens 170cm) in de Eredivisie. Buiten de Eredivisie zie ik Andrei Borza en Domagoj Bradarić (mijn #1 samen met Dahl).

Ook vind ik Bazoer een betere pure verdediger dan Penetra, maar Bazoer heeft zoveel concentratie (en motivatie?) problemen dat hij nooit (lang) naar zijn niveau zal spelen. In de wedstrijden dat het er wel uitkomt, vind ik hem echt geweldig. Hij begon dit seizoen als één van de beste verdedigers van de Eredivisie. Geweldig niveau, dat hij helaas maar 5/8 wedstrijden wist vol te houden.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SchoorlAZ schreef: 29 mei 2024, 05:48 Net zoals Zagré (kan helaas ook niet verdedigen en ging gisteren keihard de fout in).
Die heb ik na gisteren wel afgeschreven ja.
Ferry
Georg

Wildcat schreef: 28 mei 2024, 14:45 Hij maakt het daar iedere wedstrijd waar, dat is dus het probleem. Maakt veel indruk juist!
Ik denk dat Goudmijn bij een degradatie van Excelsior wel terugkeert.
salmonyappi
Harde Kern

Ferry schreef: 29 mei 2024, 06:40 Ik denk dat Goudmijn bij een degradatie van Excelsior wel terugkeert.
Ik las toch ergens dat ie nog een jaar wordt verhuurd? (Maar weet niet meer waar…….)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SjaakTrekhaak
Fanatic

Elke keer dat dit topic bovenaan staat, hoop ik weer op een gerucht… :(
differentcook
Harde Kern

SjaakTrekhaak schreef: 29 mei 2024, 08:23 Elke keer dat dit topic bovenaan staat, hoop ik weer op een gerucht… :(
Ja, leuk toch?
Fijn als er geruchten worden geplaatst, maar de extreme moderatie van eerder op dit topic om andere berichten dan dat te weren vond ik toch niet zo geweldig.
we can come an end
RoycosoepieAZ
Oude garde

Min van RKC naar Utrecht. Niet dat het AZ materiaal is, maar ik vraag me af of er nog iets op tijd gebeurd bij AZ. Driouech wordt door PSV aangetrokken of gaat Max pas aan het einde van de transfermarkt iets kopen :oops:
SjaakTrekhaak
Fanatic

RoycosoepieAZ schreef: 31 mei 2024, 18:28 Min van RKC naar Utrecht. Niet dat het AZ materiaal is, maar ik vraag me af of er nog iets op tijd gebeurd bij AZ. Driouech wordt door PSV aangetrokken of gaat Max pas aan het einde van de transfermarkt iets kopen :oops:
Dan blijft Lammers dus niet in Utrecht.
AlkmaarForever
Reservespeler

RoycosoepieAZ schreef: 31 mei 2024, 18:28Min van RKC naar Utrecht. Niet dat het AZ materiaal is, maar ik vraag me af of er nog iets op tijd gebeurd bij AZ. Driouech wordt door PSV aangetrokken of gaat Max pas aan het einde van de transfermarkt iets kopen :oops:
Daar zijn andere topics voor.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

RoycosoepieAZ schreef: 31 mei 2024, 18:28 Min van RKC naar Utrecht. Niet dat het AZ materiaal is, maar ik vraag me af of er nog iets op tijd gebeurd bij AZ. Driouech wordt door PSV aangetrokken of gaat Max pas aan het einde van de transfermarkt iets kopen :oops:
Dit is geen gerucht :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZDC
Supporter

Niemand transfergeruchten?....
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Plaats reactie