Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
mitch
Herry en/of Berry

Kunnen we die Walemark van Feyenoord niet overnemen voor een zacht prijsje? Deze man stond immers ook op het lijstje van AZ. Ik heb, net als jullie naar ik aanneem, even wat Youtube-beelden van Sadiq bekeken. Maar goed, als je highlights opzoekt van Aboukhlal dan denk je ook; Gelijk halen die gozer. Ik vind die Sadiq wel vrij allround; hij kan koppen, heeft snelheid, leuke dribbel, passeeracties en scorend vermogen. We gaan het zien. Eerst maar eens naar donderdag toe. Gaat een zware kluif worden. Ik hoop dat ik er heel erg naast zit en dat AZ met oogstrelend voetbal en klinkende cijfers gaat winnen. Zal wel een utopie zijn....
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

differentcook schreef: 28 aug 2023, 10:15 Een snelle rechtsbuiten is al een vacature van al voor Sowah (al hebben ze inmiddels met Lahdo iemand uit de categorie talent ervoor aangetrokken).
Met jonkies op links is het goed dat ze iemand hebben aangetrokken die aan beide kanten kan spelen.
Ik geloof niet dat er daarnaast ook nog een andere linksbuiten bij komt, of zouden ze nog serieus zijn voor Schjelderup op die positie? Zou die ook komen als Pavlidis blijft? Hebben ze die ook voor de nr 10 positie in gedachten?
Maar een snelle rechtsbuiten... zo zou ik Poku ook omschrijven en daar hebben we toch vertrouwen in?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
differentcook
Fanpage-junk

DeZuivelDuivel schreef: 28 aug 2023, 15:04 Maar een snelle rechtsbuiten... zo zou ik Poku ook omschrijven en daar hebben we toch vertrouwen in?
Beperkt (wat gezond is bij een jonge jongen). Hij mag opkomen in de drukluwe schaduw van een meer ervaren snelle buitenspeler
we can come an end
Ferry
Co

DeZuivelDuivel schreef: 28 aug 2023, 15:04 Maar een snelle rechtsbuiten... zo zou ik Poku ook omschrijven en daar hebben we toch vertrouwen in?
Ik zie in Poku wel potentie. En daarom moet hij ook echt wel serieus minuten maken.
differentcook
Fanpage-junk

Ferry schreef: 28 aug 2023, 17:39 Ik zie in Poku wel potentie. En daarom moet hij ook echt wel serieus minuten maken.
Zeker, maar niet met de volle druk op zijn schouders van dat hij een af te rekenen sleutelpersoon is om AZ aan zeges te helpen
we can come an end
Ferry
Co

FugAZi schreef: 28 aug 2023, 09:47 Dat las ik ergens dat hij daar ook kan spelen? Klopt dat niet?
Gokje: transfer gaat niet door als we de groepsfase Conf. League niet halen.
DeTorenburch
Oude garde

Ferry schreef: 30 aug 2023, 16:42 Gokje: transfer gaat niet door als we de groepsfase Conf. League niet halen.
Maar die halen we wel, dus die transfer gaat ook wel door :wink:
De Rode Baron
Goalscorer

mitch schreef: 28 aug 2023, 14:30 Ik heb, net als jullie naar ik aanneem, even wat Youtube-beelden van Sadiq bekeken. Maar goed, als je highlights opzoekt van Aboukhlal dan denk je ook; Gelijk halen die gozer
Als Vitesse niet zou hebben vast gehouden aan aanmerkelijk meer dan 4 miljoen zou Sadiq nooit in beeld zijn gekomen. Benieuwd wat we kunnen verwachten, soms pakken alternatieven wel eens beter uit.
SimonPoulsen
Co

Ondertussen sloopt onze Sadiq het schotse Aberdeen
differentcook
Fanpage-junk

De Rode Baron schreef: 30 aug 2023, 23:13 Als Vitesse niet zou hebben vast gehouden aan aanmerkelijk meer dan 4 miljoen zou Sadiq nooit in beeld zijn gekomen. Benieuwd wat we kunnen verwachten, soms pakken alternatieven wel eens beter uit.
Ik denk dat zoiets anders gaat. Dat er tegelijkertijd een aantal verschillende spelers in beeld zijn en contact mee is en voor iedere optie maximale prijzen zijn vastgesteld en op welk moment men gaat switchen. Kan zelfs zo zijn dat men Sadiq een beter speler vonden maar Manhoef een betere optie als die voor een lagere prijs zou kunnen komen.
Laatst gewijzigd door differentcook op 31 aug 2023, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde

De Rode Baron schreef: 30 aug 2023, 23:13 Als Vitesse niet zou hebben vast gehouden aan aanmerkelijk meer dan 4 miljoen zou Sadiq nooit in beeld zijn gekomen. Benieuwd wat we kunnen verwachten, soms pakken alternatieven wel eens beter uit.
Dan mag je Vitesse danken op je blote knietjes. Manhoef is de ultieme draver.
GlennHoddle
Glory-hunter

Maar komt Sadiq nog?
differentcook
Fanpage-junk

GlennHoddle schreef: 31 aug 2023, 21:26 Maar komt Sadiq nog?
we can come an end
differentcook
Fanpage-junk

Berichtje van afgelopen dinsdag gemist. Vitesse zou kansrijker dan AZ zijn voor Schjelderup. Zou het net als bij die jongen van Man City die naar Belgie ging zo zijn dat AZ struikelt over de wens voor een koopoptie? (waar anderen geen problemen hebben het te doen zonder). Kan ook zijn dat het óf Schjelderup óf Sadiq was.
we can come an end
Roadster
Glory-hunter
Contacteer:

Bologna zou interesse hebben in Odgaard?

'Bologna wil voor derde keer shoppen bij AZ, dat moet vrezen voor totale leegloop'

Bron:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... gloop.html
Come on AZ! MO9 🙏🏻
Rjansen17
Oude garde

Roadster schreef: 01 sep 2023, 06:01 Bologna zou interesse hebben in Odgaard?

'Bologna wil voor derde keer shoppen bij AZ, dat moet vrezen voor totale leegloop'

Bron:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... gloop.html
Ik vond de spits positie al heel zwak bezet, Meerdink moet het eerst maar eens waarmaken, net als bijvoorbeeld Van Bommel, waar ik nog helemaal niet van overtuigd ben. Als Odgaard gaat, dan nog maar een paar uur voor spits, 8 ( ook gisteren zeer zwak bezet en 10.
fcvictorie
Fanatic

Als Pavlidis en Odgaard ook nodig vertrekken zit je bijna op een heel elftal dat vertrekt. Dan zou je als AZ zijnde zelf ook eens mogen investeren. Gisteravond is toch wel duidelijk geworden dat het kwalitatief een heel stuk minder is slangvormig seizoen.
salmonyappi
Harde Kern

fcvictorie schreef: 01 sep 2023, 06:26 Als Pavlidis en Odgaard ook nodig vertrekken zit je bijna op een heel elftal dat vertrekt. Dan zou je als AZ zijnde zelf ook eens mogen investeren. Gisteravond is toch wel duidelijk geworden dat het kwalitatief een heel stuk minder is slangvormig seizoen.
Lezen jullie je eigen berichten wel eens terug voor plaatsing?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

GlennHoddle schreef: 31 aug 2023, 21:26 Maar komt Sadiq nog?
Die is binnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Antti Opdam
Algemeen directeur

SimonPoulsen schreef: 31 aug 2023, 20:28 Ondertussen sloopt onze Sadiq het schotse Aberdeen
Zijn huidige vorm is wel erg fijn.
Plaats reactie