Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Maar dus geen nummer 10 (Bullaude), athans zo klinkt het dan
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 03 jul 2022, 17:22 Stukje artikel uit NHD.

AZ is dus nog wel opzoek naar een middenvelder als vervanging van Midtsjø en verdediger voor Hatzidiakos.

Wat ik al eerder opperde, als deze vertrekken zal er dus vervanging komen
Ik zou bijna denken dat mijn woorden invloed hebben geleid tot een besefmomentje :lol:

Maar dit strookt inderdaad totaal niet met de interesse in Bullaude, wat mij betreft moet onze eigen jeugd echter ook een kans krijgen en daar zitten genoeg opties om op 10 te proberen indien nodig. Wel benieuwd waar AZ nu nog mee gaat komen dan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Wildcat schreef: 03 jul 2022, 18:04 Maar dus geen nummer 10 (Bullaude), athans zo klinkt het dan
Jawel dat staat dus los van een nummer 10.
Laatst gewijzigd door Love AZ Til I Die! op 03 jul 2022, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 03 jul 2022, 18:18 Ik zou bijna denken dat mijn woorden invloed hebben geleid tot een besefmomentje :lol:

Maar dit strookt inderdaad totaal niet met de interesse in Bullaude, wat mij betreft moet onze eigen jeugd echter ook een kans krijgen en daar zitten genoeg opties om op 10 te proberen indien nodig. Wel benieuwd waar AZ nu nog mee gaat komen dan.
Staat los van elkaar. 10 is een target. CV en middenvelder worden targets als Midtsjø en Hatzi dreigen te vertrekken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 03 jul 2022, 18:46 Staat los van elkaar. 10 is een target. CV en middenvelder worden targets als Midtsjø en Hatzi dreigen te vertrekken.
Dat staat er toch niet?


In het stuk dat is gescreenshot wordt niet gerept over een 10, wel over een middenvelder en verdediger en overigens niet 'worden', maar anticiperend. Of komt dit stukje na een stuk waar staat 'AZ is in de markt voor Bullaude, een 10'?
Taal is belangrijk bij het interpreteren van dit soort dingen.

Benieuwd of er al ergens geruchten zijn dan verder die we op dit moment nog niet hebben opgepikt betreffende deze posities.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 03 jul 2022, 19:29 Dat staat er toch niet?


In het stuk dat is gescreenshot wordt niet gerept over een 10, wel over een middenvelder en verdediger en overigens niet 'worden', maar anticiperend. Of komt dit stukje na een stuk waar staat 'AZ is in de markt voor Bullaude, een 10'?
Taal is belangrijk bij het interpreteren van dit soort dingen.

Benieuwd of er al ergens geruchten zijn dan verder die we op dit moment nog niet hebben opgepikt betreffende deze posities.
Nee dat staat inderdaad niet in dit stuk of artikel. Alleen is dit eerder bij de 1e training wel door Jansen en Huiberts aangegeven. In dat zelfde stuk heeft Jansen destijds ook gezegd dat we achterin klaar waren. Afgaande op dit artikel dus blijkbaar niet.

Dit kan een paar dingen betekenen I.m.o:
1. Jansen weet meer net als toen met Odgaard, die dezelfde week werd aangetrokken
2. Ze zijn inderdaad niet meer opzoek naar een 10, omdat het toch nu niet haalbaar blijkt, ala Veerman.
3. Iedere keer aangeven van transfer targets kan tegen ons werken, zie bijvoorbeeld bij Feyenoord.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ Alkmaar liet aan Godoy Cruz weten dat hij afziet van de ondertekening van Ezequiel Bullaude.
*️⃣In de afgelopen uren had de club 🇳🇱een nieuw formeel aanbod gedaan, maar geen reactie gekregen, en de beslissing genomen.
Einde verhaal. Is er een plan B?
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

SimonPoulsen schreef: 04 jul 2022, 13:16

Einde verhaal. Is er een plan B?
Als ze 'slechts' een paar uur zat tussen het bod en het intrekken ervan, dan zal er wel iets anders spelen.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

SimonPoulsen schreef: 04 jul 2022, 13:16

Einde verhaal. Is er een plan B?
Is geen einde verhaal, dit is gewoon het spelletje. Transferperiode is nog lang.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

hihacorner schreef: 04 jul 2022, 13:27 Als ze 'slechts' een paar uur zat tussen het bod en het intrekken ervan, dan zal er wel iets anders spelen.
Ik denk dat de uitdrukking 'últimas horas' niet letterlijk 'uren' betekent.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Love AZ Til I Die! schreef: 04 jul 2022, 13:28 Is geen einde verhaal, dit is gewoon het spelletje. Transferperiode is nog lang.
:-$ Wij zijn onderdeel van het spelletje, en moeten meespelen dat AZ de stekker eruit trekt om ze onder druk te zetten.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

SimonPoulsen schreef: 04 jul 2022, 13:42 :-$ Wij zijn onderdeel van het spelletje, en moeten meespelen dat AZ de stekker eruit trekt om ze onder druk te zetten.
K.....TT. doorschakelen naar plan B!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Mensen pijnig je niet zo, Bullaude komt niet en er is geen plan B!
Eerste aanzet is al in Dirkshorn gegeven door Odgaard achter Pavlidis te zetten.
Hopelijk dat Evjen alsnog laat zien waarom hij destijds werd gezien als de beste speler van de Eliteserien en anders moet die Lahdo het maar op rechts laten zien.

Van de overige geruchten 'Diego Valencia en Crysencio Summerville', hoor je ook niets meer.
Het begon goed en het leek even op spierballenwerk van onze technische directeur door alle schroom van zich af te laten en de beurs open te trekken, maar grote vreze dat als er verder niets meer vertrekt het hier wel bij blijft.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dit is geen verkapt technisch beleid-topic! Posts verwijderd en een paar forumvakanties van een week gegeven, omdat sommigen wel heel hardleers zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 04 jul 2022, 19:48
Is dit een jongen uit de jeugd van Club Brugge?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 04 jul 2022, 20:00 Is dit een jongen uit de jeugd van Club Brugge?
Even geen spelers van club brugge
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Love AZ Til I Die! schreef: 03 jul 2022, 20:07 Nee dat staat inderdaad niet in dit stuk of artikel. Alleen is dit eerder bij de 1e training wel door Jansen en Huiberts aangegeven. In dat zelfde stuk heeft Jansen destijds ook gezegd dat we achterin klaar waren. Afgaande op dit artikel dus blijkbaar niet.
Dat artikel is heel helder, AZ is klaar in de defensie en komt enkel in actie als Hatzidiakos vertrekt. Dat is ook logisch. Zelfde als dat AZ zou zeggen dat ze klaar zijn op linksbuiten, maar ook die situatie verandert als Napoli morgen 25 miljoen biedt op Karlsson. Dan zal er ook nog een vervanger worden aangetrokken.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2022, 08:13 Dat artikel is heel helder, AZ is klaar in de defensie en komt enkel in actie als Hatzidiakos vertrekt. Dat is ook logisch. Zelfde als dat AZ zou zeggen dat ze klaar zijn op linksbuiten, maar ook die situatie verandert als Napoli morgen 25 miljoen biedt op Karlsson. Dan zal er ook nog een vervanger worden aangetrokken.
Dat weet ik, alleen niet iedereen geloofde mij dat AZ er ook zo in stond. Want ik zei dit al voor dit artikel van de week in NHD kwam. Artikel na 1e training van VI werd aangegeven dat AZ klaar zou zijn in de defensie.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dan moeten ze het niet zo opschrijven, dat lijkt mij vrij simpel.
Anderzijds heeft AZ 4 Life het natuurlijk ook wel eens mis gehad.

Maar dit is wel weer allemaal heel erg in de marge, zullen we het bij deze speculaties laten totdat er weer een écht gerucht komt?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie