Frisia 'nieuwe" shirtsponsor

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Fijn, Frisia weer terug op de shirts?

Ja! AZ=Frisia en Frisia=AZ
33
67%
Mwoh... het is beter dan Sperti
9
18%
Nee! Het had de Mediamarkt moeten worden!
7
14%
 
Totaal aantal stemmen: 49
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

schoorl schreef:AZ in Europese shirts tegen De Graafschap

DOETINCHEM - AZ speelde donderdag de achtste competitiewedstrijd in de shirts die de voetbalclub gebruikt in het UEFA-bekertoernooi met vaste nummering. Dat moest omdat op de competitieshirts de reclame Frisia.com stond waartegen makelaar Frisia (niet van voorzitter Dirk Scheringa) bezwaar maakte. AZ zal nieuwe shirts laten maken, waarop Frisia Financieringen (wel van Scheringa) staat. Tegen De Graafschap droeg AZ de UEFA-shirts met daarop DSB Bank.
ECHT WAAR?!?!?!?!?

PS. Welkom op het forum Schoorl.... :?
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

schoorl schreef:AZ in Europese shirts tegen De Graafschap

DOETINCHEM - AZ speelde donderdag de achtste competitiewedstrijd in de shirts die de voetbalclub gebruikt in het UEFA-bekertoernooi met vaste nummering. Dat moest omdat op de competitieshirts de reclame Frisia.com stond waartegen makelaar Frisia (niet van voorzitter Dirk Scheringa) bezwaar maakte. AZ zal nieuwe shirts laten maken, waarop Frisia Financieringen (wel van Scheringa) staat. Tegen De Graafschap droeg AZ de UEFA-shirts met daarop DSB Bank.
Donderdag???
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ook lullig als je al een shirt heb met frisia.com er op :? :? :?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik zag op TV dat de kids die meeliepen het veld op wel shirts aanhadden met FRISIA.COM erop.

Zo komt het toch nog op TV dus. :wink:
Kuststreek M.O.8

Ook nu lees ik steeds weer het woord GLORYHUNTERS, zonder nou een echte zeikerd te :evil: zijn irriteer ik me wel aan bepaalde lieden . ik kom nu al zo'n dertig jaar bij AZ en behoor nog steeds bij fanatiekste deel van de supporters en waarbij het gevolg is dat er geregeld een brief van R de K door de brievenbus valt, maar dit terzijde, zoals met mij nog wat oudere stonden wij een paar jaar geleden nog op de victorie tribune (Huhh?? , ja, zo heten die vroeger) met 1200 man, jaar in jaar uit ook de uitwedstrijden bezochten we geregeld met 2 of 3 meermanskaarten, de moraal van dit verhaal zijn er nu 6800 GLORYHUNTERS ??? ,waaronder ook jullie die zo'n hekel aan deze lieden hebben, of is dit gewoon iets wat er bij hoort als je een grote club wil worden :idea: Als je je toch druk wilt maken doe het dan om de sfeer de punten en de overwinning want daar worden we allemaal beter van
Gebruikersavatar
AzPekkoeAz
Supporter
Berichten: 121
Lid geworden op: 29 mar 2004, 10:05
Locatie: Alkmaar

daar sluit ik me bij aan! niet dat ik al langer dan 30 jaar bij AZ kom mah goed .. die 6800 mensen kopen wel een kaartje om naar AZ te komen kijken .. dat is toch de bedoeling...zelf is iedereen hier ook ooit eens
begonnen met af en toe een kaartje..en toen is er waarschijnlijk door
de toen seizoenkaarthouders ook gezegt...humpf..''gloryhunters'' laten we eens van dat fenomeen afstappen....... :?:
Nec zit onder je hoofd, AZ in je hart!
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

AzPekkoeAz schreef:daar sluit ik me bij aan! niet dat ik al langer dan 30 jaar bij AZ kom mah goed .. die 6800 mensen kopen wel een kaartje om naar AZ te komen kijken .. dat is toch de bedoeling...zelf is iedereen hier ook ooit eens
begonnen met af en toe een kaartje..en toen is er waarschijnlijk door
de toen seizoenkaarthouders ook gezegt...humpf..''gloryhunters'' laten we eens van dat fenomeen afstappen....... :?:
Nee daar stappen we niet vanaf. Ik kom al tien jaar bij AZ en als ik dan opeens thuis tegen Zwolle niet eens normaal op mijn eigen plek waar ik altijd sta, laat staan normaal in mijn vak, kan staan dan gaat er toch echt iets goed fout. AZ heeft altijd dezelfde groep aanhangers gehad die ze door dik en dun steunen. En nu omdat het goed gaat willen meer mensen daarvan meegenieten.

Als iemand van de oude garde niet meer zo vaak heengaat vanwege omstandigheden is dat zijn goed recht, dat maakt hem echter niet meer dan elk ander persoon die er wel elke wedstrijd zit.

Respect is soms ver te zoeken.
'Not in the face, ok?'
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

AZ in Europese shirts tegen De Graafschap

DOETINCHEM - AZ speelde donderdag de achtste competitiewedstrijd in de shirts die de voetbalclub gebruikt in het UEFA-bekertoernooi met vaste nummering. Dat moest omdat op de competitieshirts de reclame Frisia.com stond waartegen makelaar Frisia (niet van voorzitter Dirk Scheringa) bezwaar maakte. AZ zal nieuwe shirts laten maken, waarop Frisia Financieringen (wel van Scheringa) staat. Tegen De Graafschap droeg AZ de UEFA-shirts met daarop DSB Bank.




ze spelen dr nu al een aantal weken mee het duurt wel erg lang :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

schoorl schreef:AZ in Europese shirts tegen De Graafschap

DOETINCHEM - AZ speelde donderdag de achtste competitiewedstrijd in de shirts die de voetbalclub gebruikt in het UEFA-bekertoernooi met vaste nummering. Dat moest omdat op de competitieshirts de reclame Frisia.com stond waartegen makelaar Frisia (niet van voorzitter Dirk Scheringa) bezwaar maakte. AZ zal nieuwe shirts laten maken, waarop Frisia Financieringen (wel van Scheringa) staat. Tegen De Graafschap droeg AZ de UEFA-shirts met daarop DSB Bank.




ze spelen dr nu al een aantal weken mee het duurt wel erg lang :lol: :lol: :lol:
Alleen maar mooi. Ik vind de Europese shirts een stuk mooier dan de shirts met FRISIA.COM erop.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Forza AZ schreef:[..]

Alleen maar mooi. Ik vind de Europese shirts een stuk mooier dan de shirts met FRISIA.COM erop.
Het staat alleen zo armoedig dat bij sommige spelers het UEFA embleem van de mouw is en dat je tegen een donkerblauwe cirkel aan zit te kijken. Waarom zitten die emblemen eigenlijk met klitteband vast. Kunnen ze bij Umbro die dingen er niet gewoon op naaien?? (voor dat geld)
...-
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

er zullen na de winter stop wel nieuwe shirts komen
weet iemand wanneer er nieuwe shirts komen? :? :? :?
My Style

schoorl schreef:er zullen na de winter stop wel nieuwe shirts komen
weet iemand wanneer er nieuwe shirts komen? :? :? :?
Heb je twee stemmen in je hoofd toevallig? :)
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ik heb nergens last van hoor :D jij wel?
My Style

schoorl schreef:ik heb nergens last van hoor :D jij wel?
Welke stem in je kop zei dat?
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Welke stem in je kop zei dat?
mijn AZ stem :lol:
Gesloten