Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3320
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

'Hereniging tussen Slot en Koopmeiners lonkt: Liverpool informeert in Bergamo'
Teun Koopmeiners zou in het kielzog van Arne Slot zomaar de overstap naar Liverpool kunnen maken. The Reds hebben bij Atalanta Bergamo geïnformeerd naar de Oranje-international, beweert althans SportMediaset. Waarbij bedragen van over de 60 miljoen genoemd worden.

Dat wordt dus weer cashen voor Max. Als nu ook nog Pavlidis het klaar krijgt de strijd om de topscorer te winnen, zal dat ongetwijfeld geen windeieren leggen.
Ik schat dat met Koopmeiners, Pavlidis en Yuki op zijn minst 40 a 45 miljoen binnen geschaard kan worden.
Als nu daadwerkelijk eens een keer echt wat wordt gedaan met al die miljoenen, zou je een mooi elftal op de mat kunnen brengen in plaats waar we nu wekelijks tegen aan moeten kijken.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1138
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Ik zie liever eens een flitsende uitgespeelde aanval op links voorbij komen, dan al die miljoenen.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 458
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

adrie1979 schreef: 01 mei 2024, 16:03 Ik zie liever eens een flitsende uitgespeelde aanval op links voorbij komen, dan al die miljoenen.
:lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6686
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

adrie1979 schreef: 01 mei 2024, 16:03 Ik zie liever eens een flitsende uitgespeelde aanval op links voorbij komen, dan al die miljoenen.
Hadden we toch Million Manhoef moeten halen.
Matty Cash als linkback erachter.


Droomtandem voor Dagobert huiberts.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

De Rode Baron schreef: 01 mei 2024, 12:07 'Hereniging tussen Slot en Koopmeiners lonkt: Liverpool informeert in Bergamo'
Teun Koopmeiners zou in het kielzog van Arne Slot zomaar de overstap naar Liverpool kunnen maken. The Reds hebben bij Atalanta Bergamo geïnformeerd naar de Oranje-international, beweert althans SportMediaset. Waarbij bedragen van over de 60 miljoen genoemd worden.

Dat wordt dus weer cashen voor Max. Als nu ook nog Pavlidis het klaar krijgt de strijd om de topscorer te winnen, zal dat ongetwijfeld geen windeieren leggen.
Ik schat dat met Koopmeiners, Pavlidis en Yuki op zijn minst 40 a 45 miljoen binnen geschaard kan worden.
Als nu daadwerkelijk eens een keer echt wat wordt gedaan met al die miljoenen, zou je een mooi elftal op de mat kunnen brengen in plaats waar we nu wekelijks tegen aan moeten kijken.
Vergeet een transfer van Beukema niet....
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3320
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Rjansen17 schreef: 02 mei 2024, 06:07 Vergeet een transfer van Beukema niet....
Ja, doet het geweldig in zijn eerste seizoen. Maar met Teun gaan de miljoenen (12 a 15M richting Alkmaar) pas echt binnen stromen.
Met Pavlidis en ook Yuki die er goed op staat zit je zo dan alweer op 40M of meer.
We mogen nu wel, na dit seizoen, (waar Max zelf al van aan gaf dit zijn minst prettige is geweest) hij nu eens echt gaat investeren in spelers waarvan verwacht mag worden dat die er ook kunnen staan in plaats van eerst seizoenen te moeten laten rijpen.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 458
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Rjansen17 schreef: 02 mei 2024, 06:07 Vergeet een transfer van Beukema niet....
Die heeft toch geen doorverkooppercentage?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6666
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SjaakTrekhaak schreef: 02 mei 2024, 08:50 Die heeft toch geen doorverkooppercentage?
Er is bij veel forummers het idee (of: ijdele hoop?) dat Max overal een doorverkooppercentage bedingt.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ferry schreef: 02 mei 2024, 09:40 Er is bij veel forummers het idee (of: ijdele hoop?) dat Max overal een doorverkooppercentage bedingt.
Bij Teun zelfs 30% als we de baron mogen geloven. Ik betwijfel het, maar hopen mag altijd
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12770
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DonnyDelano schreef: 02 mei 2024, 19:51 Bij Teun zelfs 30% als we de baron mogen geloven. Ik betwijfel het, maar hopen mag altijd
Zou geweldig zijn (al heb ik bij Baron het idee dat hij alles naar boven afrond)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9253
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 02 mei 2024, 08:18 Ja, doet het geweldig in zijn eerste seizoen. Maar met Teun gaan de miljoenen (12 a 15M richting Alkmaar) pas echt binnen stromen.
Met Pavlidis en ook Yuki die er goed op staat zit je zo dan alweer op 40M of meer.
We mogen nu wel, na dit seizoen, (waar Max zelf al van aan gaf dit zijn minst prettige is geweest) hij nu eens echt gaat investeren in spelers waarvan verwacht mag worden dat die er ook kunnen staan in plaats van eerst seizoenen te moeten laten rijpen.
Bij de transfer van Teun is volgens jou een doorverkooppercentage van zo'n 25% bedongen volgens jou? heb je daar een bron voor?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12770
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik was al aan het zoeken geslagen. 20% zie ik bij deals regelmatig genoemd worden (overigens ook bij Pavlidis van Willem II naar AZ), maar ik zie geen percentages bij Teun. Alleen de kwalificatie 'stevig'. En daar komt natuurlijk ook de opleidingsvergoeding (5 procent) nog bij.
we can come an end
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ferry schreef: 02 mei 2024, 09:40 Er is bij veel forummers het idee (of: ijdele hoop?) dat Max overal een doorverkooppercentage bedingt.
Je hebt gelijk, ik weet het niet, maar ik ben wel benieuwd naar de mogelijkheid bij Beukema en bijvoorbeeld Reijnders, maar Koopmeiners lijkt zeker te zijn.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10299
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik besef dat Huiberts echt voor een monster - klus staat deze zomer ...

Zeker als Sugawara en Pavlidis vertrekken.

Dan moet je +/- 8 nieuwe basisspelers halen.

Je enige zekerheidjes zijn dan nog Bazoer, Belic en ... met een beetje fantasie dan Penetra en Mijnans. Al moet van die laatste twee ook nog maar blijken of ze het gewenste niveau (Europa League doorkomen) aankunnen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16353
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 03 mei 2024, 07:53 Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik besef dat Huiberts echt voor een monster - klus staat deze zomer ...

Zeker als Sugawara en Pavlidis vertrekken.

Dan moet je +/- 8 nieuwe basisspelers halen.

Je enige zekerheidjes zijn dan nog Bazoer, Belic en ... met een beetje fantasie dan Penetra en Mijnans. Al moet van die laatste twee ook nog maar blijken of ze het gewenste niveau (Europa League doorkomen) aankunnen.
Ik vind Mijnans zeker iets toevoegen aan dit AZ. En met wat betere (ervaren?) spelers om hem heen zal ie alleen maar groeien (verwacht ik). Penetra vind ik altijd wat onzichtbaar; ik heb nog steeds geen goed beeld van wat hij nou echt goed kan……Bazoer/Belic gaat ook wel bevallen. En inderdaad: er moet flink worden geïnvesteerd, althans als we in de top 5 willen blijven. Als er deze zomer weer op de knip gezeten gaat worden voorzie ik een Utrecht/Heerenveen-achtig seizoen voor AZ……./
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6686
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 03 mei 2024, 08:08 Ik vind Mijnans zeker iets toevoegen aan dit AZ. En met wat betere (ervaren?) spelers om hem heen zal ie alleen maar groeien (verwacht ik). Penetra vind ik altijd wat onzichtbaar; ik heb nog steeds geen goed beeld van wat hij nou echt goed kan……Bazoer/Belic gaat ook wel bevallen. En inderdaad: er moet flink worden geïnvesteerd, althans als we in de top 5 willen blijven. Als er deze zomer weer op de knip gezeten gaat worden voorzie ik een Utrecht/Heerenveen-achtig seizoen voor AZ……./
Nogmaals AZ zit niet op de knip. Maar heeft gigantisch veel geld uitgegeven aan allerlei middelmaat en wisselspelers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12770
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 03 mei 2024, 08:22 Nogmaals AZ zit niet op de knip. Maar heeft gigantisch veel geld uitgegeven aan allerlei middelmaat en wisselspelers.
Het was ook wel nodig wat meer serieuze breedte in de selectie te krijgen en daarnaast is de strategie van AZ in te zetten op goede jeugd.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16353
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 03 mei 2024, 08:22 Nogmaals AZ zit niet op de knip. Maar heeft gigantisch veel geld uitgegeven aan allerlei middelmaat en wisselspelers.
Als je steeds gaat voor goedkope jonge talenten i.p.v. bewezen volwassen versterkingen zit je wel een beetje op de knip.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12770
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 mei 2024, 08:50 Als je steeds gaat voor goedkope jonge talenten i.p.v. bewezen volwassen versterkingen zit je wel een beetje op de knip.
Voor sommige talenten wordt alsnog best veel betaald. Het probleem met bewezen versterkingen is dat ze niet bij AZ willen komen spelen (salaris en sportieve mogelijkheden) en dat je er misschien relatief minder winst op kan maken en dit dus de bodem onder AZ aantast.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6686
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 03 mei 2024, 08:50 Als je steeds gaat voor goedkope jonge talenten i.p.v. bewezen volwassen versterkingen zit je wel een beetje op de knip.
Goedkope jonge talenten zijn vanBommel en Lahdo.

Witry, Vindahl, Kasius, Penetre, Sadiq, Aboukhlal, Gudmundsson, DeWit, Aboukhlal, Evjen, Mihailovic, Odgaard en noem ze maar op zijn allemaal multi miljoen aankopen van 20-24 jaar. Waar niet het "beknibbelen" het probleem is, maar eerder de scouting/kwaliteit en vooral het plan wat AZ had met die spelers.
Plaats reactie