Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Luijckx en Ari blijven.
Bron; Luijckx zelf en tolk van Ari.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

AZ 4 Life schreef:Die was ik inderdaad vergeten. Dat zal een hele aardige jongen zijn maar die man kan echt helemaal niets.
Heb me ook afgevraagd wat die jongen zondag aan de rechterkant deed?
Heb hem welgeteld één leuke actie zien maken, (versnelling ineens tussen 2 á 3 man door).

Waarom stond gewoon niet v/d Velden aan de rechterkant?
Poulsen een soort van laatste wedstrijd gunnen ofzo? Iets anders kan ik niet bedenken.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

AZ 4 Life schreef:[..]


Die was ik inderdaad vergeten. Dat zal een hele aardige jongen zijn maar die man kan echt helemaal niets. Als AZ slim is halen ze een goede linkermiddenvelder, als Schaars en Martens namelijk wegvallen heb je een probleem. Het ontbreken van één van de twee kan je nog wel opvangen met wat geschuif, maar als ze allebei ontbreken begint het toch iets moeilijker te worden.
Ik denk dat we Poulsen nog miet helemaal af moeten schrijven. Hij blijkt multifunctioneel te zijn (van de hele linkerkant tot rechts op het middenveld) en heeft de longen van een paard. De wedstrijden als linksback deed hij bovendien heel behoorlijk en ook de laatste wedstrijd tegen Heerenveen vond ik hem best aardig spelen. Hoe hij zichzelf lanceerde bij de 3-0, ik vond het opvallend goed.
...-
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik denk dat we Poulsen nog miet helemaal af moeten schrijven. Hij blijkt multifunctioneel te zijn (van de hele linkerkant tot rechts op het middenveld) en heeft de longen van een paard. De wedstrijden als linksback deed hij bovendien heel behoorlijk en ook de laatste wedstrijd tegen Heerenveen vond ik hem best aardig spelen. Hoe hij zichzelf lanceerde bij de 3-0, ik vond het opvallend goed.
=D>

Swerts is ook niet een wereldvoetballer maar wel een jongen die je nodig hebt om kampioen te worden. Poulsen dito. Hele jaar op de bank, geen geklaag en er staan als je er moet staan.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

RULEAZ schreef: =D>

Swerts is ook niet een wereldvoetballer maar wel een jongen die je nodig hebt om kampioen te worden. Poulsen dito. Hele jaar op de bank, geen geklaag en er staan als je er moet staan.
Inderdaad, we moeten goed kijken welke rol bepaalde jongens vervullen in de groep, daarom is het voor ons moeilijk te bepalen wie er wel of niet weg moet/kan. Tuurlijk kunnen we namen blijven noemen en zien we dat bepaalde spelers hun beperkingen hebben maar de afgelopen jaren hebben we gezien dat het transferbeleid en het kneden van een groep niet zomaar een taak is...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik denk dat we Poulsen nog miet helemaal af moeten schrijven. Hij blijkt multifunctioneel te zijn (van de hele linkerkant tot rechts op het middenveld) en heeft de longen van een paard. De wedstrijden als linksback deed hij bovendien heel behoorlijk en ook de laatste wedstrijd tegen Heerenveen vond ik hem best aardig spelen. Hoe hij zichzelf lanceerde bij de 3-0, ik vond het opvallend goed.
Dat was dan ook meteen de enige geslaagde actie in de hele wedstrijd, verder was hij weer vrij matig. Hij kwam er in de eerste helft één keer langs maar dat was puur toeval. Hij wilde toen de bal langs een tegenstander spelen, speelde hem per ongeluk tegen zijn tegenstander aan, en kwam er zodoende langs. Als linksback deed hij het redelijk, alleen heel hoogstaand was het ook niet en de tegenstanders niet super. Ik moet er in ieder geval echt niet aan denken dat we met die kluns de CL in moeten, dat zou echt een afgang zijn in mijn ogen.

Trouwens, Swerts kan echt wel meer dan Poulsen.
Meskovic
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2007, 14:38

AZ 4 Life schreef:[..]
Trouwens, Swerts kan echt wel meer dan Poulsen.
Dit lijkt mij nu typisch zo'n uitspraak waar je over een paar jaar nog wel eens met schaamte aan zult terug denken. Een beetje zoals al die platenmaatschappijen die destijds beatles hebben afgewezen.

We zullen het gaan zien...
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Berry© schreef:[..]


Heb me ook afgevraagd wat die jongen zondag aan de rechterkant deed?
Heb hem welgeteld één leuke actie zien maken, (versnelling ineens tussen 2 á 3 man door).

Waarom stond gewoon niet v/d Velden aan de rechterkant?
Poulsen een soort van laatste wedstrijd gunnen ofzo? Iets anders kan ik niet bedenken.
In de etalage zetten?
Meskovic schreef: Dit lijkt mij nu typisch zo'n uitspraak waar je over een paar jaar nog wel eens met schaamte aan zult terug denken. Een beetje zoals al die platenmaatschappijen die destijds beatles hebben afgewezen.

We zullen het gaan zien...
Hmm inderdaad, misschien kan hij aardig zingen!
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:[..]


Dat was dan ook meteen de enige geslaagde actie in de hele wedstrijd, verder was hij weer vrij matig. Hij kwam er in de eerste helft één keer langs maar dat was puur toeval. Hij wilde toen de bal langs een tegenstander spelen, speelde hem per ongeluk tegen zijn tegenstander aan, en kwam er zodoende langs. Als linksback deed hij het redelijk, alleen heel hoogstaand was het ook niet en de tegenstanders niet super. Ik moet er in ieder geval echt niet aan denken dat we met die kluns de CL in moeten, dat zou echt een afgang zijn in mijn ogen.

Trouwens, Swerts kan echt wel meer dan Poulsen.
Ben ook niet zo gek van die Poulsen. Zal heus een goede jongen zijn die geen stennis maakt en prima in de groep ligt. Tegen Heerenveen deed hij nog geen eens zo slecht. Het basiswerk was zelfs dik voldoende en daarmee doel ik op positie houden, je taak vervullen en geen balverlies lijden of andere slordigheden. Hij viel pas echt door de mand op de momenten dat hij iets extra kon en moest brengen, wanneer er ruimte is voor een goede actie of een goede voorzet of iets anders waarmee je de tegenstander aan het twijfelen brengt. Nou, dat liep dus elke keer - behalve dus bij de 3-0 - op een sisser af.

Anderzijds moet je niet te snel roepen dat hij weg moet. Je weet wat je aan hem hebt en dat hij toch een bepaalde invulling kan geven binnen de selectie. Je zal toch eerst moeten zorgen dat je in ieder geval een beter alternatief hebt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZ the BEST
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 sep 2007, 12:34

bron: voetbalprimeur:
AZ geeft voorkeur aan Nederlandse coach
AZ hoopt een Nederlandse of in ieder geval een Nederlands sprekende coach aan te stellen als opvolger van de naar Bayern München vertrekkende Louis van Gaal. Dat liet technisch directeur Marcel Brands weten aan AD/Sportwereld.

"Een toptrainer dus", zo legt Brands uit. AZ is niet per sé op zoek naar een 'type Van Gaal', maar wil wel iemand met internationale ervaring. "Iedereen kent de cultuur van AZ, daarbij zoeken we het liefst Nederlandse of Nederlands sprekende spelers en coaches."

Brands wil nog voor de eerste training op 12 juni een nieuwe coach hebben aangesteld. Co Adriaanse wordt het in ieder geval niet. "Co kunnen we vergeten, die is nu van de lijst. We hebben hem als eerste gepolst. Ook Martin Jol is niet in beeld, ondanks eerdere berichten. "Die heeft misschien geen prijs gewonnen, maar hij draait wel een superseizoen bij HSV."

Volgens diverse Griekse media is Henk ten Cate serieus in beeld in Alkmaar. Ten Cate zou mogen vertrekken wanneer zijn club Panathinaikos zich niet kwalificeert voor de Champions League en voldoet bovendien aan de profielschets van AZ.

"Een trainer vinden is de moeilijkste klus. Je kunt hem niet scouten, zoals bij een speler. Je moet afgaan op gesprekken met anderen, je kunt kijken naar de clubs die iemand heeft gehad en je kunt naar zijn resultaten kijken. Maar dan nog bieden die geen zekerheid voor de toekomst", zo legt Brands de gang van zaken uit.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe prijzen.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ik vraag me af hoeveel waarde we kunnen hechten aan de woorden van Dirk, dat er geen spelers weg gaan. Ik denk geen enkele.
Op de vraag of de spelers hem dit dan toegezegd hadden, gaf hij al een of ander vaag antwoord. Ik denk dat de spelers zoiets gehad zullen hebben van: 'speak for yor self' toen Dirk zei dat ze niet eens weg wilden omdat ze doorlopende contracten hebben en dat ze graag CL willen spelen.

Ook denk ik dat die 'deal' dat Louis geen spelers meeneemt, nergens zwart op wit gezet is.
...-
AZ the BEST
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 sep 2007, 12:34

Daarnaast moet je je ook afvragen of de spelers op dit moment wel zo veel haast hebben met weggaan. De transferwindow is nog lang niet gesloten en waarom zouden ze zich nu al druk maken over een mogelijke transfer. Door het wk van 2010 start overal de competitie vroeg en kunnen de meeste spelers zich nog prima in de kijker(t) spelen.

Ik verwacht daarom de aankomende weken niet zoveel van vertrekkende spelers te horen. Zal eerder in juli en augustus gaan gebeuren. 8)
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe prijzen.
Underground

AZ the BEST schreef:Daarnaast moet je je ook afvragen of de spelers op dit moment wel zo veel haast hebben met weggaan. De transferwindow is nog lang niet gesloten en waarom zouden ze zich nu al druk maken over een mogelijke transfer. Door het wk van 2010 start overal de competitie vroeg en kunnen de meeste spelers zich nog prima in de kijker(t) spelen.

Ik verwacht daarom de aankomende weken niet zoveel van vertrekkende spelers te horen. Zal eerder in juli en augustus gaan gebeuren. 8)
waarom zouden ze uberhaubt weg gaan? Alleen omdat Louis weg is? Bij AZ hebben ze het toch goed! Spelen CL. Nu kunnen ze laten zien (weg onder de vleugels van Louis) dat ze daadwerkelijk topspelers zijn..
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

cramAZ schreef:[..]


waarom zouden ze uberhaubt weg gaan? Alleen omdat Louis weg is? Bij AZ hebben ze het toch goed! Spelen CL. Nu kunnen ze laten zien (weg onder de vleugels van Louis) dat ze daadwerkelijk topspelers zijn..
Ja, waarom heeft Stijn nog niet bijgetekend en zegt hij dat hij de ontwikkelingen met de trainer afwacht? Als je het zo goed hebt bij AZ, kampioen bent geworden, CL speelt zou menigeen denken; ik blijf lekker zitten waar ik zit en probeer via de CL of Euopa League mijn marktwaarde op te schroeven.
Helaas denkt niet iedere speler zo..stel je verdiend 8 ton en een Europese topclub komt en biedt je het dubbele? Gauw je koffer pakken denk ik zo.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

[plaats hier uw politiek oncorrecte gedachte]

www.rtvnh.nl Edwin Goedhart keert, na een uitstapje van een jaar bij AZ, terug bij ajax. Hij krijgt met ingang van 1 juni 2009 als Manager Medische Zaken de leiding over de totale medische staf.
Niels Wijne en Alfons de Kort waren het afgelopen seizoen de clubartsen van ajax. De Kort verlaat de club per 1 juli 2009, Wijne blijft wel als arts aan.
Goedhart is blij om weer terug te zijn: "Jazeker, al had ik het reuze naar mijn zin bij AZ. Het was natuurlijk een geweldig seizoen. Maar de functie die ajax me biedt, en met name de mogelijkheden, zijn zodanig dat ik graag terugwilde. " .
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Clubarts Edwin Goedhart verruilt AZ voor ajax

Edwin Goedhart (foto) gaat weer aan de slag bij ajax. De 45-jarige clubarts verruilt AZ voor de Amsterdamse club, waar hij per 1 juni de totale medische staf zal leiden. Van medio 2002 tot medio 2008 was hij ook al actief voor ajax.

Goedhart is blij met zijn terugkeer in Amsterdam. 'Al had ik het reuze naar mijn zin bij AZ, en het was natuurlijk een geweldig seizoen,' vertelt hij op de officiële website van ajax. 'Maar de functie die ajax me biedt en met name de mogelijkheden zijn zodanig dat ik graag terugwilde. Ik heb daarbij ook veel vertrouwen in de huidige organisatie van ajax.' (YK)
Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen dan?
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Berry© schreef: Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen dan?
Is ie de enige.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Plien schreef:[..]


Is ie de enige.
Laten we hopen dat hij het druk gaat krijgen, in ieder geval.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8331
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:Ik vraag me af hoeveel waarde we kunnen hechten aan de woorden van Dirk, dat er geen spelers weg gaan. Ik denk geen enkele.
Op de vraag of de spelers hem dit dan toegezegd hadden, gaf hij al een of ander vaag antwoord. Ik denk dat de spelers zoiets gehad zullen hebben van: 'speak for yor self' toen Dirk zei dat ze niet eens weg wilden omdat ze doorlopende contracten hebben en dat ze graag CL willen spelen.

Ook denk ik dat die 'deal' dat Louis geen spelers meeneemt, nergens zwart op wit gezet is.
Er zal gerust wel een bepalende speler vertrekken, misschien 2. Al kan je uit deze woorden wel afleiden dat het er niet méér zullen zijn, want dan leidt Dirk te veel gezichtsverlies. En dat is voor mij al een geruststellende gedachte. Zoals je zelf al zei, in Dirk en Marcel we trust.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Meneer Veerman
Seizoenkaarthouder
Berichten: 409
Lid geworden op: 12 jan 2008, 15:12

Kees Vooijs schreef:Ik vraag me af hoeveel waarde we kunnen hechten aan de woorden van Dirk, dat er geen spelers weg gaan. Ik denk geen enkele.
Op de vraag of de spelers hem dit dan toegezegd hadden, gaf hij al een of ander vaag antwoord. Ik denk dat de spelers zoiets gehad zullen hebben van: 'speak for yor self' toen Dirk zei dat ze niet eens weg wilden omdat ze doorlopende contracten hebben en dat ze graag CL willen spelen.

Ook denk ik dat die 'deal' dat Louis geen spelers meeneemt, nergens zwart op wit gezet is.
Alles heeft z'n prijs. Als Dirk 20 miljoen kan krijgen voor Dembele of El Hamdaoui dan moet hij dat toch doen.
Die jongens verdienen hier amper een half miljoen terwijl ze bijv. in Italie, Spanje of Engeland om te beginnen
zo 6 keer zoveel op kunnen strijken.

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar stel je verdient 3 ruggen in de maand en een concurrerend bedrijf doet
jou een voorstel dat je er 18 krijgt voor hetzelfde werk, dan is de kans ook vrij groot dat je overstag gaat.
Je kan je beroepen op dat de koffiejuf zo'n lekker ding is of dat de bedrijfsfeestjes zo gezellig zijn, maar die 18.000
Euro lonken wel....
Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
Plaats reactie