Nieuws Topic II

Het forum waarin men naar hartelust kan discussieren op een hoogstaand niveau.
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Ted_AZ schreef:[..]


Komen die ook met de fiets?
Je bedoeld zeker allochtoon. [-X
Maar je hebt wel een punt. Let wel. ik heb niets tegen allochtonen.
Maar als het een meerderheid is op een school stuur ik mijn dochters er niet heen.
Desnoods verhuis ik naar Friesland :)
Ik had laast nog ruzie in Friesland met een kleurling en zijn homies het was dat ik me vriendin in mijn armen had anders was het minstens 1 op 1.
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Etnische minderheden.
Buitenlanders is een beetje negatief :wink:
Alle mensen zijn gelijk:
zij vergaan van angst bij de gedachte aan de dood en zij zijn geobsedeerd door seks
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Ted_AZ schreef:[..]


Komen die ook met de fiets?
Je bedoeld zeker allochtoon. [-X
Maar je hebt wel een punt. Let wel. ik heb niets tegen allochtonen.
Maar als het een meerderheid is op een school stuur ik mijn dochters er niet heen.
Desnoods verhuis ik naar Friesland :)
Veel plezier en succes in Friesland.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Iemand enig idee wat er daarnet/op dit moment aan de hand is in Alkmaar? Daarnet kwamen uit alle richtingen politiewagens met zwaailicht aanrijden richting Kennemerstraatweg waar ze ter hoogte van het Heilooerbos de zwaailichten uitdeden, en heel zachtjes op de weg en het fietspad bleven rijden. Voorbij het bos keerden ze weer om, en reden terug. Leek alsof ze ergens naar op zoek waren. Ik denk dat het 9 á 10 politiewagens waren.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13947
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

LeonAZ schreef:[..]


Hoezo verbaas je je daarover dan? Is toch gewoon overduidelijk dat het tuig vooral te vinden is op het VMBO en minder snel op het HAVO of VWO. Overigens zit ik op een school met alleen HAVO\VWO afdeling en zitten op mijn hele school denk ik maar 5 á 6 buitenlanders. Zegt ook wel iets over het niveau van onze niet westerse 'vrienden'.
Ja, alleen moet je wel even afvragen. Iets constateren is heel makkelijk, alleen moet je ook even iets dieper gaan en je afvragen waarom sommige dingen zo zijn.
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Ik heb een nieuwe jas.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Assendelft schreef:Ik heb een nieuwe jas.
Had je gister geluk met die kou, of had je hem toen nog niet? :wink:
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

Barrygoal schreef:Iemand enig idee wat er daarnet/op dit moment aan de hand is in Alkmaar? Daarnet kwamen uit alle richtingen politiewagens met zwaailicht aanrijden richting Kennemerstraatweg waar ze ter hoogte van het Heilooerbos de zwaailichten uitdeden, en heel zachtjes op de weg en het fietspad bleven rijden. Voorbij het bos keerden ze weer om, en reden terug. Leek alsof ze ergens naar op zoek waren. Ik denk dat het 9 á 10 politiewagens waren.
D'r hangt nu al een tijdje een helicopter boven het High Lower bos. :roll:
hondelulleeeeehhh!
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Doden door steekpartij in kinderdagverblijf België

DENDERMONDE - Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag vijf doden gevallen. Het zou gaan om twee volwassenen en drie kinderen.
Er zouden twintig kinderen gewond zijn geraakt. Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De politie is massaal uitgerukt.
De dader is inmiddels opgepakt. Dat heeft minister Guido DePadt van Binnenlandse Zaken bekendgemaakt.

Het drama speelde zich af in kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat. In het gebouw is ook een naschoolse opvang: De Rakkertjes. Sint-Gillis ligt tussen Brussel en Gent.

Zwart-witte strepen

"Een man met zwart-witte strepen op zijn gezicht geschilderd kwam het verblijf binnen met een mes en ging lelijk tekeer'', aldus een VRT-verslaggever die ter plaatse getuigen sprak.

Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde meldde dat de kinderen en volwassenen die ongedeerd zijn gebleven uit het verblijf naar een opvangcentrum gaan voor psychologische bijstand.

:shock:

www.nu.nl
Faz
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2006, 20:01
Locatie: Castricum

HEILOO Donderdagavond is een overval gepleegd op een woning aan de Westerweg in Heiloo. Twee daders zijn gepakt.

Meerdere overvallers drongen rond 21.15 uur de woning binnen. De bewoner werd met een vuurwapen bedreigd. Daarbij is een schot gelost, maar er is niemand gewond geraakt. De mannen maakten zich vervolgens met een kleine buit weer uit de voeten en renden het Heilooërbos in.

Zoekactie
De politie zette een zoekactie op touw met honden en wist twee mannen aan te houden: een 19-jarige man uit Noord-Scharwoude en een 23-jarige man uit Limmen. Naar andere verdachten wordt nog gezocht.

23 januari 2009 - 11:07
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Faz schreef:HEILOO Donderdagavond is een overval gepleegd op een woning aan de Westerweg in Heiloo. Twee daders zijn gepakt.

Meerdere overvallers drongen rond 21.15 uur de woning binnen. De bewoner werd met een vuurwapen bedreigd. Daarbij is een schot gelost, maar er is niemand gewond geraakt. De mannen maakten zich vervolgens met een kleine buit weer uit de voeten en renden het Heilooërbos in.

Zoekactie
De politie zette een zoekactie op touw met honden en wist twee mannen aan te houden: een 19-jarige man uit Noord-Scharwoude en een 23-jarige man uit Limmen. Naar andere verdachten wordt nog gezocht.

23 januari 2009 - 11:07
Uhm, voordat de inkoppertjes komen, ik reed daar gewoon langs! :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
chripe
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 nov 2005, 18:22

cAZtricum schreef:Doden door steekpartij in kinderdagverblijf België

DENDERMONDE - Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag vijf doden gevallen. Het zou gaan om twee volwassenen en drie kinderen.
Er zouden twintig kinderen gewond zijn geraakt. Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De politie is massaal uitgerukt.
De dader is inmiddels opgepakt. Dat heeft minister Guido DePadt van Binnenlandse Zaken bekendgemaakt.

Het drama speelde zich af in kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat. In het gebouw is ook een naschoolse opvang: De Rakkertjes. Sint-Gillis ligt tussen Brussel en Gent.

Zwart-witte strepen

"Een man met zwart-witte strepen op zijn gezicht geschilderd kwam het verblijf binnen met een mes en ging lelijk tekeer'', aldus een VRT-verslaggever die ter plaatse getuigen sprak.

Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde meldde dat de kinderen en volwassenen die ongedeerd zijn gebleven uit het verblijf naar een opvangcentrum gaan voor psychologische bijstand.

:shock:

www.nu.nl

ongelooflijk dit. Zet je wel aan het denken als je zelf net je kind hebt achtergelaten bij een kinderdagverblijf.
Opknopen aan de hoogste boom deze kerel (waarvan men vermoed dat hij uit een psychiatrische inrichting komt)
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

AZ 4 Life schreef:[..]


Ja, alleen moet je wel even afvragen. Iets constateren is heel makkelijk, alleen moet je ook even iets dieper gaan en je afvragen waarom sommige dingen zo zijn.
Is allemaal leuk en aardig, om de sociale ´jongen´uit te gaan hangen. Maar wat ik begrijp interesseert het LeonAZ geen ene moer waaromer bepaalde problemen zijn. Want die vraag wordt al jaren lang gesteld. Maar er wordt geen ene moer aan gedaan. Hij vindt het waarschijnlijk, net zoals zoveel mensen. Belangrijker dat hij gewoon op een normale school zit, zonder de ´urban´problemen. En gelijk heeft hij.
Als ik volgend jaar een school voor m´n zoon moet uitkiezen, zijn dat ook wel degelijk argumenten waar ik op let.
En het argument ´wij hebben minder kansen´daar kan je ook niet meer mee aankomen. Want de generatie die nu op de middelbare school zit, is al zo lang hier dat ze het volledige onderwijs programma hebben kunnen volgen.
Krijg het apezuur.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Assendelft schreef:Ik heb een nieuwe jas.
Houtje Touwtje R.I.P.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

chripe schreef:[..]



ongelooflijk dit. Zet je wel aan het denken als je zelf net je kind hebt achtergelaten bij een kinderdagverblijf.
Opknopen aan de hoogste boom deze kerel (waarvan men vermoed dat hij uit een psychiatrische inrichting komt)
Deze foto zegt alles.Godver !!!!
http://www.ad.nl/buitenland/2941623/Vie ... blijf.html
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

G-Vak schreef:[..]


Deze foto zegt alles.Godver !!!!
http://www.ad.nl/buitenland/2941623/Vie ... blijf.html
En deze serie.

http://www.telegraaf.nl/
Gebruikersavatar
chripe
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 nov 2005, 18:22

G-Vak schreef:[..]


En deze serie.

http://www.telegraaf.nl/
De uit Dendermonde afkomstige 28-jarige man meldde zich na tienen bij het kinderdagverblijf, zei iets te willen vragen maar spoedde zich direct naar de babyafdeling waar hij dood en verderf zaaide. Op de afdeling lagen kinderen van 0 tot 3 jaar.

Volgens ooggetuigen was zijn gezicht wit geschminkt, met zwarte randen rond de ogen. De dader droeg een kogelvrij vest en was in het bezit van een rugzak waar verschillende messen in zaten. “We wisten echt niet wat we moesten doen”, aldus een betrokkene op de Vlaamse televisie. Alle personeelsleden trachtten de magere, roodharige man tegen te houden. Een van hen moest dat met de dood bekopen, de overige vijf raakten zwaar gewond. De paniek bij de 18 kinderen was enorm.
De situatie was dermate gruwelijk dat de toegesnelde hulpdiensten bij binnenkomst direct in shock raakten.

(telegraaf)
nog een kogelvrij vest ook de laffe hond!
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

repepe schreef:[..]


Is allemaal leuk en aardig, om de sociale ´jongen´uit te gaan hangen. Maar wat ik begrijp interesseert het LeonAZ geen ene moer waaromer bepaalde problemen zijn. Want die vraag wordt al jaren lang gesteld. Maar er wordt geen ene moer aan gedaan. Hij vindt het waarschijnlijk, net zoals zoveel mensen. Belangrijker dat hij gewoon op een normale school zit, zonder de ´urban´problemen. En gelijk heeft hij.
Als ik volgend jaar een school voor m´n zoon moet uitkiezen, zijn dat ook wel degelijk argumenten waar ik op let.
En het argument ´wij hebben minder kansen´daar kan je ook niet meer mee aankomen. Want de generatie die nu op de middelbare school zit, is al zo lang hier dat ze het volledige onderwijs programma hebben kunnen volgen.
Gewoon je kinderen naar de internationale school in Bergen sturen. Sterft er van de buitenlanders. :mrgreen:
hondelulleeeeehhh!
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

cAZtricum schreef:Doden door steekpartij in kinderdagverblijf België

DENDERMONDE - Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag vijf doden gevallen. Het zou gaan om twee volwassenen en drie kinderen.
Er zouden twintig kinderen gewond zijn geraakt. Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De politie is massaal uitgerukt.
De dader is inmiddels opgepakt. Dat heeft minister Guido DePadt van Binnenlandse Zaken bekendgemaakt.

Het drama speelde zich af in kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat. In het gebouw is ook een naschoolse opvang: De Rakkertjes. Sint-Gillis ligt tussen Brussel en Gent.

Zwart-witte strepen

"Een man met zwart-witte strepen op zijn gezicht geschilderd kwam het verblijf binnen met een mes en ging lelijk tekeer'', aldus een VRT-verslaggever die ter plaatse getuigen sprak.

Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde meldde dat de kinderen en volwassenen die ongedeerd zijn gebleven uit het verblijf naar een opvangcentrum gaan voor psychologische bijstand.

:shock:

www.nu.nl
Zeker een supportert van germinal Beerschot. :? :wink:
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Geep. schreef:[..]


Zeker een supportert van germinal Beerschot. :? :wink:
Vind dit niet gepast. Maar ja wie ben ik.
Plaats reactie