Het AZ-shirt (Nike, 2025)

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren

Het AZ thuis shirt seizoen 2023/2024 vind ik:

Prachtig!
2
12%
Nice. Not thrilling, but nice.
14
82%
Mwoah...
1
6%
Niks An!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik had het shirt van Van Bommel gewonnen. Zonder dat .nl erbij. Nog iets blijer mee nu. 8)
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

By the way, ik kon het niet laten. Poll vernieuwd. :lol:
_________________
"I don't know that!"
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1213
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Het lelijkste uitshirt in jaren :shock:. Het is toch net een trainingsshirtje. Beschamend dit.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6579
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Walgelijk. Die hangen ook bij de Bristol, zonder sponsoring erop. En zonder belachelijke prijskaartje.

Er is werkelijk nog geen minuut aandacht aan besteed door Nike, AZ moest waarschijnlijk een mailtje sturen welke kleur ze wilde. Met ons nog 50 clubs met dit shirt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Lulluk. Die van vorig jaar was veul mooier. Heel veel zelfs.

Hier hoef ik in ieder geval geen poll aan vuil te maken. :lol:
_________________
"I don't know that!"
kohen
Herry en/of Berry
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 jan 2008, 20:55

Inderdaad lelijkste uitshirt ooit. Pas ook in geen enkele traditie qua uitshirts. Alleen het 1e nike uitshirt had ook twee kleuren blauw, verder kan ik mij geen uitshirt herinneren met twee kleuren blauw. Met iets van historisch besef hadden ze nog kunnen kiezen voor blauw met paars zoals het uitshirt in 2004-2005. Maar liever blauw met een beetje wit zoals jaren '90 of het kappa shirt.

Leuk een A klasse sponsor als Nike, maar ze behandelen je als C keuze. Dan liever terug naar UA of Quick.

De communicatie is ook niet helder. Is dit het 1e uitshirt, komen er meer? Misschien dat ze wel een mooi zwart uitshirt kunnen maken (of old school wit).
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1213
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

kohen schreef: 28 jul 2023, 09:47 Inderdaad lelijkste uitshirt ooit. Pas ook in geen enkele traditie qua uitshirts. Alleen het 1e nike uitshirt had ook twee kleuren blauw, verder kan ik mij geen uitshirt herinneren met twee kleuren blauw. Met iets van historisch besef hadden ze nog kunnen kiezen voor blauw met paars zoals het uitshirt in 2004-2005. Maar liever blauw met een beetje wit zoals jaren '90 of het kappa shirt.

Leuk een A klasse sponsor als Nike, maar ze behandelen je als C keuze. Dan liever terug naar UA of Quick.

De communicatie is ook niet helder. Is dit het 1e uitshirt, komen er meer? Misschien dat ze wel een mooi zwart uitshirt kunnen maken (of old school wit).
Zelfs het huidige trainingsshirt maar dan de kleuren omgekeerd (meer zwart dan rood) had al beter geweest. Eenhoorn moet gewoon terug naar Nike en zeggen deze zooi krijg ik niet verkocht.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hoe vaak moet er nog gehaald worden dat AZ geen contract heeft met Nike maar met Voetbalshop.nl? Daarom mogen ze voor het uitshirt gewoon een standaard template uitzoeken uit het boek.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6579
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

MO7 schreef: 30 jul 2023, 19:06 Hoe vaak moet er nog gehaald worden dat AZ geen contract heeft met Nike maar met Voetbalshop.nl? Daarom mogen ze voor het uitshirt gewoon een standaard template uitzoeken uit het boek.
Komt op hetzelfde neer.

het is "topclub" onwaardig.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12545
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Under Armour maakte de mooiste AZ kits.
Met als top de derde uitkit van 2016-2017
Afbeelding
Laatst gewijzigd door differentcook op 01 aug 2023, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5439
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 01 aug 2023, 15:32 Under Amrour maakte de mooiste AZ kits.
Met als top de derde uitkit van 2016-2017
Afbeelding
Helemaal mee eens.
Deze waren ook mooi:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ja, jammer dat UA stopte met voetbalshirts.
_________________
"I don't know that!"
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Ik vond de shirts van Quick altijd erg mooi. Zowel thuis als uit .
mAgNaVoX oDySsEy
kohen
Herry en/of Berry
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 jan 2008, 20:55

En er is zojuist ook een grijs uitshirt "gepresenteerd". Zelfde template alleen nu grijs met zwarte mouwtjes. Wederom een trainingsshirt zonder historische context.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-presente ... s-uittenue
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12545
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

kohen schreef: 31 aug 2023, 07:44 En er is zojuist ook een grijs uitshirt "gepresenteerd". Zelfde template alleen nu grijs met zwarte mouwtjes. Wederom een trainingsshirt zonder historische context.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-presente ... s-uittenue
De blauwe en grijze shirts zijn echt triest; trainingsshirts zonder enig karakter. Waarom dan niet hetzelfde als het thuisshirt met een andere kleur?
we can come an end
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

kohen schreef: 31 aug 2023, 07:44 En er is zojuist ook een grijs uitshirt "gepresenteerd". Zelfde template alleen nu grijs met zwarte mouwtjes. Wederom een trainingsshirt zonder historische context.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-presente ... s-uittenue
Foeilelijk inderdaad.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6579
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wordt steeds erger. Triest dat we met een foeilelijk shirt lopen met een kutbedrijf als kansino erop ook nog. Als die rotcenten nou goed besteed werden....
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 31 aug 2023, 11:04 Wordt steeds erger. Triest dat we met een foeilelijk shirt lopen met een kutbedrijf als kansino erop ook nog. Als die rotcenten nou goed besteed werden....
Verder gaat het wel hoop ik…….. :shock:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Dit derde shirt vind ik in niets topclubambitie uitstralen. Jezelf als club door Nike zo niet serieus laten nemen. Bah.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6579
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 31 aug 2023, 11:24 Verder gaat het wel hoop ik…….. :shock:
Ik denk ik zet even mijn genuanceerde mening uiteen in een korte redevoering. Maar de woorden zijn te moeilijk begrijp ik?
Plaats reactie