Over spelers van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 10:29 Wie vind jij dan de beste speler van de eredivisie op dit moment?
Geen idee. Maar er lopen er meer rond. Opportunisme. Hij schiet een bal in het kruis. Dus? Is Medic dan nu de beste verdediger?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Je moet 1 speler noemen. Ik weet dat het moeilijk voor je is, omdat je liever alleen overal tegenaan loopt te schoppen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 10:54 Je moet 1 speler noemen. Ik weet dat het moeilijk voor je is, omdat je liever alleen overal tegenaan loopt te schoppen.
Pardon? Waar schop ik dan tegenaan?

Hoe kan je nu na 1 wedstrijd zeggen wie de beste is? Ik heb die behoefte helemaal niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 13 aug 2023, 14:59 Pardon? Waar schop ik dan tegenaan?
Het journaille.
En zelf weet je met niks te komen.

Wel zeuren, zelf niks toevoegen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 17:08 Het journaille.
En zelf weet je met niks te komen.

Wel zeuren, zelf niks toevoegen.
Wat snap je niet aan “het is te vroeg om een beste speler aan te wijzen’? Dat ga ik dus niet doen, want die is er nog niet, na 90 minuten. Dus kom ik met niks nee. Jij hebt blijkbaar behoefte aan “beste dit, beste dat” lijstjes. En zeuren doen we allemaal.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 13 aug 2023, 17:39 Wat snap je niet aan “het is te vroeg om een beste speler aan te wijzen’? Dat ga ik dus niet doen, want die is er nog niet, na 90 minuten. Dus kom ik met niks nee. Jij hebt blijkbaar behoefte aan “beste dit, beste dat” lijstjes. En zeuren doen we allemaal.
Mwa, je kunt je mening vormen op basis van resultaten uit het verleden. Het is niet zo dat spelers van de ene op de andere dag ineens niet meer kunnen voetballen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 21:19 Mwa, je kunt je mening vormen op basis van resultaten uit het verleden. Het is niet zo dat spelers van de ene op de andere dag ineens niet meer kunnen voetballen.
En jij dan? Wie vind jij de beste ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik denk Hancko of Sangaré. Noa Lang heeft het wel in zich om een sensatie te worden.

Strooi jij ook eens met wat namen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 22:34 Ik denk Hancko of Sangaré. Noa Lang heeft het wel in zich om een sensatie te worden.

Strooi jij ook eens met wat namen.
Ik vind het oprecht lastig. Als ik alle topspelers langs ga kan ik nog geen echte favoriet aanwijzen. Hancko is makkelijk want die was al beste speler van vorig seizoen. Er zijn er een paar naar het buitenland vertrokken. Misschien Unnerstall?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wijndal weet waar het aan toe is nu ajax weer linksback Nicolás Tagliafico terug wil halen en anders Ito of Gastón Avila van FC Antwerp, daar waar hij al door jeugdspelers is gepasseerd. Totaal een flop geworden bij zijn droomclub waar hij dacht nog stappen te kunnen maken die hem dan naar de absolute top moesten kunnen voeren.
Gaat dit het zelfde gebeuren met Calvin Stengs, want ook dat is niet al te best waar het middelveld en vleugels stroperig ogen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 14 aug 2023, 07:49 Wijndal weet waar het aan toe is nu ajax weer linksback Nicolás Tagliafico terug wil halen en anders Ito of Gastón Avila van FC Antwerp, daar waar hij al door jeugdspelers is gepasseerd. Totaal een flop geworden bij zijn droomclub waar hij dacht nog stappen te kunnen maken die hem dan naar de absolute top moesten kunnen voeren.
Mooi. Laat het een les zijn voor anderen die denken dat een ‘tussenstap’ iets toevoegt. Je kunt via AZ ook naar mooie buitenlandse clubs.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 14 aug 2023, 16:41 Mooi. Laat het een les zijn voor anderen die denken dat een ‘tussenstap’ iets toevoegt. Je kunt via AZ ook naar mooie buitenlandse clubs.
Twee seizoenen verkloot door (net als zijn vele voorgangers vanaf AZ) voor de verkeerde club te kiezen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bullaude verhuurd aan Boca Juniors. Hoezo armoedig om een speler voor de neus van AZ weg te kapen en er vervolgens helemaal niks mee weten te doen. Weer 8 miljoen verdampt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti: als je nu nog wat meer keepersklucht wilt zien moet je eens naar Scherpen gaan kijken. Onbegrijpelijk dat zo’n jongen onder de lat bij Oranje heeft gestaan……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MO7 schreef: 15 aug 2023, 16:57 Bullaude verhuurd aan Boca Juniors. Hoezo armoedig om een speler voor de neus van AZ weg te kapen en er vervolgens helemaal niks mee weten te doen. Weer 8 miljoen verdampt.
Idem dito voor die Walemark
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 15 aug 2023, 18:43 Antti: als je nu nog wat meer keepersklucht wilt zien moet je eens naar Scherpen gaan kijken. Onbegrijpelijk dat zo’n jongen onder de lat bij Oranje heeft gestaan……….
Buiten AZ kijk ik niet zoveel voetbal.

Of het moet om MIJN Peter gaan ...

:wink:
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Zou het niet leuk zijn als Max in het openbaar een bod van een tonnetje of 7 op Eiting uitbrengt. Liefst via een journalist van Tubantia ofzo. Gewoon om Twente een beetje te fucken
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De wereldvoetballer van vorige week Medic gaat gruwelijk in de fout bij ajax...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 19 aug 2023, 15:50 De wereldvoetballer van vorige week Medic gaat gruwelijk in de fout bij ajax...
Ik dacht precies hetzelfde! Wat een ongelooflijk geblunder……..Wederom opportunisme ten top. Je zal zien dat de columnisten en analytici wel zullen zeggen “ja, maar hij is er nog lang niet”.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 19 aug 2023, 16:09 Ik dacht precies hetzelfde! Wat een ongelooflijk geblunder……..
De media deed er vorige week alles aan om die Medic omhoog te schrijven. Al heb ik dat gevoel met Bommeltje ook wel een beetje.
Even op de rem....
Plaats reactie