Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
vriend
Basisspeler

DeZuivelDuivel schreef: 15 jun 2024, 20:10 Voetbalforum, natuurlijk gericht op AZ. Maar een beetje lullen over wedstrijden tijdens het EK kan toch leuk zijn?
Ja, dat kan ook.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Ferry
Georg

Ik moet me zeggen dat een EK met 24 landen eigenlijk doodzonde is. Het kwaliteitsverschil tussen sommige landen is echt te groot.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Langedijk schreef: 15 jun 2024, 22:02 Kan hier ook toch. Maar na de groepsfase wordt het pas leuker. En Nederland kan natuurlijk zo naar de kwart finale wandelen. Die diknek heeft weer eens geluk met de loting.
Klopt, dat kan hier ook, maar terwijl ik aan het kijken was hoe Schotland aan flarden werd geschoten door de Duitsers kwam het niet direct in mij op om dat in het Nederlands Elftal topic te droppen. Voelt toch een beetje raar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
pAZcal
Kristen

Ik heb er zin in!
Ferry
Georg

#hupholland
salmonyappi
Harde Kern

Oeps…..0-1……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Ferry
Georg

Met twee, drie stucadoors van 190 cm centraal achterin...
Balletjes voor de pot lijken me redelijk kansloos.
pAZcal
Kristen

Wout is een cultheld. Die staat een uur na de wedstrijd nog steeds met het publiek te vieren, denk ik.
Langedijk
Fanpage-junk

Beschamend hoe die Wijnaldum weer een interland mag bijschrijven

Wat een ongelooflijk lul die Koeman
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SjaakTrekhaak
Fanatic

Langedijk schreef: 16 jun 2024, 17:00 Beschamend hoe die Wijnaldum weer een interland mag bijschrijven

Wat een ongelooflijk lul die Koeman
Bedankt voor je toevoeging.
De Rode Baron
Goalscorer

De Rode Baron schreef: 12 jun 2024, 09:39 met name op Veerman: goed in de passing maar enkel als ze er bij hem niet vol op zitten en hij de tijd en ruimte krijgt.
Wederom leuk om te lezen, dat vaak iets uitkomt wat ik (net als in het politieke spectrum) van tevoren roep. 8)
Veerman leuk voor PSV maar moet geen stapje hogerop maken. En Wijnaldum heeft helemaal geen waarde..
Oranje heeft echt pech dat het Teun (in de kracht van zijn leven) mist, die had ik graag samen met Reijnders, die wederom een puike partij speelde en absoluut tot de beste behoorde, op het middenveld gezien.
'At your service '
differentcook
Harde Kern

Lekker getikt en goed, actief spel (gedurende een uur). Missen koelbloedigheid en waarschijnlijk kwaliteit in afronding. Defensieve middenveld had defensief niet heel veel in de melk te brokkelen, ben benieuwd hoe dat tegen Frankrijk gaat zijn. Wijnaldum bracht bar weinig (een stuk minder dan Reijnders) en kon op zijn minst niet voorkomen dat na een uur Nederland verviel in het statische spel dat we zeker het afgelopen decennium van ze gewend waren. De Polen hadden een goed antwoord op Frimpong en ook Malen kwam niet uit de verf zoals hij deed tegen IJsland, maar dat had denk ik voor een belangrijk deel ook te maken dat Nederland (door vermoeidheid en/of wissels) statischer speelde. Verbruggen heeft (naast Wout) ons de drie punten bezorgd met cruciale reddingen. De verdediging is te shaky. Blijft een fragile balans, die tussen aanval en verdediging. Leuke, spannende wedstrijd gezien.
we can come an end
Langedijk
Fanpage-junk

De Rode Baron schreef: 16 jun 2024, 17:05
met Reijnders, die wederom een puike partij speelde
Reijnders moet eens stoppen om die ballen steeds af te geven op die vreselijke Depay. Dat is blijkbaar de instructie, maar hij had er vandaag zelf ook 2 kunnen maken. Schiet toch eens op dat hok man.
De Rode Baron
Goalscorer

Langedijk schreef: 16 jun 2024, 18:24 Reijnders moet eens stoppen om die ballen steeds af te geven op die vreselijke Depay. Dat is blijkbaar de instructie, maar hij had er vandaag zelf ook 2 kunnen maken. Schiet toch eens op dat hok man.
Speelde echt zeer goed, was over heel het veld te zien.
Zowel Veerman als zijn vervanger Wijnaldum ging totaal niets vanuit.
Benieuwd hoe Koeman dat oplost want beide kunnen eigenlijk niet. Je kunt er wellicht nog beter Blind neerzetten dan die twee (en dat zal mogelijk ook wel gebeuren want wat zijn verder de alternatieven). Maar ga er wel vanuit dat Veerman er niet meer in staat tegen Frankrijk. Nogmaals eeuwig zonde dat Koopmeiners heeft moeten afhaken.
'At your service '
pAZcal
Kristen

Langedijk schreef: 16 jun 2024, 17:00 Beschamend hoe die Wijnaldum weer een interland mag bijschrijven
Nou heb ik ook wel moeite om middenvelders te noemen die niet opgeroepen zijn die wel iets zouden toevoegen.
Langedijk
Fanpage-junk

pAZcal schreef: 16 jun 2024, 18:58 Nou heb ik ook wel moeite om middenvelders te noemen die niet opgeroepen zijn die wel iets zouden toevoegen.
Neem dan een veelbelovend talent mee voor de ervaring. Geen multimiljonair die voor nog meer geld wil afbouwen op een treurig niveau.
De Rode Baron
Goalscorer

Het was wel een verschilletje in belevenis tussen beide elftallen met het mee zingen van het Volkslied.
Dat wil maar niet vlotten of je moet Wout in de basis zetten dan word het gemiddelde wel opgekrikt. :wink:
Persoonlijk vind ik dat je wel wat meer mag uitstraling het fantastisch te vinden om voor je land uit te komen in plaats er met een norse blik te staan.
'At your service '
pAZcal
Kristen

De Rode Baron schreef: 16 jun 2024, 21:05 Het was wel een verschilletje in belevenis tussen beide elftallen met het mee zingen van het Volkslied.
Dat wil maar niet vlotten of je moet Wout in de basis zetten dan word het gemiddelde wel opgekrikt. :wink:
Persoonlijk vind ik dat je wel wat meer mag uitstraling het fantastisch te vinden om voor je land uit te komen in plaats er met een norse blik te staan.
Daar kan Dumfries niks aan doen. ;)
Langedijk
Fanpage-junk

De Rode Baron schreef: 16 jun 2024, 21:05 Persoonlijk vind ik dat je wel wat meer mag uitstraling het fantastisch te vinden om voor je land uit te komen
Voor die mensen is het hun land ook niet. Dat zie je bij andere landen overigens ook.
De Rode Baron
Goalscorer

Langedijk schreef: 17 jun 2024, 13:12 Voor die mensen is het hun land ook niet. Dat zie je bij andere landen overigens ook.
Yep, ze willen op het hoogste platform acteren de rest is bijzaak met onze multiculturele mengelmoes
'At your service '
Plaats reactie