Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12608
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zou wel een goede zijn
We hebben ook Louis gehad, dus waarom niet? :)
dirkjan schreef: 24 apr 2024, 06:42 Eentje met erg veel fantasie lijkt me
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2624
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Haha, zou inderdaad mooi zijn. Maar ik geloof er geen ruk van.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 278
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

vriend schreef: 24 apr 2024, 09:09 Haha, zou inderdaad mooi zijn. Maar ik geloof er geen ruk van.
Het roept wel een interessante vraag op. AZ is bereid transfersommen voor spelers te betalen tot zo'n 6 miljoen. Daar komt salaris bovenop. Hoeveel zou AZ moeten/kunnen uitgeven aan salaris voor een (top)trainer die beschikbaar is?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2624
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Drommedaris schreef: 24 apr 2024, 09:15 Het roept wel een interessante vraag op. AZ is bereid transfersommen voor spelers te betalen tot zo'n 6 miljoen. Daar komt salaris bovenop. Hoeveel zou AZ moeten/kunnen uitgeven aan salaris voor een (top)trainer die beschikbaar is?
In het geval van Klopp kan ik me nog voorstellen dat hij een uitdaging zoekt bij een kleine club. Hij is immers financieel onafhankelijk zo stel ik me voor.
Desalniettemin onwaarschijnlijk.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 278
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

vriend schreef: 24 apr 2024, 12:23 In het geval van Klopp kan ik me nog voorstellen dat hij een uitdaging zoekt bij een kleine club. Hij is immers financieel onafhankelijk zo stel ik me voor.
Desalniettemin onwaarschijnlijk.
Het gaat me ook niet zo zeer om Klopp specifiek. Meer in het algemeen. Zou bijvoorbeeld een Knutsen pak 'm beet 1,5 miljoen waard zijn?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6591
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Drommedaris schreef: 24 apr 2024, 14:11 Zou bijvoorbeeld een Knutsen pak 'm beet 1,5 miljoen waard zijn?
Ik vind het moeilijk een getal tegenaan te plakken. Maar kijk wat Slot deed bij AZ en Feyenoord. En Bosz nu bij PSV.
Dat is wel een cultuuromslag ten positieve. Daar mag van mij wel een salaris tegenover staan.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 278
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Ferry schreef: 24 apr 2024, 17:13 Ik vind het moeilijk een getal tegenaan te plakken. Maar kijk wat Slot deed bij AZ en Feyenoord. En Bosz nu bij PSV.
Dat is wel een cultuuromslag ten positieve. Daar mag van mij wel een salaris tegenover staan.
Ja, dat is mijn idee ook.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 24 apr 2024, 17:13 Ik vind het moeilijk een getal tegenaan te plakken. Maar kijk wat Slot deed bij AZ en Feyenoord. En Bosz nu bij PSV.
Dat is wel een cultuuromslag ten positieve. Daar mag van mij wel een salaris tegenover staan.
Volgens mij is dit ook altijd wel het beleid geweest: om relatief veel te betalen aan een goede trainer.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Als Oosting naar Feyenoord vertrekt dan gaat Twente zich ook melden op de markt. En die hebben voorronde CL te bieden. Tijd voor AZ om in actie te komen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12608
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 07:53 Als Oosting naar Feyenoord vertrekt dan gaat Twente zich ook melden op de markt. En die hebben voorronde CL te bieden. Tijd voor AZ om in actie te komen.
Redelijke kans dat ze het bij Martens-Sierksma willen gaan houden
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 07:53 Als Oosting naar Feyenoord vertrekt dan gaat Twente zich ook melden op de markt. En die hebben voorronde CL te bieden. Tijd voor AZ om in actie te komen.
Welke actie bedoel je precies?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 25 apr 2024, 08:24 Welke actie bedoel je precies?
Het vastleggen van een geschikte trainer voor volgend seizoen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 08:38 Het vastleggen van een geschikte trainer voor volgend seizoen
Zit wat in en wie had je op het oog?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 25 apr 2024, 09:26 Zit wat in en wie had je op het oog?
Pastoor
Van Bommel
Van Bronckhorst
Van Nistelrooij
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12608
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 09:57 Pastoor
Van Bommel
Van Bronckhorst
Van Nistelrooij
Op Pastoor na waren dit goede voetballers vroeger!
we can come an end
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 278
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Antti Opdam schreef: 25 apr 2024, 05:20 Volgens mij is dit ook altijd wel het beleid geweest: om relatief veel te betalen aan een goede trainer.
Dus een succesvol beleidspunt waar ze vanaf zijn gestapt...
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 508
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 09:57 Pastoor
Van Bommel
Van Bronckhorst
Van Nistelrooij
Denk dat Pastoor wel naar AZ komt, maar dan in de rol van Sportief Directeur. Martens/Sierksma blijven, maar moet Martens wel vierde worden met redelijk voetbal. In de podcast van NHD wordt dit geopperd na goed luisteren naar Het gesprek van Pastoor met Zeeman. Heb ik ook gedaan en geloof ook in het nut van zo'n nieuwe Directie functie. Iemand die vanuit de directie trainers aanstuurt, sparringpartner en klankbord. Ook naar de spelers. Huijberts kan zich dan volledig focussen op de eerste selectie en de scouts. Kan Pastoor lekker eind van de dag dat doen wat ie het liefste doet, joggen door de Schoorlse duinen.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 278
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Mousa Sidi schreef: 26 apr 2024, 08:09 Denk dat Pastoor wel naar AZ komt, maar dan in de rol van Sportief Directeur. Martens/Sierksma blijven, maar moet Martens wel vierde worden met redelijk voetbal.
Dat vierde worden lijkt me goed mogelijk, Dat redelijke voetbal hebben we tot dusverre niet gezien. De reden waarom ik denk dat er een nieuwe trainer van buitenaf moet komen. Maar het zou wel typisch AZ zijn om Martens/Sierksma een contractverlenging te geven na 3-0 winst op Utrecht in de laatste wedstrijd omdat Utrecht een B-elftal opstelt ivm de play offs. Onder het mom van 'zie je wel, het gaat fantastisch met onze zelf opgeleide trainers'.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 04 feb 2024, 08:59 Die heeft een veel betere selectie tot zijn beschikking. Krijgt ook gewoon Chery erbij in de winterstop. Meijer zou niet willen ruilen denk ik.
Willen we nog altijd Rogier Meijer? Met een veel betere selectie 0-3 verliezen van een, als ik het wedstrijdtopic mag geloven, dramatisch AZ
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 557
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Voltreffer Vick schreef: 28 apr 2024, 13:07 Willen we nog altijd Rogier Meijer? Met een veel betere selectie 0-3 verliezen van een, als ik het wedstrijdtopic mag geloven, dramatisch AZ
Nice, hier kon ik wel even goed om gieren.
Plaats reactie