Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 12 mar 2024, 20:08 Ik zou daar trouwens Beuningen heten denk ik. Ligging en inwoneraantal komen beter overeen.
Qua ligging denk ik Lent, iets ten noorden
we can come an end
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 12 mar 2024, 20:08 Chery kwam er pas in de winterstop bij. Sindsdien 18 punten en een bekerfinale, gewonnen van Twente, gelijk tegen Feyenoord en ajax. AZ 13 punten en roemloos uit de beker.

Geen idee waarom je een post van 4 februari gaat quoten terwijl de man duidelijk beter presteert. Helemaal als je het afzet tegen de begrotingen.

Ik zou daar trouwens Beuningen heten denk ik. Ligging en inwoneraantal komen beter overeen.
Al van 4 februari? Dat krijg je als je dit forum nog slechts af en toe aanklikt. Een periode vanaf de winterstop is natuurlijk volstrekt arbitrair. De eerste 10 wedstrijden van dit seizoen stond AZ bijna bovenaan en was NEC een lage middenmotor. Op dat moment was Jansen een wereldtrainer? Maar als jij veronderstelt dat de trainer van NEC zo geweldig is dan checken we gewoon aan het eind van het seizoen. Met een volgens jou veel betere selectie en een veel betere trainer ga ik ervan uit dat NEC minimaal 4e moet worden met minimaal 6 punten voorsprong op AZ om jouw stelling te bekrachtigen. Gezien de AZ selectie in jouw opinie grotendeels tergend slecht is en de trainer niet veel beter, moet dat toch een makkie zijn.

Overigens is Plasmolen nogal een stukje mooier dan Beuningen, zie het als een compliment!
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Voltreffer Vick schreef: 13 mar 2024, 16:47 Overigens is Plasmolen nogal een stukje mooier dan Beuningen, zie het als een compliment!
Zeker, met de Mookerplas en de Sint-Jansberg!
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

UP!

Welke trainer moeten we deze zomer halen?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 04 apr 2024, 07:26 UP!

Welke trainer moeten we deze zomer halen?
Na Martens komt Sierksma, dat weet je toch?
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 04 apr 2024, 07:26 UP!

Welke trainer moeten we deze zomer halen?
Van Bronckhorst
Van Bommel
Van Nistelrooij

Zeeman schijnt een vriend van Ten Hag te zijn

Ik ben dat doorschuiven van assistenten wel een beetje zat. Dat heeft maar 1 keer goed uitgepakt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 08:55 Van Bronckhorst
Van Bommel
Van Nistelrooij

Zeeman schijnt een vriend van Ten Hag te zijn

Ik ben dat doorschuiven van assistenten wel een beetje zat. Dat heeft maar 1 keer goed uitgepakt.
Van deze drie doe dan maar Van Nistelrooy, ben dat slappe gedoe wel zat van de afgelopen tijd.

Van Bommel is onrealistisch en van Bronckhorst vind ik een beetje van het zelfde van wat er nu zit.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

In Nederland zie ik maar één trainer die momenteel kan doen wat nodig is en dat is Ron Jans.

Oosting gaat Twente niet inruilen voor AZ momenteel natuurlijk en voor de rest vind ik het niet veel soeps.

Hier vond men Jans niks en over Oosting werd getwijfeld. Ik denk dat je misschien voor beiden wel te laat bent.
Dan moet je al in het buitenland gaan kijken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Martens en Sierksma zijn na deze week voorlopig af om het zelf te doen.

Laat er maar iemand van buitenaf komen.

1. Ismael Valerien
2. Jesse Marsch
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 07 apr 2024, 11:51
Hier vond men Jans niks en over Oosting werd getwijfeld.
Jans is een prima vakman. Maar ik vind het een beetje een vervelende vent. Altijd dat cynische lachje als het tegen zit. Alsof de hele wereld tegen hem is.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Langedijk schreef: 07 apr 2024, 13:09 Jans is een prima vakman. Maar ik vind het een beetje een vervelende vent. Altijd dat cynische lachje als het tegen zit. Alsof de hele wereld tegen hem is.
Ik vind hem wel geschikt voor AZ. Kijk maar naar Twente en nu weer Utrecht. Binnen gekomen en weer op de rit gekregen. Er moet gewoon een volwassen vent voor de groep komen waar respect voor is. Martens is leuk maar die kan beter ergens anders zijn vlieguren gaan maken of als assistent van Jans fungeren.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mensen hier vonden Jans een probleem omdat ze hem een boertje vinden. :lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

differentcook schreef: 07 apr 2024, 16:59 Mensen hier vonden Jans een probleem omdat ze hem een boertje vinden. :lol:
Zoveel mensen zoveel meningen :mrgreen: Je moet ook naar de resultaten kijken.
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Alex Pastoor wilt hogerop. Dit kleuterklasje van AZ zou zowaar voordeel kunnen halen uit “klootzak” pastoor ipv een “aardige oom” zoals Martens of Pascalleke.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Inderdaad de kleurrijke Alex Pastoor. AZ houdt van innovatieve toepassingen.
Ik weet nog wel dat Alex Pastoor innovatieve snufjes bij Sparta introduceerde zoals een keeper met skibril en nep-stadiongeluid. :D
Maar alle gekheid op een stokje, hij is wel een klein Adriaantje, niet voor niets zag/ziet Co in hem een zeer goede trainer die houdt van het aanvallend spelletje met veel positiespel maar ook niet schroomt als het materiaal daarvoor even niet voor handen is om compact en gesloten te spelen.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

De Rode Baron schreef: 13 apr 2024, 15:51 Inderdaad de kleurrijke Alex Pastoor. AZ houdt van innovatieve toepassingen.
Ik weet nog wel dat Alex Pastoor innovatieve snufjes bij Sparta introduceerde zoals een keeper met skibril en nep-stadiongeluid. :D
Maar alle gekheid op een stokje, hij is wel een klein Adriaantje, niet voor niets zag/ziet Co in hem een zeer goede trainer die houdt van het aanvallend spelletje met veel positiespel maar ook niet schroomt als het materiaal daarvoor even niet voor handen is om compact en gesloten te spelen.
Op alles afgeven maar wel Alex Pastoor zien als een hoofdtrainer :lol: ben jij toevallig Chris Woerts ouwe marketeer?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeTorenburch schreef: 13 apr 2024, 15:52 Op alles afgeven maar wel Alex Pastoor zien als een hoofdtrainer :lol: ben jij toevallig Chris Woerts ouwe marketeer?
Ik geef niet op alles af, maar na de drie cowboys en een Kerkez, is er weinig positiefs meer te vermelden
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

De Rode Baron schreef: 13 apr 2024, 15:59 Ik geef niet op alles af, maar na de drie cowboys en een Kerkez, is er weinig positiefs meer te vermelden
Maar opper dan ook niet een nieuwe kop van jut in de vorm van Pastoor. In dat geval kunnen ze beter op hun knietjes terug naar Pascal (en daar ben ik zeker geen voorstander van). Als je innovatief bent wilt spelen zal je een andere speelstijl moeten hanteren dus geen Nederlander aanstellen (ook niet onze vriend Martens verlengen).
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeTorenburch schreef: 13 apr 2024, 16:02 In dat geval kunnen ze beter op hun knietjes terug naar Pascal (en daar ben ik zeker geen voorstander van).
:shock:

Is Marcel Keizer geen gekke naam?
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Ferry schreef: 13 apr 2024, 16:18 :shock:

Is Marcel Keizer geen gekke naam?
Dat is toch ook iemand die het boekje 4-3-3 voor dummies volgt en daarnaast geen idee heeft over hoe je het ook op een andere manier kan doen? Ik bedoel daarmee dus doe dan maar Pascal of desnoods Frank de Boer als je dat wilt.
Plaats reactie