Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5534
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Mooi he? :D
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Shota-Arveladze schreef: 19 aug 2023, 07:11 Wat is Roadman toch een nare vervelende man. Waarom wordt dit gedrag getolereerd op het forum?
Er zijn er wel meer die direct op de man spelen i.p.v. op de inhoud van de post. Ik vind dat ook zeer ergelijk. Blijf beleefd is een goed credo.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9285
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 19 aug 2023, 15:06 Er zijn er wel meer die direct op de man spelen i.p.v. op de inhoud van de post. Ik vind dat ook zeer ergelijk. Blijf beleefd is een goed credo.
De bijdragen van Roadman zijn nou niet echt vriendelijk en verder vooral... reactief.

Zie ´m maar weinig uit zich zelf positieve dingen plaatsen die inhoudelijk over AZ gaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 20 aug 2023, 21:59 De bijdragen van Roadman zijn nou niet echt vriendelijk en verder vooral... reactief.

Zie ´m maar weinig uit zich zelf positieve dingen plaatsen die inhoudelijk over AZ gaan.
Ik neem net niet op voor Roadman, ik had het meer over iedereen die direct op de man speelt met “mongool”, “geestelijk gestoorde” e.d. Ik val ook mensen aan, maar op de post, niet op de persoon. Ik ben het zelden tot nooit eens met Langedijk, maar zal ‘m nooit persoonlijk aanvallen. Daar ging het me om met “beleefd”.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9285
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 21 aug 2023, 11:07 👍👍👍👍👍👍. Precies. Als je negatief wilt blijven kijken ( Azijn zeiken) kun je de reacties inderdaad niet meer serieus nemen, zoals je schrijft. Is het meer een forum voor negatieveling en pessimisten die, op verzoek van de GGZ hier hun frustraties moeten wegschrijven.

Nee dit is weer een lekkere bijdrage die de sfeer gaat bevorderen #-o
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12867
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 21 aug 2023, 11:22 Nee dit is weer een lekkere bijdrage die de sfeer gaat bevorderen #-o
Kop in het zand steken voor problemen en hopen dat het vanzelf beter wordt is slechter dan ze benoemen en er iets positiefs mee doen
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9285
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 21 aug 2023, 13:10 Kop in het zand steken voor problemen en hopen dat het vanzelf beter wordt is slechter dan ze benoemen en er iets positiefs mee doen
Ik zie vooral een eenzijdige oorlog die niks inhoudelijks met AZ te maken heeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10350
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 21 aug 2023, 11:22 Nee dit is weer een lekkere bijdrage die de sfeer gaat bevorderen #-o

Link: http://www.youtube.com/watch?v=zLY0Zxi-rJo

Misschien weer eens met fijn allen forum-bowlen bij de Bison Bowling in Haarlem.

Op 10 januari 2003 was dat hartstikke gezellig. Twee decennia (...) na dato kunnen we dat best weer eens oppakken...

viewtopic.php?t=31
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10350
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Funfact over bovenstaande bowling dag: tot die tijd was ik nog "mr. Opdam", maar omdat mijn bowling - skills als dusdanig indrukwekkend werden gekwalificeerd werd er al snel "Anti Opdam" gescandeerd. Dat is later verbasterd tot Antti Opdam.

Ik was dus een soort van eigentijdse Noa Lang. Maar dan anders.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12867
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 22 aug 2023, 06:54
Link: http://www.youtube.com/watch?v=zLY0Zxi-rJo

Misschien weer eens met fijn allen forum-bowlen bij de Bison Bowling in Haarlem.

Op 10 januari 2003 was dat hartstikke gezellig. Twee decennia (...) na dato kunnen we dat best weer eens oppakken...

viewtopic.php?t=31
Sympathiek voorstel en leuk om te lezen over de totstandkoming van je alias.
Lang geleden die namen hier, als Huiswaard, Dropkick Murphy, Cesc en Kees Vooijs
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 22 aug 2023, 06:54
Link: http://www.youtube.com/watch?v=zLY0Zxi-rJo

Misschien weer eens met fijn allen forum-bowlen bij de Bison Bowling in Haarlem.

Op 10 januari 2003 was dat hartstikke gezellig. Twee decennia (...) na dato kunnen we dat best weer eens oppakken...

viewtopic.php?t=31
Datum prikken en gaan? Lijkt me leuk om de namen bij de gezichten te raden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10350
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 23 aug 2023, 19:33 Datum prikken en gaan? Lijkt me leuk om de namen bij de gezichten te raden.
Hahahahaha.

Misschien best een goed idee ...

Ik ga er eens over nadenken.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Zullen we het maar weer “knuffel een forummer” gaan noemen? :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 24 aug 2023, 09:10 Hahahahaha.

Misschien best een goed idee ...

Ik ga er eens over nadenken.
Ik wacht het af, ik wil in ieder geval wel mee helpen om het te organiseren of zoiets :D
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hoi voor iedereen de groeten, ik ben op een hele grote forumvakantie (ik moest wat tijd vrij maken in mijn leven dus 1 van de 2 kranten eruit en deze tijdslurper voorlopig ook maar gestopt)
Wel natuurlijk naar de wedstrijden :D , allen veel plezier en frustratie gewenst Forza AZ
vriend
Basisspeler
Berichten: 2641
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Wat is dit forum de laatste tijd saai geworden zeg.

Ellenlange verhandelingen over Clasie. Ik lees het niet meer.

Er zijn forummerts die elke Noorse voetballer kennen.

Ironie wordt niet begrepen.

In het subforum De Kantine gebeurt niets meer, behalve als het over 020 gaat.

Gaap. Wat serieus allemaal.

Ik overweeg weer een (tijdelijk) vertrek. Maar dat zal niemand betreuren.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: 21 feb 2024, 19:57 Wat is dit forum de laatste tijd saai geworden zeg.

Ellenlange verhandelingen over Clasie. Ik lees het niet meer.

Er zijn forummerts die elke Noorse voetballer kennen.

Ironie wordt niet begrepen.

In het subforum De Kantine gebeurt niets meer, behalve als het over 020 gaat.

Gaap. Wat serieus allemaal.

Ik overweeg weer een (tijdelijk) vertrek. Maar dat zal niemand betreuren.
Hoe kan het verbeteren vind je ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

vriend schreef: 21 feb 2024, 19:57 Ellenlange verhandelingen over Clasie. Ik lees het niet meer.
Als dat je teveel wordt, is wellicht het Vindahl-topic een mooi alternatief.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2641
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 21 feb 2024, 22:51 Hoe kan het verbeteren vind je ?
Tja, dat is een gedragskwestie. Dus verbetering zal wel niet gebeuren.
Een voorbeeld nemen aan Langedijk en Antti. Die produceren doorgaans korte posts, to the point en vaak wel lollig. Alhoewel ook zij zich in het Clasie topic te buiten zijn gegaan aan zelfherhaling. Zo saai.

Volgens mij zit niemand te wachten op weer een opsomming van onbekende Noorse voetballers. Ik in ieder geval niet.

Ja, vroeger was alles beter.

Wellicht kan er een maximum gesteld worden aan de lengte van berichten of aan het aantal posts in een topic per dag. Maar dat moet technisch uitvoerbaar zijn.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: 22 feb 2024, 10:29 Tja, dat is een gedragskwestie. Dus verbetering zal wel niet gebeuren.
Een voorbeeld nemen aan Langedijk en Antti. Die produceren doorgaans korte posts, to the point en vaak wel lollig.

Volgens mij zit niemand te wachten op weer een opsomming van onbekende Noorse voetballers. Ik in ieder geval niet.

Ja, vroeger was alles beter.

Wellicht kan er een maximum gesteld worden aan de lengte van berichten of aan het aantal posts in een topic per dag. Maar dat moet technisch uitvoerbaar zijn.
Wat betreft de lengte van de posts ben ik het met je eens. Als ik zo’n lap zie zakt de moed me in de schoenen. Ik erger me vooral aan de vele herhalingen. Sommigen zeggen om de post hetzelfde.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie