Overige eredivisie wedstrijden II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

cAZtricum schreef:[..]


Leuk voor je maar ik vind het misplaatste arrogantie. Als je nou zorgt dat je zelf wél wint ga je je gang maar, maar onze wedstrijd moest nog gespeeld worden. Dat is dan weer de goden verzoeken. Dat bedoel ik ermee te zeggen.
In de eerste divisie was helemaal geen sprake van misplaatste arrogantie. Daar ging het gewoon om het feit dat ajax verloor. Bij mij is dat nu nog altijd zo. Dat is geen arrogantie, dat is gewoon een vorm van blijdschap die niets te maken heeft met het resultaat dat AZ behaalt.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Limbo Lei
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 dec 2006, 13:45
Locatie: Venlo

Ach, ik ben in elk geval blij dat Exzwelgsior ook eens wat GOEDS heeft gedaan...
Er is maar EEN Noordhollandse topclub en das AZ !!!
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Limbo Lei schreef:Ach, ik ben in elk geval blij dat Exzwelgsior ook eens wat GOEDS heeft gedaan...
Ben benieuwd hoeveel Dirk geboden heeft?

http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuw ... el_id=5731
Gebruikersavatar
Mr.Nickoss
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 mar 2006, 17:33
Locatie: Alkmaar

Petje af voor Groningen hoe hun vandaag tegen Psv spelen. Wederom Berg die tegen een topclub scoort.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Mr.Nickoss schreef:Petje af voor Groningen hoe hun vandaag tegen Psv spelen. Wederom Berg die tegen een topclub scoort.
Mee eens! Bizar seizoen is dit toch, wij verliezen bijna elke wedstrijden punten en toch is het gat met de nummer 1 maar 8 punten(Feyenoord zie ik niet echt als kampioen en hun krijgen we 2 keer) ervanuitgaande dat ajax niet wint van Twente
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Op dit moment lijkt de nivellering van de Eredivisie compleet, maar let op: zo vanaf half februari komt iedereen weer bovendrijven of zakt weg naar de plek waar iedereen hoort. Zoals altijd.
...-
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Aardige overtredingen bij de wedstrijd FC Grunn - PSV ! Heb ze bij lichtere overtredingen rood gezien, maar hiero werd het niet bestraf of een keer geel :? .
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

Kees Vooijs schreef:Op dit moment lijkt de nivellering van de Eredivisie compleet, maar let op: zo vanaf half februari komt iedereen weer bovendrijven of zakt weg naar de plek waar iedereen hoort. Zoals altijd.
We kunnen inderdaad nog rare dingen gaan meemaken. Ik ga nu iets heel raars roepen: AZ gaat nog aansluiting vinden. Klinkt heel gek maar soms is het ook heel gek.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Aardig vol uitvakkie van VVV trouwens in Nijmegen!
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
St pancras
Steward
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 aug 2006, 13:36
Locatie: St Pancras

thomasvaren schreef:[..]

We kunnen inderdaad nog rare dingen gaan meemaken. Ik ga nu iets heel raars roepen: AZ gaat nog aansluiting vinden. Klinkt heel gek maar soms is het ook heel gek.
Elke week als AZ weer punten laat liggen denk ik dat gaat nooit meer lukken. Telkens laat ook de 'top 3' punten liggen, waardoor ik elke keer weer stiekem hoop krijg.
Laten we het zo zeggen als ajax morgen ook punten laat liggen, ga ik er weer definitief in geloven. Daarna ga ik er niet meer aan twijfelen. :D
Binnekant paal.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

thomasvaren schreef:[..]

We kunnen inderdaad nog rare dingen gaan meemaken. Ik ga nu iets heel raars roepen: AZ gaat nog aansluiting vinden. Klinkt heel gek maar soms is het ook heel gek.
Sterker nog, als deze ontwikkelingen zich verder dringen en wij Alves op zijn fenomenale niveau hebben strijden we weer mee voor plek 1. Was me ook opgevallen barrygoal, leek wel of Feyenoord daar speelde
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

St pancras schreef:[..]


Elke week als AZ weer punten laat liggen denk ik dat gaat nooit meer lukken. Telkens laat ook de 'top 3' punten liggen, waardoor ik elke keer weer stiekem hoop krijg.
Laten we het zo zeggen als ajax morgen ook punten laat liggen, ga ik er weer definitief in geloven. Daarna ga ik er niet meer aan twijfelen. :D
Tegen wie moet ajax ook al weer? Was het niet Twente?
Klaas Molenaar
Supporter
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:02
Locatie: Heiloo

Barrygoal schreef:Aardig vol uitvakkie van VVV trouwens in Nijmegen!
Vind je het gek, Nijmegen en Venlo ligt nauwelijks 20 km bij elkaar vandaan.
Alkmaar nam op grootse wijze afscheid van twee zonen en stadion De Hout. De avond gloorde rood. In de ochtend waren velen blauw (VI: 17 mei 2006)
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

thomasvaren schreef:[..]

We kunnen inderdaad nog rare dingen gaan meemaken. Ik ga nu iets heel raars roepen: AZ gaat nog aansluiting vinden. Klinkt heel gek maar soms is het ook heel gek.
Veel zal afhangen van de komst van Alves, gaat dat door dan mag je weer enigsinds hopen. Zeker als je de maand januari (en begin februari) goed door komt. Haal je Alves echter niet en blijft de selectie verder zo (incl. Poulsen en Moreno) dan zal er niet veel verandering komen. Wij blijven dan dezelfde kwetsbare ploeg.
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

o.a.
Jonas Olsson
Carlos Salcido
Ibrahim Afellay
Nordin Amrabat
Gibril Sankoh



[img:80:115]http://ballsportdirekt.de/xtc_master/im ... NE5948.jpg[/img]
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Klaas Molenaar schreef:[..]


Vind je het gek,
Ja.
Klaas Molenaar schreef:[..]

Nijmegen en Venlo ligt nauwelijks 20 km bij elkaar vandaan.
Buiten het feit dat het natuurlijk wel wat verder van elkaar ligt, was het ook nog 2e kerstdag en dat is toch een dag die veel mensen tegen zal houden om naar uitwedstrijden te gaan. Meeste mensen hebben andere verplichtingen bij familie, vrienden, of in een kroeg in Schagen. :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Rick
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:25
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Prachtige goal van Kufo in de blessuretijd :lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

hahahaha de held!
martijn S
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 feb 2004, 22:22

zolang wij niet spelen kunnen we ook geen punten verliezen. Wat een goede uitslagen allemaal de laatste tijd.
Voetbal is een mannensport.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

martijn S schreef:zolang wij niet spelen kunnen we ook geen punten verliezen. Wat een goede uitslagen allemaal de laatste tijd.
Eigenlijk dood- en doodzonde. Feyenoord, ajax en PSV morsen om de haverklap punten...Extra balen met zo'n rotstart in de competitie en het kwakkelen nu...
Plaats reactie