Overige eredivisie wedstrijden II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16270
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Twente gelijk. Staat inmiddels 9 punten op ons achter. Dus minimaal de 4e plek komt meer in zicht.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 22 feb 2023, 19:26 Slot weet gewoon verdomd goed wat ie doet. Na 3-4 jaar AZ en Feyenoord is dat wel duidelijk.
Vind je? Laat hem eerst eens wat wedstrijden winnen van clubs uit de top 6. En dan bedoel ik zonder hulp van de arbitrage.

Het is een vervelend mannetje geworden. Zeiken over de arbitrage terwijl ze alleen maar gematst worden. PSV, AZ, NEC, Heerenveen en gisteren ook weer tegen Groningen. Dat zijn 5 punten in de competitie en nog 2 thuiswedstrijden verwijderd van gestolen bekerwinst.

Kutclub net een cynische lul aan het roer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 05 mar 2023, 04:35 Vind je? Laat hem eerst eens wat wedstrijden winnen van clubs uit de top 6. En dan bedoel ik zonder hulp van de arbitrage.
Hij liet AZ beter voetballen en haalde goede resultaten. En doet dat met Feyenoord ook.
Dan denk ik dat je wel weet wat je doet.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 05 mar 2023, 07:10 Hij liet AZ beter voetballen en haalde goede resultaten. En doet dat met Feyenoord ook.
Dan denk ik dat je wel weet wat je doet.
Welke resultaten? Bekerwinst, ver in Europa, veel punten in de competitie? Allemaal niet. Het voetbal was leuker om naar te kijken maar volgens mij haalt zelfs Jansen nauwelijks minder punten.

Bij Feyenoord krijgt hij, zeker in thuiswedstrijden, altijd alles mee. Dat is geen verdienste. En nogmaals: hij wint bijna geen wedstrijden tegen de top 6.

Laat ajax maar kampioen worden als ze het bij AZ niet willen.
Laatst gewijzigd door Langedijk op 05 mar 2023, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 05 mar 2023, 04:35 Vind je? Laat hem eerst eens wat wedstrijden winnen van clubs uit de top 6. En dan bedoel ik zonder hulp van de arbitrage.

Het is een vervelend mannetje geworden. Zeiken over de arbitrage terwijl ze alleen maar gematst worden. PSV, AZ, NEC, Heerenveen en gisteren ook weer tegen Groningen. Dat zijn 5 punten in de competitie en nog 2 thuiswedstrijden verwijderd van gestolen bekerwinst.

Kutclub net een cynische lul aan het roer
Het mag dan misschien een lul zijn, maar wel een capabele lul, die weet hoe teams te laten presteren.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 05 mar 2023, 09:46 Het mag dan misschien een lul zijn, maar wel een capabele lul, die weet hoe teams te laten presteren.
Presteren? Hij had thuis van NEC, PSV en AZ moeten verliezen. Hij krijgt het gewoon kado van die kut arbitrage. Poulewinnaar in Europa met slechts 8 punten en nu weer een goede loting. De man heeft het geluk aan zijn reet hangen. Hij wint geen serieuze wedstrijd op een eerlijke manier.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 05 mar 2023, 09:46 Welke resultaten? Bekerwinst, ver in Europa, veel punten in de competitie? Allemaal niet. Het voetbal was leuker om naar te kijken maar volgens mij haalt zelfs Jansen nauwelijks minder punten.
Volgens mij stond Slot met AZ gedeeld eerste toen de competitie werd afgebroken in seizoen 19/20.
25 wedstrijden gespeeld; 56 punten.

Met Feyenoord doet hij het toch ook gewoon goed? Finale conference league. Nu in ieder geval halve finale beker en staat hij al langere tijd met Feyenoord op een eerste plaats.

Zijn we zo rancuneus om in te zien en te kunnen concluderen dat Slot het spelletje wel snapt?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Tip voor de technische staf. Kijk even naar de corners van Sparta.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Ferry schreef: 05 mar 2023, 10:42 Volgens mij stond Slot met AZ gedeeld eerste toen de competitie werd afgebroken in seizoen 19/20.
25 wedstrijden gespeeld; 56 punten.

Met Feyenoord doet hij het toch ook gewoon goed? Finale conference league. Nu in ieder geval halve finale beker en staat hij al langere tijd met Feyenoord op een eerste plaats.

Zijn we zo rancuneus om in te zien en te kunnen concluderen dat Slot het spelletje wel snapt?
Hij snapt het zeker maar hij weet het ook heel goed te verkopen. Hij heeft wat narcistische trekjes. Soms op het bizarre af weet hij zichzelf zo in de markt te zetten (terwijl ze echt spelen als een natte krant voor een lange tijd) Alles bij Slot is ontzettend knap gepresteerd volgens hemzelf, ondanks de blessures, de arbitrage, de begroting, de tegenslagen. Hij wijst ieder interview weer op een externe factor. Deed hij bij AZ ook al. Dat is wel erg prettig als je het team support wat hij traint, maar nu bij Feyenoord vind ik het een behoorlijke kwal, ook omdat de media het opeet. Ik ben wel fan van zijn spelopvatting/wisselbeleid en had natuurlijk graag gewild dat hij hier had gezeten. Maar eerlijk, zolang hij niets wint vind ik het meer een Peter Bosz de tweede.

Ik denk wel dat Feyenoord nog punten gaat verspelen tegen onze zuiderburen en dat kan ons wel een boost geven als de blessuregevallen ook nog op tijd terugkomen. Het seizoen duurt nog even, ik hoop op een mooie ontknoping!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16270
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

PSV ook weer verre van overtuigend naar 3 punten, helaas.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 05 mar 2023, 10:42 Zijn we zo rancuneus om in te zien en te kunnen concluderen dat Slot het spelletje wel snapt?
Tweede jaar AZ begon dramatisch met een betere selectie. Finale CoL door een droomloting en het nodige geluk. En ga je nu echt de halve finale beker van dit seizoen als prestatie noemen? Wedstrijd tegen PEC gemist?

Tegenstanders krijgen lachwekkende rode kaarten waar Feyenoord zelf donkerrode prenten niet krijgt. Dat is competiebepalend. Ik gun die galbak geen enkele prijs.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16270
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Zo jammer dat Heerenveen weer open huis houdt vanmiddag…….25 min. en die kloteclub staat al op 0-3 :cry:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Henk Veerman moet gewoon de 1-2 maken

Wat een mazzelploeg dat Feyenoord
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 13 mar 2023, 06:42 Henk Veerman moet gewoon de 1-2 maken

Wat een mazzelploeg dat Feyenoord
Statistisch gezien moet de mazzel op een gegeven moment stoppen.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6594
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het Calimero gehalte is hier wel ongekend hoog zeg, my god.

AZ wint zelf ook maar al te vaak nipt door blunders van keepers en giga missers van de tegenstanders.
Nuance, bah.

Slot is een lul en Pusic een nog grotere lul.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1362
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 13 mar 2023, 14:16 Het Calimero gehalte is hier wel ongekend hoog zeg, my god.

AZ wint zelf ook maar al te vaak nipt door blunders van keepers en giga missers van de tegenstanders.
Nuance, bah.

Slot is een lul en Pusic een nog grotere lul.
Inmiddels is Feyenoord ajax (ver) voorbij als meest gehate club hier, heb ik het idee. Bij mij in ieder geval wel. Ik kan me niet herinneren dat AZ (of welke andere club ook) in 1 seizoen 3 x onterecht een tegenstander met rood zag vertrekken. En dat zijn alleen nog maar de feitelijke cadeautjes, dan hebben we het nog niet over de mazzel in bijvoorbeeld de wedstrijd tegen AZ (hands Pedersen, geen 2e geel Wieffer).

Calimero of niet, ik hoop dat ajax ze heel hard sloopt zondag. En dat Slot daarna moet huilen tijdens de persconferentie, omdat hij voor het eerst in 2 jaar een kritische vraag krijgt.

/Einde rant
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6594
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 13 mar 2023, 17:20 Inmiddels is Feyenoord ajax (ver) voorbij als meest gehate club hier, heb ik het idee. Bij mij in ieder geval wel. Ik kan me niet herinneren dat AZ (of welke andere club ook) in 1 seizoen 3 x onterecht een tegenstander met rood zag vertrekken. En dat zijn alleen nog maar de feitelijke cadeautjes, dan hebben we het nog niet over de mazzel in bijvoorbeeld de wedstrijd tegen AZ (hands Pedersen, geen 2e geel Wieffer).

Calimero of niet, ik hoop dat ajax ze heel hard sloopt zondag. En dat Slot daarna moet huilen tijdens de persconferentie, omdat hij voor het eerst in 2 jaar een kritische vraag krijgt.

/Einde rant
Het is ongekend calimero gedrag, puur vanuit een bepaalde bril bekeken. Tegen NEC stonden ze gewoon 2-0 voor, rood of niet had niets uitgemaakt. Die lullige handsbal van Pedersen 100 meter van de goal, waar Karlsson ook hands maakt is net zo treurig. AZ dat tot 0 kansen kwam, maar nee laten we het lekker in andere dingen zoeken. Beetje sneu, gewoon terecht verloren. Tegen Groningen werden ze inderdaad gematst, maar sluit niet uit dat dat ze anders ook gewoon gewonnen hadden. Dat is het verschil dat een sterke bank kan maken, i.t.t. AZ waar je al 3 jaar met fc lichtgewicht het laatste half uur in gaat.

AZ heeft over geluk werkelijk helemaal niets te klagen dit jaar. Zo veel wedstrijden 1 of meer punten gestolen.


Dat laatste ben ik helemaal eens :P. Maar laten we alsjeblieft ophouden met dat zielige Calimero gedoe.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1362
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 13 mar 2023, 18:02 Het is ongekend calimero gedrag, puur vanuit een bepaalde bril bekeken. Tegen NEC stonden ze gewoon 2-0 voor, rood of niet had niets uitgemaakt. Die lullige handsbal van Pedersen 100 meter van de goal, waar Karlsson ook hands maakt is net zo treurig. AZ dat tot 0 kansen kwam, maar nee laten we het lekker in andere dingen zoeken. Beetje sneu, gewoon terecht verloren. Tegen Groningen werden ze inderdaad gematst, maar sluit niet uidt dat dat ze anders ook gewoon gewonnen hadden. Dat is het verschil dat een sterke bank kan maken, i.t.t. AZ waar je al 3 jaar met fc lichtgewicht het laatste half uur in gaat.

AZ heeft over geluk werkelijk helemaal niets te klagen dit jaar. Zo veel wedstrijden 1 of meer punten gestolen.


Dat laatste ben ik helemaal eens :P. Maar laten we alsjeblieft ophouden met dat zielige Calimero gedoe.
Het gaat natuurlijk niet alleen om het resultaat. Sterker nog, de onterechte rode kaart voor Sandler (?) in de beker zou zelfs weleens in ons voordeel kunnen werken. Maar het is toch bizar dat er 2 rode kaarten van tegenstanders worden geseponeerd en de KNVB ook nog een keer excuses aanbiedt voor de 3e onterechte rode kaart?! Daar is in mijn beleving weinig Calimero aan, dat is statistisch gewoon heel onwaarschijnlijk. Natuurlijk had AZ in de Kuip verder weinig in te brengen, dat gaf ik destijds ook aan in het wedstrijdtopic (kun jij uiteraard niet weten). Ik verklaar alleen de afkeer van Feyenoord, ik schat zo in dat ik niet de enige ben die dat ervaart.

En ja, AZ heeft ook punten gestolen. Maar volgens mij niet één door een arbitrale blunder
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6594
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 13 mar 2023, 18:14 Het gaat natuurlijk niet alleen om het resultaat. Sterker nog, de onterechte rode kaart voor Sandler (?) in de beker zou zelfs weleens in ons voordeel kunnen werken. Maar het is toch bizar dat er 2 rode kaarten van tegenstanders worden geseponeerd en de KNVB ook nog een keer excuses aanbiedt voor de 3e onterechte rode kaart?! Daar is in mijn beleving weinig Calimero aan, dat is statistisch gewoon heel onwaarschijnlijk. Natuurlijk had AZ in de Kuip verder weinig in te brengen, dat gaf ik destijds ook aan in het wedstrijdtopic (kun jij uiteraard niet weten). Ik verklaar alleen de afkeer van Feyenoord, ik schat zo in dat ik niet de enige ben die dat ervaart.

En ja, AZ heeft ook punten gestolen. Maar volgens mij niet één door een arbitrale blunder
Afkeer tegen Feyenoord prima, dat ervaren we bijna allemaal wel na dat gedoe met Slot en de bijbehorende rooftocht.

Maar sommige voeren echt een heel sneu toneelstuk op alsof Feyenoord iedere week de punten cadeau krijgt. Daar moet je boven staan.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1362
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 13 mar 2023, 18:32 Afkeer tegen Feyenoord prima, dat ervaren we bijna allemaal wel na dat gedoe met Slot en de bijbehorende rooftocht.

Maar sommige voeren echt een heel sneu toneelstuk op alsof Feyenoord iedere week de punten cadeau krijgt. Daar moet je boven staan.
Ik zal het proberen, maar ik beloof niets :mrgreen:
Plaats reactie