Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij zit er altijd bij als een dood vogeltje.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 18 feb 2024, 18:51 Hij zit er altijd bij als een dood vogeltje.
Je hebt me overtuigd :D

:lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 18 feb 2024, 18:55 Je hebt me overtuigd :D

:lol:
Hèhè. 8)
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 18 feb 2024, 11:36 Ik vraag me sterk af hoe Alex Pastoor nu naar AZ kijkt. Anderzijds ben ik ook benieuwd wat Martens en Sierksma kunnen met een wat betere selectie.
Tegelijkertijd heb ik ook het idee dat zo'n type als Goudmijn weinig toevoegt aan de technische staf.
Als we dan toch op die tour gaan: misschien hebben onze jonge honden wat aan een oude rot.
Kan Gertjan Verbeek niet langs komen om boos naar de jongens te kijken en de 4 minst presterende spelers na iedere wedstrijd een paar ochtenden mee op bosloop/straftraining te nemen? :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 18 feb 2024, 19:02 Kan Gertjan Verbeek niet langs komen om boos naar de jongens te kijken en de 4 minst presterende spelers na iedere wedstrijd een paar ochtenden mee op bosloop/straftraining te nemen? :wink:
8 ook goed?

Anders is er een jury nodig
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Gebaseerd op de drie meest recente seizoenen, inclusief dit seizoen (en dus een trend, niet de waan van de dag):

Waar AZ als doelstellingen heeft top 4 met uitschieters naar top 3, aanvallend voetbal en Europees overwinteren, is AZ aan het afzakken naar top 4/5 met uitschieters naar beneden, saai en slecht voetbal, en Europees voetbal halen is al moeilijk genoeg, overwinteren kan alleen met het nodige geluk.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Drommedaris schreef: 04 mar 2024, 10:56 Gebaseerd op de drie meest recente seizoenen, inclusief dit seizoen (en dus een trend, niet de waan van de dag):

Waar AZ als doelstellingen heeft top 4 met uitschieters naar top 3, aanvallend voetbal en Europees overwinteren, is AZ aan het afzakken naar top 4/5 met uitschieters naar beneden, saai en slecht voetbal, en Europees voetbal halen is al moeilijk genoeg, overwinteren kan alleen met het nodige geluk.
Waarbij de oorspronkelijke doelstelling EL was en geen CoL

Nu hoef je echt niet elke doelstelling te halen, maar AZ haalt al 3 jaar bijna geen enkele doelstelling

#tijdperkjansenendewit
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Drommedaris schreef: 04 mar 2024, 10:56 Waar AZ als doelstellingen heeft top 4 met uitschieters naar top 3, aanvallend voetbal en Europees overwinteren [...]
Ik zeg al meerdere seizoenen dat de trend bij AZ negatief is. Van voorronde CL, overwinteren in de EL tot niet meer overwinteren in de Conf. League.
Ik word (en werd) door velen voor gek verklaard. AZ doet het zogenaamd fantastisch. Er wordt gewezen op een jeugdcomplex, een dik EV en de Youth League. Maar de belangrijkste prestatie is die van AZ 1. En die komt toch echt in het geding.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Volgens AZAlerts is Zeeman kandidaat voor AD. Dat zou geweldig zijn imo!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 04 mar 2024, 20:08 Ik zeg al meerdere seizoenen dat de trend bij AZ negatief is. Van voorronde CL, overwinteren in de EL tot niet meer overwinteren in de Conf. League.
Ik word (en werd) door velen voor gek verklaard.
Door wie exact?

Het is overigens ook maar net welke trend je bekijkt natuurlijk.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SchoorlAZ schreef: 07 mar 2024, 08:29 Volgens AZAlerts is Zeeman kandidaat voor AD. Dat zou geweldig zijn imo!
Alerts heeft dit opgepikt bij VI waar Chris Woerts aan gaf hem een 'interessante' naam te vinden.
Maar dat kwam wel puur uit zijn koker, enkel en alleen om aan te geven dat een data-man als Neelissen meer naar dit soort mensen kijkt dan naar Arno Vermeulen.
Dus of Marijn Zeeman (ook nog Alkmaarder) daadwerkelijk is benaderd als opvolger voor Eenhoorn is de vraag.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Het is, denk ik, wel een goed idee.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1823
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 08 mar 2024, 09:55Dus of Marijn Zeeman (ook nog Alkmaarder)
Merijn.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 08 mar 2024, 08:08 Door wie exact?
Ik heb even teruggekeken. 2021. Maar dat was vooral kritiek op het technische beleid, Jansen en Huiberts.
De reactie kwam van AZ4life bijvoorbeeld.

En in 2022 Bob Ross en AZSchoorl.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 08 mar 2024, 16:45 Ik heb even teruggekeken. 2021. Maar dat was vooral kritiek op het technische beleid, Jansen en Huiberts.
De reactie kwam van AZ4life bijvoorbeeld.

En in 2022 Bob Ross en AZSchoorl.
Oh. Ja. Dat verklaart een hoop.

:wink:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Eenhoorn zou hebben gesproken met Groningen
(als dat zo is, dan geeft het te denken waarom hij stopt bij AZ)
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... pkandidaat
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 23 mar 2024, 13:32 Eenhoorn zou hebben gesproken met Groningen
(als dat zo is, dan geeft het te denken waarom hij stopt bij AZ)
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... pkandidaat
Dan zijn er twee opties er komen allemaal lijken uit de kast of komende zomer blijkt dat de club verkocht is (of een nieuw groot aandeelhouder).
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 23 mar 2024, 13:32 Eenhoorn zou hebben gesproken met Groningen
(als dat zo is, dan geeft het te denken waarom hij stopt bij AZ)
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... pkandidaat
Waarom geeft dat te denken? Hij wil eens wat anders na 10 jaar. Ga nou geen spijkers op laag water zoeken. Dit is een roddelbladreactie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 23 mar 2024, 15:45 Waarom geeft dat te denken? Hij wil eens wat anders na 10 jaar. Ga nou geen spijkers op laag water zoeken. Dit is een roddelbladreactie.
Doe's niet zo hysterisch
Het geeft gewoon te denken, zonder het in te gaan vullen: waarom vertrekt Eenhoorn bij AZ om vervolgens bij Groningen aan de slag te willen gaan?
Er kunnen velen redenen zijn voor hem om dit te doen (waaronder degene die jij noemt), ik vind het interessant te weten hoe het zit.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 23 mar 2024, 16:20 Doe's niet zo hysterisch
Het geeft gewoon te denken, zonder het in te gaan vullen: waarom vertrekt Eenhoorn bij AZ om vervolgens bij Groningen aan de slag te willen gaan?
Er kunnen velen redenen zijn voor hem om dit te doen (waaronder degene die jij noemt), ik vind het interessant te weten hoe het zit.
Trap nou niet gelijk in zn clickbait kop. Dat "aan de slag willen bij Groningen" maak jij er vervolgens helemaal zelf van. Het feit dat alleen dergelijke rioolsites als fcudate het oppikken zegt al genoeg over de geloofwaardigheid ervan. Groningen heeft een enorme lijst van mensen afgebeld, Eenhoorn zal met heel veel directies regelmatig contact hebben. Dan is onderdeel van zn functie. Natuurlijk gaat ie daar niet aan de slag, wat denk je nou zelf.
Plaats reactie