Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
differentcook
Fanpage-junk

Ferry schreef: 13 nov 2023, 10:16 AZ heeft vier ballen op goal geschoten in 180 minuten. 1 hele corner.
Feyenoord schiet vijf ballen op goal. 2 corners.
Villa komt tot zes ballen op goal en 8 corners.
Als die cijfers kloppen, onderschrijft dat dus mijn opmerkingen
we can come an end
Langedijk
Gewoon Dirk

differentcook schreef: 13 nov 2023, 14:26 Als die cijfers kloppen, onderschrijft dat dus mijn opmerkingen
Helemaal niet. Feyenoord en Villa doen dat op halve kracht in 90 minuten, AZ heeft er 180 minuten voor nodig. Waarbij die ene corner ook nog de zoveelste kutbal van Sugawara was.

Er is totaal geen weerstand geboden. Er is alleen tegengehouden, dat is heel wat anders.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde

Voor het eerst heeft Valentijn Driessen gelijk.

Bij AZ heerst de excuuscultuur en we zullen nooit een stap maken als er niet is een keer drastisch wordt ingegrepen. We kunnen doodleuk een rukserie neerzetten waarin we vijf keer op kansloze wijze punten laten liggen. De trainer werpt het excuus op dat het onder een vergrootglas ligt omdat er in korte tijd veel wedstrijden op het programma staan. Het lijkt John van den Brom wel, alleen speelde John nog aanvallender en leuker met zijn teams.

Dat je zoveel wedstrijden speelt weet je van tevoren en hoort bij de ambitie die je als club hebt. Je moet er dan ook juist in die periode staan. Dat zei ook Gert-Jan Verbeek in een periode dat we minder te besteden hadden.

We hebben 6-2 verloren van Aston Villa. In de Kuip zijn we zelfs niet tijdens de warming-up in de buurt geweest van een resultaat. Hetzelfde geldt eigenlijk over de thuiswedstrijd tegen NEC en uit tegen Excelsior. Het is allemaal veel te vrijblijvend op deze manier, helemaal met een coach die de huisstijl verloochend.

Je weet dat een thuiswedstrijd van AZ op voetbalniveau je gaat vervelen, een uitwedstrijd volg je enkel omdat je thuis ruzie hebt. Gelukkig komt er zo nu en dan een leuk sfeertje vanaf de Ben-side (uit en thuis).

Als de trainer er niet uitvliegt voor woensdag stop dan met onzin als #futureisours en we zijn een topclub. Dat valt niet serieus meer te nemen. Mocht deze reeks geen gevolgen hebben dan hoop ik ook dat we snel van Max en Robert af zijn.

Doe dan maar Kenneth Goudmijn als trainer, Barry van Galen als technisch directeur en omdat Piet Likeur ervaring heeft met het runnen van een strandtent kan hij dan best wel algemeen directeur worden. Lekker in de marge ballen en het orginele broodje worst terug op het menu, ook graag weer pisbakken aanleggen door stucadoor Dani.

Kunnen we lekker zingen met een mannetje of 7000 en hoeven we ons ieder geval niet meer te schamen voor de onzin die AD, TD en coach over ons uitstorten.
Ferry
Co

differentcook schreef: 13 nov 2023, 14:26 Als die cijfers kloppen, onderschrijft dat dus mijn opmerkingen
Ik heb een heel ander idee van 'voetballend bood AZ partij'.
differentcook
Fanpage-junk

Ferry schreef: 13 nov 2023, 16:23 Ik heb een heel ander idee van 'voetballend bood AZ partij'.
Dat kan
we can come an end
Antti Opdam
Algemeen directeur

DeTorenburch schreef: 13 nov 2023, 15:29 Je weet dat een thuiswedstrijd van AZ op voetbalniveau je gaat vervelen, een uitwedstrijd volg je enkel omdat je thuis ruzie hebt. Gelukkig komt er zo nu en dan een leuk sfeertje vanaf de Ben-side (uit en thuis).

Als de trainer er niet uitvliegt voor woensdag stop dan met onzin als #futureisours en we zijn een topclub. Dat valt niet serieus meer te nemen. Mocht deze reeks geen gevolgen hebben dan hoop ik ook dat we snel van Max en Robert af zijn.

Doe dan maar Kenneth Goudmijn als trainer, Barry van Galen als technisch directeur en omdat Piet Likeur ervaring heeft met het runnen van een strandtent kan hij dan best wel algemeen directeur worden. Lekker in de marge ballen en het orginele broodje worst terug op het menu, ook graag weer pisbakken aanleggen door stucadoor Dani.

Kunnen we lekker zingen met een mannetje of 7000 en hoeven we ons ieder geval niet meer te schamen voor de onzin die AD, TD en coach over ons uitstorten.
:lol: !!!
differentcook
Fanpage-junk

"AZ trok tot mijn grote onbegrip de stekker uit de gesprekken", aldus Van Praag
https://nos.nl/artikel/2498188-van-praa ... oegetreden
we can come an end
AZA'dam
Invaller

differentcook schreef: 17 nov 2023, 15:39 "AZ trok tot mijn grote onbegrip de stekker uit de gesprekken", aldus Van Praag
https://nos.nl/artikel/2498188-van-praa ... oegetreden
Wat is hier precies aan de hand, welgeïnformeerde heren forummers? Van Praag en van Gaal hadden een 'goed gesprek' gehad maar krijgen uiteindelijk toch niet waar ze voor gekomen waren. Zouden ze niet aan de eisen/verlangens van de AZ-leiding willen voldoen?
DeTorenburch
Oude garde

AZA'dam schreef: 17 nov 2023, 17:48 Wat is hier precies aan de hand, welgeïnformeerde heren forummers? Van Praag en van Gaal hadden een 'goed gesprek' gehad maar krijgen uiteindelijk toch niet waar ze voor gekomen waren. Zouden ze niet aan de eisen/verlangens van de AZ-leiding willen voldoen?
AZ heeft gewoon een pest hekel aan van Praag en dat is terecht.
Joostess
Oude garde

Kansloze reactie van Van Praag. Zeg dan wat het voorstel van ajax is geweest zodat iedereen kan beoordelen of het terecht is dat AZ de stekker uit het gesprek trekt. Als je dat niet zegt dan moet je je mond houden.
SimonPoulsen
Co

Van Praag is een rancuneuze seniele opa.
salmonyappi
Harde Kern

Dit is toch geen “nieuws”. Gewoon een reactie op iets wat al eerder heeft plaatsgevonden. Ik snap die drukte niet. Laat gaan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
differentcook
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 17 nov 2023, 20:32 Dit is toch geen “nieuws”. Gewoon een reactie op iets wat al eerder heeft plaatsgevonden. Ik snap die drukte niet. Laat gaan.
Was jou dit al bekend dan? De NOS en nu.nl zijn nieuwssites
Is het niet zo dat je een aanname deed en die bent gaan zien als een voldongen en gecommuniceerd feit?
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 17 nov 2023, 20:34 Was jou dit al bekend dan? De NOS en nu.nl zijn nieuwssites
Is het niet zo dat je een aanname deed en die bent gaan zien als een voldongen en gecommuniceerd feit?
Welke aanname. AZ trok de stekker uit de onderhandelingen, en Kroes gaat niet eerder beginnen. Wat is het nieuws?
AZA'dam
Invaller

Als ze 'm echt zo graag eerder wilden hebben dan zouden ze toch wel aan de eis van AZ kunnen voldoen om voor een bepaalde periode niet meer aan onze mensen te trekken ?
differentcook
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 17 nov 2023, 23:13 AZ trok de stekker uit de onderhandelingen, en Kroes gaat niet eerder beginnen.
Dat is het nieuws
(nogmaals: of was dit jou al bekend? En zo ja, de bron)
we can come an end
Ferry
Co

"Verliezer" Van Praag slaat om zich heen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... eving.html
Ferry
Co

Ferry schreef: 29 sep 2023, 11:22 Het is misschien handiger als Woerts van de drank afblijft. Volgens mij gaat dit gerucht zelfs tegen de wet in.
UP!
lowietje
Fanatic

Ik heb het gevoel dat Jordy Clasie de enige is die het gebrek aan ontwikkeling ook ziet. Zal hij dat intern aankaarten?
Seizoenkaarthouder
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 18 nov 2023, 00:38 Dat is het nieuws
(nogmaals: of was dit jou al bekend? En zo ja, de bron)
Ik weet niet beter dan dat dit al een poosje bekend is ?
Plaats reactie