Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 23 mar 2024, 16:46 Trap nou niet gelijk in zn clickbait kop. Dat "aan de slag willen bij Groningen" maak jij er vervolgens helemaal zelf van. Het feit dat alleen dergelijke rioolsites als fcudate het oppikken zegt al genoeg over de geloofwaardigheid ervan. Groningen heeft een enorme lijst van mensen afgebeld, Eenhoorn zal met heel veel directies regelmatig contact hebben. Dan is onderdeel van zn functie. Natuurlijk gaat ie daar niet aan de slag, wat denk je nou zelf.
Uit het artikel van het Dagblad van het Noorden, waarnaar wordt verwezen:
"De Raad van Commissarissen van FC Groningen, die over de aanstelling van de nieuwe algemeen directeur gaat, boog zich aanvankelijk over een lange lijst met tientallen kandidaten. Tot het rijtje behoorden onder andere de ooit door commissaris Han Berger ontdekte oud-FC Groningen-speler Johan de Kock, burgemeester van Gemert-Bakel en groot FC Groningen-fan Michiel van Veen en de bij AZ vertrekkende algemeen directeur Robert Eenhoorn. Met alle gegadigden vonden kortere of langere gesprekken plaats. Sommigen haakten uit eigen beweging af, anderen werden niet geschikt bevonden."

Er vonden gesprekken plaats voor de functie algemeen directeur (niet een regelmatig contact, zoals jij het stelt), waaronder ook met Eenhoorn.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 23 mar 2024, 16:20 Doe's niet zo hysterisch
Het geeft gewoon te denken, zonder het in te gaan vullen: waarom vertrekt Eenhoorn bij AZ om vervolgens bij Groningen aan de slag te willen gaan?
Er kunnen velen redenen zijn voor hem om dit te doen (waaronder degene die jij noemt), ik vind het interessant te weten hoe het zit.
Als jij zegt “het geeft te denken” vul je het eigenlijk al in. Waarom denk je dat hij bij Groningen aan de slag wil? Sorry, maar dat is toch echt wel “invulling”.

Mijn reactie was overigens niet hysterisch.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 23 mar 2024, 22:56 Als jij zegt “het geeft te denken” vul je het eigenlijk al in. Waarom denk je dat hij bij Groningen aan de slag wil? Sorry, maar dat is toch echt wel “invulling”.

Mijn reactie was overigens niet hysterisch.
Jouw idee dat ik iets invul, spijkers op laag water zoek en opmerking over roddelbladreactie is hysterisch.
Ik zeg gewoon alleen dat het te denken geeft, niet dat het iets specifieks te denken geeft
Laatst gewijzigd door differentcook op 23 mar 2024, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 23 mar 2024, 23:14 Jouw idee dat ik iets invul, spijkers op laag water zoek en doe aan roddels is hysterisch.
Ik zeg gewoon alleen dat het te denken geeft, niet dat het iets specifieks te denken geeft
En dit dan:
om vervolgens bij Groningen aan de slag te willen gaan?
Dat is toch invulling?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 23 mar 2024, 23:16 En dit dan:


Dat is toch invulling?
Nee, dat is een vraag naar aanleiding van dat hij in gesprek is gegaan met Groningen over deze vacature. Ik vul niets meer in dan dat. Of gaat iemand soms in gesprek erover terwijl die er beslist niet aan de slag zou willen?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 23 mar 2024, 23:19 Ik vul niets meer in dan dat. Of gaat iemand soms in gesprek erover terwijl die er beslist niet aan de slag zou willen?
Je weet het niet, ook niet wat er is besproken. Misschien ging het wel over iets anders?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 23 mar 2024, 23:35 Je weet het niet, ook niet wat er is besproken. Misschien ging het wel over iets anders?
Het krantenartikel lijkt me voldoende duidelijk. Waarom zou je dan uitgaan van iets anders?
Is het een gegeven dat je niet kunt plaatsen of weg zou willen denken?
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Je maakt als RvC een lijstje met mogelijke kandidaten. En Eenhoorn staat blijkbaar op dat lijstje. Wat ik wel snap.
En misschien hebben ze een keer gebeld om te kijken of het uberhaupt mogelijk is.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 24 mar 2024, 01:25 Het krantenartikel lijkt me voldoende duidelijk. Waarom zou je dan uitgaan van iets anders?
Is het een gegeven dat je niet kunt plaatsen of weg zou willen denken?
Het is en blijft speculeren…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 24 mar 2024, 10:12 Het is en blijft speculeren…….
Als het krantenartikel stelt dat FC Groningen Eenhoorn heeft gesproken over de rol van algemeen directeur, is het dan speculeren dat dit gebeurd is?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 24 mar 2024, 11:23 Als het krantenartikel stelt dat FC Groningen Eenhoorn heeft gesproken over de rol van algemeen directeur, is het dan speculeren dat dit gebeurd is?
Het kan toch zijn dat ze hem om advies hebben gevraagd ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 24 mar 2024, 11:29 Het kan toch zijn dat ze hem om advies hebben gevraagd ?
De tekst hierboven is toch duidelijk genoeg dat ze Eenhoorn gesproken hebben als een kandidaat voor algemeen directeur?
Ik snap niet waarom je dan nog probeert iets anders ervan te maken
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 24 mar 2024, 11:40 De tekst hierboven is toch duidelijk genoeg dat ze Eenhoorn gesproken hebben als een kandidaat voor algemeen directeur?
Ik snap niet waarom je dan nog probeert iets anders ervan te maken
Jij vermoedt dat er interesse vanuit Eenhoorn is. En dat zijn vertrek bij AZ er wellicht door gemotiveerd is.
Maar misschien is er alleen een belletje geweest: 'Robert, ben je eventueel beschikbaar?'
En als hij dan 'nee' zou antwoorden dan is er ook 'gesproken over de invulling van algemeen directeur'.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 mar 2024, 16:58 Jij vermoedt dat er interesse vanuit Eenhoorn is.
Groningen heeft met hem gesproken; daaruit leidt ik af dat er minimaal geen volledige desinteresse is.
Ferry schreef: 25 mar 2024, 16:58 En dat zijn vertrek bij AZ er wellicht door gemotiveerd is.
Nee
Ferry schreef: 25 mar 2024, 16:58 Maar misschien is er alleen een belletje geweest: 'Robert, ben je eventueel beschikbaar?'
Dan zou ik een verwoording in de krant van gesproken met kandidaten, waaronder Eenhoorn een vreemde vinden.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 25 mar 2024, 17:02 Groningen heeft met hem gesproken; daaruit leidt ik af dat er minimaal geen volledige desinteresse is.

Nee

Dan zou ik een verwoording in de krant van gesproken met kandidaten, waaronder Eenhoorn een vreemde vinden.
Je moet niet alles geloven wat je leest :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 25 mar 2024, 17:13 Je moet niet alles geloven wat je leest :wink:
Je moet ook niet alles (of een selectief deel van) wat je leest als onwaar zien zonder een goede reden daarvoor
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 23 mar 2024, 16:20 Het geeft gewoon te denken, zonder het in te gaan vullen: waarom vertrekt Eenhoorn bij AZ om vervolgens bij Groningen aan de slag te willen gaan?
Nou, volgens mij roep je dat hier wel.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 mar 2024, 17:02 Dan zou ik een verwoording in de krant van gesproken met kandidaten, waaronder Eenhoorn een vreemde vinden.
De websites willen clicks; de krantjes willen verkopen.
Dus maken ze er wellicht er een smeuige kop van.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 mar 2024, 17:47 Nou, volgens mij roep je dat hier wel.
Nee, ik vraag me af waarom Eenhoorn bij Groningen mogelijk aan de slag zou willen gaan (en waarom eerder bij AZ vertrekken, zonder te denken aan een link naar Groningen) als hij pas geleden wegens 'metaalmoeheid' heeft besloten te vertrekken bij AZ
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 mar 2024, 17:50 [..] waarom Eenhoorn bij Groningen mogelijk aan de slag zou willen gaan [..]
Maar het is dus niet duidelijk of hij het zou willen. Hij staat op een lijstje en is misschien gebeld.
Plaats reactie