PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

differentcook schreef: 25 mei 2023, 12:56 8e is de laagste plaats die Lyon heeft gehaald sinds 1996
Vele jaren kampioen of anders vaak in de top 3, prutswerk dus van Bosz
Prutswerk bij een prutsclub ;)
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 24 mei 2023, 15:02 Als PSV naar AZ komt zullen de verhalen rondom Pascal pas echt los gaan branden.
Als ze dan ook nog mogelijk (en dat zit er wel in) op zijn broek krijgen hier in Alkmaar, gaat er denk ik nog maar voornamelijk 1 naam vallen.
Maar even serieus Pascal lijkt me ook de meest logische keuze. Brands en Jansen kennen elkaar goed en qua persoonlijkheid lijken ze veel op elkaar.
Verder hebben Brands en Stewart die er de scepter zwaaien ook een AZ verleden. Tomasson koppel ik dan weer meer aan Feyenoord.
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... oor-speelt
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Een vervolgstap voor mij is nu niet aan de orde. Op dit moment is aan de orde dat wij zondag tegen PSV spelen en we spelen om de derde plek. Dat is waar alle aandacht naartoe gaat.''
Nú niet, maar na de wedstrijd wél? :roll:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vraag me af of dit ook onderdeel is van de opleiding coach betaald voetbal.
Wat zeg je bij deze vraag? --> nu niet aan de orde, concentreer me op de komende wedstrijd
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wil nog niet echt vlotten voor Bosz in Eindhoven.
De oefencampagne gaat stroef en het moet maar afgewacht worden of Lang en pepi , toch samen een bedrag van tegen de 26 miljoen, een succes op gaat leveren.
Tot overmaat van ramp verlaat dan ook nog hun beste speler Xavi na een seizoen Eindhoven weer en hebben nu de Ketelaere op het oog, die zelf een overgang naar PSV absoluut niet ziet zitten. Verder is de verdediging helemaal niet op orde maar kan men feitelijk pas inkopen als er verkocht kan worden.
Weet niet of dit Peter Bosz voor ogen had, maar wederom een miskleun kan hij in zijn carrière feitelijk niet meer hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 16 jul 2023, 23:20 Wil nog niet echt vlotten voor Bosz in Eindhoven.
Ze zijn net een week aan het warmlopen ...

Feyenoord verloor vorig seizoen rond deze tijd met 0-7 van Kopenhagen ...
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 17 jul 2023, 06:55 Ze zijn net een week aan het warmlopen ...

Feyenoord verloor vorig seizoen rond deze tijd met 0-7 van Kopenhagen ...
Laten we het erop houden dat de samenstelling van dat elftal toch nog behoorlijk aangepast moet worden.
Daar is nu al grote paniek uitgebroken om dat een bepaalde speler is vertrokken. Ik weet wel haast zeker dat Bosz er met een ander gevoel is ingestapt.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

PSV speelt op zijn Peter Bosz tegen Sturm Graz. Veel snelheid in de omschakeling en op de flanken. Veel creativiteit. Leuk om naar te kijken.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 08 aug 2023, 19:11 PSV speelt op zijn Peter Bosz tegen Sturm Graz. Veel snelheid in de omschakeling en op de flanken. Veel creativiteit. Leuk om naar te kijken.
Vond ik ook. Een sterk team, constant met de blik naar voren (bijna nooit na balverovering terug naar de keeper, maar direct op de aanval gericht - lees je mee Pascal?), beweeglijk, robuuste kerels, individuele klasse. Een team om rekening mee te gaan houden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 08 aug 2023, 20:36 Vond ik ook. Een sterk team, constant met de blik naar voren (bijna nooit na balverovering terug naar de keeper, maar direct op de aanval gericht - lees je mee Pascal?), beweeglijk, robuuste kerels, individuele klasse. Een team om rekening mee te gaan houden.
Ja, ik lees mee. ;)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

:lol:
pAZcal schreef: 08 aug 2023, 23:30 Ja, ik lees mee. ;)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 08 aug 2023, 19:11 PSV speelt op zijn Peter Bosz tegen Sturm Graz. Veel snelheid in de omschakeling en op de flanken. Veel creativiteit. Leuk om naar te kijken.
Hadden wij maar zo'n trainer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik was erg kritisch over Bosz bij zijn komst naar PSV. De afgelopen twee wedstrijden, moet ik zeggen, hebben me toch positief verrast.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 09 aug 2023, 13:40 Ik was erg kritisch over Bosz bij zijn komst naar PSV. De afgelopen twee wedstrijden, moet ik zeggen, hebben me toch positief verrast.
Hij combineert (m.i.) het uitgaan van de kracht en pluspunten van zijn spelers met zijn eigen visie, waarbij ik bij Pascal denk dat ie de spelers probeert te conformeren naar het systeem dat hij voor ogen heeft. Het verschil is lekker aanvallend voetbal met legio kansen en de kans (het risico) op tegengoals t.o. foutloos in formatie willen voetballen, geforceerd de nul willen houden met als gevolg dat het spel veel trager en risicoloos wordt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 09 aug 2023, 13:40 Ik was erg kritisch over Bosz bij zijn komst naar PSV. De afgelopen twee wedstrijden, moet ik zeggen, hebben me toch positief verrast.
Laten we even afwachten. Wellicht dat na de eerste de beste competitiewedstrijd de meningen alweer 180 graden gedraaid zijn.
De eerste wedstrijden geven inderdaad wel een positief beeld maar in het voetbal kan het snel gaan. Zo werd Bergwijn bij ajax destijds na een flitsend begin een van de beste aankopen genoemd...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik snap die accentjes van die voetballers nooit zo goed. Die Noa Lang praat als een Turkse Marokkaan, maar zijn vader is Surinaams. Hoe dan?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 12 aug 2023, 22:06 Ik snap die accentjes van die voetballers nooit zo goed. Die Noa Lang praat als een Turkse Marokkaan, maar zijn vader is Surinaams. Hoe dan?
Vrienden. Waarschijnlijk net als Meerdink
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 11 aug 2023, 07:33 Laten we even afwachten. Wellicht dat na de eerste de beste competitiewedstrijd de meningen alweer 180 graden gedraaid zijn.
De eerste wedstrijden geven inderdaad wel een positief beeld maar in het voetbal kan het snel gaan. Zo werd Bergwijn bij ajax destijds na een flitsend begin een van de beste aankopen genoemd...
Ja, uiteraard
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 12 aug 2023, 22:39 Vrienden. Waarschijnlijk net als Meerdink
Nou inderdaad, dat is helemaal niet om aan te horen!………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 12 aug 2023, 22:39 Ja, uiteraard
Toegeven, het zag er gisteren wel goed uit bij de Lampenkappen. Zeker in het eerste half uur waar FC Utrecht constant onder druk werd gezet.
ajax daarentegen zit nog steeds niet lekker in zijn vel tegen Heracles. Wel zijn het de individualisten bij beide clubs die het verschil qua scorend vermogen moeten maken, Lang en Bergwijn, met (jawel daar heb je hem weer) een poeier vanaf zowat de 16. Daarom blijf ik schermen dat je spelers als Karlsson en Odgaard je die hier moet koesteren. Je kunt wel blijven combineren, de tegenstander vast zetten.. het verschil wordt o zo vaak om een opening te creëren gemaakt met een pegel rond de 16.
Plaats reactie