Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

pAZcal schreef: 28 jul 2023, 15:12 Bod van maximaal 1 miljoen doen dan.
Hij kon niet wennen aan het gras. Dan lijkt 1m me ook weggegooid geld
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Slot: 'Toen ben ik naar de tribune gerend om het Kökcü-afscheid te kunnen zien'
aaaaaaaaaaaaaaa wat een geweldig mens is die Slot toch.
Begin me steeds meer aan dat arrogant geval met zijn nep lachje te ergeren.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

En hopla, Feyenoord gooit er weer even 10 miljoen tegen aan voor een Japans spitsje uit België.
Stengs 6 m, Zerrouki 7,5, Beelen 3 miljoen.... die Kökcü en danilo miljoenen zijn alweer zowat in een rap tempo verdampt.
Knap als je maar 40% zoals feyenoord altijd aankondigt mag herinvesteren.

Of ze gaan weer dezelfde kant op als bij hun laatste kampioenschap of ze nestelen zich nu definitief structureel bij de vaste titelkandidaten.
Ik moet ze persoonlijk niet, maar ambities kan je ze niet ontzeggen. Ze willen daar overduidelijk de lat weer hoger leggen dan het huidige seizoen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 02 aug 2023, 12:01 En hopla, Feyenoord gooit er weer even 10 miljoen tegen aan voor een Japans spitsje uit België.
Stengs 6 m, Zerrouki 7,5, Beelen 3 miljoen.... die Kökcü en danilo miljoenen zijn alweer zowat in een rap tempo verdampt.
Knap als je maar 40% zoals feyenoord altijd aankondigt mag herinvesteren.

Of ze gaan weer dezelfde kant op als bij hun laatste kampioenschap of ze nestelen zich nu definitief structureel bij de vaste titelkandidaten.
Ik moet ze persoonlijk niet, maar ambities kan je ze niet ontzeggen. Ze willen daar overduidelijk de lat weer hoger leggen dan het huidige seizoen.
Gewoon korte termijn beleid van Slot. Op de lange termijn is die al lang weer pleitos.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 02 aug 2023, 14:35 Gewoon korte termijn beleid van Slot. Op de lange termijn is die al lang weer pleitos.
Die gaat na dit jaar (hopelijk een uiterst teleurstellend seizoen) echt gewoon naar een ander land. 100%.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

En vergeet de salarissen daar niet. Stengs zou nu 2,5 miljoen verdienen plus bonussen. En aangezien hij daar niet tot de absolute topspelers hoort zullen er nog minstens vijf rondlopen met dat salaris en vijf tot 10 met minstens een miljoen. Slot pakt ook wel 3 miljoen schat ik in. Dat schiet lekker op als je in één seizoen 25 tot 30 miljoen mag afschrijven voor salarissen. Daar hebben wij een hele club inclusief jeugdopleiding voor draaien.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

MO7 schreef: 02 aug 2023, 22:34 En vergeet de salarissen daar niet. Stengs zou nu 2,5 miljoen verdienen plus bonussen. En aangezien hij daar niet tot de absolute topspelers hoort zullen er nog minstens vijf rondlopen met dat salaris en vijf tot 10 met minstens een miljoen. Slot pakt ook wel 3 miljoen schat ik in. Dat schiet lekker op als je in één seizoen 25 tot 30 miljoen mag afschrijven voor salarissen. Daar hebben wij een hele club inclusief jeugdopleiding voor draaien.
Yep, als de groei doorzet is er niets aan de hand maar het blijft wankel, zeker als het allemaal tegen gaat zitten, want een dermate grote buffer hebben ze volgens mij nu ook weer niet opgebouwd. Het is in dat opzicht bij lange na nog geen ajax, die wel wat klappen op kan vangen bij mindere seizoenen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 03 aug 2023, 11:06 Yep, als de groei doorzet is er niets aan de hand maar het blijft wankel, zeker als het allemaal tegen gaat zitten, want een dermate grote buffer hebben ze volgens mij nu ook weer niet opgebouwd. Het is in dat opzicht bij lange na nog geen ajax, die wel wat klappen op kan vangen bij mindere seizoenen.
ajax financieel wel, maar organisatorisch is het al twee jaar ellende daar (gelukkig ;-)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 03 aug 2023, 14:35 maar organisatorisch is het al twee jaar ellende daar (gelukkig ;-)
En dan ons toch nog voor blijven, terwijl we dachten dat ze daar op hun achterste lagen.
Dan heb je het in mijn ogen niet goed voor elkaar gehad.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 03 aug 2023, 16:48 En dan ons toch nog voor blijven, terwijl we dachten dat ze daar op hun achterste lagen.
Dan heb je het in mijn ogen niet goed voor elkaar gehad.
Ze hádden een flinke voorsprong hè.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zo'n shirtsponsor helpt ook niet echt :)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik ben oprecht blij dat Feyenoord vanavond heeft verloren. Begin van de afbrokkeling? :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 04 aug 2023, 20:29 Ik ben oprecht blij dat Feyenoord vanavond heeft verloren. Begin van de afbrokkeling? :wink:
H-e-e-r-l-i-j-k
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Deel van de reactie van Slot na de nederlaag:
De oefenmeester van de regerend landskampioen kon verklaren waarom Feyenoord verloor. PSV was simpelweg te sterk. 'Het makkelijkste antwoord om te geven: bekijk het laatste half uur. Toen hebben we het initiatief niet meer gehad. Eigenlijk moesten we gewoon hopen dat het 0-0 bleef. Het heeft er mee te maken dat de tegenstander hartstikke fit is, terwijl wij veel basisspelers zijn verloren. Als je dat afzet tegen PSV… Zij zijn Xavi Simons verloren, maar hebben die met een geweldige Noa Lang vervangen.'
Let vooral op jet zwartgedrukte gedeelte. Dus zijn team was níét fit? Hoezo dan niet? En wat betreft die vele basisspelers die ze zijn verloren: was vorig jaar toch ook? Een zwaktebod. Lulverhaal.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

salmonyappi schreef: 05 aug 2023, 06:36 Deel van de reactie van Slot na de nederlaag:



Let vooral op jet zwartgedrukte gedeelte. Dus zijn team was níét fit? Hoezo dan niet? En wat betreft die vele basisspelers die ze zijn verloren: was vorig jaar toch ook? Een zwaktebod. Lulverhaal.
Ik kan er maar 2 bedenken, Kokcu en Szymanski. Beetje treurig excuus wel
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Een zielig mannetje die Slot. Altijd maar cynisch lachen of met excuses komen. Ze hadden gisteren gewoon een goede, neutraal fluitende scheidsrechter. Dat zijn ze niet gewend, en dan blijft er weinig over.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 05 aug 2023, 08:03 Een zielig mannetje die Slot. Altijd maar cynisch lachen of met excuses komen. Ze hadden gisteren gewoon een goede, neutraal fluitende scheidsrechter. Dat zijn ze niet gewend, en dan blijft er weinig over.
Ron Jans jr
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Slotje is er een meester in bijna elke zin zodanig te formuleren dat hij zichzelf indirect een veer in z’n reet stopt. En dan dat geacteerde lachje en die geacteerde zelfverzekerde ontspannenheid. Hij is natuurlijk een prima trainer, maar ik mag hem niet. En die hopeloze club van hem met al dat kansloze tuig op de tribune al helemaal niet. De enige club in de wereld waar je langs hoge palen en door netten moet kijken omdat ze de veiligheid van de spelers niet kunnen garanderen. Het kon nog weleens gaan tegenvallen dit jaar. Stengs is een goede voetballer maar geen dragende speler, geen karakterjongen. Zelfde geldt voor Zerrouki. Die jongens van PEC komen van PEC. KKD. Gimenez wordt zwaar overhyped en dat Japannertje moeten we ook nog maar zien. Ik hoop eigenlijk op een kansloze Champions League campagne.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

lowietje schreef: 05 aug 2023, 11:43
Die jongens van PEC komen van PEC.
Weet je het zeker? :lol:

Ik heb ook helemaal niks met die club. Dat zogenaamde ‘legioen’ bestaat voor 80% uit proleten, criminelen en uitkeringstrekkers. Een vervallen stadion en altijd gezeik in Europa.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

En nu ze iets gewonnen hebben net zo zelfingenomen als hun zogenaamde rivaal.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie