Twente-AZ (za 28 feb, 20.00u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ

Wat wordt de uitslag?

Zonder John stelt Twente niets meer voor, makkelijke overwinning dus
5
11%
Kleine overwinning
27
60%
Net zoals de afgelopen 2 jaar wordt er niet gescoord
2
4%
Ander gelijkspel
7
16%
Kleine nederlaag
2
4%
De dip van AZ is nog steeds niet over, kansloze nederlaag dus
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 45
Led AZeppelin
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:04

Timmer: Keepte verder een goede wedstrijd en had op het laatst nog goede reddingen gemaakt om de schade toch beperkt te houden.

Kromkamp: Speelde netjes weinig op aan te merken.

Opdam: Idem dito.

Fortes Rodriquez: Tsja als je weer geblesseerd bent na 10 minuten speel dan NIET verder, (hetzelfde gebeurde met Roda uit)

De Cler: Zeer ongelukkige wedstrijd gespeeld, lullig om te zeggen maar 1 van de grootste redenen waarom we verloren hebben.

(Peter Wijker): Speelde GOED, hield N'Kufo uit de wedstrijd! \o/

Landzaat: Probeerde het moet nog steeds een beetje wennen maar het komt wel goed met die jongen.

Buskermolen: Speelde af en toe fel, speelde niet slecht maar moet nog effe harder de duels in gaan.

(Lindenbergh): Geen mening.


Ali Elkhattabi: Speelde erg goed maar dan moeten z'n teamgenoten is een keer opletten als ie een aktie maakt en de bal voorgeeft!

Van Galen: De beste van het veld, werd onterecht uitgefloten door de Duitsers, en die gele kaart die hij kreeg was een lachertje.

Perez: Verdomme doe eens een keer mee! Was wel ongelukkig met die bal op paal.

Huysegems: Redelijk, als hij en Ali elkaar wat beter vinden dan is het een wereld duo.
My Style

Wat een bullshit om te zeggen dat De Cler dit niveau niet aankan. Hij heeft ook een dozijn goede wedstrijden gespeeld waarbij niemand hem uit de basis wou houden. Nu omdat hij 2 fouten maakt is hij de gebeten hond, even een simpel rekensommetje: 2 fouten minder van De Cler en het was nog steeds 2-1, dus 0 punten.

Je moet eens Fortes bij de kraag pakken, hij had van de week nog zoveel kritiek op de gang van zaken en vervolgens presteert meneer helemaal niets maar dan ook niets op het veld. Zorgt er ook nog eens voor dat AZ 2-1 achter komt wat een cruciaal doelpunt was al zeg ik het zelf. Ook als Fortes een duel verliest grijpt hij weer naar ze been, een beetje zielig doen dat het daar aan lag.

Begrijp me niet verkeerd, ik verkeer ook nog in de depressie van na een verloren wedstrijd.
Led AZeppelin
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:04

Het ligt hem dan ook aan de dekking, niemand die kan (gaat) ingrijpen als de bal verkeerd valt voor een aanvaller van de tegenpartij want die staan dan zo vrij als een vogel dat moet beter kunnen, Twente gaf wel die dubelle dekking waarmee je het de aanvallers een stuk moeilijker maakt.
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Ik wil alleen maar kwijt dat ik me heb lopen irriteren aan N'Kufo. Die gozer is vrij breed maar bij ieder duwtje lag hij om. Verder speelde AZ een ongelukkige wedstrijd, ik kan er niet meer van maken.

Ps. Het is maar goed dat er op de A1 richting Amsterdam geen flitspalen staan. Zelf reed ik constant 150 maar ik werd vele malen ingehaald door gefrusteerde AZ supporters.
Tsja........
Stob.
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jan 2004, 06:48
Locatie: Den Helders Trots

Bill schreef:Ps. Het is maar goed dat er op de A1 richting Amsterdam geen flitspalen staan. Zelf reed ik constant 150 maar ik werd vele malen ingehaald door gefrusteerde AZ supporters.
Wij zijn nu net pas thuis Bill, en ook niet zo gefrusteerd (eigenlijk wel weer gelachen op de terugweg), dus geen boetes hierzo.
Onaantastbaar.
Gebruikersavatar
Freaky Styley
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:26
Locatie: Warmenhuizen

Geflateerde overwinning. Ik vond AZ de eerste 15 minuten goed voetballen. Jammer dat van Galen niet de 2-2 maakte.
Verder heb ik me weer lopen ergeren aan de stewards.....
daalmeerfan
Herry en/of Berry
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:19
Locatie: alkmaar

net weer terug uit t enschedese en heb best lopen balen(wie niet) dat AZ er niet meer heeft uitggehaald want dit was echt totaal onnodig, fouten afgestraft en zelf beetje geluk ontbrak(lat en paal) maar niet getreurd, spanning blijft en t blijft leuk. op naar den haag nieuwe ronde-nieuwe kansen verder pleit ik voor wijker in de basis en fortes lekker op de bank of wat dan ook een drama op dit moment en wijker nog lekker laten buffelen de laatste duels jammer genoeg voor hem en dan zoontjes gewoon keer inbrengen als vervanger maarja ik zit hier en heb weinig in te brengen in de opstelling maar de feiten liegen niet en zijn klaar als een klontje.
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

feestbeest schreef:Geflateerde overwinning. Ik vond AZ de eerste 15 minuten goed voetballen. Jammer dat van Galen niet de 2-2 maakte.
Verder heb ik me weer lopen ergeren aan de stewards.....
Toen stond het al 3-1 en had het 3-2 geworden.
Tsja........
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Vanavond was ik van plan om ook via yeahronimo te kijken...
Wallie-Card was al aangeschaft, bier en chips ingeslagen, tevens een uitnodiging richting BarryMO9 gestuurd, maar op het moment supreme lag internet er hier uit.
Was dus veroordeeld tot Bas Tiggelaar, en het vreemde verschijnsel deed zich voor dat ik vanachter de radio veel meer waarde hecht aan de uitslag dan wanneer ik in het stadion ben. Mijn buren hebben dus vier keer een welgemeend "KUT" gehoord.

Twente-uit is een wedstrijd die je mag verliezen, ik denk dat de komende twee wedstrijden veel belangrijker zijn en veel meer zeggen over de vorm van AZ.
Gebruikersavatar
KAAS
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 dec 2003, 20:52
Locatie: Alkmaar !!!

HelaAZ verloren gisteravond.
Vond AZ echt niet slecht spelen maar het geluk ontbrak er aan.
Hoop dat het tegen den haag beter zal zijn.
De sfeer in het stadion was trouwens niet verkeerd.
Ik hoop dat de concurentie vandaag wel wat punten laat liggen.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Enkele dingen wil ik kwijt over deze wedstrijd:

Het valt me op dat het rendement op corners en ook de andere spelhervattingen bijna nihil is (uitgezonderd dan dat megasnelle vrije trapje van Barry op Stein) Van de 10 corners die Perez neemt komen er 6 in handen van de keeper, 2 halen de eerste paal nog niet eens en 2 kunnen simpel weggekopt worden. Ook toen Landzaat die corner(s) ging nemen leek het wel of hij aan het syndroom van Perez leed.
Trainen hierop zou ik zeggen!
Verder heb ik genoten van:
De hamburgers, echt perfekt, en de sfeer in de laatste 5 minuten van de Twente-aanhang, daar kunnen we nog wel eens een voorbeeld aan nemen.
Ook al moet ik er wel bij zeggen dat dit makkelijk(er) gaat as je 4-1 voorstaat.
...-
Gebruikersavatar
Old Style
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 dec 2003, 12:52
Locatie: Alkmaar-Noord

Waarom raakt Fortes altijd geblesseerd als hij een spits niet aankan :?

Ik denk dat ik nu voor het eerst het nut inzie van de aankopen in de verdediging.
Omgekeerde Gloryhunter!!
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Wat een ongelooflijk kut weekend. Gisteren in het Arke stadion zat het al niet mee maar de andere uitslagen zijn ook niet in het voordeel van AZ. Beetje jammer dat P$V Roda thuis niet te baas was. Laat Twente maar de beker want dat is weer in het voordeel van AZ.

We hebben het nog steeds in eigen handen maar dat moet er volgende week wel van Ado Den Haag gewonnen worden
Tsja........
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bill schreef: Ps. Het is maar goed dat er op de A1 richting Amsterdam geen flitspalen staan. Zelf reed ik constant 150 maar ik werd vele malen ingehaald door gefrusteerde AZ supporters.
Later werd je ingehaald door iemand die nog geen 120 reed. Gelukkig liet je je niet kennen en haalde je direkt daarna meteen weer in om je vervolgens nooit meer terug te zien.

Over de wedstrijd: ik verwijs u gaarne naar mijn Fortes-post.

Verder wil ik ook nog wel even kwijt dat het Twente publiek zich voor mij weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt. Bij de 0-0 van vorig jaar zat iedereen braaf op de stoel, maar nu gaan de heren opeens wel helemaal los. Absoluut toppunt: 'ze krijgen voetballes' zingen terwijl ze tot de 76ste minuut geen kans gecreëerd hebben.... Heel triest.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

ik kon niet heen maar heb op studio sport de samenvatting gekeken en het AZ publiek was goed te horen .

het is nu helemaal jammer dat we niet hebben gewonnen want ajakkes en pisvee hebben ook verloren en feyenoord heb gewonnen we hadden dus zer goede zaken kunnen doen als we hadden gewonnen
Led AZeppelin
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:04

Ik vindt dat anti-van galen gebeuren daar zeer triest, hoe hij zich inhield na die bodycheck was voor mij een raadsel.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ja ik vind het gelul dat fortes weer geblesseerd was geef gewoon toe dat je niet goed speelde dan ben je een kerel maar ik wil fortes nu niet ineens afbranden hoor maar hij speelde sowieso na de winterstop al niet zo goed vond ik met kleine foutjes steeds en bij de meeste tegengoals was hij toch ook wel negatief betrokken.... Laat wijker maarweer is ff spelen is tenslotte zijjn laatste seizoen en de wedstrijden die ik de laatste tijd van hem heb gezien zijn nagenoeg foutloos!! En in deze fase gaat het er niet om of je aanvoerder bent of topscorer of wat dan ook nu moeten de beste gewoon spelen om onze europese droom levend te houden!!!! En nee daarmee bedoel ik niet dat tim na een slechte wedstrijd al meteen uit de basis moet !
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Huiswaard schreef:Ik ben wel blij dat Joris Mathijsen de gelederen komt versterken, want de Cler komt echt tekort op dit niveau. Hopelijk is Juha Reini snel weer fit, hij is een stuk beter als Jose (wederom gelijk Mr. Opdam). Ik sluit me uiteraard aan bij de woorden van AZzepoester over BvG en Ali, zij waren vanavond in ieder geval de enige twee spelers die meer dan één stap vooruit dachten in hun acties.

Verder wil ik nog even kwijt dat wat mij betreft die N'Kufo zo snel als mogelijk de Nederlandse velden moet verlaten. Constant dat gezeur om kaarten (en zelfs het gezeik op z'n medespelers) is hoogst irritant!

Die Gakhokidze zou ik wel in Alkmaar willen zien, maar dat zal wel niet gebeuren aangezien Sekkie al is aangetrokken.

Ik moet tot mijn spijt wel respect uitdragen (al werd het ze wel makkelijk gemaakt vanavond) aan de Twentse supporters. Zo'n sfeertje zou ik in de Hout ook graag zien!
Helemaal mee eens je haald de worden uit mijn mond :)
Come on AZ! MO9 🙏🏻
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

De Tukkers hadden overigens weer wat "Anti van Galen" dingen bedacht.
Op de voorkant van hun Fanzine 'Red is the Color' was dit plaatje te zien:

Afbeelding

Verder hadden ze nog een spandoek:

Afbeelding
Led AZeppelin
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:04

Ken je nagaan hoe triest het daar is, ze maakten zich meer zorgen om Van Galen dan AZ. Dat mensen hier nog respect hebben voor dat soort publiek!
Gesloten