Twente-AZ (za 28 feb, 20.00u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ

Wat wordt de uitslag?

Zonder John stelt Twente niets meer voor, makkelijke overwinning dus
5
11%
Kleine overwinning
27
60%
Net zoals de afgelopen 2 jaar wordt er niet gescoord
2
4%
Ander gelijkspel
7
16%
Kleine nederlaag
2
4%
De dip van AZ is nog steeds niet over, kansloze nederlaag dus
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 45
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Led AZeppelin schreef:Ken je nagaan hoe triest het daar is, ze maakten zich meer zorgen om Van Galen dan AZ. Dat mensen hier nog respect hebben voor dat soort publiek!
Waarom zijn ze daar triest? Als AZ-supporters zo'n soort actie zouden houden, zou iedereen het hier juist gaaf vinden. Ik vind de actie van Twente juist wel grappig.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Ik ben het wel eens met AZ ole. Als het bij AZ zou gebeuren zou iedereen er om lachen. Ik had onderstaande foto ook nog gevonden op een Twente-site. De foto is gemaakt tijdens Twente-Groningen. Altijd beladen en altijd goed voor wat leuke acties van beide supportersgroepen.

Afbeelding
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Ik vind het wel grappig dat die Moffen van Barrygoal een soort nationale vijand maken. Als je weet dat een tegenspeler de helft van de keren ook hapt en gaat schoppen en op rood afstevent, zou ik het ook doen.
My Style

AZ ole schreef:[..]


Waarom zijn ze daar triest? Als AZ-supporters zo'n soort actie zouden houden, zou iedereen het hier juist gaaf vinden. Ik vind de actie van Twente juist wel grappig.
Je leest de bedoeling van zijn post niet goed.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

My Style schreef:[..]


Je leest de bedoeling van zijn post niet goed.
Leg uit My Style. Ik kijk vooral naar de laatste zin van zijn post...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Jaja om die (anti) van Galen acties ivm met dat cmaping gebeuren heb ik echt gelachen daar zie ik de humor wel van in :lol:
Led AZeppelin
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:04

Vorig jaar deden ze dat anders ook al, 1 keer is wel genoeg lijkt me. Ik vindt het vooral lullig voor Barry. Als men het hier ook zou doen dan vindt men het juist gaaf? :? Ik zie de humor er niet van in, maar ja als mensen hier het al "tof en gaaf" vinden dat ze onze Barry Van Galen voor schut zetten, dan weet ik inderdaad niet wat ik er van moet vinden. :(
Gebruikersavatar
Don Dano
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:14
Locatie: Alkmaar

Misschien is het wat overdreven om 2 jaar achter elkaar zo'n anti Barry actie te organiseren. Maar daar gebeurt tenminste wel wat en ze zijn daar orgineel. En Led AZeppelin maak jij je maar geen zorgen over barry :? die komt er wel weer overheen.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Trouwens opvallend weinig (lees: geen) reacties van tukkers op t forum.
Voorheen kwamen ze rond zo'n westrijd ff zieken. Of is hier sprake van censuur om escalatie te voorkomen?
Zie nl. wel veel hagunezuh met milde teksten.
...-
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

K1120 schreef:Trouwens opvallend weinig (lees: geen) reacties van tukkers op t forum.
Voorheen kwamen ze rond zo'n westrijd ff zieken. Of is hier sprake van censuur om escalatie te voorkomen?
Zie nl. wel veel hagunezuh met milde teksten.
Opvallend inderdaad. Er is geen censuur gepleegd door mij (wat ik overigens alleen doe als er echt beledigende teksten staan).
Stob.
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jan 2004, 06:48
Locatie: Den Helders Trots

K1120 schreef:Trouwens opvallend weinig (lees: geen) reacties van tukkers op t forum.
Voorheen kwamen ze rond zo'n westrijd ff zieken. Of is hier sprake van censuur om escalatie te voorkomen?
Zie nl. wel veel hagunezuh met milde teksten.
Misschien heeft een bepaalde forumgebruiker rondom de thuiswedstrijd hun ass dusdanig gekickt dat ze zich hier niet meer durven te vertonen.

Ps. K1120, jij wordt nog wel gequote op het Twente-Forum.
Onaantastbaar.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Jeetje wat een eer. Heb jij een link voor mij?
...-
Stob.
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jan 2004, 06:48
Locatie: Den Helders Trots

K1120 schreef:Jeetje wat een eer. Heb jij een link voor mij?
http://fctwente.cjb.net/

Forum staat in die rode rand die vanaf linksboven naar beneden loopt.

Deze krijg ik op mijn werk niet geopend :
http://www.dundee.web1000.com/Fct-AZ/02.AVI
Feest na afloop, Kut dat het tegen ons was, maar waarschijnlijk wel indrukwekkend.
Onaantastbaar.
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Foto's staan inmiddels online op www.azfanpage.nl
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Bij AZ heerst zo'n beleid dat je dergelijke spandoeken of spreekkoren niet tegen zal komen, laat staan dat je een opblaasbaar varken het stadion in krijgt. We hadden al moeite om vorig jaar in Enschede de Barrygoal Red White Dynamite pamfletten het Arke-stadion in te krijgen en ook met het Pro Van Galen waren ze eigenlijk niet blij. Dat werkt wel erg demotiverend voor ludieke acties.
Gesloten