Lierse SK-AZ (za 22 jul, 19.00u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ

Een potje bier in Lier. Ben jij er bij?

Jazeker!
30
50%
Echt niet!
30
50%
 
Totaal aantal stemmen: 60
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Uitspraak van het weekend staat overigens op naam van Assendelft. Bij het zien van een geile MILF met kinderen sprak hij: 'Met zo'n moeder had ik wel voor m'n eigen broertjes en zusjes gezorgd.'


:D
NIL SATIS NISI OPTIMUM
AZKIMMIEAZ
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2005, 13:35
Locatie: bergen(nh)
Contacteer:

ZOO ben nu ook weer thuis...
Heb egt n top dag gehad.
Het weer zat goed mee,de kroegies waren ook leuk en vooral het karaoke was top:D:D
Alleen de wedstrijd viel me erg tegen,maar volgende week btr.
Was gezellig jongens en meiden(Y)
Forza AZ!
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Assendelft en ik hebben voor de wedstrijd nog even met Jenner gepraat. Hij zegt dat het interview twee maanden geleden heeft plaatsgevonden en dat echt alles verdraait is. Hij is juist heel trots dat bij voor AZ mag spelen en uitspraken over 020 heeft hij niet gedaan.....zegt hij. Het viel mij op dat hij een hele nerveuze indruk maakte tijdens dat gesprek. Hij bleef nerveus om zich heen kijken en dat wekte bij mij toch de indruk dat hij niet de waarheid sprak. Tijdens de wedstrijd maakte hij ook nog een gebaar naar ons vak maar dat heb ik zelf niet gezien dus dat moeten anderen maar vertellen.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Greening
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 okt 2005, 16:18

GrandMaster T. schreef:Assendelft en ik hebben voor de wedstrijd nog even met Jenner gepraat. Hij zegt dat het interview twee maanden geleden heeft plaatsgevonden en dat echt alles verdraait is. Hij is juist heel trots dat bij voor AZ mag spelen en uitspraken over 020 heeft hij niet gedaan.....zegt hij. Het viel mij op dat hij een hele nerveuze indruk maakte tijdens dat gesprek. Hij bleef nerveus om zich heen kijken en dat wekte bij mij toch de indruk dat hij niet de waarheid sprak. Tijdens de wedstrijd maakte hij ook nog een gebaar naar ons vak maar dat heb ik zelf niet gezien dus dat moeten anderen maar vertellen.
Nja, dat betekent denk ik niet zo veel. In het interview op AZ.tv met hem merk je ook dat hij nerveus is. Ik denk dat hij zijn draai bij AZ nog niet helemaal gevonden heeft.
"He who hesitates is not only lost, but miles from the next exit."
Gebruikersavatar
Ap4AZ
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2004, 20:24
Locatie: MO04

Misschien dat de AZFanpage eens zijn reactie kan geven op het interview. Ik verdenk de VI er ook wel weer van om het vuurtje dit jaar op te steken in Alkmaar.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Nadat er uit zijn corner raakt gekopt werd door Molhoek keek ie achterom met een blik van "Toch wel blij met mijn corner?" en bij het bedanken van het publiek, na de wedstrijd, sloeg ie zichzelf op z'n borst, net als Blind toen deed in de kuip. Tja, wat moet je ermee... Gewoon geen aandacht geven.
Gebruikersavatar
maztijn
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 okt 2004, 17:26
Locatie: MO6
Contacteer:

Dat gebaar zag ik wel. hij gaf de voorzet van de 2-2(door de corner te nemen). Terwijl hij de corner nam kreeg hij woorden als "****** jood" "rot op" etc naar zijn hoofd geslignerd. Hij probeerde met dat gebaar te laten zien dat ie de assist gaf en al dat commentaar nergens op sloeg.

Ik vond het jammer dat Jenner werd uitgescholden, maar ook weer terrecht omdat hij bepaalde uitspraken(waarschijnlijk) heeft gedaan.

Het zou het beste zijn, als jenner per brief naar de SV en de fanpage laat blijken dat het hele interview niet klopt. En anders maar verkopen, want elke keer dat gescheld op de spelers is zo joods en kut voor de sfeer.
"Waar een wil is, is een weg"
"En wie geen zin heeft, die heeft pech"
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

maztijn schreef:Dat gebaar zag ik wel. hij gaf de voorzet van de 2-2(door de corner te nemen). Terwijl hij de corner nam kreeg hij woorden als "****** jood" "rot op" etc naar zijn hoofd geslignerd. Hij probeerde met dat gebaar te laten zien dat ie de assist gaf en al dat commentaar nergens op sloeg.

Ik vond het jammer dat Jenner werd uitgescholden, maar ook weer terrecht omdat hij bepaalde uitspraken(waarschijnlijk) heeft gedaan.

Het zou het beste zijn, als jenner per brief naar de SV en de fanpage laat blijken dat het hele interview niet klopt. En anders maar verkopen, want elke keer dat gescheld op de spelers is zo joods en kut voor de sfeer.
Hij heeft Assendelft en mij beloofd dat ie binnenkort naar het supportershome komt. Ik merkte wel aan hem dat ie het echt niet tof vindt.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Maarten-Of-Martin
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 27 nov 2004, 16:10
Locatie: Schagen

GrandMaster T. schreef:[..]


Hij heeft Assendelft en mij beloofd dat ie binnenkort naar het supportershome komt. Ik merkte wel aan hem dat ie het echt niet tof vindt.
Na de wedstrijd liep ie ook met vuist op het AZ-logo richting uitvak. Tja.
NORIT!!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Zo, ook net teruggekomen van een geslaagd weekendje Belgie.

Was een gezellig weekendje, met inderdaad als hoogtepunt het dwalen door Antwerpen van zaterdagavond. :lol:
Mensen bedankt voor het geslaagde weekend!!

Nu maar wachten op de foto's. :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:Assendelft en ik hebben voor de wedstrijd nog even met Jenner gepraat. Hij zegt dat het interview twee maanden geleden heeft plaatsgevonden en dat echt alles verdraait is. Hij is juist heel trots dat bij voor AZ mag spelen en uitspraken over 020 heeft hij niet gedaan.....zegt hij. Het viel mij op dat hij een hele nerveuze indruk maakte tijdens dat gesprek. Hij bleef nerveus om zich heen kijken en dat wekte bij mij toch de indruk dat hij niet de waarheid sprak. Tijdens de wedstrijd maakte hij ook nog een gebaar naar ons vak maar dat heb ik zelf niet gezien dus dat moeten anderen maar vertellen.
Jenner werd 15 juni door gepresenteerd als aankoop bij AZ. Maar toch was dat interview al twee maanden geleden waarin hij heeft gesproken als nieuwe aankoop van AZ.

Beetje raar verhaal.

Maar ja, hij heeft luid en duidelijk begrepen dat zijn uitspraken totaal niet op prijs zijn gesteld. En ja, dat gebaartje, zegt genoeg over hem. Zo maakt hij het alleen maar moeilijker voor zichzelf.
Gebruikersavatar
Lory
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:33
Locatie: Akersloot

yes het was inderdaad geslaagd, erge leuke 2 dagen belgie, met de zaterdagavond ook uiteraard als hoogtepunt haha :lol:
HM'Metje toch, ik lach me dood.
martijn S
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 feb 2004, 22:22

Wij kopen spelers aan die een prestatie leveren en vervolgens weer eens worden verkocht. Er is geen AZ zoals swingbo fashion tijd waarin alleen jongens uit de streek speelden. Je kan niet verwachten dat de spelers die bij AZ spelen allemaal lierisch van AZ zijn, die hebben (vooral de jongere spelers) misschien nog wel toekomst dromen. Het maakt mij niet zoveel uit wat een speler als voorkeur club heeft, hij moet een prestatie neerzetten en de club aan een prijs helpen en daar krijgt hij een loon voor. Presteerd iemand niet dan mag hij verkocht af hij nog zoveel van AZ houdt of niet. Straks heb je allemaal matige spelers die geen prijzen pakken maar veel van de club houden. Een speler is nou eenmaal een passant. en wat jenner betreft laat hij ons veel resultaat brengen en wat er in de bladen staat intereseerd me geen reet. Ik snap niet dat vele hier het gelijk overnemen en mensen veroordelen jullie lijken wel een stelletje wijven.

Ik heb er gister wel een paar klappen willen geven om hun gedrag tegen spelers en dan jenner in het bijzonder, vind het zielig gedrag, je gaat toch ook niet op een training van gaal uitschelden als hij met zijn rug naar je toe staat.

Met het veroordelen doe je hard mee aan het onrustig maken van de club, kan nooit iemand bij gebaat zijn.

Club liefde of niet, ik wil nu wij een speler zijn in de top, prijzen pakken om de opgebouwde honger van de laatste jaren te stillen.

Spelers komen en gaan je kan niet verwachten dat ze allemaal clubliefde hebben. En wat denken jullie dan als iemand 2 weken bij de club is dat hij dan een AZ hart heeft, stommelingen.

Het uit kafferen van jonge spelers die bruikbaar zijn moet indammen.

Knoop dat goed in jullie oren.
Voetbal is een mannensport.
AZKIMMIEAZ
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2005, 13:35
Locatie: bergen(nh)
Contacteer:

Veel fotows zullen er nie komen barrygoal...
Ze zijn kwijt:P
Forza AZ!
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

AZKIMMIEAZ schreef:Veel fotows zullen er nie komen barrygoal...
Ze zijn kwijt:P
Nou kwijt !! :wink:
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

AZKIMMIEAZ schreef:Veel fotows zullen er nie komen barrygoal...
Ze zijn kwijt:P
Maar gelukkig heeft JennAZ nog wat foto's als het goed is. Beetje jammer inderdaad van de foto's van GMT. :cry:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
AZKIMMIEAZ
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2005, 13:35
Locatie: bergen(nh)
Contacteer:

Jah nja gejat dan.
Hoop dat de fotows een beetje leuk zijn,ben benieuwd
Forza AZ!
Gebruikersavatar
Dano
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jan 2005, 13:31
Locatie: Limmen
Contacteer:

AZKIMMIEAZ schreef:Jah nja gejat dan.
Hoop dat de fotows een beetje leuk zijn,ben benieuwd
Inmiddels circuleren er enkele foto's van JennAZ op internet.
Gebruikersavatar
JennAZ
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 okt 2005, 14:28
Locatie: Limmen
Contacteer:

Klopt,klopt
we hebben idg iets! zitten wel wat leukerdjes tussen!

was erg gezellig! :wink:
verzend ze naar zoveel mogelijk, ff rondcirkelen..moet wel goedkomen lijkt mij 8)
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Dano schreef:[..]

Inmiddels circuleren er enkele foto's van JennAZ op internet.
Waar?


Die actie van die Lierse-"supporters" vond ik zoiezo een beetje zielig.
Voor de wedstrijd in het Lierse-home kwamen er al een aantal op me afstappen om te vragen of we nog hooligans hadden meegenomen.
Toen ik hierop met nee antwoordde vonden ze het waarschijnlijk nodig om 5 minuten later een meisje met een AZ-shirt een klap te geven.

Na de wedstrijd werd onze groep om het stadion heengeloodst waarna we deze 3 stoere mannen weer tegenkwamen en verhaal gingen halen.
De politie vond dit niet zo grappig waardoor er nu enkele forummerts zonder geheugenkaarten van fototoestellen en met schaafwonden rondlopen.

De wedstrijd zelf heb ik niet erg gevolgd, heb meer staan praten met Rob Koning, zijn nieuwe assistent (toffe kerel) en steward Guido die me uit gingen leggen wat er ging gebeuren in het nieuwe stadion wat betreft verstrenging van de regels, etc.

Het gescheld en getier richting Jenner vond ik aan de ene kant begrijpelijk, zo'n interview mag je nooit geven natuurlijk als je net ergens speelt, maar aan de andere kant is het jammer dat hij niet de kans krijgt zichzelf even te verdedigen.
Hopelijk komt hij met een gepaste reactie, waarna alles weer koek en ei is.

Antwerpen zelf hebben we eerst in een of andere gare disco in de hoerenbuurt gezeten, waar je 9 euro voor een baco'tje moest betalen.
AKA MO8 maakte hier een heuse buiksliding.
Na het hier gezien te hebben nog even langs de hoeren gelopen, alwaar Assendelft (Casanova) door een plaatselijke prostituee naar binnen werd gelokt, maar hij het aanbod wijselijk afwees.
Toen we zagen dat er in deze buurt weinig te beleven viel gingen we terug richting hotel, waarbij we in een louche striptent terecht kwamen, waar GMT het nodig vond de security uit te dagen door telkens met zijn voeten op het podium te gaan zitten en niet te willen betalen voor zijn biertje.

Al met al een geslaagd tripje op wat incidentjes na.
Gesloten