www.AZ.nl

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Is dit toen niet gewoon door Dirk doorgedrukt?
We hadden via Co een paar nogal spectaculaire seizoenen opzitten met als hoogte (en ook diepte) punt de 2 halve finales tegen Lissabon. Daarnaast had Co ook een aantal mooie woorden toegevoegd aan het voetbal woordenboek (scorebord journalistiek, woonerfvoetbal, etc) kortom het leek op dat moment de juiste naam, zeker voor een perskamer. Ik zou nog steeds geen betere naam weten, zeker voor de perskamer.

Plausibele verklaring?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef:http://www.AZ.nl/index.php?id=27&newsid ... lderid=222

Bij vele clubs in Nederland, maar ook in het buitenland, worden hun clubiconen geëerd met een standbeeld. Zijn er bij AZ daarvoor plannen, of houdt de club het voorlopig bij de vernoeming van verschillende plekken in het stadion? (Frank Kok, Den Helder)

“We houden het bij de vernoeming van de ruimtes in ons stadion. Onder meer Kees Kist, Kristen Nygaard, Georg Kessler, Co Adriaanse en Louis van Gaal hebben een ruimte in het stadion naar zich vernoemd gekregen [....] Mocht Gertjan Verbeek tastbaar succes halen met AZ, dan kan een speciale commissie van AZ ook een ruimte naar hem vernoemen. Dat is de stelregel: een trainer die een grote prijs met AZ pakt, kan een vernoeming krijgen.


:?

Welk tastbaar succes of welke prijs heeft Adriaanse ooit gehaald?
Je ben een beetje aan het miepen hiermee, Antti.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10221
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

In de donkere dagen lijd ik aan lichte vormen van autisme. Dan kan ik er niet goed tegen als zaken 'niet kloppen'. Ook met Sinterklaas heb ik straks weer een groot probleem.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef:In de donkere dagen lijd ik aan lichte vormen van autisme. Dan kan ik er niet goed tegen als zaken 'niet kloppen'. Ook met Sinterklaas heb ik straks weer een groot probleem.
Ik ruik hier een nieuwe topic: het an(n)ti depri sinterklaas gedichten topic :mrgreen: :mrgreen:
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Grappig ranglijstje van de Eredivisie en Eerste Divisie op basis van Twitter- en Facebookverkeer. Zowel het aantal volgers op beide sites als de activiteit in het algemeen met hastags als #AZ wordt gemeten. Klik op de clubnaam voor meer statistieken.

AZ staat keurig 5e.

http://www.rankingz.com/eredivisie/

http://www.rankingz.com/jupilerleague/

De populariteit van ajax is wel vrij bizar. Op Facebook met ruim een half miljoen volgers vijf keer zo groot als Feyenoord, en op Twitter drie keer zo groot. AZ zou alle volgers nog in het eigen stadion kunnen ontvangen, en dat geldt eigenlijk voor alle clubs behalve de top drie en Twente.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef:Dat lijkt me en geen (grote) prijs en het is ook niet tastbaar.
Hij heeft AZ het meest fantastische en gedurfde voetbal laten spelen dat ik, en velen met mij, gezien heeft.

Van een club dat de laatste 20/25 jaar een slangenkuil was, heeft hij de basis gelegd tot de gerespecteerde club heden ten dage.

Zegt mij meer dan een tastbare prijs.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Begin februari komt een nieuwe website online. Nu de financiën op orde zijn krijgt AZ tijd voor dit soort zaken, en dat lijkt me een goede ontwikkeling.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Vindt zelf niks mis met de huidige site dus zie ik een nieuwe site ook niet als een must.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Ik verbaas me er nog altijd over dat in stukjes op AZ.nl steevast wordt gesproken over 'de Alkmaarders', in plaats van over 'wij' of gewoon 'AZ'. Waar komt die afstand vandaan?

Ook is het vreemd dat de wedstrijd gisteren van Jong AZ door de site en 'de twitter' als een wedstrijd van het eerste of 'een jeugdig AZ' wordt verslagen. Geen enkele basisspeler speelde mee. Op bijvoorbeeld teletekst staat nu dat AZ met 1-4 heeft verloren. Dit is schadelijk voor je imago.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

In samenwerking met TRES internet en AFAS Software wordt in de loop van donderdag 31 januari het vernieuwde AZ.nl gelanceerd. Hierop zijn mediacontent, spelers en wedstrijden beter gekoppeld en zijn de belangrijke social media geïntegreerd. Zo kun je nog beter op de hoogte blijven van jouw favoriete club. AZ.nl
mAgNaVoX oDySsEy
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ.nl wordt vernieuwd

31 januari 2013

ALKMAAR- In samenwerking met TRES internet en AFAS Software wordt in de loop van donderdag 31 januari het vernieuwde AZ.nl gelanceerd. Hierop zijn mediacontent, spelers en wedstrijden beter gekoppeld en zijn de belangrijke social media geïntegreerd. Zo kun je nog beter op de hoogte blijven van jouw favoriete club.

Tevens valt op dat AZ TV een prominentere rol krijgt. De geheel vernieuwde navigatie op AZ.nl is zeer gebruiksvriendelijk voor tablets. Mede dankzij de software van TRES internet en hoofdsponsor AFAS Software kan AZ met het vernieuwde AZ.nl dus nog beter inspelen op de behoeften van de fans.

Zoektocht

Vanwege de lancering van de nieuwe website is er een zoektocht op AZ.nl georganiseerd. Doe hieraan mee en maak kans op een exclusief kijkje achter de schermen tijdens AZ - NAC Breda.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1638
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

De site is mooi, snel en overzichtelijk.
Knap werk. =D> Vind ik.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Het logo van AZ bij het programma/uitslagen overzicht staat er veel te klein op. Zo lijkt het logo van Dordrecht wel 3 x zo groot te zijn. Zo ook het logo van NAC. Het logo van AZ mag er dus wel minstens 2 x zo groot op.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Ware twitterbom; sinds gistermiddag al vele retweets voorbij zien komen van AZ.nl van mensen die hun seizoenkaart hebben verlengd. Doen ze dat dan ook bij de opzeggingen? Of is hier sprake van een ouderwetse goednieuwsshow...... :roll:
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1638
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Plien schreef:Ware twitterbom; sinds gistermiddag al vele retweets voorbij zien komen van AZ.nl van mensen die hun seizoenkaart hebben verlengd. Doen ze dat dan ook bij de opzeggingen? Of is hier sprake van een ouderwetse goednieuwsshow...... :roll:
Ik heb hem opgezegd.
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Je kaart of de twitter? :wink:
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

AZ is de laatste tijd wel vlotjes met informatie verschaffing trouwens.
Nu zelfs dat het bedrag van Pelle binnen is, maar ook van spelers die komen of weggaan. Het is iig stukke beter dan dat het was. =D>
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Pfff
AZ.nl schreef:Over een aantal maanden staat de winter voor de deur. Wat zijn de plannen met ons uitvak, zonder de stoeltjes. Uitsupporters staan straks op het koude beton en moeten tegen die ijskoude hekken staan. Hoe staat het ervoor met het terugdraaien van die maatregel om de stoeltjes te verwijderen? (Teun Hermans, Zaandijk)

“Het verwijderen van de stoeltjes in het bezoekersvak was vorig seizoen een afgewogen keuze. Uit onderzoek is gebleken dat de meeste uitsupporters graag staan. Ook onder een fanatieke groep AZ-supporters leeft die wens. Dat weten we. We hebben ook rekening gehouden met het feit dat het zelden bij een wedstrijd zo koud is dat het bijna niet meer te doen is. Het derde argument is echter veel belangrijker. Stoeltjes in het uitvak zijn alleen verplicht tijdens Europese wedstrijden. Toen wij helaas werden uitgeschakeld tegen Anzhi, bestond de mogelijkheid om het bezoekersvak anders in te delen. Zo konden we in het stadion meer plaatsen beschikbaar maken voor AZ-supporters. Dat gaf de doorslag. Nu we weer Europees gaan spelen, worden de stoeltjes teruggeplaatst. Dit gebeurt na de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Hopelijk blijft dit het hele seizoen zo, want dat betekent dat we het goed doen in Europees verband. Zo niet, dan gaan we tijdens de winterstop weer evalueren over het wel dan niet weghalen van de stoeltjes in het uitvak.”
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6516
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ.nl schreef:(Teun Hermans, Zaandijk)
Duidelijk iemand die geen idee heeft hoe (uit)supporters een wedstrijd beleven. :?
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Toont meer weer eens aan wat een waanzinnige mensen er in ons stadion zitten. En volgens mij is staan en beetje bewegen in de winter nog altijd warmer dan stilzitten.
Plaats reactie