Wie is Alkmaar de Gekstuhhh?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie is ADG?

ADG is wie hij zegt dat hij is
15
26%
Forza AZ
2
3%
GMT
4
7%
Gewoon Barry
3
5%
Dropkick Murphy
4
7%
West-side
3
5%
High Low
0
Geen stemmen
Assendelft
3
5%
Kees Vooijs
3
5%
Een oud-forumgebruiker zoals Bill of My Style
21
36%
 
Totaal aantal stemmen: 58
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

En daar is de grote mysterie weer.
GAPPIE BEN JE ONTWAAKT UIT JE WINTERSLAAP!!!!
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Alkmaar de gekstuhhh schreef: [...]
GMT ik wil het niet via pb (kan ook iedere admin het zien).
Jij leest al een tijdje het forum? Omdat je van die discussie af weet. Dit kunnen admins op elk forum trouwens, via de database.

Oh en AdG, je IP-adres komt overeen met de post van Danny B. op deze pagina: http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuw ... 964&page=5 . Ja ik weet dat IP-adressen kunnen veranderen in de loop van de tijd, ze kunnen echter ook hetzelfde blijven. Wat is het bij jou?

Commentaar hierop? Was jij dit?
Laatst gewijzigd door Schemerlamp op 27 mar 2006, 22:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Boudewijn schreef:[..]


Jij leest al een tijdje het forum? Omdat je van die discussie af weet. Dit kunnen admins op elk forum trouwens, via de database.

Oh en AdG, je IP-adres komt overeen met de post van Danny B. op deze pagina: http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuw ... 964&page=5 . (Ja ik weet dat IP-adressen kunnen veranderen in de loop van de tijd, ze kunnen echter ook hetzelfde blijven. Deze is in ieder geval de hele tijd in bezit van Wanadoo geweest)

Commentaar hierop?
Er kwamen toch geen ip adressen overeen??????
Vak S
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Bolmi schreef:[..]


Er kwamen toch geen ip adressen overeen??????
Niet op de forum database. Ik heb echter vanavond ook maar meteen de forumdatabase gekoppeld aan de database met reacties op nieuwsartikelen.
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Oeps hiermee wordt een mysterie opgelost.
Jammer nog even en ik hoor dat de de film Signs ook niet waargebeurd is. :shock:
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Het is dus gewoon een ratje. Doodtrappen en in de sloot gooien. Geef hem een ban, topic op slot, welgemeende excuses aan GMT, klaar.
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

De Cock met C O C K.

Als het die danny b is vind ik het een meesterlijke grap! :lol: Je bent dan echter wel een beetje slordig geweest gap.

Nog gefeliciteerd met je bruiloft. 8) Feli bitterbal toppie.
hondelulleeeeehhh!
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

High Low schreef:De Cock met C O C K.

Als het die danny b is vind ik het een meesterlijke grap! :lol: Je bent dan echter wel een beetje slordig geweest gap.

Nog gefeliciteerd met je bruiloft. 8) Feli bitterbal toppie.
Leuk vrouwtje ook danny b! (als High Low gelijk heeft dan)

In ieder geval wel komen zondag, je hebt wel een biertje verdient na de grappen en grollen op dit forum. Ik zet een kannetje in, wie volgt?
Gebruikersavatar
artois
Supporter
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2005, 08:06
Locatie: Formerly lived in 020

Danny is duidelijk een ratje uit Breda, niet toevallig dan ook dat Alkmaar de gekstuhh zich na AZ-Nac bekend wil maken.De gekstuhh is de naam van een dorpje uit de omgeving van Breda. Welk dorp is dit ADG? Gevonden op www.jongerenkernbreda.nl

JKB was toen meer een geuzennaam. In die tijd kreeg elke groep van ons z'n eigen bijnaam, zoals: de OKB, GVR, BEDR, De groep van Cees, HIA en natuurlijk de dorpen: Oudenbosch, Gilzuhh! De Gekstuhh!!, Zevenbergen, Klundert, Oosterhout, Etten-Leur, maar die groepen werden vanzelfsprekend al zo genoemd. En omdat iedereen ons maar een stel bijdehante teringventjes vond ;) kregen wij de naam JKB, vooral omdat we dat zelf niks vonden. Wij wilden gewoon bij de HK horen, en het sloeg ook nergens op aangezien we met zo weinig waren, de meeste jongeren kernen die er toen waren hadden al veel grotere groepen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

artois schreef:Danny is duidelijk een ratje uit Breda, niet toevallig dan ook dat Alkmaar de gekstuhh zich na AZ-Nac bekend wil maken.De gekstuhh is de naam van een dorpje uit de omgeving van Breda. Welk dorp is dit ADG? Gevonden op www.jongerenkernbreda.nl

JKB was toen meer een geuzennaam. In die tijd kreeg elke groep van ons z'n eigen bijnaam, zoals: de OKB, GVR, BEDR, De groep van Cees, HIA en natuurlijk de dorpen: Oudenbosch, Gilzuhh! De Gekstuhh!!, Zevenbergen, Klundert, Oosterhout, Etten-Leur, maar die groepen werden vanzelfsprekend al zo genoemd. En omdat iedereen ons maar een stel bijdehante teringventjes vond ;) kregen wij de naam JKB, vooral omdat we dat zelf niks vonden. Wij wilden gewoon bij de HK horen, en het sloeg ook nergens op aangezien we met zo weinig waren, de meeste jongeren kernen die er toen waren hadden al veel grotere groepen.
Leuke theorie, maar de enige plaats die op deze bijvoeging aanspraak mag maken is Eindhoven. Of je het er mee eens bent is een tweede, maar Eindhoven is zelfverklaard "de gexte"...
Gebruikersavatar
artois
Supporter
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2005, 08:06
Locatie: Formerly lived in 020

MO7 schreef:[..]


Leuke theorie, maar de enige plaats die op deze bijvoeging aanspraak mag maken is Eindhoven. Of je het er mee eens bent is een tweede, maar Eindhoven is zelfverklaard "de gexte"...
Er wordt toch duidelijk gesproken van dorp, lijkt me dus niet Eindhoven
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

artois schreef:[..]


Er wordt toch duidelijk gesproken van dorp, lijkt me dus niet Eindhoven
Ik bedoel dus te zeggen dat je bron deze toevoeging niet verklaart. Het is mogelijk een Brabants "iets". Omdat jij toevallig een verwijzing op een nac-site bent tegengekomen is ADG dus nog niet per definitie Danny B.
Gebruikersavatar
mAZzer
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 mei 2005, 09:06

artois schreef:[..]
Er wordt toch duidelijk gesproken van dorp, lijkt me dus niet Eindhoven
Eindhoven is een verzameling dorpen, samengeklonterd tot 'stad', Artois Vledder.
Gebruikersavatar
Jan de Hooli
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 mar 2005, 13:05
Locatie: Delft

MO7 schreef:

Vanaf 1 PC? (Dit naar aanleiding van het feit dat AdG volgens de beheerders van 1 tot dan toe onbekend IP-adres gebruik maakt, nadat ik opperde dat AdG wel eens een wrange grap(penmaker) kon zijn...)
Of het zijn de beheerders gewoon :wink:
Gebruikersavatar
Ko Rood
Supporter
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 jul 2004, 17:41
Locatie: Vak S

Alive and kicking
NAC
Dagjesmens
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 aug 2004, 02:33

Zowel ADG als Danny mogen graag met Engelse termen gooien en maken daarbij de nodige fouten.

Stelletje Boeren.
Mijn nick is NAC :lol:
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Ik snac naar 1 april en dat deze flauwe grap voorbij is.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Boudewijn schreef:[..]


Jij leest al een tijdje het forum? Omdat je van die discussie af weet. Dit kunnen admins op elk forum trouwens, via de database.

Oh en AdG, je IP-adres komt overeen met de post van Danny B. op deze pagina: http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuw ... 964&page=5 . Ja ik weet dat IP-adressen kunnen veranderen in de loop van de tijd, ze kunnen echter ook hetzelfde blijven. Wat is het bij jou?

Commentaar hierop? Was jij dit?
"Neem geen mensen mee die je lief hebt, zul je spijt van krijgen! "
quote Danny B.

Beetje vreemde laatste zin, als je bedenkt dat er 1 van de grootste forummeetings op de kalender staat!
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Overigens is hij ook geregistreerd bij Forza-AZ forum. Daar nog aanknopingspunten?
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

De boef is een paar dagen geleden nog getrouwd ook:

http://www.dannylinda.onzebruiloftsite. ... mplate.php
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Gesloten