Europa League & Conference League overig

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Twente OUT
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Joostess schreef: 25 aug 2022, 18:59 Onbegrijpelijk dat de UEFA bij zulke irritante tegenstanders dan een Roemeense scheidsrechter stuurt die het totaal niet aanvoelt. Je zou toch denken dat "de beste scheidsrechters van Europa dit gedrag toch wel een keer door hebben.
Wij moeten in Nederland ook veel slimmer worden. Elke keer weer vliegen de clubs eruit door walgelijk gedrag (tijdrekken, schwalbes, wissels, discussies met de scheids om niks en nog meer tijdrekken) van walgelijke zuid-europese clubjes. Wij moeten dit ook gaan doen om verder te komen.
Overigens kom ik dan niet meer naar het stadion, want dat soort voetbal,is hemeltergend irritant.
Er is maar één oplossing, en ik begrijp werkelijk niet waarom dat niet per direct wordt ingevoerd, om (Europees) voetbal weer aantrekkelijker te maken: zuivere speeltijd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Dan heb je er bij de UEFA wel een hele kluif aan om uit te leggen wat zuiver precies betekent :D .
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Joostess schreef: 25 aug 2022, 19:26 Dan heb je er bij de UEFA wel een hele kluif aan om uit te leggen wat zuiver precies betekent :D .
Alleen al het stoppen en weer starten van de tijd bij elk fluitje van de scheids zal al zoveel schelen!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Van Bommel met Antwerp eruit.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Vieze Marc en rare Mark eruit is altijd leuk. Anderlecht komt nog Hoedt weg

Kan me niet voorstellen dat we een leuke poule krijgen. Hoop rommel uit het Oostblok weer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Heerlijk, dat zijn vaak de mooiste tripjes!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 25 aug 2022, 21:06 Vieze Marc en rare Mark eruit is altijd leuk. Anderlecht komt nog Hoedt weg

Kan me niet voorstellen dat we een leuke poule krijgen. Hoop rommel uit het Oostblok weer.
Dan stap je toch weer in bij de halve finales?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 26 aug 2022, 06:28 Dan stap je toch weer in bij de halve finales?
Akkoord

Tot 2028 dan maar
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Maurizio Sarri snapt er niets van dat Feyenoord afgelopen weekend rust heeft gehad. De trainer van Lazio treft de Rotterdammers donderdag in de Europa League en vindt het vreemd dat in Nederland de speelschema's aangepast worden om clubs tegemoet te komen.
Ik ben het met hem eens. Slap gedoe van die Nederlandse clubs/watjes. AZ heeft het ook gedaan , en ook daar was ik het niet mee eens. ajax ook voor tegen de Rangers, wat een onzin.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Gewoon optimaliseren bij de laatse groepswedstrijd. Dat is ook sport. Zeker AZ.
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 02 nov 2022, 19:13 Ik ben het met hem eens. Slap gedoe van die Nederlandse clubs/watjes. AZ heeft het ook gedaan , en ook daar was ik het niet mee eens. ajax ook voor tegen de Rangers, wat een onzin.
Het wordt zeker niet alleen in Nederland gedaan. Vooral in de voorrondes worden in veel meer landen de competitiewedstrijden uitgesteld van de clubs die Europees spelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 02 nov 2022, 22:18 Het wordt zeker niet alleen in Nederland gedaan. Vooral in de voorrondes worden in veel meer landen de competitiewedstrijden uitgesteld van de clubs die Europees spelen.
En dan nóg vind ik het een rare gang van zaken. 2 x 90 minuten per week……kom op.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

salmonyappi schreef: 03 nov 2022, 07:50 En dan nóg vind ik het een rare gang van zaken. 2 x 90 minuten per week……kom op.
Het feit dat een trainer van de tegenstander zich druk maakt over extra rust zegt genoeg, daarnaast is het wetenschappelijk ook bewezen dat zoveel wedstrijden kort achter elkaar punten kost en ook extra blessures veroorzaakt
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ-073 schreef: 03 nov 2022, 08:06 Het feit dat een trainer van de tegenstander zich druk maakt over extra rust zegt genoeg, daarnaast is het wetenschappelijk ook bewezen dat zoveel wedstrijden kort achter elkaar punten kost en ook extra blessures veroorzaakt
De consequentie van Europees spelen. Er zitten voor- en nadelen aan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 nov 2022, 08:59 De consequentie van Europees spelen. Er zitten voor- en nadelen aan.
Laten AZ als topsportorganisatie met steun van de KNVB en toestemming van de UEFA gaan voor optimalisatie, dus de nadelen zo klein mogelijk maken ipv een beetje stoer lopen doen waar je niets aan hebt. :)
we can come an end
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

In ieder geval hoor ik Jansen de hele tijd roepen dat AZ zich prima voelt bij 2 wedstrijden in de week. Dan hoef je dus ook geen rust meer aan te vragen voor belangrijke Europese wedstrijden. Veel voordeel heeft het ons de laatste 2 keer dat AZ rust heeft aangevraagd ook niet gebracht als ik het mij goed heug. Ja, een wedstrijd achterstand in de competitie, dat de druk op de in te halen wedstrijd alleen maar vergroot. Dan vind ik de huidige situatie prettiger. Nu ligt die druk bij andere clubs.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 03 nov 2022, 15:30 In ieder geval hoor ik Jansen de hele tijd roepen dat AZ zich prima voelt bij 2 wedstrijden in de week. Dan hoef je dus ook geen rust meer aan te vragen voor belangrijke Europese wedstrijden. Veel voordeel heeft het ons de laatste 2 keer dat AZ rust heeft aangevraagd ook niet gebracht als ik het mij goed heug. Ja, een wedstrijd achterstand in de competitie, dat de druk op de in te halen wedstrijd alleen maar vergroot. Dan vind ik de huidige situatie prettiger. Nu ligt die druk bij andere clubs.
Mijn idee
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 03 nov 2022, 12:11 Laten AZ als topsportorganisatie met steun van de KNVB en toestemming van de UEFA gaan voor optimalisatie, dus de nadelen zo klein mogelijk maken ipv een beetje stoer lopen doen waar je niets aan hebt. :)
Jij noemt het stoer doen, ik noem het piepen. Hoezo moet ajax een vrij weekend voor een wedstrijd tegen pak’m beet niveautje Utrecht/Twente? Bovendien krijg je scheve verhoudingen in de competitie ( + Kilkenny ook benoemde).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 nov 2022, 17:29 Jij noemt het stoer doen, ik noem het piepen. Hoezo moet ajax een vrij weekend voor een wedstrijd tegen pak’m beet niveautje Utrecht/Twente? Bovendien krijg je scheve verhoudingen in de competitie ( + Kilkenny ook benoemde).
Vooraf, op het moment dat je dit moet regelen, weet je niet hoe cruciaal de laatste groepswedstrijd is (en ook niet precies wat de krachtsverhoudiingen zijn).
De KNVB en betreffende clubs zijn er blij mee en bekommeren zich gelukkig niet om dit soort supportersgebrom over piepen.
we can come an end
Plaats reactie