Kaartverkoop (uit)wedstrijden

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

PEC Zwolle-AZ op zaterdag 24 januari om 19:45 uur wordt weer een autocombi. Vandaag vooroverleg gehad. Op ons verzoek is het omwisselpunt veranderd van het onhandige Strand Horst aan de overkant van de snelweg naar tankstation Vanenburg daar vlak voor, langs de A28 nog altijd dus en even voorbij Nijkerk. Mensen die vanuit een andere richting komen kunnen contact met AZ opnemen zodat ze niet om hoeven rijden. Kaartje is gewoon weer 12 euro. We laten ook weer een Victoria-bus rijden. Aanmelden kan vanaf nu via busreizen@victoria-alkmaar.nl!

ajax-AZ op donderdag 5 februari is na de goed verlopen autocombi van vorig jaar zonder enig normaal argument weer een buscombi geworden. Het supportershome dat nog steeds naast het uitvak zit, de avondwedstrijd en een aantal Willem II-supporters die afgelopen weekend werden opgepakt in Amsterdam-Zuid zijn zo'n beetje de redenen. Ook Vitesse (beker volgende week) en FC Groningen (competitie vrijdag 16 januari) hebben een buscombi gekregen, dus we zijn niet de enige. Namens AZ, Victoria en de SV gaat er volgende week in elk geval een bezwaarschrift die kant op. Of het wat uithaalt is de vraag, want het bezwaar van Vitesse werd ook afgewezen, maar nietsdoen is ook geen optie!
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

ajax uit wordt een autocombi zoals bovenstaand. Omwisselen bij het Victorie stadion. Prijs van een kaartje zal 16,35 gaan kosten.
Glory is for the moment. Pride is forever!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Groningen-uit wordt maar liefst €2,-
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

Perry schreef:Groningen-uit wordt maar liefst €2,-
Dat is al jaren zo, als er afstand gedaan wordt van het tweede vak. Tevens dus meteen de reden dat Groningen uit, meestal wel goed is voor 4/500 man.
Glory is for the moment. Pride is forever!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Cesc schreef:Dat is al jaren zo, als er afstand gedaan wordt van het tweede vak. Tevens dus meteen de reden dat Groningen uit, meestal wel goed is voor 4/500 man.
Ik heb er vorig jaar anders nog een euro of 10 voor betaald.
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

Perry schreef: Ik heb er vorig jaar anders nog een euro of 10 voor betaald.
Dat was in de play-off! Toen hadden we twee vakken he :wink:
Glory is for the moment. Pride is forever!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Cesc schreef: Dat was in de play-off! Toen hadden we twee vakken he :wink:
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht even dat ik te veel had betaald :mrgreen:
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Even een vraagje: Voor de gemiddelde Eredivisie uitwedstrijd is het geen probleem om op iemand anders z'n kaartje en naam heen te gaan. Hoe is dit bij Europese uitwedstrijden?
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Ik heb een enkele keer met die situatie te maken gehad, maar mijn geprinte ticket is nog nooit gecontroleerd op naam en heeft dus ook nooit voor problemen gezorgd.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Perry schreef:Even een vraagje: Voor de gemiddelde Eredivisie uitwedstrijd is het geen probleem om op iemand anders z'n kaartje en naam heen te gaan. Hoe is dit bij Europese uitwedstrijden?
Je moet bijna altijd je omwisselbiljet bij het fancentrum omwisselen voor het kaartje. Daar vragen ze nooit om je SCC. Maar anders kun je het altijd nog laten omwisselen door degene van wie de SCC is (of diens SCC meenemen bij het omwisselen). Op het wedstrijdkaartje staat geen naam, dus dan kun je dat gewoon aan iemand anders geven.
Plaats reactie