Supportersverdeling Victorie-stadion

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Waar gaan jullie zitten / staan?

BEN SIDE!
141
69%
A9 zijde
9
4%
Kooimeerzijde
46
22%
Hoofdtribune
9
4%
 
Totaal aantal stemmen: 205
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Johnny schreef:Ik en nog drie gappies hebben een seizoenkaart voor een staanplaats in vak X2 gekregen en nou had ik gehoord dat dat vak vlak naast het uitvak zit. Klopt dat? Nog een vraag, ik kwam tot nu toe eigenlijk nooit in Alkmaar en vroeg me af waar je het beste kunt parkeren.
Mazzel!
ADG uit 020 dan gezien zijn woonplaats...
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Johnny
Teletext-supporter


Leeftijd: 22
Geregistreerd op: 20-7-2006
Berichten: 2
Woonplaats: Duivendrecht

Ik en nog drie gappies hebben een seizoenkaart voor een staanplaats in vak X2 gekregen en nou had ik gehoord dat dat vak vlak naast het uitvak zit. Klopt dat? Nog een vraag, ik kwam tot nu toe eigenlijk nooit in Alkmaar en vroeg me af waar je het beste kunt parkeren.
Mazzel!

Dit moet natuurlijk een verschrikkelijk goede grap zijn van een bekende forummert mag ik hopen. :?
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Ik en me vader zitten samen in vak J stoel 50 en 51 rij 1 ! 8)
Gebruikersavatar
Maarten-Of-Martin
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 27 nov 2004, 16:10
Locatie: Schagen

Barrygoal schreef: Beheerders: Een IP-check aub! 8)


Dit moet natuurlijk een verschrikkelijk goede grap zijn van een bekende forummert mag ik hopen. :?
NORIT!!
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

gebruikte ADG ook niet altijd de term "gappies" :P
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Johnny schreef:Ik en nog drie gappies hebben een seizoenkaart voor een staanplaats in vak X2 gekregen en nou had ik gehoord dat dat vak vlak naast het uitvak zit. Klopt dat? Mazzel!
Nee je zit niet naast het uitvak. http://www.AZ.nl/index.php?buttonID=119 (even op het plaatje klikken)
Nog een vraag, ik kwam tot nu toe eigenlijk nooit in Alkmaar en vroeg me af waar je het beste kunt parkeren.
Op het parkeer terrein bij het stadion denk, waar is het anders voor?
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

niemand die kan garanderen dat rij 1 echt de voorste rij is?? Ik ben echt bang dat ze die rij opeens tegen het dak plaatsen ofzo :?
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

Roekee schreef:niemand die kan garanderen dat rij 1 echt de voorste rij is?? Ik ben echt bang dat ze die rij opeens tegen het dak plaatsen ofzo :?
Wat denk jij dan?? weet je wel zeker dat je een kaart voor t goede stadion heb :?
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Haha nou kijk ik heb altijd zo'n leven gehad van: "Just my luck" als ik d8 van.. wow dat is echt relaxt! was het meestal niet zo.

Dus nu ga ik er inderdaad vanuit dat het voorste rij is.. maar in mijn levensloop past het zo dat scheringa besluit dat rij 1 bij het dak begint :lol:
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Johnny schreef:Ik en nog drie gappies hebben een seizoenkaart voor een staanplaats in vak X2 gekregen en nou had ik gehoord dat dat vak vlak naast het uitvak zit. Klopt dat? Nog een vraag, ik kwam tot nu toe eigenlijk nooit in Alkmaar en vroeg me af waar je het beste kunt parkeren.
Mazzel!
Leuke g(r)ap, CRUZ AZUL!
:lol:
...-
SANKA
Supporter
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 mei 2005, 18:56
Locatie: ALKMAAR

Roekee schreef:Haha nou kijk ik heb altijd zo'n leven gehad van: "Just my luck" als ik d8 van.. wow dat is echt relaxt! was het meestal niet zo.

Dus nu ga ik er inderdaad vanuit dat het voorste rij is.. maar in mijn levensloop past het zo dat scheringa besluit dat rij 1 bij het dak begint :lol:
Ik zou zeggen: ga naar het stadion en zie met je eigen ogen dat rij 1 gewoon tegen de voorste hekken zit.
Maarja, de meeste mensen willen eerst een hele discussie terwijl het zo simpel als wat is.
VICTORIEEEEEE VAK X3
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

SANKA schreef:[..]


Ik zou zeggen: ga naar het stadion en zie met je eigen ogen dat rij 1 gewoon tegen de voorste hekken zit.
Maarja, de meeste mensen willen eerst een hele discussie terwijl het zo simpel als wat is.
Rustig, rustig, deze jongen wil alleen even weten of rij 1 onderaan of bovenaan is. Lijkt me niet echt uitlokking van een discussie. Ik denk dat ook jij wat opgefokt bent door al die joodjes die ons hier komen irriteren met dit warme weer, maar Roekee lijkt mij van een ander slag.
SANKA
Supporter
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 mei 2005, 18:56
Locatie: ALKMAAR

Slayer schreef:[..]


Rustig, rustig, deze jongen wil alleen even weten of rij 1 onderaan of bovenaan is. Lijkt me niet echt uitlokking van een discussie. Ik denk dat ook jij wat opgefokt bent door al die joodjes die ons hier komen irriteren met dit warme weer, maar Roekee lijkt mij van een ander slag.
Okee :wink: daar zit iets van waarheid in :P
@ Roekee : excuses voor mijn oververhitte reactie , en voor als je het nog niet wist , rij 1 is gewoon onderaan :wink:
VICTORIEEEEEE VAK X3
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

Zet mij maar op het dak met dit weer, lekker uitwaaien....
Alkmaar Victorie X
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Haha Sanka, tis al goed :wink:

zelf ben ik ook sneller geirriteerd met dit weer.. dus aaaaaach

Maar relaxt! Hopen op veel doelpunten bij die goal van AZ dan kunnen we me lelijke smoel misschien ook nog op de TV terugvinden :twisted:
Gebruikersavatar
JorisAZ
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2006, 14:58
Locatie: Limmen

Tjaa.. Ik zit Vak X3 Rij 15 Stoel 57 en ik zit daar PRIMA:D Alleen heb ik wat last van zittende mensen de 14 rijen voor mij :? Maar daar laat ik me niet door afleiden gewoon staan en zingen natuurlijk :wink: !
Vak X3
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Auditteam: politie moet grootschalige aanhoudingen oefenen
DEN HAAG - Het Auditteam Voetbalvandalisme heeft woensdag in het jaarverslag 2005 - 2006 de politie geadviseerd grootschalige aanhoudingen rond voetbalwedstrijden beter voor te bereiden, zodat de daders vervolgd en bestraft kunnen worden. Ook pleitte voorzitter Margo Vliegenthart ervoor dat de politie grootschalige aanhoudingen oefent.


Ook constateerde het team wederom dat incidenten minder vaak plaatsvinden in het stadion. Supporters spreken voor de wedstrijd op een locatie af, zoals de ajax-aanhangers die eerder dit jaar het supportershome van ADO Den Haag binnenvielen. Cruciaal bij het voorkomen van deze incidenten is dat de politie over voldoende informatie beschikt.

Het Auditteam ziet een duidelijke verbetering in de aanpak van voetbalvandalisme. De politie-inzet is in vier jaar tijd met 10 procent gedaald. Ook heeft de politie een aantal incidenten die buiten het stadion zouden plaatsvinden, weten te voorkomen. Tevens meldt het Auditteam dat het aantal spreekkoren verminderd is.

Minister Johan Remkes (Binnenlandse Zaken) is tevreden over de vooruitgang die het Auditteam samen met de voetbalclubs, de KNVB en de politie boekt. Hij besloot dat het Auditteam de komende twee jaar verder mag gaan met het werk. De minister stelde het Auditteam vier jaar geleden in om incidenten met voetbalsupporters te onderzoeken en te kijken hoe voetbalgeweld structureel verminderd kan worden.

Uit het tweede rapport dat het Auditteam presenteerde (Politie-inzet bij voetbalgeweld) bleek dat de politie-inzet bij FC Groningen in vier jaar tijd is gehalveerd. Ook bij RBC, Feyenoord en FC Twente daalde de politie-inzet aanzienlijk. Zorgenkindje is AZ; daar is de vraag naar politie rondom wedstrijden 2,5 keer zo groot als vier jaar geleden. Volgens Vliegenthart gaat de club met de problematiek aan de slag zodra er een nieuw stadion is.

In een aantal stadions is de politie, tegen de afspraken in, nog steeds aanwezig, constateert het Auditteam. In sommige gevallen kan het niet anders omdat de stewards de veiligheid niet kunnen garanderen of een ruggensteuntje nodig hebben, maar in andere gevallen is aanwezigheid van de politie niet noodzakelijk en moet het blauw dus uit het stadion verdwijnen.

Ook komt het tijdens play-offwedstrijden nog te vaak voor dat supporters van de bezoekende club in het thuisvak terecht komen. Daarnaast zitten (risico)supporters veelal niet op de plek waar ze normaal zitten. Het Auditteam wil dat clubs beter controleren hoe supporters aan hun kaartje komen, zodat zij in de toekomst wel op de juiste plek zitten.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Het is de laatste jaren ook altijd zo'n ongelofelijke klerezooi bij onze thuiswedstrijden...
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

Peter Andre schreef: Zorgenkindje is AZ; daar is de vraag naar politie rondom wedstrijden 2,5 keer zo groot als vier jaar geleden. Volgens Vliegenthart gaat de club met de problematiek aan de slag zodra er een nieuw stadion is.
.
Waar halen ze deze informatie in godsnaam vandaan?!?! :?
Er gebeurd de laatste jaren vrijwel niets, dus vraag me af waar die extra inzet voor nodig was....misschien als extra verkeersagenten of zo.
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Bonjorno schreef:Misschien als extra verkeersagenten of zo.
En zelfs daar is niks van te merken, gezien de ''soepele'' doorstroming rond het stadion.
Plaats reactie