MSV Duisburg-AZ (za 30 jul, 15.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ

Animo voor een forumtreingroep?

Ja
27
56%
Neen
21
44%
 
Totaal aantal stemmen: 48
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

BarryMO9 schreef:[..]


Ga nou niet door, joh... :wink:
Met mijn Belgisch-Nederlandse betrekkingen is het uitstekend gesteld :D
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AKA MO8
Supporter
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 feb 2005, 22:56
Locatie: Vak S

GrandMaster T. schreef:. Na een lang gesprek hebben we vanmiddag besloten dat het nu weleens leuk is geweest met die geintjes.
Ik ben benieuwd hoelang JUUUUUUUHHlie dit vol gaan houden.
My Style

AKA MO8 schreef: Ik ben benieuwd hoelang JUUUUUUUHHlie dit vol gaan houden.
Kus me ring, vuile kutjood! :wink:
M@RTIJN
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:33
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:Na al het gegein waar My Style en ik ons veelal schuldig aanmaken, is het nu eens een keer tijd voor een serieuze post. Zoals jullie weten hebben wij het nogal veel en vaak over de Michel Aarsveld grappen en de bijbehorende huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh's. Zoals de Duisburg-bezoekers ook niet ontgaan kan zijn hebben My Style en ik zich op dat vlak zaterdag behoorlijk misdragen. Voor de mensen die het niet weten, door overmatig alcoholverbruik hebben we Michel behoorlijk gefokt tijdens de tweede helft. En dan druk ik het nog zacht uit. Na een lang gesprek hebben we vanmiddag besloten dat het nu weleens leuk is geweest met die geintjes. Ik heb geen idee hoelang we er nou al om lachen maar dat kinderachtige gedoe is nou wel een keer mooi geweest. Dit hebben we vanmiddag ook aan een steward laten weten die er zaterdag bij was. Hij waardeerde het dat we het op deze manier hebben opgelost.

Waarom we tot deze conclusie zijn gekomen lijkt me nu wel duidelijk. Dit geintje heeft gewoon de grens bereikt en daar zijn we zelf achter gekomen. Zoals bekend houden we van een geintje en op z'n tijd kunnen we behoorlijke klootzakken zijn. Maar daadwerkelijk iemand tot op het bot uitkafferen dat zit op zich niet echt in onze aard. Als ik er achteraf over nadenk is het ook te triest voor woorden. Twee homo's uitlachen die geen vlieg kwaad doen zou je eerder verwachten van een stel middelbare scholieren. En dan is het nog zielig!
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh is niet meer :cry: Wat een schok is dit voor mij, ik baal er echt van.
Nu moet ik helemaal me onderschrift gaan veranderen en erop letten dat ik het woord ook niet meer ga gebruiken, ik denk dat ik professionele hulp nodig heb om ervan af te komen iemand een adresje??? :wink:
Gebruikersavatar
Vennie
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 dec 2003, 05:02
Locatie: Alkmaar

Ik pleit voor het behoud van de 'huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh'!
99% van de gebruikers legt nooit de link naar België. Dit woord is op zichzelf komen te staan. Nu nog 'inburgeren' en dan draag ik het voor voor de Nieuwe Van Dale. Ben er alleen nog niet uit wat de betekenis betreft.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

En de correcte spelling? Hoeveel u's tussenin en hoeveel h's aan het eind? Is het een zelfstandig naamwoord? Moet er de, het of een voor? Kunnen we het ook als werkwoord gebruiken? Wat is het meervoud?

Je probeert je er nu met een Jantje van Leien af te maken, Vennie.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Dropkick Murphy schreef:En de correcte spelling? Hoeveel u's tussenin en hoeveel h's aan het eind? Is het een zelfstandig naamwoord? Moet er de, het of een voor? Kunnen we het ook als werkwoord gebruiken? Wat is het meervoud?

Je probeert je er nu met een Jantje van Leien af te maken, Vennie.
27 u's en twee h's dat is de officiële spelling. Het is natuurlijk de huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.
Gebruikersavatar
Vennie
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 dec 2003, 05:02
Locatie: Alkmaar

bonenplukker schreef:[..]


27 u's en twee h's dat is de officiële spelling. Het is natuurlijk de huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.
Ik dacht dat het met 23 u's was... maar 27 is ook prima.
Het is een werkwoord, lijkt me duidelijk.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

De huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh kunnen we er misschien wel inhouden. Dat woord is inderdaad volledig op zichzelf komen te staan. Alleen aan het Aarsveld-gefok is wat mij betreft een eind gekomen.

Duisburg-uit....het einde van een tijdperk. :wink:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
AKA MO8
Supporter
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 feb 2005, 22:56
Locatie: Vak S

GrandMaster T. schreef:
Duisburg-uit....het einde van een tijdperk. :wink:
Dan zie ik dit als de tweedhuuuuuuuuuuuuuuuuuuh nederlaag!
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

GrandMaster T. schreef:De huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh kunnen we er misschien wel inhouden....
Ik raakte al in paniek! :lol:
Gesloten