Ron Vlaar (stage <17/assistent)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
okki
Supporter
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:19

joAZ schreef: De ster van het jonge Oranje kan een verbeterde aanbieding in Alkmaar tekenen, maar weet zich ook in de belangstelling van het grote Feyenoord. ,,Ik heb nu de tijd om rustig na te gaan denken.''

Nhd.nl
:shock: :shock:
Goede Nederlandse spelers zijn niet Schaars!!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wat een *^!#$%@%!#%!^*($ krant is het toch ook. Flikker lekker op naar Rotterdam dan als je Feyenoord zo geweldig vind! In de Hout hoef ik die smeerlappen niet meer te zien, ook niet op het waagplein/canadaplein als we kampioen zijn geworden dan gaan ze maar lekker naar de Kuip om de 6de plaats te vieren
Gebruikersavatar
Vakkie X
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 feb 2005, 14:52

De ster van het jonge Oranje kan een verbeterde aanbieding in Alkmaar tekenen, maar weet zich ook in de belangstelling van het grote Feyenoord. ,,Ik heb nu de tijd om rustig na te gaan denken.''

Als of ie daar heen zou willeen, dat is gewoon 2 stappen terug.
My Style

sint side schreef:
Als of ie daar heen zou willeen, dat is gewoon 2 stappen terug.
Ik denk juist wel dat hij daar heen wilt. Hij heeft er meer kans op speelminuten dan bij AZ over het hele seizoen gezien. Ik zie hem nog steeds niet als echte AZ'er, onze ajacied.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Alleen het feit al dat hij er over na gaat denken!
Waarom niet: ff snel mijn sterk verbeterde contract tekenen bij de club waar ik, gezien mijn afkomst en genoten opleiding, thuis hoor, en dan lekker op vakantie.
Nee hoor, 'meneer gaat er over nadenken' :?
...-
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Kees Vooijs schreef:Alleen het feit al dat hij er over na gaat denken!
Waarom niet: ff snel mijn sterk verbeterde contract tekenen bij de club waar ik, gezien mijn afkomst en genoten opleiding, thuis hoor, en dan lekker op vakantie.
Nee hoor, 'meneer gaat er over nadenken' :?
Op het moment dat ie aangeeft er over na te willen denken, wil AZ er misschien nog wel een schepje boven op doen , wat een slimmerik :wink:
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Vennie
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 dec 2003, 05:02
Locatie: Alkmaar

Hij zal wel even nadenken tot de club van Judas van Geel zich meldt...
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Vennie schreef:Hij zal wel even nadenken tot de club van Judas van Geel zich meldt...
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar volgens Dirk gaat er geen een speler meer naar aapjax, daar zou hij persoonlijk voor zorgen. Dirk is echt boos! (En terecht)
...-
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar volgens Dirk gaat er geen een speler meer naar aapjax, daar zou hij persoonlijk voor zorgen. Dirk is echt boos! (En terecht)
Ik hoop zo dat ie woord houdt
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
platohw94
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2004, 15:56
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

assendelft schreef:[..]


Ik hoop zo dat ie woord houdt
Dirk is geen van Geel en tot nu toe heeft Dirk nog immer het gelijk aan zijn zijde en is er dus geen enkele reden om te twijfelen aan zijn woord...
Een verkochte wedstrijd kan je niet winnen.
Gebruikersavatar
JvB
Supporter
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:22
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar volgens Dirk gaat er geen een speler meer naar aapjax, daar zou hij persoonlijk voor zorgen. Dirk is echt boos! (En terecht)
JvG zou flinke lef hebben als hij gaat proberen nog een AZ'er te halen.

Dat is dan nog een voordeel van zijn vertrek: De komende jaren zullen er niet snel AZ'ers 40 km zuidelijker gaan spelen!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik begrijp ook niet waarom een speler van AZ naar ajax zou willen??
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:Wat een *^!#$%@%!#%!^*($ krant is het toch ook. Flikker lekker op naar Rotterdam dan als je Feyenoord zo geweldig vind! In de Hout hoef ik die smeerlappen niet meer te zien, ook niet op het waagplein/canadaplein als we kampioen zijn geworden dan gaan ze maar lekker naar de Kuip om de 6de plaats te vieren
Ron is nog steeds niet einde contract. Dus AZ kan hem nog altijd aan zijn jeugdcontract houden. En als Vlaar dat niet wil, moet ie naar de arbitragecommissie stappen. Benieuwd of hij dat werkelijk wil doen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

JvB schreef:[..]

JvG zou flinke lef hebben als hij gaat proberen nog een AZ'er te halen.

Dat is dan nog een voordeel van zijn vertrek: De komende jaren zullen er niet snel AZ'ers 40 km zuidelijker gaan spelen!
JvG heeft wel alle inside information, dingen die achter de deuren blijven, alle contracten ,prijzen, spelers die klagen of geklaagd hebben . maar voor de buitenwereld hun mond houden.

Het zou dus zomaar kunnen ......... nu vraag ik me af wie er heen zou willen. Landzaat zou wel willen, maar wie ambieert 020 nog meer?
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
TeeAZ
Dagjesmens
Berichten: 39
Lid geworden op: 18 nov 2004, 16:11
Locatie: Schagen

Laten we nou eerst maar eens rustig afwachten wat Ron gaat doen, voordat we voorbarige conclusies gaan trekken omtrent zijn eventuele vertrek. Ik ben er van overtuigd dat Ron samen met zijn zaakwaarnemer dat een verstandig besluit komt en bij ons zal bijtekenen.
Volgens mij is hij nuchter genoeg om te begrijpen dat hij nog niks te zoeken heeft bij die zogenaamde topclubs en dat hij bij ons al een aardig portie krediet heeft opgebouwd.

Ik verwacht Ron gewoon over drie weken op de training en zal hij de eerste wedstrijden (tot de winterstop) ook in de basis staan. Na de winterstop zal hij moeten strijden met Mathijsen voor een basisplek. Misschien zet LvG hem wel als rechtsback neer om (nog meer) ervaring op te doen.
Gebruikersavatar
platohw94
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2004, 15:56
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Waarom Ron imo moet blijven:
  • Het is een AZ-er.
  • Hij kan spelen bij AZ dus blijven ontwikkelen.
  • Hij heeft het publiek achter zich staan.
  • Hij wordt steeds populairder in Alkmaar en omstreken.
  • Ron zal steeds meer gevraagd worden voor randzaken vanwege zijn populariteit.
  • Ik zie Ron vlaar shirts.. in heel Alkmaar...overal Ron Vlaar!!!
  • Hij kan heel veel waardering ontvangen van de trainer, Dirk Scheringa (de machtigste man van Noord Holland Noord :)), het publiek, het team.
  • Vrouwen zullen aan zijn voeten liggen (Tja, voetballers presteren het beste als ze de avond ervoor flink n**ken)
  • Ron Vlaar als gezicht van AZ
  • Ron die een vaste waarde wordt in Oranje dankzij AZ
  • Het nieuwe stadion waarin hij kan schitteren
  • Je mag tegen 020 spelen in plaats van voor ze
  • Door te blijven toont hij nuchterheid, integriteit, volwassenheid en ambitie
  • Geld is niet zaligmakend, nu nog niet Ron! Eerst de beste van AZ, dan een topclub in het buitenland kiezen
en het belangrijkste:
  • Je bent geen Pisvee, geen kakkerlak, geen neus/jood/etc, geen rat, geen hoereveener, geen achtelekke glaadiool, geen boer, geen bosjesman, geen fietstas, geen stilburger, geen onverstaanbaar lullende limbo, etc...
Een verkochte wedstrijd kan je niet winnen.
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

platohw94 schreef:Waarom Ron imo moet blijven:
  • Het is een AZ-er.
  • Hij kan spelen bij AZ dus blijven ontwikkelen.
  • Hij heeft het publiek achter zich staan.
  • Hij wordt steeds populairder in Alkmaar en omstreken.
  • Ron zal steeds meer gevraagd worden voor randzaken vanwege zijn populariteit.
  • Ik zie Ron vlaar shirts.. in heel Alkmaar...overal Ron Vlaar!!!
  • Hij kan heel veel waardering ontvangen van de trainer, Dirk Scheringa (de machtigste man van Noord Holland Noord :)), het publiek, het team.
  • Vrouwen zullen aan zijn voeten liggen (Tja, voetballers presteren het beste als ze de avond ervoor flink n**ken)
  • Ron Vlaar als gezicht van AZ
  • Ron die een vaste waarde wordt in Oranje dankzij AZ
  • Het nieuwe stadion waarin hij kan schitteren
  • Je mag tegen 020 spelen in plaats van voor ze
  • Door te blijven toont hij nuchterheid, integriteit, volwassenheid en ambitie
  • Geld is niet zaligmakend, nu nog niet Ron! Eerst de beste van AZ, dan een topclub in het buitenland kiezen
en het belangrijkste:
  • Je bent geen Pisvee, geen kakkerlak, geen neus/jood/etc, geen rat, geen hoereveener, geen achtelekke glaadiool, geen boer, geen bosjesman, geen fietstas, geen stilburger, geen onverstaanbaar lullende limbo, etc...
Schitterend!
Maak van je hart geen moordkuil!
AZ rules
Supporter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:20

Ron zit al vast aan de vrouw. Maar je hebt natuurlijk nog altijd de modegrill dat voetballers vreemd horen te gaan want anders hoor je er niet bij :wink:
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Bron: AD.nl

AZ wil groei Vlaar belonen
AZ wacht op een beslissing van Ron Vlaar. De Alkmaarse club heeft de verdediger bijna een maand geleden een nieuwe aanbieding gedaan. Maar die heeft hij nog niet ondertekend.

De Alkmaarse club verhoogde in het voorstel het salaris van de jeugdinternational aanzienlijk. Afgelopen seizoen speelde hij voor een laag bedrag in de Alkmaarderhout.

Met de salarisverhoging wilde AZ de sportieve groei van de verdediger belonen. Daarnaast hoopt voorzitter Scheringa potentiële belangstellenden voor Vlaar af te schrikken. AZ maakt zich nog niet druk over het ontbreken van een handtekening onder het verbeterde contract. ,,Ron heeft het erg druk gehad met het WK-jeugd'', zegt een woordvoerder van AZ. ,,We gaan er van uit dat het contract binnenkort wordt getekend.'' De AZ-spelers die behoorden tot de selectie van bondscoach Foppe de Haan bij het WK-jeugd, hoeven zich niet op maandag te melden bij de eerste training van Louis van Gaal. Zij hebben toestemming gekregen een week later toe te treden tot de selectie.
Gast

Grappig hoe komt het dat het AD zoveel opeens over voetbal als eerst weet :roll:
Plaats reactie