Blunders bij AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Zullen we de rijen en kapotte toegangspoortjes hier maar benoemen? Is toch niet zo'n gek idee om daar een keer proef mee te draaien?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De champagne shots na de wedstrijd tegen Brann ilustreren wat mij betreft best wel waar het team staat in mentaal opzicht.

Met moeite de groepsfase halen, vieren als een finale... tja.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 01 sep 2023, 07:23 De champagne shots na de wedstrijd tegen Brann ilustreren wat mij betreft best wel waar het team staat in mentaal opzicht.

Met moeite de groepsfase halen, vieren als een finale... tja.
Mwah. Mmmm. Je mag best even je succesjes vieren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 08:55 Mwah. Mmmm. Je mag best even je succesjes vieren.
Vieren is een ding, champagne een ander.
Tenzij het voor het afscheid van Hatzidiakos was, maar zo presenteren ze het niet.

De groepsfase halen is toch gewoon een basale voorwaarde inmiddels, daar was zelfs dit verdeelde forum bijna unaniem over.
Dat kun je uiteraard 'vieren' met de supporters en een beetje los gaan onder elkaar.

Maar dit vond ik wel erover gaan om een wijs man te citeren: we zijn wel gewoon een betaald voetbalorganisatie #-o
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 01 sep 2023, 09:35 Vieren is een ding, champagne een ander.
Tenzij het voor het afscheid van Hatzidiakos was, maar zo presenteren ze het niet.

De groepsfase halen is toch gewoon een basale voorwaarde inmiddels, daar was zelfs dit verdeelde forum bijna unaniem over.
Dat kun je uiteraard 'vieren' met de supporters en een beetje los gaan onder elkaar.

Maar dit vond ik wel erover gaan om een wijs man te citeren: we zijn wel gewoon een betaald voetbalorganisatie #-o
Ik heb er niet zoveel moeite mee.

Dit zijn van die voetbalklassiekers waar je nog weken, zo niet jaren, over napraat met zijn allen.

En je stelt toch met het team even 5 a 30 miljoen veilig.

Nog los van de sportieve uitdagingen die daar dan nog bijkomen is dit natuurlijk enorm goed voor de teambuilding.

Dan mogen er best even bubbels open van mij.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 09:57 Ik heb er niet zoveel moeite mee.

Dit zijn van die voetbalklassiekers waar je nog weken, zo niet jaren, over napraat met zijn allen.

En je stelt toch met het team even 5 a 30 miljoen veilig.

Nog los van de sportieve uitdagingen die daar dan nog bijkomen is dit natuurlijk enorm goed voor de teambuilding.

Dan mogen er best even bubbels open van mij.
Als je vorig seizoen gepresteerd had, dan lag die groepsfase al bijna vast en/of zat je in een hoger toernooi.

Topsportmentaliteit is niet champagne schudden als je met de hakken over de sloot een standaard stap maakt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 01 sep 2023, 10:14 Als je vorig seizoen gepresteerd had, dan lag die groepsfase al bijna vast en/of zat je in een hoger toernooi.
Dat is water onder de brug.

Normaal ben ik het overigens ook wel eens dat champagne ongepast is, maar gezien de hectiek en het moment vind ik het wel te billijken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 10:19 Dat is water onder de brug.

Normaal ben ik het overigens ook wel eens dat champagne ongepast is, maar gezien de hectiek en het moment vind ik het wel te billijken.
Voor een halve finale/ een finale of voor groepsfase Champions League kan ik het zeker begrijpen ;)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12549
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-babyfoto ... 3-in-beeld
Waarom doe je dit je spelers aan? Wisten ze dit, toen ze bij AZ kwamen spelen? Waarom sta je toe dat supporters zichzelf zo voor lul zetten?

#-o
we can come an end
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

differentcook schreef: 12 sep 2023, 17:00 https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-babyfoto ... 3-in-beeld
Waarom doe je dit je spelers aan? Wisten ze dit, toen ze bij AZ kwamen spelen? Waarom sta je toe dat supporters zichzelf zo voor lul zetten?

#-o
Waar je je al niet druk om kan maken. Laat die mensen lekker als ze dat leuk vinden. Jouw opvatting hoeft toch niet de opvatting van iedereen te zijn?
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Voltreffer Vick schreef: 12 sep 2023, 18:50 Waar je je al niet druk om kan maken. Laat die mensen lekker als ze dat leuk vinden. Jouw opvatting hoeft toch niet de opvatting van iedereen te zijn?
Hier kunnen we wel een trappetje van maken:

Laat differentcook lekker hier tegenaan schoppen als hij dat leuk vindt. Jouw opvatting hoeft toch niet de opvatting van iedereen te zijn?

:wink:
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

pAZcal schreef: 12 sep 2023, 21:44 Hier kunnen we wel een trappetje van maken:

Laat differentcook lekker hier tegenaan schoppen als hij dat leuk vindt. Jouw opvatting hoeft toch niet de opvatting van iedereen te zijn?

:wink:
Dat is ook een opvatting :D
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Brengt AZ eindelijk eens een tof wedstrijdshirt uit, liggen de servers eruit vanwege de hoge opkomst door interesse van supporters.. Hoe kun je dit nou niet aan zien komen #-o
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AZ_4ever schreef: 02 okt 2023, 10:24 Brengt AZ eindelijk eens een tof wedstrijdshirt uit, liggen de servers eruit vanwege de hoge opkomst door interesse van supporters.. Hoe kun je dit nou niet aan zien komen #-o
De servers liggen er uit omdat zoveel mensen tegelijk dat shirt willen kopen ?
Dat lijkt me sterk.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

AZA'dam schreef: 02 okt 2023, 11:32 De servers liggen er uit omdat zoveel mensen tegelijk dat shirt willen kopen ?
Dat lijkt me sterk.
Het begon om precies 12 uur, dezelfde tijd als de start shirtverkoop
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Wat een sukkels... En nu is het shirt volledig uitverkocht.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/victorie-shirt-uitverkocht
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ_4ever schreef: 02 okt 2023, 12:42 Wat een sukkels... En nu is het shirt volledig uitverkocht.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/victorie-shirt-uitverkocht
Dit hoort er toch juist allemaal bij als je een topclub wilt spelen?

Gelimiteerde edities, overbelaste servers, supporters die boos/blij zijn.

Met een beetje geluk pak je nog wat extra media - aandacht ...
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

En een goed geoliede communicatie afdeling die spreekt van 'enige tijd slecht bereikbaar'. Dit was bij de meeste mensen de hele tijd.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZ_4ever schreef: 02 okt 2023, 12:42 Wat een sukkels... En nu is het shirt volledig uitverkocht.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/victorie-shirt-uitverkocht
Ik voorspel dat AZ over dag of 10-15 hetzelfde shirt (zonder nummer dan) alsnog /opnieuw aanbiedt, als "excuus" aan de fans en ook omdat het goed voor de omzet is
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12549
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Blijft een shirt met Kansino erop
we can come an end
Plaats reactie