KNVB-beker

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik ben gelukkig overgeschakeld op Liverpool-Spurs. Wat een verschil in kwaliteit.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 30 apr 2023, 16:55 Die wordt afgesloten met een badjas. Ik vind het toernooi niet zo de moeite waard
Ik wel, vooral als AZ wint.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kan ajax- AZ vanavond niet worden afgewerkt?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De mentale, sportieve ontmanteling van ajax gaat prima door zo! Nu zaterdag nog!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Fijne ontknoping

Ze moeten trouwens stoppen met wedstrijden staken na een plastic bekertje. Ze moeten figuren als Klaassen meteen rood geven. Gedrag van publiek is het resultaat van de gebeurtenissen op het veld.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9181
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hopelijk hebben de Amsterdammers het zwaar in de benen. Als je ze in de onderlinge wedstrijd kan pakken dan zou je het over de streep moeten kunnen trekken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kraay: "John, verwoordt eens wat je voelt"
Heitinga: "kut"
:lol:

Heitinga spreekt van een gifbeker, laten we hem nog maar eens vullen voor a.s. zaterdag :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wijndal had trouwens ook weer een geweldige invalbeurt. Gele kaart, 30 keer balverlies, en toch met een bepaalde arrogantie rondlopen. Het is hem weer van harte gegund.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 30 apr 2023, 19:17 Fijne ontknoping

Ze moeten trouwens stoppen met wedstrijden staken na een plastic bekertje. Ze moeten figuren als Klaassen meteen rood geven. Gedrag van publiek is het resultaat van de gebeurtenissen op het veld.
Klaassen inderdaad, maar ook die rete-irritante Tadic, én De Jong bij PSV, die kan er ook wat van……Stelletje kleuters.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 30 apr 2023, 20:06 Wijndal had trouwens ook weer een geweldige invalbeurt. Gele kaart, 30 keer balverlies, en toch met een bepaalde arrogantie rondlopen. Het is hem weer van harte gegund.
Komop, Owen heeft veel voor AZ betekend en is altijd positief geweest. Dit is niet nodig.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5444
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 30 apr 2023, 20:40 Komop, Owen heeft veel voor AZ betekend en is altijd positief geweest. Dit is niet nodig.
Dat moet ie toch zelf weten?
Ik vind Owen ook een druiloor omdat ie zo nodig naar ajax moest en daarna nog even meldde dat het zijn droomclub was.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 30 apr 2023, 22:28 Dat moet ie toch zelf weten?
Ja, iedereen moet alles zelf weten (binnen de wet)
En dan?
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 30 apr 2023, 20:40 Komop, Owen heeft veel voor AZ betekend en is altijd positief geweest. Dit is niet nodig.
Bij AZ kon ik hem ook waarderen. Toen deed hij normaal en was hij vaak goed. Nu is het een arrogante lul geworden. Wordt in alle media ook (terecht) helemaal afgemaakt na zijn trieste invalbeurt gisteren. Totale zelfoverschatting terwijl hij voorbij gestreefd is door 2 jeugdspelers.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 01 mei 2023, 06:21 Bij AZ kon ik hem ook waarderen. Toen deed hij normaal en was hij vaak goed. Nu is het een arrogante lul geworden. Wordt in alle media ook (terecht) helemaal afgemaakt na zijn trieste invalbeurt gisteren. Totale zelfoverschatting terwijl hij voorbij gestreefd is door 2 jeugdspelers.
Wat een sneue reactie. Owen speelt daar totaal zonder zelfvertrouwen. Dat die Hato speelt is lachwekkend. Werd vorige week opgehemeld door Heitinga, maar dat sloeg nergens op. Geef je Owen een serie wedstrijden dan laat hij het echt wel zien. Is allemaal een kwestie van vertrouwen. Nu een oud-speler gaan afzeiken is helemaal nergens voor nodig, zeker niet na wat hij heeft laten zien bij ons.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 01 mei 2023, 06:21 Bij AZ kon ik hem ook waarderen. Toen deed hij normaal en was hij vaak goed. Nu is het een arrogante lul geworden. Wordt in alle media ook (terecht) helemaal afgemaakt na zijn trieste invalbeurt gisteren. Totale zelfoverschatting terwijl hij voorbij gestreefd is door 2 jeugdspelers.
Denk je nou nooit eens “Mmm, misschien moet ik dat iets anders formuleren” ?
Waar heb dit nou voor nodig?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2023, 07:47 Nu een oud-speler gaan afzeiken is helemaal nergens voor nodig, zeker niet na wat hij heeft laten zien bij ons.
Ik vind het wel opvallend hoe het trio Stengs, Boadu en Wijndal volledig flopt in het buitenland. Ik heb echt het gevoel dat zij dachten er met hun prestaties in AZ 1 al te zijn.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2023, 07:47 Wat een sneue reactie. Owen speelt daar totaal zonder zelfvertrouwen. Dat die Hato speelt is lachwekkend. Werd vorige week opgehemeld door Heitinga, maar dat sloeg nergens op. Geef je Owen een serie wedstrijden dan laat hij het echt wel zien. Is allemaal een kwestie van vertrouwen. Nu een oud-speler gaan afzeiken is helemaal nergens voor nodig, zeker niet na wat hij heeft laten zien bij ons.
Hij is naar de verkeerde club gegaan en hij is zich meteen anders gaan gedragen. Bij elke andere club zou ik hem het beste wensen.

Prima als jij dat sneu vind. Ik heb gewoon een hekel aan de club en al haar spelers. Hij heeft zelf gekozen en met 4 miljoen per jaar hoeven we geen medelijden te hebben.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 01 mei 2023, 10:41 Ik vind het wel opvallend hoe het trio Stengs, Boadu en Wijndal volledig flopt in het buitenland. Ik heb echt het gevoel dat zij dachten er met hun prestaties in AZ 1 al te zijn.
De Bijlmer is inderdaad ook een stukje buitenland :lol:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 01 mei 2023, 08:48 Denk je nou nooit eens “Mmm, misschien moet ik dat iets anders formuleren” ?
Waar heb dit nou voor nodig?
Nee. Dat zou afbreuk doen aan mijn mening.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1828
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 01 mei 2023, 11:21en met 4 miljoen per jaar hoeven we geen medelijden te hebben.
Dat krijgt hij bij lange na niet.
Plaats reactie