KNVB-beker

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 24 jan 2024, 21:16 Laten we hopen dat Martens het dan een beetje op de rails heeft. In de competitie was het ook maar een krappe 1-0…….de bal is rond……
Ja, slechts 1-0 omdat ze 800 keer die bal breed en terug hebben gespeeld. En maar 1 keer op doel hebben geschoten. We weten allemaal wel hoe dit af gaat lopen. Ik zorg in ieder geval dat ik wat anders heb die avond. Gekmakend hoe die kutclub altijd gematst wordt. Een VAR die hier niet ingrijpt is gewoon omgekocht.

Hoe krijgen ze het trouwens voor elkaar om een VAR aan te stellen die geboren is onder de rook van Rotterdam.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 24 jan 2024, 21:29 Ja, slechts 1-0 omdat ze 800 keer die bal breed en terug hebben gespeeld. En maar 1 keer op doel hebben geschoten. We weten allemaal wel hoe dit af gaat lopen. Ik zorg in ieder geval dat ik wat anders heb die avond. Gekmakend hoe die kutclub altijd gematst wordt. Een VAR die hier niet ingrijpt is gewoon omgekocht.

Hoe krijgen ze het trouwens voor elkaar om een VAR aan te stellen die geboren is onder de rook van Rotterdam.
Ja, ik weet wel hoe het afloopt. Feyenoord wint, en loopt het anders dan zorgt de scheids er wel voor.

Je weet wat een bloedhekel ik heb aan ajax, maar toen ik die Feyenoord-spelers na afloop zag, met die bloeddoorlopen fanatieke rotkoppen, begon de walging eenzelfde vorm aan te nemen. En dan dat walgelijke publiek……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

salmonyappi schreef: 24 jan 2024, 22:42 met die bloeddoorlopen fanatieke rotkoppen, begon de walging eenzelfde vorm aan te nemen. En dan dat walgelijke publiek……
Ik dacht dat je het over het publiek had, tot de laatste zin :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 24 jan 2024, 22:42 Ja, ik weet wel hoe het afloopt. Feyenoord wint, en loopt het anders dan zorgt de scheids er wel voor.

Je weet wat een bloedhekel ik heb aan ajax, maar toen ik die Feyenoord-spelers na afloop zag, met die bloeddoorlopen fanatieke rotkoppen, begon de walging eenzelfde vorm aan te nemen. En dan dat walgelijke publiek……
Dat heeft AZ1 ook nodig om te winnen, bloeddoorlopen fanatieke koppen (hoeft niet rot te zijn) :lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hercules komt op 2-0 tegen Cambuur. Paar bekers op het amateurveld. Staken.

:lol: :roll:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ah, 2 clubs uit de KKD bij de laatste 4. Zou voor de meeste clubs reden zijn om alles op alles te zetten. En om alles te geven.

Maar niet voor AZ
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

jeuh, NEC naar de bekerfinale
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Je had liever Cambuur gezien?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Laat Feyenoord - NEC de finale maar worden. Dan heeft AZ bij winst van Feyenoord nog een escape als ze 5e worden. Maar ik hoop natuurlijk dat NEC wint.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 28 feb 2024, 08:36 Laat Feyenoord - NEC de finale maar worden. Dan heeft AZ bij winst van Feyenoord nog een escape als ze 5e worden. Maar ik hoop natuurlijk dat NEC wint.
Ook als we 4 worden is het gunstig als Feyenoord de beker wint, want dan start AZ direct in de groepsfase van de EL. Anders moet al in de 2e voorronde EL begonnen worden op 25 juli.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1827
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 28 feb 2024, 09:23Anders moet al in de 2e voorronde EL begonnen worden op 25 juli.
En we weten dat Max dan de selectie uiteraard nog niet op orde heeft.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

dirkjan schreef: 28 feb 2024, 05:24 Je had liever Cambuur gezien?
Nee, ik ben serieus, jeuh voor NEC :-)
Ik woon al lange tijd in Nijmegen, maar ben voor AZ (gisteren werd ik tijdens het rennen van een rondje pas aan deze wedstrijd herinnerd doordat ik hoorde dat iemand die volgde op zijn autoradio)
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

differentcook schreef: 28 feb 2024, 12:01 Nee, ik ben serieus, jeuh voor NEC :-)
Ik woon al lange tijd in Nijmegen, maar ben voor AZ (gisteren werd ik tijdens het rennen van een rondje pas aan deze wedstrijd herinnerd doordat ik hoorde dat iemand die volgde op zijn autoradio)
Deze werkt dan altijd wel \:D/
Jeuh of Jeuj zijn voor mij altijd gespeelde blijdschap :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

dirkjan schreef: 28 feb 2024, 12:23 Deze werkt dan altijd wel \:D/
Jeuh of Jeuj zijn voor mij altijd gespeelde blijdschap :lol:
:D
Die vind ik dan iets te enthousiast. Van Cambuur en NEC was NEC mijn favoriet, maar ben verder geen supporter van hen ofzo.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 28 feb 2024, 09:23 Ook als we 4 worden is het gunstig als Feyenoord de beker wint, want dan start AZ direct in de groepsfase van de EL. Anders moet al in de 2e voorronde EL begonnen worden op 25 juli.
Akkoord

En toch hoop ik dat NEC wint. Die kadootjes voor Feyenoord beginnen me een beetje te vervelen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 28 feb 2024, 14:54 Akkoord

En toch hoop ik dat NEC wint. Die kadootjes voor Feyenoord beginnen me een beetje te vervelen.
Mijn gevoel zegt: NEC moet winnen.
Mijn verstand (voor zover ik dat in voldoende mate heb) zegt: Feyenoord moet winnen. Eindelijk eens geen voorrondes en misschien bij aanvang van het nieuwe seizoen een complete selectie! Max heeft dan immers een paar weken extra……/
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 17 apr 2024, 07:25 Mijn gevoel zegt: NEC moet winnen.
Mijn verstand (voor zover ik dat in voldoende mate heb) zegt: Feyenoord moet winnen. Eindelijk eens geen voorrondes en misschien bij aanvang van het nieuwe seizoen een complete selectie! Max heeft dan immers een paar weken extra……/
Ik kan mijn verstand gelukkig heel goed uitschakelen

En nee, dat hoef je niet te bevestigen :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 17 apr 2024, 11:08 Ik kan mijn verstand gelukkig heel goed uitschakelen

En nee, dat hoef je niet te bevestigen :wink:
Je kent me toch :wink:
Dus ik zal niet bevestigen dat je dat inderdaad goed kan :wink: 8)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

#hupNEC!

Goed plan van Meijer. En een middenveld dat zich helemaal vastbijt in Feijenoord.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 21 apr 2024, 16:26 #hupNEC!

Goed plan van Meijer. En een middenveld dat zich helemaal vastbijt in Feijenoord.
Tja, het blijft dubbel……Direct poulefase EL is toch ook wel fijn en een “prijs”.

Maar ik gun het NEC absoluut.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie