Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Langedijk
Fanpage-junk

SchoorlAZ schreef: 21 jun 2024, 05:21 Ja, dat weet je nog heel goed. Dat geloof ik best. Afgaan noemen we dat. Daar heb ik (en anderen hier) van genoten.
Dat was inderdaad een afgang voor je. Zelf met een website komen die aantoont dat hij verdedigend tot de zwakkeren in de Eredivisie behoorde. Slechter dan Mees de Wit.

Zeker weer een nachtdienst gehad en een beetje moe?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Basisspeler

Langedijk schreef: 21 jun 2024, 08:06 Dat was inderdaad een afgang voor je. Zelf met een website komen die aantoont dat hij verdedigend tot de zwakkeren in de Eredivisie behoorde. Slechter dan Mees de Wit.

Zeker weer een nachtdienst gehad en een beetje moe?
:lol: :lol: Ik mag dan niet een ster zijn in schrijven, maar met mijn interpretatie van cijfers is helemaal mis. Die van jou daarentegen... :lol:
Volgens mij heb ik alles heel duidelijk uitgelegd destijds. Je kwam vervolgens alleen maar met vragen én leugens.

Sowieso merk ik met sommigen op dit forum dat het moeilijk is om puur op de inhoud te reageren. Het sfeertje is bij wijlen heel erg 'op de pik getrapt' en dan komen de opmerkingen naar boven die weinig met de inhoud te maken hebben. Misschien houd ik het wel voor gezien hier. Ik houd meer van data en tactiek, anderen van spelers naar beneden halen waar ze wat slechts over gezegd hebben. Het blijft een beetje een strijd zo.

Zo ook in dit topic.
SjaakTrekhaak
Fanatic

SchoorlAZ schreef: 21 jun 2024, 08:15 Misschien houd ik het wel voor gezien hier. Ik houd meer van data en tactiek, anderen van spelers naar beneden halen waar ze wat slechts over gezegd hebben. Het blijft een beetje een strijd zo.
Doe maar niet. Dan wordt het hier helemaal een echokamer van misère en onderbuik. Anders moet ik straks zelf weer mijn mening steeds opschrijven. Nu doe jij dat vaak voor me \:D/
Langedijk
Fanpage-junk

SchoorlAZ schreef: 21 jun 2024, 08:15
Sowieso merk ik met sommigen op dit forum dat het moeilijk is om puur op de inhoud te reageren. Het sfeertje is bij wijlen heel erg 'op de pik getrapt' en dan komen de opmerkingen naar boven die weinig met de inhoud te maken hebben. Misschien houd ik het wel voor gezien hier. Ik houd meer van data en tactiek, anderen van spelers naar beneden halen waar ze wat slechts over gezegd hebben. Het blijft een beetje een strijd zo.

Zo ook in dit topic.
Je vindt data en statistieken vooral interessant als het jou uitkomt, en zo interpreteer je ze ook. Toegegeven, daar hebben we allemaal wel eens last van, maar jij bent niet roomser dan de Paus. Van iedereen oude quotes opzoeken over Bizot om je gelijk te halen? Uitspraken die vaak gedaan zijn direct na een (slechte) wedstrijd, dus nog in de emotie. Dat heeft ook niets met de inhoud te maken.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Langedijk schreef: 21 jun 2024, 09:16 Je vindt data en statistieken vooral interessant als het jou uitkomt, en zo interpreteer je ze ook. Toegegeven, daar hebben we allemaal wel eens last van, maar jij bent niet roomser dan de Paus.
=D>

Met als lichtend voorbeeld toen bleek dat Casie ongeveer maar de helft tot een kwart van de duels aangaat en dat opeens heel goed was.

(Terwijl het aangaan van duels én ze winnen ook gewoon kon.)

Bij Vindahl was het reddingpercentage ook erg van belang. Totdat het om Verhulst ging, toen was dat percentage niet meer van belang en ging het om rust uitstralen ... (Dit was overigens meen ik iemand anders; maar ook een mooi voorbeeld.)

En on topic:

De data van Ryan in Europa zijn achter slot en grendel van de fanboys geplaatst, terwijl (omdat?) deze abominabel slecht waren.
SjaakTrekhaak
Fanatic

Antti Opdam schreef: 21 jun 2024, 11:11 De data van Ryan in Europa zijn achter slot en grendel van de fanboys geplaatst, terwijl (omdat?) deze abominabel slecht waren.
Alles verbleekt sowieso bij de kwaliteit van de Witte Poema :wink:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 10:24 Dan kan je dat waarschijnlijk alleen nog maar verklaren vanuit een redenering als "de voetbalwereld is gek geworden."

Anders raak je toch volledig in de war ...
Even los van je Vindahl argumenten gebeuren dit soort dingen wel vaker hoor. Zion Suzuki sloeg Manchester United af om in de Japanse enclave van Sint Truiden te voetballen bijvoorbeeld. Andersom zijn er ook grote clubs met keepers waarvan veel mensen denken ´hoe komt die dan daar´ in negatieve zin terwijl men met verbazing kijkt naar de loopbaan van andere spelers.

Een typisch voorbeeld van een vreemde loopbaan van een meer dan degelijke keeper is misschien de hier ook wel eens genoemde Wellenreuther. Niet goed genoeg voor Schalke, Wel goed genoeg voor Willem 2, Niet goed genoeg voor Feyenoord, niet goed genoeg voor Anderlecht terug naar wel goed genoeg voor Feyenoord, maar dan afvallen omdat ze blijven vasthouden aan de Arjen Robben onder de keepers in Bijlow.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
differentcook
Harde Kern

Een stukje uit de Telegraaf van vandaag over de keeperskwestie, waarin o.a. wordt vermeld dat Ryan al twee aanbiedingen van AZ heeft afgewezen. Ryan lijkt de tijd te nemen om de beste optie te krijgen en voor AZ worden Olij en Lange als potentiele alternatieven genoemd:
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... open-op-AZ
we can come an end
SimonPoulsen
Co

differentcook schreef: 26 jun 2024, 13:22 Een stukje uit de Telegraaf van vandaag over de keeperskwestie, waarin o.a. wordt vermeld dat Ryan al twee aanbiedingen van AZ heeft afgewezen. Ryan lijkt de tijd te nemen om de beste optie te krijgen en voor AZ worden Olij en Lange als potentiele alternatieven genoemd:
Het wordt me wel steeds meer duidelijk dat het vertrouwen in Owusu er niet is.
Overigens staat er niet dat ze zijn afgewezen, maar dat Ryan zn tijd neemt en nog geen beslissing heeft gemaakt.
Maar dat Huiberts Ryan eerst maanden laat wachten op een voorstel en nu juist meermaals zit te leuren om een verlenging is toch wel een flinke blunder. Logisch ook vanuit Mathew dat hij zelf gaat rondkijken. Maar we zitten anders straks mooi met een keepersprobleem. Want iedere doelman die je koopt gaat niet voor 1 jaar tekenen.
differentcook
Harde Kern

SimonPoulsen schreef: 26 jun 2024, 13:31 Het wordt me wel steeds meer duidelijk dat het vertrouwen in Owusu er niet is.
Overigens staat er niet dat ze zijn afgewezen, maar dat Ryan zn tijd neemt en nog geen beslissing heeft gemaakt.
Maar dat Huiberts Ryan eerst maanden laat wachten op een voorstel en nu juist meermaals zit te leuren om een verlenging is toch wel een flinke blunder. Logisch ook vanuit Mathew dat hij zelf gaat rondkijken. Maar we zitten anders straks mooi met een keepersprobleem. Want iedere doelman die je koopt gaat niet voor 1 jaar tekenen.
Ik zeg ook niet dat Ryan AZ heeft afgewezen, maar twee aanbiedingen die AZ hem gedaan heeft.
Als Anthony daar specifieker over kan zijn, dan hoor ik graag waarop gebaseerd is dat Ryan al wel besloten zou hebben sowieso niet bij AZ verder te gaan, zoals AZalerts aangeeft (en vraag me af waarom AZ in dat geval hem dan nog een tweede aanbieding zou hebben gedaan)
we can come an end
Drommedaris
Seizoenkaarthouder

differentcook schreef: 26 jun 2024, 13:22 Een stukje uit de Telegraaf van vandaag over de keeperskwestie, waarin o.a. wordt vermeld dat Ryan al twee aanbiedingen van AZ heeft afgewezen. Ryan lijkt de tijd te nemen om de beste optie te krijgen en voor AZ worden Olij en Lange als potentiele alternatieven genoemd:
Dit is wat vreemd. Optie 1, Ryan verlengen, betekent een ervaren keeper voor een jaar om dan over te schakelen op de eigen jeugd met Owusu en/of Westerveld. Optie 2, iemand als Olij, betekent de eigen jeugd voor meerdere jaren op het tweede plan zetten. Getuigt niet echt van visie.
differentcook
Harde Kern

Drommedaris schreef: 26 jun 2024, 13:53 Dit is wat vreemd. Optie 1, Ryan verlengen, betekent een ervaren keeper voor een jaar om dan over te schakelen op de eigen jeugd met Owusu en/of Westerveld. Optie 2, iemand als Olij, betekent de eigen jeugd voor meerdere jaren op het tweede plan zetten. Getuigt niet echt van visie.
In het originele Telegraaf artikel staat het volgende:
"Nick Olij (Sparta) en Jeffrey de Lange (Go Ahead Eagles) zouden bijvoorbeeld niet misstaan bij AZ."
Dit zijn dus puur suggesties van de Telegraaf en niet overwegingen van AZ, zoals dat artikel hierboven suggereert.

Ook staat er: "Eén (grote) kanttekening: De Lange zal minstens een driejarige verbintenis in zijn eisenpakket hebben staan. Daarmee zou hij de doorstroming van Westerveld of Owusu-Oduro lelijk in de weg staan."
Het lijkt me ook dat een kort contract zal gelden voor iedere doelman die AZ er eventueel nog bijhaalt (of een clausule). Geeft ook aan wat de moeilijkheid is. AZ haalt zich problemen op de hals om talenten te binden en kansen te geven (Bommel, keeper, ...), maar ziet dat dit wel de manier is om de strijd aan te kunnen gaan.
we can come an end
Loetje1990
Glory-hunter

SimonPoulsen schreef: 26 jun 2024, 13:31 Het wordt me wel steeds meer duidelijk dat het vertrouwen in Owusu er niet is.
AZ gaat verder met Owusu niet met Ryan, die aanbieding is gedaan vanwege een te jonge achterhoede, Ryan wilt niet dan niet alle vertrouwen in Owusu zegt Martens
differentcook
Harde Kern

Loetje1990 schreef: 28 jun 2024, 11:26 AZ gaat verder met Owusu niet met Ryan, die aanbieding is gedaan vanwege een te jonge achterhoede, Ryan wilt niet dan niet alle vertrouwen in Owusu zegt Martens
Misschien mede daarom ook Maikuma, een toevoeging van een niet al te jong iemand achterin. Arseniy Batagov is ook niet heel jong (maar nog wel best jong)
we can come an end
SimonPoulsen
Co

Loetje1990 schreef: 28 jun 2024, 11:26 AZ gaat verder met Owusu niet met Ryan, die aanbieding is gedaan vanwege een te jonge achterhoede, Ryan wilt niet dan niet alle vertrouwen in Owusu zegt Martens
Ik heb een trainer nog nooit horen zeggen geen vertrouwen te hebben in een speler.
Lets see wat Huiberts gaat doen. Zijn handelen (meermaals proberen te verlengen met Ryan, informeren naar andere keepers) en uitspraken ("we gaan kijken wat het beste is voor Owusu") wijzen toch op iets anders voorlopig.

Ik hoop van harte dat Owusu een knaller wordt bij AZ. Maar ik blijf skeptisch over of dit seizoen al het juist moment is. Zodra je daar staat tussen die palen wordt je niet meer met fluwelen handschoenen behandeld.
Ferry
Georg

SimonPoulsen schreef: 28 jun 2024, 11:46 Ik hoop van harte dat Owusu een knaller wordt bij AZ. Maar ik blijf skeptisch over of dit seizoen al het juist moment is. Zodra je daar staat tussen die palen wordt je niet meer met fluwelen handschoenen behandeld.
Owusu leek er in januari/februari in ieder geval nog niet klaar voor. En het contract met Ryan verstrijkt over 2 dagen.
Langedijk
Fanpage-junk

differentcook schreef: 28 jun 2024, 11:43 Misschien mede daarom ook Maikuma, een toevoeging van een niet al te jong iemand achterin.
Dat lijkt me ideaal voor een jonge, onervaren keeper. Naast een Portugees en een labiele Noor nog een Japanner voor je neus die geen Nederlands spreekt.
SimonPoulsen
Co

Langedijk schreef: 28 jun 2024, 12:59 Dat lijkt me ideaal voor een jonge, onervaren keeper. Naast een Portugees en een labiele Noor nog een Japanner voor je neus die geen Nederlands spreekt.
Gelukkig is BMI weer terug
AZ 4 Life
Harde Kern

differentcook schreef: 26 jun 2024, 13:35 Ik zeg ook niet dat Ryan AZ heeft afgewezen, maar twee aanbiedingen die AZ hem gedaan heeft.
Als Anthony daar specifieker over kan zijn, dan hoor ik graag waarop gebaseerd is dat Ryan al wel besloten zou hebben sowieso niet bij AZ verder te gaan, zoals AZalerts aangeeft (en vraag me af waarom AZ in dat geval hem dan nog een tweede aanbieding zou hebben gedaan)
Dat heeft hij in ieder geval nooit bij AZ aangegeven, ook toen die berichtgeving kwam. Ik twijfel dan ook over de juistheid daarvan op dat moment. Als hij dat toen al had besloten dan zou ik het heel raar vinden als AZ dat nu nog niet zou weten.
Ferry
Georg

AZ 4 Life schreef: 28 jun 2024, 14:03 Dat heeft hij in ieder geval nooit bij AZ aangegeven, ook toen die berichtgeving kwam. Ik twijfel dan ook over de juistheid daarvan op dat moment. Als hij dat toen al had besloten dan zou ik het heel raar vinden als AZ dat nu nog niet zou weten.
Maar hij is volgende week vrij om te gaan en te staan waar hij wilt. Dat lijkt me toch signaal genoeg.
Plaats reactie