De topic over oud AZ trainers

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Montagnards
Dagjesmens

Ik gun het hem wel... 😉
Langedijk
Fanpage-junk

Prima club ‘on his way to become a PL manager’. Lekker anoniem in een nietszeggende competitie.

Ik denk alleen niet dat die fascisten op de tribunes dat afbraakvoetbal lang zullen pruimen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
differentcook
Harde Kern

Oei, dat lijkt me niet echt een keuze uit luxe!
Ferencvaros is afgelopen seizoen op een straatlengte voorsprong op de rest geeindigd, lijkt me niet zo'n goede competitie. Moet je dan alles op Europees voetbal gooien?
we can come an end
Langedijk
Fanpage-junk

De keuze van Jansen viel dus op Ferencváros, iets wat niet veel mensen op voorhand aan zagen komen. "Ik snap wel dat mensen dat vinden, maar ik ben hier blij verrast met wat ik heb aangetroffen. Wat er hier is aan faciliteiten bijvoorbeeld, maar ook in de uitgebreide studie die er is gemaakt van mijn werkwijze en prestaties."

Welke prestaties Pascal? Je hebt bijna geen enkele doelstelling gehaald.

Man, wat een geblaat weer in dat interview. Compleet gebrek aan zelfreflectie. ‘Ik ben bij Olympiakos geweest, en in Engeland’. Alsof hij keuze had, maar ze wilden hem gewoon nergens hebben.

Landzaat gaat trouwens mee als assistent
differentcook
Harde Kern

Langedijk schreef: 13 jun 2024, 20:06 Landzaat gaat trouwens mee als assistent
Oh, dat is wel bijzonder. Je zou het kunnen zien als bedankje van Pascal aan hem voor het krijgen van zijn baantje bij AZ:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... n-den-brom
we can come an end
MarkusHenriksen19
Supporter

Langedijk schreef: 13 jun 2024, 20:06 Welke prestaties Pascal? Je hebt bijna geen enkele doelstelling gehaald.

Man, wat een geblaat weer in dat interview. Compleet gebrek aan zelfreflectie. ‘Ik ben bij Olympiakos geweest, en in Engeland’.
Hij noemde het winnen van de play-offs (hoe verliepen de heenwedstrijden ook alweer?) een prijs. Daarnaast hebben we Europees voetbal gehaald, vraag niet naar de details, en zijn we drie keer in de top-4 geëindigd.

Een carrière in de politiek had hem waarschijnlijk niet slechter afgegaan zullen we maar zeggen

Ook Olympiakos is zo'n leuke drogreden, het kan best dat zijn zaakwaarnemer hem voordroeg. Maar Olympiakos had al in februari een nieuwe trainer en na de winst van de Conference League gaat die echt niet meer weg. Engeland is trouwens nog de leukste, omdat hij geen club noemt, wat dus ook prima over de League one kan gaan
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Langedijk
Fanpage-junk

MarkusHenriksen19 schreef: 14 jun 2024, 10:55 Hij noemde het winnen van de play-offs (hoe verliepen de heenwedstrijden ook alweer?) een prijs.
Die man is knettergek. Deze dubieuze club in een nietszeggende competitie is hem van harte gegund. Ferencvaros wordt altijd met een straatlengte voorsprong kampioen, dus zelfs met de 'tactiek' van Jansen moet dat wel lukken. Kan hij straks weer oreren of gewonnen prijzen.
AlkmaarForever
Reservespeler

Ferencvaros is toch de club van de supporters met de fascistische inborst ??
SimonPoulsen
Co

AlkmaarForever schreef: 14 jun 2024, 14:18 Ferencvaros is toch de club van de supporters met de fascistische inborst ??
Ja, dat maakt het extra opmerkelijk.
Lijkt toch vooral een financiële keuze onder de streep.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

vriend schreef: 13 jun 2024, 14:20 And Ferencvaros it is.
Waarom is de vorige trainer eigenlijk ontslagen?

Ik heb overigens al eerder aangekondigd dat door zijn primaire angst - denken een loopbaan in de lijn van Verbeek en Van den Brom in het verschiet ligt en dat zie je nu dus ook gebeuren ...

Zonde.

Het UPje dat ik zelf zocht:

viewtopic.php?p=791032#p791032

Na Mostar had hij dus keihard koers moeten wijzigen, maar het is zo'n bange man.

Ik hoop dat hij ooit nog de weg naar het licht vindt ...
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

MarkusHenriksen19 schreef: 14 jun 2024, 10:55 Hij noemde het winnen van de play-offs (hoe verliepen de heenwedstrijden ook alweer?) een prijs. Daarnaast hebben we Europees voetbal gehaald, vraag niet naar de details, en zijn we drie keer in de top-4 geëindigd.
Onder Jansen?

Zijn we toch echt ook een seizoen 5e gewoorden hoor. Dus 3x haalt ie al niet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
differentcook
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 15 jun 2024, 07:51 Waarom is de vorige trainer eigenlijk ontslagen?

Ik heb overigens al eerder aangekondigd dat door zijn primaire angst - denken een loopbaan in de lijn van Verbeek en Van den Brom in het verschiet ligt en dat zie je nu dus ook gebeuren ...

Zonde.

Het UPje dat ik zelf zocht:

viewtopic.php?p=791032#p791032

Na Mostar had hij dus keihard koers moeten wijzigen, maar het is zo'n bange man.

Ik hoop dat hij ooit nog de weg naar het licht vindt ...
Ja, ik denk dat angst hem in de weg zit.
Zaken die daar voor mij op lijken te wijzen:
- zo spelen dat zelfs Huiberts hem uiteindelijk opdraagt attractiever te spelen
- inzetten op hierarchie in de selectie en zich bovenmatig laten leiden door het managen van relaties boven gezonde concurrentie
- vastklampen aan vermeende prestaties, met het uitgangspunt dat hij wel moet voldoen
- een 'zen' pose in de media die lijkt op krampachtig zoeken naar vastigheden om de wereld tegemoet te kunnen treden
we can come an end
Antti Opdam
Gewoon Dirk

differentcook schreef: 15 jun 2024, 13:08 Ja, ik denk dat angst hem in de weg zit.
Zaken die daar voor mij op lijken te wijzen:
- zo spelen dat zelfs Huiberts hem uiteindelijk opdraagt attractiever te spelen
- inzetten op hierarchie in de selectie en zich bovenmatig laten leiden door het managen van relaties boven gezonde concurrentie
- vastklampen aan vermeende prestaties, met het uitgangspunt dat hij wel moet voldoen
- een 'zen' pose in de media die lijkt op krampachtig zoeken naar vastigheden om de wereld tegemoet te kunnen treden
Goede analyse.

Ik ben benieuwd wie in zijn leven het vaderfiguur (dat staat voor avontuur) is geweest.

Er zit zoveel ingebakken angst.
Plaats reactie