Tennis

Formule 1, Tennis, Fierljeppen, in dit subforum kan erover gepraat worden
differentcook
Harde Kern

salmonyappi schreef: 09 jun 2024, 17:58 Maar Alcaraz was uiteindelijk de beter speler. Zverev mist nét dat laatste stukje wat nodig is…….
Ik denk niet dat je dat kunt zeggen, het momentum ging op en neer en als Zverev zijn verdiende break terug had gekregen in die 5e set had het ook zijn kant kunnen opgaan. Alcaraz zat fysiek ook helemaal aan zijn limiet.
Jouw 'conclusie' lijkt naar het resultaat toe te praten.
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 09 jun 2024, 20:14 Ik denk niet dat je dat kunt zeggen, het momentum ging op en neer en als Zverev zijn verdiende break terug had gekregen in die 5e set had het ook zijn kant kunnen opgaan. Alcaraz zat fysiek ook helemaal aan zijn limiet.
Jouw 'conclusie' lijkt naar het resultaat toe te praten.
Nee, ik heb gekeken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
differentcook
Harde Kern

salmonyappi schreef: 09 jun 2024, 20:57 Nee, ik heb gekeken.
Ja, maar vervolgens op basis van het resultaat een conclusie getrokken
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 09 jun 2024, 22:36 Ja, maar vervolgens op basis van het resultaat een conclusie getrokken
Nee, Alcaraz was beter in de 5e set, in cijfers en ook optisch.
Langedijk
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 10 jun 2024, 06:32 Nee, Alcaraz was beter in de 5e set, in cijfers en ook optisch.
Zverev werd gewoon genaaid op 2-1. Dat was cruciaal en had het momentum weer kunnen verplaatsen. Alcaraz had sowieso heel veel geluk op de belangrijke punten. Maar Zverev liet het zelf ook liggen met een serie bizarre missers, en hij werd te passief.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 10 jun 2024, 07:36 Zverev werd gewoon genaaid op 2-1. Dat was cruciaal en had het momentum weer kunnen verplaatsen. Alcaraz had sowieso heel veel geluk op de belangrijke punten. Maar Zverev liet het zelf ook liggen met een serie bizarre missers, en hij werd te passief.
Dat bedoel ik.

Maar of hij werd genaaid weten wij natuurlijk niet, dat is een aanname. De scheidsrechter was overtuigd, en heeft het de rest van de partij ook elke keer goed gezien. Zverev had diverse momenten dat hij vond dat de beslissing niet klopte en elke keer zat hij er naast.
differentcook
Harde Kern

salmonyappi schreef: 10 jun 2024, 14:18 Dat bedoel ik.

Maar of hij werd genaaid weten wij natuurlijk niet, dat is een aanname. De scheidsrechter was overtuigd, en heeft het de rest van de partij ook elke keer goed gezien. Zverev had diverse momenten dat hij vond dat de beslissing niet klopte en elke keer zat hij er naast.
Nee geen aanname maar feit, hij werd genaaid; we hebben met hawk-eye kunnen zien dat de bal van Alcaraz uit was (vreemd dat die er wel is, maar wordt genegeerd)
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 11 jun 2024, 09:50 Nee geen aanname maar feit, hij werd genaaid; we hebben met hawk-eye kunnen zien dat de bal van Alcaraz uit was (vreemd dat die er wel is, maar wordt genegeerd)
Maar kom op, al zou dat zo zijn (ik heb die hawkeye niet gezien overigens) dan nog wordt zo’n pot níet beslist op één punt. Recht je rug en speel door!
Plaats reactie