Het AZ-shirt (Nike, 2025)

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren

Het AZ thuis shirt seizoen 2023/2024 vind ik:

Prachtig!
2
11%
Nice. Not thrilling, but nice.
15
79%
Mwoah...
2
11%
Niks An!
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 19
SimonPoulsen
Algemeen directeur

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2024, 12:12 Fanpage wat beter in de gaten houden, daar stond op 10 mei al op dat het thuisshirt accenten zou hebben van het raam :wink:

Uitshirts zijn zwart en wit, waarbij het witte shirt accenten zal hebben van de Zaanse Schans/Zaans huisje.
Fijn dat er eindelijk aandacht (en geld) word besteed aan zowel de thuis als uitshirts. Dat zijn toch die kleine stapjes waarin je nog kunt groeien als club. Bij die zaanse schans komen elk jaar miljoenen bezoekers, als ze slim zijn hangen ze daar wat shirts neer voor de verkoop.
Plenty of place at the Hotel CaliforniAZ
You can check out any time you like, but you can never leave

There’s no benchmark to perform, no trophies to retrieve
Just whispers of promise, we are told to believe
Antti Opdam
Harde Kern

SimonPoulsen schreef: 17 mei 2024, 12:14 Fijn dat er eindelijk aandacht (en geld) word besteed aan zowel de thuis als uitshirts. Dat zijn toch die kleine stapjes waarin je nog kunt groeien als club. Bij die zaanse schans komen elk jaar miljoenen bezoekers, als ze slim zijn hangen ze daar wat shirts neer voor de verkoop.
Helemaal mee eens.

Mooi ook dat ze de Zaanstreek (proberen te) betrekken.
DonnyDelano
Reservespeler

DonnyDelano schreef: 17 mei 2024, 11:20 Ja dus. Spuuglelijk, die baan met dat rare patroon in het midden.
Ik had de historische verwijzing even gemist, maar ben ik nou de enige die het net een mandala-kleurplaat vindt?
Voltreffer Vick
Reservespeler

DonnyDelano schreef: 17 mei 2024, 13:08 maar ben ik nou de enige die het net een mandala-kleurplaat vindt?
Ja
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
pAZcal
Co

Perry schreef: 17 mei 2024, 11:28 Prima shutje. Leuk detail in die baan vanuit de Grote Kerk. Ik mis toch wel de witte mouwtjes.

De echte vooruitgang zien we hopelijk in het uit-shirt op het veld. [-o<
differentcook
Harde Kern

kohen schreef: 17 mei 2024, 11:19 Geen geruchten, wel een presentatie

https://AZ.nl/shirt
he bah, echt een nietsig kutshirt
slechtste in vele jaren?
pAZcal
Co

Je bent zelf een nietsig kutshirt?
Drommedaris
Ben-Sider

SimonPoulsen schreef: 17 mei 2024, 12:14 Fijn dat er eindelijk aandacht (en geld) word besteed aan zowel de thuis als uitshirts. Dat zijn toch die kleine stapjes waarin je nog kunt groeien als club. Bij die zaanse schans komen elk jaar miljoenen bezoekers, als ze slim zijn hangen ze daar wat shirts neer voor de verkoop.
Zit net de samenvatting van Roda-NAC te kijken. Het uitshirt wordt dus hetzelfde als het NAC-uitshirt? Ook dat is een wit met zwart Nike shirt met een afbeelding van een lokaal gebouw.
DeZuivelDuivel
Gewoon Dirk

SimonPoulsen schreef: 17 mei 2024, 12:07 Ja wel een vet shirt. Alleen die witte accentjes bij de nek vind ik wat goedkoop ogen.

Dat keepersshirt van owusu heeft ook wel een lekker kleurtje voor een uitshirt.
Die witte accenten hadden ze gewoon helemaal moeten laten.
Ik ben van mening dat AZ in het Under Armour tijdperk wel een weg gevonden heeft met de donkerrood op rood accenten. Dat gaat gezamenlijk beter met zwart. Of bij het beste UA shirt: goud. Is ook wat eigener dan het oorspronkelijk van Arsenal gejatte patroon.
Doelstellingen en ambities zijn niet hetzelfde.
Maar dan moet je ze wel bereiken.
Topsport of fopsport?
SimonPoulsen
Algemeen directeur

DeZuivelDuivel schreef: 18 mei 2024, 01:13 Die witte accenten hadden ze gewoon helemaal moeten laten.
Ik ben van mening dat AZ in het Under Armour tijdperk wel een weg gevonden heeft met de donkerrood op rood accenten. Dat gaat gezamenlijk beter met zwart. Of bij het beste UA shirt: goud. Is ook wat eigener dan het oorspronkelijk van Arsenal gejatte patroon.
Wat een topmerk was dat, UA. Eeuwig eeuwig zonde.

pAZcal
Co

Als dit het uitsthirt wordt en er komt geen lichtgrijs shirt die voorrang krijgt, dan ben ik niet ontevreden ook al is het waarschijnlijk een standaard template.

Wel eeuwig jammer dat het blijkbaar moeilijk is om het patroon door te zetten bij het mouwstuk. Ik snap dat nooit.

Afbeelding
SimonPoulsen
Algemeen directeur

pAZcal schreef: 29 mei 2024, 17:54

Wel eeuwig jammer dat het blijkbaar moeilijk is om het patroon door te zetten bij het mouwstuk. Ik snap dat nooit.

Massaproductie

Montagnards
Dagjesmens

pAZcal schreef: 29 mei 2024, 17:54 Als dit het uitsthirt wordt en er komt geen lichtgrijs shirt die voorrang krijgt, dan ben ik niet ontevreden ook al is het waarschijnlijk een standaard template.

Afbeelding

Volgens mij is dit het keepers outfit!
differentcook
Harde Kern

Ongeveer net zo lelijk als het nieuwe thuisshirt
pAZcal
Co

Montagnards schreef: 29 mei 2024, 20:19 Volgens mij is dit het keepers outfit!
Ja, dat besefte ik ook toen ik de tekst op AZ.nl begon te lezen. :lol:
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

Smit260 schreef: 27 jun 2024, 00:14 Connect casually with like-minded individuals on the ultimate dating platform.
Verified Ladies
Unsurpassed casual Dating
Het lijkt me dat zijn account/wachtwoord gehackt is? Wellicht even blokken? Moet Huiswaard daarvoor ge-contact worden?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Montagnards
Dagjesmens

Al wat bekend mbt het uit shirt?
Buiten het feit dat deze zwart /wit gaan worden.
(begreep ik) Of moeten we wachten tot Almere?
Drommedaris
Ben-Sider

Montagnards schreef: 14 jul 2024, 00:00 Al wat bekend mbt het uit shirt?
Buiten het feit dat deze zwart /wit gaan worden.
(begreep ik) Of moeten we wachten tot Almere?
Bekijk Roda-NAC of Excelsior-NAC in de play offs. Wordt hetzelfde uitshirt als NAC, maar dan met de Zaanse Schans ipv de Grote Kerk van Breda.
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

GTZifoEWMAA_p80.jpeg
GTZifoEWMAA_p80.jpeg (47.1 KiB) 847 keer bekeken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
DonnyDelano
Reservespeler

dirkjan schreef: 26 jul 2024, 11:53 GTZifoEWMAA_p80.jpeg
Wat dachten ze? Het thuisshirt is dit jaar nog niet lelijk genoeg, we gaan nu voor de overtreffende trap? Wat een miskleun
Plaats reactie