Tiago Dantas (2024, gehuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
pAZcal
Kristen

Wildcat schreef: 17 mei 2024, 16:27 Onzin. Je moet gewoon goede backups hebben als Clasie uitvalt en je een belangrijke pot te spelen hebt. In de jeugd loopt niks wat er nu al klaar voor is, verre van.
Kwakman, Schouten, Mastoras, Peer...
vriend
Basisspeler

Wildcat schreef: 17 mei 2024, 16:27 Onzin. Je moet gewoon goede backups hebben als Clasie uitvalt en je een belangrijke pot te spelen hebt. In de jeugd loopt niks wat er nu al klaar voor is, verre van.
Wat een geleuter over back-ups voor Clasie. Volgens mij is AZ aan een prima reeks (cijfermatig dan) bezig. Zonder Clasie. Dus blijkbaar hebben we de back-ups al in huis. AZ zonder Clasie is van een loden last verlost.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Verweg
Steward

pAZcal schreef: 17 mei 2024, 16:42 Kwakman, Schouten, Mastoras, Peer...
Goudmijn, ook Mijnans kan op die plek uit de voeten.

Lijkt me in ieder geval duidelijk dat de Clasie-plek en centraal achterin de twee drukst bezette posities zijn, dus Dantas is overbodig en zit alleen maar de jeugd in de weg.
Verweg
Steward

Antti Opdam schreef: 17 mei 2024, 13:57 Ik heb geen enkele medelijden met Jansen. Die heeft het allemaal volledig zelf verkwanselend.
Haha, deze zat er natuurlijk aan te komen :mrgreen: Daarom gaf ik ook aan dat het inderdaad, ondanks de situatie, een echt Eredivisie-onwaardige fout was om er ook maar over te peinzen om met zo'n middenveld aan een wedstrijd te beginnen. MIjn punt was meer dat het er tot nu toe onder Martens vooral beter uitziet omdat Belic erbij is dan omdat Martens het nou zoveel beter neerzet.
Hij had ook aan het begin van het seizoen voor de transfer van Koopmeiners kunnen gaan liggen
Nu heb ik geen direct lijntje binnen de organisatie en jij misschien wel, maar voor zover ik weet is dit niet hoe het bij AZ werkt, en heeft de trainer weinig invloed op het transferbeleid. En dat is in de meeste gevallen maar goed ook. In dit geval betekent het echter dat de technische staf echt gefaald heeft.
differentcook
Harde Kern

Verweg schreef: 17 mei 2024, 20:51 Haha, deze zat er natuurlijk aan te komen :mrgreen: Daarom gaf ik ook aan dat het inderdaad, ondanks de situatie, een echt Eredivisie-onwaardige fout was om er ook maar over te peinzen om met zo'n middenveld aan een wedstrijd te beginnen. MIjn punt was meer dat het er tot nu toe onder Martens vooral beter uitziet omdat Belic erbij is dan omdat Martens het nou zoveel beter neerzet.

Nu heb ik geen direct lijntje binnen de organisatie en jij misschien wel, maar voor zover ik weet is dit niet hoe het bij AZ werkt, en heeft de trainer weinig invloed op het transferbeleid. En dat is in de meeste gevallen maar goed ook. In dit geval betekent het echter dat de technische staf echt gefaald heeft.
Nou, Martens heeft bij zijn aantreden transfers aangehouden
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

differentcook schreef: 17 mei 2024, 21:19 Nou, Martens heeft bij zijn aantreden transfers aangehouden
Bij Martens was dan ook wel enige coulance geboden omdat Huiberts hem al een mogelijke voorbereiding hoe kort ook had ontnomen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZA'dam
Invaller

SchoorlAZ schreef: 15 mei 2024, 03:00 Voetballen is echter meer dan een voetballend vermogen. Zeker tegenwoordig. Anders was de Wit ook nooit prof geworden. Ik zie Dantas niet slagen op een hoger niveau dan AZ. Mist gewoon de body. Ergens in de middenmoot van Portugal of lagere regionen in Spanje/Italië zou evt. Nog kunnen, als het team op hem is afgestemd.
Precies.
Dus als ik je bericht goed lees meen je dat Dantas op het niveau van AZ wel zou kunnen slagen? Dat was ook het idee van de technische leiding van AZ destijds, denk ik.
SchoorlAZ
Invaller

AZA'dam schreef: 19 mei 2024, 12:07 Precies.
Dus als ik je bericht goed lees meen je dat Dantas op het niveau van AZ wel zou kunnen slagen? Dat was ook het idee van de technische leiding van AZ destijds, denk ik.
Ik zie hem niet slagen op een hoger niveau dan AZ. Als AZ zijnde wil je toch alleen jonge spelers kopen die het huidige niveau kunnen ontstijgen?
AZA'dam
Invaller

SchoorlAZ schreef: 19 mei 2024, 15:30 Ik zie hem niet slagen op een hoger niveau dan AZ. Als AZ zijnde wil je toch alleen jonge spelers kopen die het huidige niveau kunnen ontstijgen?
OK. Slagen bij AZ maar een hoger niveau niet aankunnen dus.
SimonPoulsen
Co

tchau

terug naar het smurfenbos
Wildcat
Invaller
Contacteer:

pAZcal schreef: 17 mei 2024, 16:42 Kwakman, Schouten, Mastoras, Peer...
Zoals ik zeg; niet klaar.

Als we tegen Feyenoord uit moeten aantreden met deze jongens dan kan je iedere hoop op een punt uit je hoofd zetten.

Moeten gewoon een serieus goede backup hebben die kan concureren voor een basisplaats
Wildcat
Invaller
Contacteer:

vriend schreef: 17 mei 2024, 17:37 Wat een geleuter over back-ups voor Clasie. Volgens mij is AZ aan een prima reeks (cijfermatig dan) bezig. Zonder Clasie. Dus blijkbaar hebben we de back-ups al in huis. AZ zonder Clasie is van een loden last verlost.
Omdat Belic, Mijnans en De wit er nu nog zijn, in deze hypothese is de Wit er niet en moet je dus met Mijnans gaan schuiven en er een jonkie bij oelewapper.

Prima reeks zonder Clasie maar was gisteren gewoon weer met afstand de beste middenvelder
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Wildcat schreef: 20 mei 2024, 20:45 Prima reeks zonder Clasie maar was gisteren gewoon weer met afstand de beste middenvelder
In het land van blinden ...

(Overigens kreeg Mijnans op sofascore een zelfde cijfer; 6,6.)
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Verweg schreef: 17 mei 2024, 20:51 Nu heb ik geen direct lijntje binnen de organisatie en jij misschien wel, maar voor zover ik weet is dit niet hoe het bij AZ werkt, en heeft de trainer weinig invloed op het transferbeleid. En dat is in de meeste gevallen maar goed ook. In dit geval betekent het echter dat de technische staf echt gefaald heeft.
Volgens mij gaat alles min of meer in samenspraak.

(Maar ik laat mij graag informeren door iemand die het beter weet.)
De Rode Baron
Goalscorer

Neem aan dat deze speler niet meer terug komt, gezien het voor beide partijen weinig succesvol is geweest.
Zitten we nog wel met zijn buddies, Esteves en Penetra, te kijken. Even dacht Max, echt Portugees bloed binnen te halen qua 'mannelijk spel', maar dat viel flink tegen, gelukkig dat hij het met wat Servische saus nog enigszins wat weg kon poetsen.
vriend
Basisspeler

Wildcat schreef: 20 mei 2024, 20:45 Omdat Belic, Mijnans en De wit er nu nog zijn, in deze hypothese is de Wit er niet en moet je dus met Mijnans gaan schuiven en er een jonkie bij oelewapper.

Prima reeks zonder Clasie maar was gisteren gewoon weer met afstand de beste middenvelder
Maar met Clasie weer niet gewonnen.

In jouw hypothese zoeken we dus een vervanger voor Dani. Type bouwvakker.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
SjaakTrekhaak
Fanatic

vriend schreef: 03 jun 2024, 12:44 Maar met Clasie weer niet gewonnen.

In jouw hypothese zoeken we dus een vervanger voor Dani. Type bouwvakker.
Nieuwe herstelcomplex moet ook gestuct worden, toch?
salmonyappi
Harde Kern

SjaakTrekhaak schreef: 03 jun 2024, 13:50 Nieuwe herstelcomplex moet ook gestuct worden, toch?
Voor spelers met een herstel-complex hebben we denk ik beter een medicus/psycholoog nodig….. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen

salmonyappi schreef: 03 jun 2024, 14:13 Voor spelers met een herstel-complex hebben we denk ik beter een medicus/psycholoog nodig….. :wink:
Kun jij geen therapie gaan geven 😉
Plaats reactie