Mees de Wit (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2347
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 30 apr 2024, 20:43 Gewoon laten spelen, had Kerkez voor zich en blessure. Als je hem vanaf nu laat staan heb je volgend jaar een prima back, vooral aanvallend veel beter dan Wolffe.
Op basis van wat concludeer jij dit? Denk je dat Mees nog kan doorgroeien naar top3 niveau?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12834
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vraag me af of de speeltijd van Mees nu in het kader van eerlijke concurrentie moet worden bezien of dat misschien ook meespeelt dat men hem graag voor AZ wil behouden deze zomer.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6716
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 13 mei 2024, 10:25 Ik vraag me af of de speeltijd van Mees nu in het kader van eerlijke concurrentie moet worden bezien of dat misschien ook meespeelt dat men hem graag voor AZ wil behouden deze zomer.
Het lijkt me vooral in het kader van de bijzonder zwakke Moller Wolfe, en dat AZ met Mees in de basis 4x op rij wint.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 528
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

differentcook schreef: 13 mei 2024, 10:25 Ik vraag me af of de speeltijd van Mees nu in het kader van eerlijke concurrentie moet worden bezien of dat misschien ook meespeelt dat men hem graag voor AZ wil behouden deze zomer.
Hij speelt omdat hij beter voetbalt dan Wolfe. Niet zo ingewikkeld. Prima back vind ik.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2347
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Mousa Sidi schreef: 13 mei 2024, 10:29 Hij speelt omdat hij beter voetbalt dan Wolfe. Niet zo ingewikkeld. Prima back vind ik.
Vind je het een prima back voor een AZ dat volgend jaar de strijd wil aangaan voor de 3e plek? Dat hij beter is dan Wolfe, daar zijn we het overigens wel over eens.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 575
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

SchoorlAZ schreef: 13 mei 2024, 13:26 Vind je het een prima back voor een AZ dat volgend jaar de strijd wil aangaan voor de 3e plek? Dat hij beter is dan Wolfe, daar zijn we het overigens wel over eens.
Toch niet voor niets dat AZ interesse heeft getoond in Samuel Dahl, dat zal niet zijn omdat ze tevreden zijn met de linksback positie.

Mees krijgt nu de kans omdat hij fit is en eigenlijk in de pikorde voor Wolfe stond, maar wegens omstandigheden heeft Wolfe teveel gespeeld.

Mees zou nu ook gewoon in de etalage worden gezet om het aankoopbedrag terug te kunnen vangen deze zomer

Wolfe is een stuk jonger en heeft meer potentieel.

Persoonlijk denk ik dat Mees verkocht gaat worden en Dahl of andere back en Wolfe het in de voorbereiding moeten uitvechten.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6716
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Love AZ Til I Die! schreef: 13 mei 2024, 14:02 Toch niet voor niets dat AZ interesse heeft getoond in Samuel Dahl, dat zal niet zijn omdat ze tevreden zijn met de linksback positie.

Mees krijgt nu de kans omdat hij fit is en eigenlijk in de pikorde voor Wolfe stond, maar wegens omstandigheden heeft Wolfe teveel gespeeld.

Mees zou nu ook gewoon in de etalage worden gezet om het aankoopbedrag terug te kunnen vangen deze zomer

Wolfe is een stuk jonger en heeft meer potentieel.

Persoonlijk denk ik dat Mees verkocht gaat worden en Dahl of andere back en Wolfe het in de voorbereiding moeten uitvechten.
Iemand met de motoriek van Wolfe heeft weinig potentieel.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 528
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

SchoorlAZ schreef: 13 mei 2024, 13:26 Vind je het een prima back voor een AZ dat volgend jaar de strijd wil aangaan voor de 3e plek? Dat hij beter is dan Wolfe, daar zijn we het overigens wel over eens.
Ja. Prima techniek, goede dribbel en aanvallende kwaliteiten.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 575
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

SimonPoulsen schreef: 13 mei 2024, 15:07 Iemand met de motoriek van Wolfe heeft weinig potentieel.
Ik ben ook niet weg van hem, maar denk wel dat AZ er zo naar kijkt.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2347
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Mousa Sidi schreef: 13 mei 2024, 15:55 Ja. Prima techniek, goede dribbel en aanvallende kwaliteiten.
Dus je denkt dat hij ook een goede speler zou zijn voor ajax, PSV of Feyenoord? Dát moet de doelstelling zijn.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9276
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mousa Sidi schreef: 13 mei 2024, 15:55 Ja. Prima techniek, goede dribbel en aanvallende kwaliteiten.
Dan heb je veel trainingen bekeken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie