Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Love AZ Til I Die! schreef: 28 apr 2024, 13:18 Nice, hier kon ik wel even goed om gieren.
Ja, goeie!
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2300
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Voltreffer Vick schreef: 28 apr 2024, 13:07 Willen we nog altijd Rogier Meijer? Met een veel betere selectie 0-3 verliezen van een, als ik het wedstrijdtopic mag geloven, dramatisch AZ
Altijd al een middelmatige trainer geweest die een uitstekende selectie momenteel heeft.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 584
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Mousa Sidi schreef: 26 apr 2024, 08:09 Denk dat Pastoor wel naar AZ komt, maar dan in de rol van Sportief Directeur. Martens/Sierksma blijven, maar moet Martens wel vierde worden met redelijk voetbal. In de podcast van NHD wordt dit geopperd na goed luisteren naar Het gesprek van Pastoor met Zeeman. Heb ik ook gedaan en geloof ook in het nut van zo'n nieuwe Directie functie. Iemand die vanuit de directie trainers aanstuurt, sparringpartner en klankbord. Ook naar de spelers. Huijberts kan zich dan volledig focussen op de eerste selectie en de scouts. Kan Pastoor lekker eind van de dag dat doen wat ie het liefste doet, joggen door de Schoorlse duinen.
Er is een beleid en visie bij AZ toch? Op basis van wat moet Pastoor bij AZ aan de slag. Een extra voetbal mening? Een semi-intellectuele podcast (tenenkrommend slecht , hij wikt en weegt zelfs de lidwoorden).
Een klik met Zeeman? die is met zijn topsport visie ook al aan discussie onderhevig. Trainingskamp ipv Wedstrijden. Resultaat vooralsnog een volle ziekenboeg.
Pastoor heeft al een mooie racefiets via Zeeman, zullen we het daarbij laten.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

bk wcm schreef: 28 apr 2024, 16:38 Er is een beleid en visie bij AZ toch? Op basis van wat moet Pastoor bij AZ aan de slag. Een extra voetbal mening? Een semi-intellectuele podcast (tenenkrommend slecht , hij wikt en weegt zelfs de lidwoorden).
Een klik met Zeeman? die is met zijn topsport visie ook al aan discussie onderhevig. Trainingskamp ipv Wedstrijden. Resultaat vooralsnog een volle ziekenboeg.
Pastoor heeft al een mooie racefiets via Zeeman, zullen we het daarbij laten.
Goede vragen :idea:
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

bk wcm schreef: 28 apr 2024, 16:38 Er is een beleid en visie bij AZ toch?
Ik denk dat het beleid en de visie bij AZ wel eens onder de loep mogen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Drommedaris schreef: 26 apr 2024, 02:16 Dus een succesvol beleidspunt waar ze vanaf zijn gestapt...
Dat weet ik niet.

Ik weet niet hoeveel Jansen en Slot verdienden.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Antti Opdam schreef: 29 apr 2024, 06:50 Dat weet ik niet.

Ik weet niet hoeveel Jansen en Slot verdienden.
Dat is ook weer waar. Maar je mag toch hopen dat een Jansen niet is ingeschaald als een toptrainer die 1 miljoen+ per jaar hoort te verdienen.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Nou van Bommel kan zijn zoon trainen volgend jaar. Dat doet er niet toe maar ik denk dat ik hem liever heb dan Martens.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3314
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Pastoor over Peer Koopmeiners en tevens zijn mening over AZ.
"Hij kwam hier wel een beetje binnen als een te neutrale middenvelder, een echt AZ-ertje zou ik bijna zeggen. Nooit geblesseerd, ideale schoonzoon, geen wanklank, maar vooral een passer. Dat kunnen ze bij AZ heel goed."
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1237
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

De Rode Baron schreef: 03 mei 2024, 20:13 Pastoor over Peer Koopmeiners en tevens zijn mening over AZ.
En daarmee toont de beste man aan dat hij niet het niveau heeft van een AZ hoofdcoach.
lowietje
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

DeTorenburch schreef: 03 mei 2024, 21:00
En daarmee toont de beste man aan dat hij niet het niveau heeft van een AZ hoofdcoach.
Daarmee toont de beste man aan dat hij de meest geschikte kandidaat is om Martens op te volgen.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 03 mei 2024, 20:13 Pastoor over Peer Koopmeiners en tevens zijn mening over AZ.
Haha, jij krijgt daar een stijve van hé? :lol: :oops:

Deze tweedehandsautoverkoper wil zo graag trainer van AZ1 worden :D
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3314
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 03 mei 2024, 22:07 Haha, jij krijgt daar een stijve van hé? :lol: :oops:

Deze tweedehandsautoverkoper wil zo graag trainer van AZ1 worden :D
Waaruit neem jij aan dat Pastoor 'nog' zo graag trainer van AZ wil zijn?
Neemt niet weg dat hij een uitstekende kandidaat voor onze club zou zijn.
Jij houdt niet van zijn karakter, maar juist dit soort figuren zijn doorgaans erg succesvol op de kaasbodem geweest.
Daar waar Martens nog in de lijn van Jansen ligt, is dat met een trainer als Pastoor radicaal anders. Ik zou zijn komst in ieder geval toejuichen, maar het moddergooien
destijds (v.Basten) ligt waarschijnlijk hier nog erg moeilijk.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Rode Baron schreef: 04 mei 2024, 09:24 Ik zou zijn komst in ieder geval toejuichen, maar het moddergooien
destijds (v.Basten) ligt waarschijnlijk hier nog erg moeilijk.
Ik denk dat dat voor de directie van AZ een brug te ver is.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 442
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

De Rode Baron schreef: 03 mei 2024, 20:13 Pastoor over Peer Koopmeiners en tevens zijn mening over AZ.
Ik zou hem wel willen zien bij AZ. Kijk nu al uit naar de interviews.
De Rode Baron schreef: 04 mei 2024, 09:24 Jij houdt niet van zijn karakter, maar juist dit soort figuren zijn doorgaans erg succesvol op de kaasbodem geweest.
Daar waar Martens nog in de lijn van Jansen ligt, is dat met een trainer als Pastoor radicaal anders.
Precies. Iemand met een eigen mening en visie en die kan inslijpen in een team. Net als Adriaanse, Louis en Slot dat konden. Alleen zonder de staat van dienst van de eerste twee. Tevens een man uit de regio. Ik zie het helemaal zitten.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1237
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

lowietje schreef: 03 mei 2024, 21:41 Daarmee toont de beste man aan dat hij de meest geschikte kandidaat is om Martens op te volgen.
:lol: :lol: Dani is ook de spelmaker die AZ nodig heeft of niet?
MB80
Invaller
Berichten: 2321
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ferry schreef: 04 mei 2024, 09:37 Ik denk dat dat voor de directie van AZ een brug te ver is.
Dat was in de tijd ven Stewart en niet bij Huiberts…

Pastoor de AZ fan die zijn cluppie met realistisch voetbal de top 3 in helpt… sommige slapjanussen kunnen nog wel wat leren van pastoor… peper in de reet van Wolfe, Brederode, Poku, Bommel, bszoer etc helpt ook.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 04 feb 2024, 08:59 Die heeft een veel betere selectie tot zijn beschikking. Krijgt ook gewoon Chery erbij in de winterstop. Meijer zou niet willen ruilen denk ik.
Ben je die mening nu nog steeds toegedaan?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3314
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Er staat een aardig polletje op twitter. :wink:
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 06 mei 2024, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 06 mei 2024, 13:05 Er staat een aardig polletje op twitter. :wink:
Kom hier je troep niet spammen aub :wink:
we can come an end
Plaats reactie