Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1237
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

pAZcal schreef: 28 apr 2024, 10:34 Altijd gezegd dat Dani de Wit goud waard is. ;)
Nog 3 wedstrijden en dan is het slotje een feit :wink:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12713
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 28 apr 2024, 13:07 Nog 3 wedstrijden en dan is het slotje een feit :wink:
Gaat hij zeker niet verlengen dan?
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1237
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 28 apr 2024, 13:22 Gaat hij zeker niet verlengen dan?
Ja dat valt niet uit te sluiten, dus iets te voorbarig :wink:
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

differentcook schreef: 28 apr 2024, 13:22 Gaat hij zeker niet verlengen dan?
[-o<
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAZcal schreef: 28 apr 2024, 10:34 Altijd gezegd dat Dani de Wit goud waard is. ;)
Hij is weer eens tegen een bal aangelopen?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 28 apr 2024, 13:22 Gaat hij zeker niet verlengen dan?
Ik heb er over nagedacht, maar als stormram in wedstrijden tegen amateur - teams mag hij blijven.

Net zoals ik voor Clasie ook wel een rol als 18e man zie.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16336
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 29 apr 2024, 07:35 Hij is weer eens tegen een bal aangelopen?
Als Pavlidis dat doet is het een slimme oplettende wereldspits die altijd op de goede plek staat, als Dani dat doet is het een toevalstreffer. Elke keer weer…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 29 apr 2024, 08:01 Als Pavlidis dat doet is het een slimme oplettende wereldspits die altijd op de goede plek staat, als Dani dat doet is het een toevalstreffer. Elke keer weer…….
Het onderscheid: die bal die Pavlidis gisteren maakte zou De Wit - praktisch - nooit maken.

De bal die De Wit gisteren maakte had zelfs Hatzidiakos gemaakt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16336
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 29 apr 2024, 09:49 Het onderscheid: die bal die Pavlidis gisteren maakte zou De Wit - praktisch - nooit maken.

De bal die De Wit gisteren maakte had zelfs Hatzidiakos gemaakt.
Maar hij staat er wel, op die plek, en hij maakt ‘m.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 29 apr 2024, 07:35 Hij is weer eens tegen een bal aangelopen?
Je posts worden steeds karikaturaler.

Het zou me niet verbazen als Dani de meest scorende nummer 10 is in de eredivisie dit seizoen. (Kom maar door met de bewijzen van het tegendeel).
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6656
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

vriend schreef: 29 apr 2024, 12:15 Je posts worden steeds karikaturaler.

Het zou me niet verbazen als Dani de meest scorende nummer 10 is in de eredivisie dit seizoen. (Kom maar door met de bewijzen van het tegendeel).
Steijn 13 goals
Mattson (half seizoen) 11 goals
Guus til (speelt niet alles) 10 goals
Arno verschuren 9 goals
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 29 apr 2024, 12:15 Je posts worden steeds karikaturaler.

Het zou me niet verbazen als Dani de meest scorende nummer 10 is in de eredivisie dit seizoen. (Kom maar door met de bewijzen van het tegendeel).
Mattson had in 19 wedstrijden er al 11 en 4 assists..

Kijken we mee, Dani ...

Op basis van minuten zullen Steijn, Til, Tillman en (wellicht) Verschueren er ook meer hebben. (Maar dit laatste is even gokken omdat ik niet snel een goede database voor handen heb.)

Als je assists gaat meetellen kom je waarschijnlijk helemaal op een bijzonder beeld. (De Wit is namelijk een ongelooflijk blind paard zonder passende vermogens; zeker als je het vergelijkt met zijn concurrenten.)

En dan mag De Wit nog blij zijn dat ajax en Feyenoord niet met een vaste 10 spelen. Terwijl hij eindeloos schaduwspits in een vrije rol mag spelen. Achter de beste spits van Nederland.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6656
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Maar laten we nou gewoon blij zijn dat hij er een paar inschiet en we daarmee Europees voetbal veiligstellen. Kan hij zelf een leuke stap maken, en wij kunnen doorselecteren. win-win.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 29 apr 2024, 12:19 Steijn 13 goals
Mattson (half seizoen) 11 goals
Guus til (speelt niet alles) 10 goals
Arno verschuren 9 goals
En natuurlijk, daar is die post dan. Snel even de topscorerslijst checken. Nou, iedereen heeft gelijk. Het zijn allemaal toevalstreffers van Dani.

Steijn en Til zijn carbon copys van De Wit hoor. Dragen weinig bij aan het spel maar lopen ook steeds toevallig tegen een bal aan.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6656
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

vriend schreef: 29 apr 2024, 12:31 En natuurlijk, daar is die post dan. Snel even de topscorerslijst checken. Nou, iedereen heeft gelijk. Het zijn allemaal toevalstreffers van Dani.

Steijn en Til zijn carbon copys van De Wit hoor. Dragen weinig bij aan het spel maar lopen ook steeds toevallig tegen een bal aan.
Steijn krijgt net zo goed veel kritiek bij Twente, dat is de eeuwige discussie. Grappig genoeg scoorde Steijn inderdaad een exacte kopie van de week tegen Almere. Je moet er maar staan, absoluut waar.

Persoonlijk blijf ik van mening dat AZ qua creativiteit, vooral vanuit de as, tekortschiet. Of door een betere voetballer op 10 te zetten, of door rond die 10 positie betere spelers neer te zetten om zo een loper op 10 te faciliteren. Met Koopmeiners/Midtsjo/Reijnders, Karlsson en pavlidis om je heen kan Dani goed functioneren. Anders blijf je altijd qua voetbal rond het huidige niveau hangen. Zeker in de topwedstrijden loopt AZ snel tegen een plafond aan omdat Dani het omschakelen wel redelijk beperkt. Anderzijds heb je tegen gesloten ploegen wel meer stootkracht op voorzetten.

Maar zoals ik al zei, laten we nou gewoon die laatste 3 wedstrijden uitspelen en hem het beste toewensen. Leuke Bundesliga club kan hij zn ei echt wel kwijt.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1643
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Ben ook geen fan van de Wit, maar hij kan wel nuttig zijn.
Blijkt maar weer.
Dit in tegenstelling tot de meeste andere spelers.
Noem geen namen. Die kunnen jullie zelf invullen.

Wens hem veel geluk bij Lecce.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 29 apr 2024, 12:44 Steijn krijgt net zo goed veel kritiek bij Twente, dat is de eeuwige discussie. Grappig genoeg scoorde Steijn inderdaad een exacte kopie van de week tegen Almere. Je moet er maar staan, absoluut waar.

Persoonlijk blijf ik van mening dat AZ qua creativiteit, vooral vanuit de as, tekortschiet. Of door een betere voetballer op 10 te zetten, of door rond die 10 positie betere spelers neer te zetten om zo een loper op 10 te faciliteren. Met Koopmeiners/Midtsjo/Reijnders, Karlsson en pavlidis om je heen kan Dani goed functioneren. Anders blijf je altijd qua voetbal rond het huidige niveau hangen. Zeker in de topwedstrijden loopt AZ snel tegen een plafond aan omdat Dani het omschakelen wel redelijk beperkt. Anderzijds heb je tegen gesloten ploegen wel meer stootkracht op voorzetten.

Maar zoals ik al zei, laten we nou gewoon die laatste 3 wedstrijden uitspelen en hem het beste toewensen. Leuke Bundesliga club kan hij zn ei echt wel kwijt.
Prima genuanceerd verhaal. Stuk beter dan die lui die een karikatuur maken van een toch veel scorende middenvelder, alleen om hun punt te maken.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6656
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

vriend schreef: 29 apr 2024, 13:52 Prima genuanceerd verhaal. Stuk beter dan die lui die een karikatuur maken van een toch veel scorende middenvelder, alleen om hun punt te maken.
Nou had ik mezelf beloofd om er over op te houden. Maar je bent ook wel een lichtelijke karikatuur als nummer 10 als je laatste assist 32 wedstrijden geleden is. VanBommel gaat zelfs over de 40 wedstrijden heen.

Blijft een raadsel hoe Pavlidis doelpunten blijft maken.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5465
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SimonPoulsen schreef: 29 apr 2024, 14:29 Nou had ik mezelf beloofd om er over op te houden. Maar je bent ook wel een lichtelijke karikatuur als nummer 10 als je laatste assist 32 wedstrijden geleden is. VanBommel gaat zelfs over de 40 wedstrijden heen.

Blijft een raadsel hoe Pavlidis doelpunten blijft maken.
:lol:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 29 apr 2024, 14:29 Nou had ik mezelf beloofd om er over op te houden. Maar je bent ook wel een lichtelijke karikatuur als nummer 10 als je laatste assist 32 wedstrijden geleden is. VanBommel gaat zelfs over de 40 wedstrijden heen.

Blijft een raadsel hoe Pavlidis doelpunten blijft maken.
1. 32 wedstrijden is gewoon niet waar. Geen idee hoe je daaraan komt.
2. Echt zo zielig om opeens assists er bij te halen terwijl hij dit seizoen gewoon dubbele cijfers haalt qua score. "Ja maar hij geeft geen assists!"
Plaats reactie